Νέο Διεθνές Αεροδρόμιο Ντόχα.

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
Στο τέλος του 2012 θα ανοίξει τις πύλες του υο νέο αεροδρόμιο και θα έχει την δυνατότητα μετακίνησης 25 εκατ. επιβατών, σε δεύτερη φάση θα επεκταθεί και θα μπορεί να μετακινήσει 50 εκατ. επιβάτες. Δόθηκαν φωτογραφίες από το κτήριο.

http://www.businesstraveller.com/news/t ... l-airport-

Προσωπική άποψη μικρό για τα μεγέθη των σεΐχηδων αλλά πολύ καλόγουστο. :cool:
 
Μικρό με 25εκ?
 
Όταν το Ντουμπάι μετακινεί 47 εκατ. το 2010 και υπάρχουν επεκτάσεις που θα μπορεί το 2012 να μετακινεί 75 εκατ. επιβάτες.
Η Ντόχα είναι το ΔΕΥΤΕΡΟ αεροδρόμιο της περιοχής με το Άμπου Ντάμπι ΤΡΙΤΟ με πρόβλεψη το 2015 να μπορεί να μετακινήσει 20 εκατ. επιβάτες και το 2030 40 εκατ. επιβάτες.
Το Μπαχρέιν είναι ΤΕΤΑΡΤΟ με πρόβλεψη το 2040 να φτάσει μόλις τα 27 εκατ. επιβάτες.
Τώρα άμα το αεροδρόμιο της Ντόχα το συγκρίνουμε με το ATL - 89.3 / PEK - 73.8 / LHR - 65.8 / CDG - 58.1 / IST - 33 εκατ. επιβάτες το 2010 δεν συμφωνείς ότι είναι μικρό;

Υ.Γ. Ούτε συγκρίνω το Al Maktoum International (DWC) που λένε ότι θα μπορεί να διακινέι 120 εκατ. επιβάτες.
 
Αν συγκρίνεις ένα αεροδρόμιο με τα μεγαλύτερα του κόσμου, τότε φυσικά θα είναι μικρό. Αλλά κατά Μ.Ο. δεν θα το έλεγα μικρό. Εδώ στην Ελλάδα το μεγαλύτερο αεροδρόμιο δεν φτάνει τους 25 εκ. επιβάτες / έτος. Οπότε εγώ δεν θα το έλεγα ούτε μικρό ούτε μεγάλο. Έχει ένα φυσιολογικό μέγεθος. ;)
 
Αχ και να ήταν τέτοιο το αεροδρόμιο στην Αθήνα, κι ας ήταν και... μικρό :mrgreen: Πανέμορφο το terminal και με πολύ ΓΥΑΛΙ, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν ακολουθήθηκε μια τέτοια λογική κι εδώ.
 
Απλούστατα το κόστος κατασκευής δεν συγκρίνεται μεταξύ ATH & NDOH.
To ίδιο κοστίζει το τσιμέντο και το ντουβάρι με τις σιδεροκατασκευές και το ενισχυμένο γυαλί;
Πως θα αποσβέσεις ένα αεροδρόμιο με μετακινήσεις της τάξεως των 15,5 εκατ. επιβατών ανά έτος και με τις μελλοντικές επεκτάσεις να φτάσουν τα 21 εκατ. επιβάτες.
Μήπως έχεις δει κάποια επέκταση; :(
 
Καλά ο λόγος είναι προφανής, αλλά λίγη προσπάθεια παραπάνω αισθητικής δε νομίζω να έβλαπτε :mrgreen:
 
Εν αναμονή του ανοίγματος του νέου αεροδρομίου στο τέλος του 2012. Άνοιξε το Terminal B στο υπάρχον αεροδρόμιο όπου μετακόμισαν όλες οι ξένες εταιρείες και παρέμεινε η Qatar στο Terminal A.

http://www.dohaairport.com/en/about_us/ ... l_map.html?
 
1/4 (κοίτα να δείς μέρα) αρχίζει η μετακόμιση απ΄το κοτέτσι στο Ηamad, τον νέο αερολιμένα των φίλων μας Καταριανών. Η QR -εννοείται- μαζί με άλλες 11 αεροπορικές θα είναι οι πρώτοι πελάτες και σταδιακά θα ακολουθήσουν οι υπόλοιποι. H QR υπολογίζει να ολοκληρώσει την μετακόμιση της μέσα στο 2013 ενώ για κάποιο διάστημα θα λειτουργούν παράλληλα και τα 2 α/δ
:arrow: http://www.businesstraveller.com/news/dohaa-s-hamad-international-airport-to-open-in-

Γνωρίζουμε αν το DOH θα πάει στο Hamad ή θα κρατήσει το ΧΟΖ?
 
Ήταν να ανοίξει στις 12/12/12, μεταφέρθηκε στις 1/4/13 τώρα άγνωστο. Άλλοι λένε από Ιούνιο μέχρι Σεπτέμβριο θα γίνει η ελαφρά έκδοση λειτουργίας του αεροδρομίου.
Δεύτερο κρούσμα ανικανότητας των μηχανικών να παραδώσουν ένα κτήριο.

Τι Hamad θα το ονομάσουν, Aman Aman ..... καλύτερα
 
Top