Boeing 737 MAX

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1110
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 131

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 28 Ιουν 2019, 09:22

Και πλέον υπάρχουν και πιλότοι που στρέφονται νομικά ενάντια στην Boeing ζητώντας αποζημίωση για διαφυγόντα εισοδήματα και ψυχικό άλγος από την καθήλωση του 737ΜΑΧ

https://www.abc.net.au/news/2019-06-23/ ... x/11238282

Μόνο η Icelandair έχει απολύσει 45 πιλότους εξαιτίας της καθήλωσης του αεροσκάφους.

https://thepointsguy.com/news/icelandai ... certainty/
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
Nontas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 19:06
x 59

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό Nontas » 28 Ιουν 2019, 13:29

mrk έγραψε:Ακόμα ένα πρόβλημα για το MAX σύμφωνα με το BBC:

https://www.bbc.com/news/business-48752932

Θεωρώ εξαιρετικά αμφίβολο το αεροπλάνο να πετάξει εκ νέου πριν το τέλος του έτους.


Συμβαίνουν τα 2 που είχα γράψει στο προηγούμενο ποστ μου.

1)Αφου έκαναν την "αναβάθμιση" του λογισμικού τώρα "ανακαλύπτουν" ότι το electric trim είναι απαράδεκτα αργό, και δήθεν φταίει ένας microproccesor ενώ όλοι ξέρουν ότι το stabilizer έχει μεγαλώσει πολύ για να είναι αποτελεσματικό μετά από τόσες επιμηκύνσεις της ατράκτου, σε βαθμό που τα ηλεκτρικά μοτέρ δεν επαρκούν. Θέλει επανασχεδίαση όλη η δομή του horizontal stabilizer και αντικατάσταση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης με υδραυλικό. Ακόμη και αν "λυθεί" το πρόβλημα με νέο microproccesor, όταν αρχίσουν τα manual test θα "διαπιστώσουν" ότι εκεί τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα σε χρόνο και δύναμη. (το ξέρουν ήδη, αλλά προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο, και ο σώζων εαυτόν σωθήτω).
Η πραγματική λύση είναι χρόνια μακριά...

2)Κίνα, Ρωσία, Γερμανία τους την έχουν στημένη, δεν πρόκειται να επιτρέψουν στο max να πετάξει με αυτά τα παπατζηλίκια και χωρίς πιθανόν πρόσθετα "ανταλλάγματα".
Ειναι χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του διευθυντή της ΙΑΤΑ ο οποίος προσπαθεί να αμβλύνει τη στάση τους και να συμβιβάσει τα πράγματα:
"We trust the Federal Aviation Administration, in its role as the certifying regulator, to ensure the aircraft's safe return to service. And we respect the duty of regulators around the world to make independent decisions on FAA's recommendations.

"At the same time, aviation is a globally integrated system that relies on global standards, including mutual recognition, trust, and reciprocity among safety regulators.

"Aviation cannot function efficiently without this co-ordinated effort, and restoring public confidence demands it."
7 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1110
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 131

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 08 Ιούλ 2019, 10:20

Ενδιαφέρον άρθρο των Seattle Times, σύμφωνα με το οποίο η Boeing ήξερε από τις πρώτες δοκιμές τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζε με το MCAS, το οποίο στην αρχική του μορφή ήταν πολύ πιο περιορισμένης εφαρμογής, αλλά στην πορεία επεκτάθηκε. Αλλά οι "αναλύσεις" έδειχναν απειροελάχιστη πιθανότητα να συμβεί αυτό που τελικά συνέβη...

The revised design allowed MCAS to trigger on the inputs of a single sensor, instead of two factors considered in the original plan. Boeing engineers considered that lack of redundancy acceptable, according to proprietary information reviewed by The Seattle Times, because they calculated the probability of a “hazardous” MCAS malfunction to be virtually inconceivable


https://www.seattletimes.com/seattle-ne ... afeguards/
1 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
Nontas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 19:06
x 59

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό Nontas » 09 Ιούλ 2019, 13:55

Απο άρθρο του Bloomberg:
Europe’s aviation regulator has outlined five major requirements it wants Boeing Co. to address before it will allow the planemaker’s 737 Max to return to service

EASA’s checklist includes a number of issues that have been disclosed: the potential difficulty pilots have in turning the jet’s manual trim wheel, the unreliability of the Max’s angle of attack sensors, inadequate training procedures, and a software issue flagged just last week by the FAA pertaining to a lagging microprocessor. But the agency also listed a previously unreported concern: the autopilot failing to disengage in certain emergencies.

Αναμενόμενο... Καλά κρασιά...

Πόσο χρόνο θα αντέξουν οι εταιρείες να έχουν ακριβά ολοκαίνουργια αεροπλάνα καθηλωμένα;
Πόσο χρόνο μπορεί να αντέξει η Boeing να είναι έξω απο την αγορά σε αυτή την κατηγορία μεγέθους πολιτικών αεροσκαφών;
Τελευταία επεξεργασία από Nontas σε 10 Ιούλ 2019, 01:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1110
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 131

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 09 Ιούλ 2019, 15:00

Και ήδη έχει κοστίσει τουλάχιστον $100 εκατομμύρια στην Boeing ως αρχική υποστήριξη των οικογενειών των θυμάτων, με την εταιρία να τονίζει ότι αποδοχή χρημάτων από αυτό το fund δεν τους αποκλείει από την αξίωση και άλλων αποζημιώσεων δια της δικαστικής οδού.
Βάλε και τις αποζημιώσεις στις αεροπορικές και τις επιπλέον αποζημιώσεις σε όσους κινηθούν δικαστικά...και τελικά θα τους κοστίσει (και δικαίως) πολύ ακριβά η όλη ιστορία με το MCAS.

https://edition.cnn.com/2019/07/03/busi ... index.html
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης