Istanbul International Airport (IST/LTFM)

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τα αεροδρόμια του υπόλοιπου κόσμου
chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 25

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό chr04 » 20 Δεκ 2018, 13:12

Η aegean πάντως 30 κ 31 Δεκεμβρίου δεν έχει πτήσεις προς Κωνσταντινούπολη. Μόνο η Turkish πετάει τις 2 μέρες από Ελλάδα προς την Πόλη.
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 481

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό aakunz » 27 Φεβ 2019, 11:22

Νέα αναβολή, για τις 5 Απριλίου 2019, παίρνει η έναρξη της διαδικασίας μετακόμισης /μεταφοράς /μετάπτωσης από το αεροδρόμιο Ataturk στο Νέο Αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης.

https://www.public.nm.eurocontrol.int/PUBPORTAL/gateway/spec/PORTAL.22.5.0.3.6/_res/6597/Transfer.pdf?APPID=headline_news
0 x

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 85

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό 6circles » 08 Μαρ 2019, 10:47

Προβληματικό αποδείχτηκε μέχρι στιγμής το νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης κατά την κατασκευή του σύμφωνα με το διαδικτυακό περιοδικο Al-Monitor που ειδικεύεται στο ρεπορτάζ από χώρες της Μέσης Ανατολής.

Εκφράζονται δε και βάσιμοι φόβοι και για το μέλλον του αεροδρομίου όσον αφορά την αντοχή του αλλά και την ασφάλεια των πτήσεων.

https://www.al-monitor.com/pulse/origin ... lborn.html

Κάποια ενδιαφέροντα σημεία:

1. Επιλέχθηκε λάθος τοποθεσία, σε πρώην ορυχεία και βαλτότοπους, με αποτέλεσμα το έδαφος να θεωρείται σαθρό. Υπάρχουν φόβοι και για την ασφάλεια αλλά και τις "αντοχές" των κατασκευών μακροπρόθεσμα.
2. Μη επαρκείς επιχωματώσεις: το αεροδρόμιο θα έπρεπε να έχει κατασκευαστεί σε επιφάνεια με ύψος 105 μέτρων / 344 ποδών ( ASL ) προκειμένου να υπάρξει επαρκής επιχωμάτωση του σαθρού εδάφους. Τελικά το αεροδρόμιο κατασκευάστηκε στα 60 μέτρα / 200 πόδια ( ASL ), και σύμφωνα με μηχανικούς μπορεί να υπάρξουν άμεσες συνέπειες για την ασφάλεια των πτήσεων ( πιθανολογώ σε σχέση με τους διαδρόμους :?: )
3. Το αεροδρομιο κατασκευάστηκε προτού γίνουν μετεωρολογικές έρευνες στην περιοχή. Πλεόν έχει διαπιστωθεί ότι το νέο αεροδρόμιο είναι επιρρεπές σε ισχυρότατους ανέμους και ομίχλη για περίπου το ένα τρίτο του έτους. Κατά την κατασκευή παρατηρούνταν συχνά άνεμοι ισχύος 45 - 70 χμω., οπότε και έπρεπε να σταματούν οι εργασίες.
4. Το αεροδρόμιο είναι σε τοποθεσία υγροβιότοπου όπου υπάρχει συνεχής μετακίνηση μεγάλου πληθυσμού μεταναστευτικών πουλιών.
5. Νέα ημερομηνία έναρξης λειτουργίας θεωρείται η 5η Απριλίου αλλά σύμφωνα με στελέχη της ΤΗΥ δεν υπάρχουν ακόμη χώροι cargo και κτίρια για τις εταιρίες catering...

Επίσης θεωρείται ότι η κατασκευή του αεροδρομίου είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο περίπου 400 εργατών ( μάλιστα υπάρχουν και νεκρά παιδιά-εργάτες ) :( , την περιβαλλοντική καταστροφή της περιοχής ενώ ήδη υπάρχουν παράπονα ότι το κόστος πρόσβασης στο αεροδρόμιο είναι πολύ υψηλό λόγω απόστασης.

