Saudia

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Στις αρχές Φεβρουαρίου παρέλαβε η Saudia το πρώτο της Β787-9 και το δρομολόγησε στην πτήση JED-RUH SV1020, μετά από πτήσεις εξοικείωσης προς DXΒ,IST,CDG,MAN,CΜΝ, τώρα τοδρομολογεί το Β787 προς CAN.

Θα ανταγωνισθεί το Β787 της Royal Jordanian :rolleyes:
το Β787 της KQ887 για NBO ;)
και το Β787 της China Southern για LHR :cool:
αλλά και το Α380 της QR876 :idea:

JED-CAN SV882 22:45-13:30 4,6
&
RUH-CAN SV884 23:55-13:30 2,5,7
Η διαμόρφωση του α/φ είναι 24Β & 274Υ =298 θέσεις.

Με την παραλαβή και άλλων α/φ θα υπάρχει η επιλογή και για CGK,KUL,MNL,ΜLΕ,SIN.

Κρίμα που οι πτήσεις Α3938 και Α3946 δεν μπορούν να κάνουν ανταποκρίσεις. :mrgreen: :rant:
 
Για κανενα λογο δεν θα εκανα transit μεσω JED ή RUH. Με εταιριες οπως QR EY EK ακομα και WY στην περιοχη δεν υπαρχει κανενας λογος για να περασει καποιος μεσα απο αυτο το μερος για να παει καπου αλλου. Φιλικη συμβουλη. Ακομα και το product της SV δεν ειναι καλο. Περαν του dry flights (no alcohol on board, που εγω δεν εχω κανενα προβλημα με αυτο) το customer service της Ryanair σε σχεση με την SV ειναι 100 φορες καλυτερο. Δεν υπερβαλω.
 
Καινούργιο logo και livery για την Saudia και επιστροφή στα παλιά... Η Saudia ανακοίνωσε το νέο branding το οποίο έχει επιρροές από το 1980 (με μικροαλλαγές) και θα το εφαρμόσει σιγά σιγά σε όλο της τον στόλο. (Λεφτά υπάρχουν άλλωστε για τέτοιες ενέργειες..)
Logo_of_Saudia.svg.pngSaudia-Airlines.jpg

 
Ερε πράγμα που σαλεύει και τον Μουσταφά γυρεύει :mrgreen:
Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο, αυτό ή τα μούτρα του MBS στο 787 που έχουν τώρα. Ίσως το αμέσως χειρότερο είναι φωτογραφία του MBS με αυτά τα εκπληκτικά πεδιλάκια που τα βλέπω και με πιάνει ταραχή :eek::eek::eek:
 
Old is the “new” new o_O
 
Και κάπως έτσι φαίνεται πως θα γίνει το distinction από τη Riyadh Air (φαντάζομαι η επιστροφή στο πράσινο έγινε ώστε να είναι τελείως διακριτά τα livery). Επίσης, φαίνεται πως η Saudia θα κάνει focus στη JED (ενώ η Riyadh Air στο RUH). Τώρα αυτά τα περί digital transformation... να χαμε να λέγαμε.
 
Με τη Μέκκα και Μεδινα κοντά στη JED να υποθέσω ότι η Saudia θα επικεντρωθεί στους προσκυνητές των ιερών πόλεων και θα προσφέρει και την ανάλογη ατμόσφαιρα στην καμπίνα... Τη Riyadh θα την χρησιμοποιούν για τους δυτικούς και για το δήθεν lifting αυτής της ακραία συντηρητικής χώρας; (για να μη πω τίποτα χειρότερο)....
Ούτε ένα Cent
 
Το Δελτίο Τύπου της εταιρίας σχετικά με την αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας:

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗ SAUDIA ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

Η Saudia, η εθνική αεροπορική εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, αποκάλυψε τη νέα της ταυτότητα και εταιρικά χρώματα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης ορόσημο στη Τζέντα, παρουσία Βασιλικών Υψηλοτήτων, Εξοχοτήτων και στελεχών από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, καθώς και διακεκριμένων ανταποκριτών μέσων ενημέρωσης και ειδικών του αεροπορικού κλάδου. Η νέα ταυτότητα αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου στρατηγικού ψηφιακού μετασχηματισμού που έχει στόχο την περαιτέρω συνδρομή στο Όραμα του 2030.

