Air Canada

airzena

First-Class-Member
Εγγραφή
21/03/2012
Μηνύματα
954
Likes
28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
UGTB
Τον Ιούνιο 2013 θα πετά από Τορόντο προς Κωνσταντινούπολη 3 φορές την εβδομάδα, μέσω της Αστροσυμμαχίας άρχισε συνεργασία με την ΤΗΥ που είδη πετά 5 πτήσεις την εβδομάδα και θα συνδεθούν οι: Κεντρική Ασία, Μέση Ανατολή και η Αφρική που μόνο η Ethiopian πετά από Τορόντο. Στην Ασία θα μπορείς μέσω IST να πας Bangkok, Delhi, Dhaka, Kuala Lumpur, Mumbai, Singapore. Ο ανταγωνισμός στην Ασία είναι σχεδόν ανύπαρκτος καθώς μόνο η PIA πετά από Τορόντο για Islamabad, Lahore, Karachi και από εκεί Bangkok, Colombo, Delhi, Kathmandu, Kuala Lumpur, Mumbai, Singapore. Ενώ η Aerosvit μέσω Κιέβου μπορεί να σε πάει Bangkok, Delhi.
Ο ανταγωνισμός όμως μέσω Κόλπου είναι τρομακτικός οι Etihad, Qatar, Emirates έχουν κάνει πολύ ζημιά.
 
Δεν βλέπω καμιά δραματική διαφορά
Αν από Τορόντο θέλω να πάω Ασία, είτε πάω μεσω Kων/πολης είτε πάω μέσω Καράτσι, είτε πάω μέσω Άμστερνταμ, Λονδίνου ή Φραγκφούρτης το ίδιο πράγμα είναι.
Ούτως ή άλλως απευθείας πτήση δεν υπάρχει, αλλά ακόμη και αν υπήρχε ποιος αντέχει στο αεροπλάνο 17 περίπου ώρες ασταμάτητα!!!!! χωρίς διάλειμμα;;;; Η πτήση της Singapore από Σιγκαπούρη για Νέα Υόρκη, δεν είχε τρελλή επιτυχία!!!!
Απλώς δεν βλέπω το λόγο κάποιος από το Τορόντο να πετάξει για Κίεβο και από κει να πάει Ταϋλάνδη, όταν για παράδειγμα από Άμστερναμ έχει πάνω από 25 προορισμούς (είτε KLM, China Airlines Southern, Japan, Cathay, Malaysia, Singapore, Garuda κτλ.) το ίδιο από το Φραγκφούρτη, Λονδίνο ή Παρίσι
 
Συνήθως οι συμμαχίες γίνονται για να παρέχεις στους εν δυνάμει πελάτες σου καλύτερη τιμή εισιτηρίου και εξυπηρέτηση στο αεροδρόμιο μετεπιβίβασης. Τώρα αν διαλέξεις τηνAerosvit ή την air Tsibuti δικό σου πρόβλημα. Το σίγουρο είναι ότι το Άμστερνταμ και η Φραγκφούρτη έχουν χάσει τον πόλεμο από τις εταιρείες του Κόλπου. Μετά από χρόνια σνομπαρίας της Αστροσυμμαχίας προς τις εταιρείες του Κόλπου, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αναγνώρισε ότι είναι επικίνδυνες και αποφάσισε να αναβαθμίσει τον ρόλο των ΤΚ. Είναι ξεκάθαρο ότι οι ΤΚ (ανέλαβαν σαν το ανατολικότερο μέλος της Ευρώπης) να αντιπαραταχτούν στην επέλαση των εταιρειών του Κόλπου. Εάν οι ΤΚ θα είναι επιτυχημένες κανείς δεν ξέρει γιατί δεν έχει και τόσο μεγάλο δίκτυο στην Ινδία, Πακιστάν και δεν πετά στις πόλεις MNL,SEZ,MRU,CKG. Και πάντα μην ξεχνάμε η Ευρώπη είναι ξοφλημένη < η Ασία έπαιζε / παίζει / και μάλλον θα παίζει παιχνίδι τώρα στην παγκόσμια οικονομία.
Δεν μπορεί να είναι τυχαίο μόλις η Etihad μπήκε στην Sky Team, η Qatar στην One World και η Qantas συνεργάσθηκε με την Emirates, η Star Alliance αποφάσισε να αναβαθμίσει τις ΤΚ.
 