Τέλος, διάφορες αναλύσεις δείχνουν ότι ακόμη και με τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις το αεροδρόμιο ( ως εταιρία ) δεν προβλέπεται να έχει κέρδη πριν το 2043!!! :shock:
3 x

IGA
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 04 Μάιος 2018, 02:10
x 4

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό IGA » 10 Μαρ 2019, 22:30

Για όλους εμάς που εργαστήκαμε εκεί, το χρονοδιάγραμμα και το μέγεθος των κατασκευών ξεπερνάει τα σχόλια του άρθρου.

Οι θάνατοι, είναι αποτέλεσμα του παραπάνω αλλά και της οργάνωσης των εργοταξίων.

Άλλο η λειτουργία κ άλλο η κατασκευή όμως.

Το αεροδρόμιο είναι υπερσύγχρονο και θα αναπτύσσεται για χρόνια καθλως είναι σε εξέλιξη η κατασκευή της Αερόπολης.

Οι καιρικές συνθήκες της IST εν γένη πράγματι είναι δύσκολες το χειμώνα. Τα γεωτεχνικά, οι μελέτες ή οι ασφαλίσεις του έργου δε μπορούν να κριθούν από ένα σχόλιο ενός αρθρογράφου όταν το πιστοποιητικό λειτουργίας εκδίδεται από τον έλεγχο ανεξάρτητων διεθνών φορέων.

Ανταυτών το άρθρο όμως καλύτερα να σχολίαζε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Εκεί θα του διναμε δίκιο.

Τα αεροπορικά τέλη θα είναι μεταξύ 15 με 20ευρώ ανά επιβάτη ανάλογα με τις υπηρεσίες.

Με 100εκ επιβατες προβλεψη στην 5ετία..τα κέρδη θα είναι τεράστια ετησίως κ η απόσβεση σύντομη κ θα μοσχοπουληθούν οι μετοχές του..

Θα γίνει αγώνας για την 5η Απρίλη, το κλειδί είναι οι Αμερικάνοι..
1 x


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 105

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 18 Μαρ 2019, 14:56

Πάντως η Turkish μου έστειλε μήνυμα με e-mail & sms, σε αγγλικά και τουρκικά για να με ενημερώσει ότι από 06.04.2019 οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται από το νέο αεροδρόμιο. Μένει να αποδειχθεί και στην πράξη. Ελπίζω ως τα τέλη Ιουνίου που πετάω εγώ να έχει γίνει η αλλαγή.
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
VASMAD1
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 18 Ιουν 2008, 19:56
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGHI
Τοποθεσία: ΧΙΟΣ
x 25
Επικοινωνία:

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό VASMAD1 » 03 Απρ 2019, 08:27

Και η Α3 στο σαιτ γραφει οτι ακυρωνει 5-6 Απριλη τις πτησεις προς Κωνσταντινουπολη λογω μεταφορας στο νεο .
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 105

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 04 Απρ 2019, 11:20

Το έχω δει και στην ιστοσελίδα της Singapore, ενώ η Royal Jordanian 5-6 Απριλίου θα πετάει από Sabiha Gokcen
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 993
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 165

Re: Τρίτο αεροδρόμιο στην IST

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 08 Απρ 2019, 09:59

Πρώτη διεθνής πτήση από το αεροδρόμιο Oman air

https://timesofoman.com/article/1100822 ... ul-Airport
0 x

Leon_94
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 05 Απρ 2008, 17:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 13

Re: Istanbul International Airport (IST/LTFM)