Η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τη Saudia, με την εισαγωγή καινοτόμων ιδεών για την εξυπηρέτηση των πελατών, την εστίαση στην ψηφιοποίηση και την ενίσχυση της εμπειρίας των επισκεπτών, μέσα από την επαφή με τον πολιτισμό της Σαουδικής Αραβίας. Ο εν λόγω μετασχηματισμός ενισχύει την εθνική ταυτότητα της Saudia καθώς επαναπροσδιορίζει όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ώστε να ενεργοποιούνται και οι πέντε αισθήσεις. Οι επισκέπτες, συναντούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, μια αυθεντική σαουδαραβική εμπειρία που αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα της χώρας και του πλούσιου πολιτισμού της. Η εμπειρία αυτή περιλαμβάνει χαρακτηριστικές μυρωδιές και ήχους, μιά τοπικά εμπνευσμένη κουζίνα, όλα φτιαγμένα από έμπειρους Σαουδάραβες τεχνίτες. Η νέα ταυτότητα αντικατοπτρίζει το φιλόξενο πνεύμα της Σαουδικής Αραβίας, αφήνοντας στους επισκέπτες της τη βαθιά αίσθηση ζεστασιάς και φιλοξενίας της χώρας, ενώ παράλληλα προωθεί μια βαθύτερη απόλαυση του σαουδαραβικού πολιτισμού τόσο για τους ντόπιους όσο και για τους επισκέπτες. Η νέα εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει επίσης νέες στολές για το πλήρωμα καμπίνας και το προσωπικό εδάφους.

Τα νέα χρώματα που αποτελούνται από πράσινο, μπλε και το χρώμα της άμμου, αντιπροσωπεύουν τον στόχο της Saudia να επεκτείνει τον στόλο και τους προορισμούς της, συνδέοντας τον κόσμο με τη Σαουδική Αραβία, αναδεικνύοντας την αυθεντικότητα και τις βαθιά ριζομένες αξίες της χώρας.

Παράλληλα με την αλλαγή εταιρικής ταυτότητας, η Saudia προχωράει γοργά σε διευρυμένο ψηφιακό μετασχηματισμό, ενισχύοντας την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη. Η εταιρεία ηγείται μεταξύ των διεθνών αεροπορικών εταιρειών στη χρήση της παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης με τη μορφή εικονικού βοηθού, με την ονομασία «SAUDIA». Έως το τέλος του έτους, ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώνει ολη τη συναλλαγή, μέσω αυτής της αποτελεσματικής διαδικασίας.

Ο φιλόδοξος, από καιρό προγραμματισμένος ψηφιακός μετασχηματισμός, βελτιώνει στο μέγιστο την εμπειρία των πελατών και δίνει τη δυνατότητα για πιο αποδοτικές λειτουργίες και διαδικασίες, διασφαλίζοντας παράλληλα τα απαιτούμενα επίπεδα προστασίας των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών, μέσω της συνεργασίας με κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως.

Η Αυτού Εξοχότης Ibrahim Al-Omar, Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Saudia, δήλωσε: «Βιώνουμε μια νέα εποχή και μια πολύ συναρπαστική στιγμή για τη Saudia. Η εταιρεία μας έχει εξελιχθεί ξεκινώντας με ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 το 1945, και καταλήγοντας σήμερα με ένα σύγχρονο στόλο 140 αεροσκαφών που εξυπηρετείπερισσότερους από 100 προορισμούς, καθιστώντας την μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στην περιοχή. Το όνομα και το λογότυπο της Saudia αποτελούν αναπόσπαστα μέρη της αεροπορικής ιστορίας και ανάπτυξης του Βασιλείου και οι άνθρωποι μας μοιράζονται μια ιδιαίτερη συναισθηματική σχέση με την ταυτότητά μας. Έχουμε ενσωματώσει αυτή την πλούσια κληρονομιά στη νέα μας ταυτότητα, προσθέτοντας στοιχεία που αντικατοπτρίζουν το όραμά μας και την αφοσίωσή μας να γοητεύσουμε τον κόσμο».

Η Saudia παρουσιάζει ένα πλήρως ενοποιημένο ψηφιακό πρόγραμμα και ανανεώνει την εμφάνισή της και ταυτοχρόνως βοηθά με τρόπο αποτελεσματικό και γρήγορο, στην προώθηση του Οράματος 2030 της Σαουδικής Αραβίας, σε συνεργασία με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη του κλάδου για την επίτευξη των στόχων της Εθνικής Στρατηγικής του αεροπορικού τομέα. Η στρατηγική στοχεύει να μετατρέψει τη Σαουδική Αραβία σε παγκόσμιο ηγέτη στον αεροπορικό κλάδο, ενισχύοντας την εμπειρία των ταξιδιωτών, βελτιώνοντας την ασφάλεια και δουλεύοντας για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, παράλληλα με την επέκτασή της και τον στόχο της να μεταφέρει περίπου 330 εκατομμύρια επισκέπτες στη χώρα μέχρι το 2030.
Και η επισυναπτόμενη φωτογραφία:
 
Top