To low-cost πουλέν της Air Canada θα λέγεται... Rouge!(από τη maybelline? :D ),ο στόλος 2 A319, 2 763ER και μας προοριζει για αρχές ιουλίου στο YYZ-ATH,YUL-ATH...Όσο για το livery πολύ "πρωτότυπο"...Βρε ποια μου θυμίζει,ποια μου θυμίζει :rolleyes: (Air Berlin anybody?TK?)


http://www.aircanada.com/en/about/rouge.html
 
spy1":uh3gj1ux said:
Ούτως ή άλλως απευθείας πτήση δεν υπάρχει, αλλά ακόμη και αν υπήρχε ποιος αντέχει στο αεροπλάνο 17 περίπου ώρες ασταμάτητα!!!!! χωρίς διάλειμμα;;;;
Εγώ (και πολλοί ακόμα από εδώ μέσα)!!!
 
spy1":3067xtle said:
......Η πτήση της Singapore από Σιγκαπούρη για Νέα Υόρκη, δεν είχε τρελλή επιτυχία!!!!......

Έτσι και αλλιώς οι πτήσεις της SQ θα σταματήσουν από τις 24 Οκτωβρίου 2013 γιατί απλούστατα αποσύρει τα Α340-500 ως αντιοικονομικά.
Οπότε από τα 34 αεροσκάφη που έχουν κατασκευασθεί μόνο οι Emirates (10) Etihad (4) Arik Air (2) Thai (1) θα συνεχίζουν να τα χρησιμοποιούν.
 
Η Rouge της Air Canada θα χρησιμοπιοι Boeing 767-300ER στα δρομολογια Αθηνα-Μοντρεαλ και Τοροντο με 18 θεσεις Διακεκριμενης και 245 Οικονομικης!!!
 
Με την έναρξη των πτήσεων της Rouge, φαίνεται πως τερματίζεται και η code share συμφωνία μεταξύ Air Canada και Lufthansa, στα απ' ευθείας δρομολόγια, όπου θα δραστηριοποιηθεί η Rouge. Οι πτήσεις της Rouge θα έχουν μόνο κωδικό AC, ενώ παράλληλα, ο αριθμός της πτήσης γίνεται τετραψήφιος.
 
Έρχεται το κονσερβοκούτι :evil: της AirCanada B787-900 με 298 επιβάτες (30 Β 21 Premium 247 οικονομική)

Έχει 2 σειρές επιπλέον καθίσματα 30-31 in στην οικονομική από το αεροσκάφος της Virgin με 264 επιβάτες (35 Β 35 Premium 198 οικονομική) ενώ 1 σειρά επιπλέον καθίσματα στην οικονομική από το αεροσκάφος της Air New Zealand με 302 επιβάτες (18 Β 21 Premium 302 οικονομική).
H Air New Zealand έχει την ποιο ευρύχωρη καμπίνα business.

Φαντασθείτε να ταξιδεύεις (που ξεκινά από το 2015) 14 ώρες από το Τορόντο Δελχί ή Τορόντο Άμπου Ντάμπι στην οικονομική θέση.
Θα ξαναγυρίσουμε στην εποχή των υπερωκεανίων όπου στην steerage στοιβαζόταν ο κόσμος. :evil:
Σε ποιους απευθύνονται η Air Canada που μπορείς να πετάξεις από το Τορόντο στο Ντουμπάι με Α380;
Τόσο πολλοί ανίδεοι υπάρχουν στον κόσμο; :wall:
 
Top