Δημοσίευσηαπό Leon_94 » 14 Απρ 2019, 20:58

Σημερα περασα τρανζιτ απο πολυδιαφημισμενο νεο αεροδρομιο της Πολης, οποτε ας γραφω αραδες, οπως το ειδαν τα ματια ενος πολυταξιδεμενου επιβατη....
Μ Ε Γ Α Λ Ο Π Ρ Ε Π Ε Σ ...δεν χωραει καμια αμφιβολια, αλλα και ομορφο με μοντερνες πινελιες, χωρις φυσικα να φτανει σε ομορφια άλλα προσφατως κατασκευασθεντα τερμιναλς οπως το Τ2 στο Ιντζον, ή το Τ4 στην Σινγαπουρη....
Βεβαια η ομορφια δεν ειναι για μενα απαραιτητη και δεν θα σταθω εκει, αλλα θα σταθω σε θεματα λειτουργικοτητας.
Το αεροδρομιο ειναι σαν ενα "ξαπλωμενο" Εψιλον κεφαλαιο με 2 ποδια εκ των οποιων το ενα ειναι για τοπικες πτησεις.
Μισοκοιμησμενος απο το πολυωρο ταξιδι, δεν εντοπισα το σημειο αποβιβασης, αλλα μαλλον ητανε στην ακρη του βραχίονα (Pier) "Α".
Ψιλιασμενος απο την πονηρη ωρα αφιξης, 05:50 το πρωι, μιας και αυτην την ωρα πανω κατω φτανουν μαζεμενες καμια 15αρια πτησεις απο Ασια και Αφρικη, (μιλαμε για 2-3 χιλιαδες ατομα μεσα σε μια ωρα) προχωρησα με πολυ ταχυ βημα προς τον ελεγχο (σεκιουριτυ) φοβουμενος μη τυχον και συναντησω ουρά, οπως πολλακις ειχα συναντησει στο Ατατουρκ.
Ουρά δεν βρηκα, αλλα, παρ οτι προχωρησα με πολυ ταχυ βημα, χρησιμοποιωντας και κυλιομενους διαδρομους εκανα ακριβωςς 13 λεπτα για να φθασω στον ελεγχο, δηλαδη διηνυσα καπου 1 χιλιομετρο το λιγοτερο με τα ποδια... Δεν το λες και λειτουργικο αυτο. Ευτυχως πτηση μου μετα αναχωρησε καπου απο την μεση του βραχίονα D, οποτε δεν χρειαστηκε να κανω αλλο ενα τεταρτο περπατημα, αλλα καπου 5-6 λεπτα. Μου θυμησε το Pudong στην Σανγκάη που αν αποβιβαστεις στην ακρη του βραχιονα, περπατας...περπατας...περπατας.....
Να σημειωσω οτι καπου στα μισα της αποστασης που διανυσα υπαρχε μια πυλη για σεκιουριτη την οποια μπορουσαν να χρησιμοποιησουν αυτοι που ειχαν περιορισμενο χρονο ανταποκρισης.
Κατ εμε ενα μοντερνο και λειτουργικο αεροδρομιο, πρεπει να ακολουθει την γραμμη αλά USA, δηλαδη την Αμερικανικη συνταγη... Κυκλικο αεροδρομιο και ενα τραινο που κανει "γυρω-γυρω όλοι".... Επισης ενα πολυ λειτουργικο μεγαλο τερμιναλ που εχω δει ειναι το Τ3 του Πεκινου. Απλα πραγματα... Κανειs το Check-in, παιρνεις το τραινακι, κατεβαινεις στην σταση για τοπικες ή διεθνεις πτησεις και ολες οι πυλες ειναι διπλα-διπλα, και δεν χρειαζεται να κανεις προπονηση σαν αθλητης του στιβου...
Θελησα μετα να παω στο lounge της ΤΚ. Ειναι στον οροφο, εκει καπου στον κεντρο, και εχει πλεον διαχωριστει σε Α' θεση και μπιζνες. Τα εβλεπα βρισκομενος απο κατω και παρα τις φιλοτιμες προσπαθειες μου δεν καταφερα να βρω την εισοδο. Τα βελακια που εδειχναν την κατευθυνση δεν οδηγουσαν πουθενα, παρα σε μια ομαδα λιγων ατομων που ειχανε τσαντιρωσει κανονικα, και κοιμωντουσαν καταχαμα....
Ευτυχως εχουν αμολησει σε ολο το αεροδρομιου κατι μανδηλοφορουσες νεαρες φορωντας μπλουζακια "ASK ME" και ρωτησα, γιατι ακομα θα εψαχνα...
Στο Lounge ανεβηκα πιο πολυ για να δω πως ειναι, παρα να φαω κατι. Τεραστιος χωρος και εχουνε φτιαξει μεσα κατι κιοσκια που θυμηζουν χωριατικο πετρινο σπιτακι, αλλα και εκει εχω ενστανση.... "Κεραμοι και πλυνθοι ατακτως ερρημενα".... Δεν εννοω ακαταστατα, αλλα σκορπισμενα , και οτι η τακτοποιηση των φαγητων και των ποτων ητανε αλλου αντ αλλου... Αλλου τα τυρια, ελιες μελι (κηρηθρα), αλλου ψηνανε αυγα, αλλου ειχανε τα φρουτα, καπου αλλου διεκρινα ενα χωρο για τσάι, δηλαδη με λιγα λογια ηθελες ξεναγο για να βρεις αυτο που ηθελες, και αν τα εβρισκες επρεπε να γυρνας περα δωθε με ενα πιατο στο χερι. Δεν εξερευνησα περισσοτερο τον χωρο αυτο διοτι ηθελα να βρω κανα μερος να καπνισω. Υπαρχει ενας χωρος στον πανω οροφο εκει κοντα στο lounge (Terrace) με αρκετες θερμαστρες, αλλα χωρις τραπεζακια οπως στο Ατατουρκ, εκτεθειμενος ομως σε βροχη και ηλιο. Απ οτι μου ειπε καποιος που ρωτησα, υπαρχουν αντιστοιχοι χωροι 2 ανα βραχιονα, και ενας στις τοπικες πτησεις.....
Σε γενικες γραμμες... Δεν με απογοητευσε, αλλα δεν με γοητευσε κιολας.... Το περιμενα περισσοτερο λειτουργικο, και με πολυ λιγοτερο περπατημα.
-----------------
Ας γραψει καποιος ερχομενος απο Αθηνα και εχει πτηση τρανζιτ αν τον αποβιβασαν κατευθειαν στις πυλες οπως γινοταν μεχρι τωρα στο Ατατουρκ, ή πλεον πρεπει να περναμε ξανα σεκιουριτυ. Ισως υπηρχαν και αλλες, αλλα μεχρι τωρα οι μονες πτησεις που ειχα εντοπισει και σε βγαζανε κατευθειαν στις πυλες ητανε απο Αθηνα και απο Βουκουρεστι.
5 x
Ωτει υχα να πο τω οιπα. Αναγνοσυ κε γραφοι γνοροιζο.

