Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τα αεροδρόμια του υπόλοιπου κόσμου
chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 22

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό chr04 » 20 Δεκ 2018, 13:12

Η aegean πάντως 30 κ 31 Δεκεμβρίου δεν έχει πτήσεις προς Κωνσταντινούπολη. Μόνο η Turkish πετάει τις 2 μέρες από Ελλάδα προς την Πόλη.
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3412
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 452

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό aakunz » 27 Φεβ 2019, 11:22

Νέα αναβολή, για τις 5 Απριλίου 2019, παίρνει η έναρξη της διαδικασίας μετακόμισης /μεταφοράς /μετάπτωσης από το αεροδρόμιο Ataturk στο Νέο Αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης.

https://www.public.nm.eurocontrol.int/PUBPORTAL/gateway/spec/PORTAL.22.5.0.3.6/_res/6597/Transfer.pdf?APPID=headline_news
0 x

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 73

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό 6circles » 08 Μαρ 2019, 10:47

Προβληματικό αποδείχτηκε μέχρι στιγμής το νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης κατά την κατασκευή του σύμφωνα με το διαδικτυακό περιοδικο Al-Monitor που ειδικεύεται στο ρεπορτάζ από χώρες της Μέσης Ανατολής.

Εκφράζονται δε και βάσιμοι φόβοι και για το μέλλον του αεροδρομίου όσον αφορά την αντοχή του αλλά και την ασφάλεια των πτήσεων.

https://www.al-monitor.com/pulse/origin ... lborn.html

Κάποια ενδιαφέροντα σημεία:

1. Επιλέχθηκε λάθος τοποθεσία, σε πρώην ορυχεία και βαλτότοπους, με αποτέλεσμα το έδαφος να θεωρείται σαθρό. Υπάρχουν φόβοι και για την ασφάλεια αλλά και τις "αντοχές" των κατασκευών μακροπρόθεσμα.
2. Μη επαρκείς επιχωματώσεις: το αεροδρόμιο θα έπρεπε να έχει κατασκευαστεί σε επιφάνεια με ύψος 105 μέτρων / 344 ποδών ( ASL ) προκειμένου να υπάρξει επαρκής επιχωμάτωση του σαθρού εδάφους. Τελικά το αεροδρόμιο κατασκευάστηκε στα 60 μέτρα / 200 πόδια ( ASL ), και σύμφωνα με μηχανικούς μπορεί να υπάρξουν άμεσες συνέπειες για την ασφάλεια των πτήσεων ( πιθανολογώ σε σχέση με τους διαδρόμους :?: )
3. Το αεροδρομιο κατασκευάστηκε προτού γίνουν μετεωρολογικές έρευνες στην περιοχή. Πλεόν έχει διαπιστωθεί ότι το νέο αεροδρόμιο είναι επιρρεπές σε ισχυρότατους ανέμους και ομίχλη για περίπου το ένα τρίτο του έτους. Κατά την κατασκευή παρατηρούνταν συχνά άνεμοι ισχύος 45 - 70 χμω., οπότε και έπρεπε να σταματούν οι εργασίες.
4. Το αεροδρόμιο είναι σε τοποθεσία υγροβιότοπου όπου υπάρχει συνεχής μετακίνηση μεγάλου πληθυσμού μεταναστευτικών πουλιών.
5. Νέα ημερομηνία έναρξης λειτουργίας θεωρείται η 5η Απριλίου αλλά σύμφωνα με στελέχη της ΤΗΥ δεν υπάρχουν ακόμη χώροι cargo και κτίρια για τις εταιρίες catering...

Επίσης θεωρείται ότι η κατασκευή του αεροδρομίου είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο περίπου 400 εργατών ( μάλιστα υπάρχουν και νεκρά παιδιά-εργάτες ) :( , την περιβαλλοντική καταστροφή της περιοχής ενώ ήδη υπάρχουν παράπονα ότι το κόστος πρόσβασης στο αεροδρόμιο είναι πολύ υψηλό λόγω απόστασης.

Τέλος, διάφορες αναλύσεις δείχνουν ότι ακόμη και με τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις το αεροδρόμιο ( ως εταιρία ) δεν προβλέπεται να έχει κέρδη πριν το 2043!!! :shock:
3 x

IGA
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 04 Μάιος 2018, 02:10
x 4

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό IGA » 10 Μαρ 2019, 22:30

Για όλους εμάς που εργαστήκαμε εκεί, το χρονοδιάγραμμα και το μέγεθος των κατασκευών ξεπερνάει τα σχόλια του άρθρου.

Οι θάνατοι, είναι αποτέλεσμα του παραπάνω αλλά και της οργάνωσης των εργοταξίων.

Άλλο η λειτουργία κ άλλο η κατασκευή όμως.

Το αεροδρόμιο είναι υπερσύγχρονο και θα αναπτύσσεται για χρόνια καθλως είναι σε εξέλιξη η κατασκευή της Αερόπολης.

Οι καιρικές συνθήκες της IST εν γένη πράγματι είναι δύσκολες το χειμώνα. Τα γεωτεχνικά, οι μελέτες ή οι ασφαλίσεις του έργου δε μπορούν να κριθούν από ένα σχόλιο ενός αρθρογράφου όταν το πιστοποιητικό λειτουργίας εκδίδεται από τον έλεγχο ανεξάρτητων διεθνών φορέων.

Ανταυτών το άρθρο όμως καλύτερα να σχολίαζε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Εκεί θα του διναμε δίκιο.

Τα αεροπορικά τέλη θα είναι μεταξύ 15 με 20ευρώ ανά επιβάτη ανάλογα με τις υπηρεσίες.

Με 100εκ επιβατες προβλεψη στην 5ετία..τα κέρδη θα είναι τεράστια ετησίως κ η απόσβεση σύντομη κ θα μοσχοπουληθούν οι μετοχές του..

Θα γίνει αγώνας για την 5η Απρίλη, το κλειδί είναι οι Αμερικάνοι..
1 x


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1062
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 89

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 18 Μαρ 2019, 14:56

Πάντως η Turkish μου έστειλε μήνυμα με e-mail & sms, σε αγγλικά και τουρκικά για να με ενημερώσει ότι από 06.04.2019 οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται από το νέο αεροδρόμιο. Μένει να αποδειχθεί και στην πράξη. Ελπίζω ως τα τέλη Ιουνίου που πετάω εγώ να έχει γίνει η αλλαγή.
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics



Επιστροφή σε “Αεροδρόμια υπόλοιπου κόσμου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 

 

cron