Boeing 777X

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Υπάρχει δυνατότητα augmented reality experience με το κινητό τηλ. να βλέπεις την καμπίνα του Β777Χ

https://airlinegeeks.com/2019/01/24/boe ... -interior/

και φωτό του Β777Χ :!: αν και είναι μάλλον για να δουν τις αντιδράσεις των αεροπορικών εταιρειών

https://www.ausbt.com.au/boeing-777x-bu ... ource=grid

όπου εμφανίζονται 2-3-2 θέσεις στην business. ? :?: :idea: :?:

Πάντως η Qantas άρχισε έρευνες και ανάθεσε σε Πανεπιστήμιο Sydney University’s Charles Perkins Centre, τι θα πρέπει να προσέξει για τις μελλοντικές υπερμακρινές πτήσεις του 2022. Project Sunrise όπου το
“Separation of experience” άρχισε να αναλύεται.

https://www.stuff.co.nz/travel/news/110 ... ul-flights

Άντε μέχρι το τέλος του 2019 θα δούμε ποιο α/φ θα διαλέξει Α350-900ULR ή Β777Χ :?:
 
Μετατίθεται η πρώτη παράδοση του Β777-9 για αρχές 2021, καθώς αντιμετωπίζει προβλήματα με τον κινητήρα GE9X.

Θα επηρεαστούν οι παραδόσεις της LH & EK. Οι μέχρι στιγμής firm παραγγελίες είναι:
Emirates 115 (9) & 35 (:cool:
Qatar 60 (9)
Cathay 21 (9)
ANA 20 (9)
Singapore 20 (9)
Lufthansa 20 (9)
BA 18 (9)
Iran Air 15 (9) ακυρώθηκαν λόγω του Iran Nuclear Deal
Etihad 6 (9) μειώθηκαν από 25 λόγω οικονομικών προβλημάτων της ΕΥ
Unidentified 5 (9) & 5 (:cool:
 
Διαβάζω ότι απέτυχε ένα stress test το Σεπτέμβρη (χειρότερο και από ελληνική τράπεζα δηλαδή :twisted: ).
https://www.cnbc.com/2019/11/27/boeing- ... -test.html
Δεν την βλέπω καλά την Boeing.
 
Πριν μία ώρα η Boeing επιβεβαίωσε ότι την Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί η πρώτη πτήση του 777X.
Καλοτάξιδο και ελπίζω να μην ξέχασαν μέσα τίποτα εργαλεία :rolleyes:

Στο μεταξύ, οι παραδόσεις στις αεροπορικές έχουν πάει για αρχές του 2021, εφόσον όλα πάνε καλά.

Οι παραγγελίες του (γύρω στις 350 μέχρι στιγμής) κρίνονται μάλλον χαμηλές. Το 787 την ημέρα της πρώτης πτήσης του είχε ήδη 677, ενώ το Α350 την αντίστοιχη μέρα είχε 613.
 

Attachments

  • Screen Shot 2020-01-21 at 20.22.23.png
    Screen Shot 2020-01-21 at 20.22.23.png
    344,4 KB · Προβολές: 6.022
Αύριο (λόγω κακοκαιρίας Σήμερα) θα γίνει η πρώτη δοκιμαστική πτήση του Β777Χ, θα μπορείτε να την παρακολουθήσετε ζωντανά:

http://www.boeing.com/commercial/777x/first-flight/
 
Έχει ξεκινήσει το live streaming της πρώτης πτήσης.

https://livestream.com/accounts/3233120 ... 746/player

UPDATE 11:37 PST:
Εδώ και μία ώρα περιμένει στο σημείο κράτησης να πέσει ο άνεμος για να απογειωθεί. H ενθουσιώδης περιγραφή των ανθρώπων της Boeing έχει διακοπεί εδώ και ώρα, η κάμερα τραντάζεται από τον άνεμο, ο κόσμος έχει βαρεθεί να περιμένει, κι οι κακομοίρηδες εργαζόμενοι στο Everett τουρτουρίζουν εδώ και δύο ώρες στη βροχή και στον άνεμο στην πίστα περιμένοντας. Όλα στραβά σ' αυτήν την εταιρεία πια :mrgreen:



UPDATE 13:30 PST
Αφού περίμενε τρεις ολόκληρες ώρες στο holding point, η πτήση ακυρώθηκε επειδή τόσος κόσμος δεν μπορούσε να προβλέψει ότι οι άνεμοι δεν θα έπεφταν ποτέ κάτω από τους 15-18 κόμβους (για την απογείωση χρειάζονταν σταθερά κάτω από 10 κόμβοι).


H Boeing ανακοίνωσε ότι θα προσπαθήσουν αύριο την ίδια ώρα (1000 PST)
 

Attachments

  • Screen Shot 2020-01-24 at 20.17.27.png
    Screen Shot 2020-01-24 at 20.17.27.png
    299,1 KB · Προβολές: 5.492
  • Screen Shot 2020-01-24 at 21.35.11.png
    Screen Shot 2020-01-24 at 21.35.11.png
    323,5 KB · Προβολές: 5.437
  • Screen Shot 2020-01-24 at 23.40.33.png
    Screen Shot 2020-01-24 at 23.40.33.png
    263,4 KB · Προβολές: 5.357
Όλα καλά με την πρώτη πτήση, αλλά μου έκανε εντύπωση ότι στα αυτοκόλλητα στο πλάι με τους launch customers δεν υπάρχει ούτε μία αμερικανική εταιρεία. Και μιλάμε για αεροσκάφος που προσφέρεται εδώ και έξι χρόνια. Για σύγκριση, το Α350 (direct competitor) έχει 70 παραγγελίες από United και Delta και τριπλάσιες παραγγελίες στο σύνολο.

Φαίνεται ότι οι αμερικανικές εταιρείες είναι ευχαριστημένες από τα 787 τους και δεν θέλουν να πάνε σε κάτι μεγαλύτερο. Επιπλέον, φαίνεται ότι το 777x είναι πιο κατάλληλο για τις αγορές της Ασίας/Ειρηνικού. Αλλά και πάλι μου κάνει εντύπωση πώς ένα αεροσκάφος που στις προηγούμενες εκδόσεις/γενιές είχε 200 παραγγελίες από US carriers, στην τρέχουσα γενιά (τρίτη, αν δεν κάνω λάθος) δεν έχει ούτε μία.
 
To 787 είναι καλύτερο από το 777X σε κάθε τομέα και οι αμερικανικές αεροπορικές δε χρειάζονται την έξτρα χωρητικότητα του μεγαλύτερου.
 
Ισχύει. Επίσης, τόσο η DL όσο και η UA έχουν παραγγείλει και 350 (η DL ήδη έχει παραλάβει). Το 777Χ είναι ένα μεγάλο αεροπλάνο που αναμένεται να παίξει το ρόλος της "ναυαρχίδας" σε όποιο στόλο ενταχθεί και γιαυτό θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα διαχειριστούν τις καμπίνες (π.χ. η ΕΚ έχει ήδη πει πως θα έχει First ενώ στα 787 όχι).
 
Ένα άρθρο με την σύγκριση των α/φ Β777-9 & Α350-1000 αλλά κυριότερα για το μέλλον των α/φ μεγάλων αποστάσεων και μεγάλης χωρητικότητας :idea: καθώς αποχωρούν οι μεγάλες κυρίες Β747-8i και Α380.

https://www.flightglobal.com/airframers ... ?adredir=1
 
Top