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 481

Re: Istanbul International Airport (IST/LTFM)

Δημοσίευσηαπό aakunz » 15 Απρ 2019, 14:59

Συνάδελφός μου πέταξε πρόσφατα από το νέο IST με παρόμοιες εμπειρίες:

α) το τέρμιναλ είναι μεγαλοπρεπέστατο και εντυπωσιακό. Τα μεγέθη είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτό που δείχνουν οι φωτογραφίες.
β) δεν υπήρχε διαθέσιμο προσωπικό για να χειριστεί τα μηχανοκίνητα wheelchairs, με αποτέλεσμα να περιμένουν 45' μέχρι να έρθει άτομο με κλασσική αναπηρική καρέκλα για να τους πάρει.
γ) τα καταστήματα είναι πανάκριβα και σχεδόν όλα ανήκουν εταιρείες στις οποίες συμμετέχουν πρόσωπα του περιβάλλοντος του Προέδρου της χώρας.
δ) τα χειραμαξίδια χειραποσκευών χρεώνονται με ₺5,00. Όταν τα επιστρέψετε σε ένα από τα σημεία που υπάρχουν στο τέρμιναλ, παίρνετε πίσω τα χρήματά σας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε πετάξει την απόδειξη που σας δόθηκε όταν τα παραλάβατε.
ε) τα άτομα με το σηματάκι "ASK ME/BANA SOR" ίσως γνωρίζουν λιγότερα από εσάς.
1 x


ATH-MAN
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2007, 22:17

Re: Istanbul International Airport (IST/LTFM)

Δημοσίευσηαπό ATH-MAN » 15 Απρ 2019, 21:12

Μα είναι γνωστό ότι το αεροδρόμιο φτιάχτηκε σε περιοχή που κατέχουν εδάφη άτομα του στενού κύκλου του προέδρου(εξού κ ιδιοκτήτες καταστημάτων)... Υπάρχουν πολλές αντιδράσεις για το κόστος κατασκευής κ αν αυτό χρειαζόταν να γίνει....
0 x

Άβαταρ μέλους
tassos76
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 12:07
Τοποθεσία: LXS
x 10

Re: Istanbul International Airport (IST/LTFM)

Δημοσίευσηαπό tassos76 » 16 Απρ 2019, 10:37

Λοιπόν, λίγα λόγια για την εμπειρία μου στο καινούριο αεροδρόμιο. Άφιξη την Πέμπτη, αναχώρηση την Κυριακή που μας πέρασε. Πραγματικά το μέγεθος είναι εντυπωσιακό και κυρίως ο φωτισμένος πύργος ελέγχου το βράδυ. Κοντέψαμε να κάνουμε ίδια ώρα πτήσης με τάξι για την πύλη. Τι ίδιο συνέβη και στην αναχώρηση, λίγο παραπάνω από 30 λεπτά τροχοδρόμησης. Το τέρμιναλ εντυπωσιακό από το μέγεθος με την πρώτη ματιά, οι αφίξεις δεν έχουν τίποτα σημαντικό ούτως ή άλλως. Τα άτομα με τα μπλουζάκια ask me ήταν περισσότερα από τους επιβάτες. Στον έλεγχο διαβατηρίων λίγα άτομα με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλες ουρές. Αυτό που μου έκανε εντυπωση ήταν οτι τα άτομα που έκαναν το έλεγχο πρέπει να ήταν καινούρια όλα (να μην είχαν ξαναδουλέψει σε παρόμοια θεση) γιατί κάθε φορά που έβλεπαν ελληνική ταυτότητα ήταν σαν να την έβλεπαν για πρώτη φορά (κάτι που δεν συνέβαινε στο άλλο αεροδρόμιο στα ταξίδια που είχα κάνει). Από εκεί και πέρα, για αεροδρόμιο 4 ημερών το βρήκα αρκετά βρώμικο με σκουπίδια και λεκέδες στο πάτωμα. Τα καταστήματα στην έξοδο ήταν υπό κατασκευή ακόμα. Στην αναχώρηση τώρα. Πολύ πιο εντυπωσιακό το τέρμιναλ αναχωρήσεων, αν δεν το δεις, δεν μπορείς να καταλάβεις το μέγεθός του. Και κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά. Τα μαγαζιά πολύ ακριβά, υπάλληλοι που το μόνο που ξέρουν απο αγγλικά είναι το yes και το no, αρκετή βρωμιά στους χώρους εστίασης με καφέδες και ποτά ριγμένα στις μοκέτες, υπαλλήλους που να καθαρίζουν τα τραπέζια αλλα να μην ασχολούνται με οτιδήποτε υπάρχει στο πάτωμα, wifi άφαντο, πρίζες ξεχαρβαλωμένες, καλώδια εκτεθειμένα, πλακάκια στο πάτωμα σπασμένα και κακοκολλημένα, τουαλέτες αρκετά βρώμικες για αεροδρόμιο μιας εβδομάδας και γενικότερα ήταν εμφανές οτι είχε γίνει προχειροδουλειά. Μάλλον ήθελε να προλάβει τις δημοτικές εκλογές, δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω. Αν ήταν σε αυτή την κατάσταση σε μια βδομάδα, δεν θέλω να φανταστώ πως θα είναι σε ενα χρόνο. Α, και ακόμη κάτι σημαντικό, δεν υπήρχε χρονική σήμανση για το πόση ώρα θες για να φτάσεις στην πύλη. Σε αεροδρόμιο τέτοιου μεγέθους καλό είναι να γνωρίζεις αν θες 5 λεπτά περπάτημα ή 20.
2 x

Leon_94
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 05 Απρ 2008, 17:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 13

Re: Istanbul International Airport (IST/LTFM)

Δημοσίευσηαπό Leon_94 » 22 Απρ 2019, 06:50

Δευτερο περασμα απο ISL μεσα σε μια βδομαδα...
Πτηση απο Ευρωπη και μετα απο taxing ακριβως 30 λεπτων !!! διεκρινα οτι σταματησαμε εμπρος απο την φυσουνα G11. ( Ωρα 23:30) Μου εκανε εντυπωση διοτι ειχα δει στο χαρτη του αεροδρομιου οτι οι πυλες G ειναι για τοπικες πτησεις... Λεω θαχει τιποτα by pass, αλλα δεν...
Remote stand και σε ενα λεωφορειο ολοι οι επιβατες σαν σαρδελες και αποβιβαση κοντα στην F1. Ευτυχως βγηκαμε κατευθειαν στις πυλες και δεν χρειαστηκε να περασουμε σεκιουριτυ. Μετα...
Περπατημα περιπου 7 λεπτων για να βγω στο κεντρικο χωλ. Οι πολυαριθμοι "ASK ME" της προηγουμενης βδομαδας ηταν εξαφανισμενοι και δεν ειδα ουτε εναν. Εχοντας περιορισμενο χρονο δεν καταφερα να βρω το business lounge της ΤΚ που ειχα παει πριν μια βδομαδα. Οι σημανσεις ειναι ανυπαρκτες ή και λαθος πολλες φορες. Ομως πλεον στον πινακα αναχωρησεων αναγραφεται και ο χρονος που θελει καποιος για να φθασει στην πυλη. Απο το κεντρικο χωλ η Β16 που ηταν για Αθηνα εγραφε οτι απαιτουνται 13 λεπτα περπατημα. Ετσι περασα στα γρηγορα απο μια οχι και τοσο μικρη ομαδα που ειχαν ξαπλωσει κατα γης στο κεντρικο χωλ (αθλια εικονα) απο μια πολυ βρωμικη τουαλετα, και απο καμποσα συνεργεια που δουλευαν σβουρακια και τρυπανια για να καταληξω στον βραχιονα (pier) B, οπου επαθα σοκ. Πλακακια αγυαλιστα 3ης διαλογης και καποιοι απο τους αρμους ειχαν αρχισει να φευγουν !!!!! Δεν περιμενα τετοιες τσαπατσουλιες. Στο Ατατουρκ για να λεμε την αληθεια δεν ειχα διαπιστωσει τετοιες ατελειες, ασε που το ξυλινο πατωμα του εδινε αρχοντια.
2 x
Ωτει υχα να πο τω οιπα. Αναγνοσυ κε γραφοι γνοροιζο.


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 481

Re: Istanbul International Airport (IST/LTFM)

Δημοσίευσηαπό aakunz » 22 Απρ 2019, 12:04

"Atatürk" θα λέμε και θα κλαίμε.
4 x

chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 25

Re: Istanbul International Airport (IST/LTFM)

Δημοσίευσηαπό chr04 » 24 Απρ 2019, 12:27

Γνωρίζει κάποιος αν οι gold της Aegean, ταξιδεύοντας με Aegean μπορούν να περάσουν 'fast track' τον έλεγχο διαβατηρίων όπως γινόταν στο Ataturk;
0 x



Επιστροφή σε “Αεροδρόμια υπόλοιπου κόσμου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης