Bombardier

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 13 Ιουν 2007, 16:08

ec41ks έγραψε:Τα καινούργια Q400 πάντως απο οτι γνωρίζω είναι καταπληκτικα και αθόρυβα σε σχεση με τους ανταγωνιστές.


Κύριος ανταγωνιστής είναι η ATR. Η Embraer συγκεντρώνει τις βλέψεις της στα jet. Το 8Q-xxx Series είναι μεν "αθόρυβο" (και μιλάμε πάντα για το εσωτερικό) αλλα έχεις ιδέα πως το καταφέρνουνε? Είναι γεμάτο μικρόφωνα και ηχεία. Τα μικρόφωνα καταγράφουνε τον ήχο, το όλο περνάει από επεξεργασία και τέλος παράγεται ένας "αντιηχος" (για να το εκφράσω χωριάτικα) στην ίδια συχνότητα του ήχου των ελίκων, έτσι ώστε να τον "σβήνει". Όλα αυτά σημαίνουνε ένα βασικό πράγμα. Επιπλέον (ευπαθή) ηλεκτρονικά, επεξεργαστές, μικρόφωνα, ηχεία κλπ, κάτι που με αλλα λόγια ανεβάζει τα έξοδα συντήρησης και επισκευής, εάν κάτι έχει μια βλάβη. To ATR αντίθετα είναι στα ίδια σχεδόν χαμηλά επίπεδα θορύβου (μιλάω για τα νέας γενιάς ΑΤR!!!) με τα jet, κάτι που οφείλεται στη γεωμετρία και το σχεδιασμό των φυλων των ελίκων, αλλα και στην μόνωση του αεροσκάφους.

Και για να απαντήσω και στην ερώτηση σου (αν και ελαφρώς off πιστεύω εδώ): Όχι, δε νομίζω ότι μια ελληνική εταιρεία μπορεί να επιζήσει, εάν θέλει να είναι LoCo. Ο λόγος είναι ότι τα αεροσκάφη (που τουλάχιστον εσύ ανέφερες) είναι ακόμη "νέα" και δεν υπάρχουνε ακόμη σε μεγάλες ποσότητες την αγορά, άρα είναι πιο ακριβά! ;)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


ec41ks
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Ιουν 2007, 01:51

Δημοσίευσηαπό ec41ks » 13 Ιουν 2007, 16:22

Συμφωνώ μαζί σου!
Βεβαια τα Q200 Q300 ειναι σε χαμηλές τιμες σε σύγκριση με τα υπόλοιπα. για το καινούργιο Q400 εχεις σιγουρα δίκιο. Με Q200 και Q300 πιστεύω οτι θα μπορούσε μια εταιρία να αναπτυχθεί σιγα σιγα και να περιμένει να πέσουν οι τιμές στα καινούργια (options).
0 x

Άβαταρ μέλους
Nikitas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 13 Μαρ 2006, 13:26
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Nikitas » 13 Ιουν 2007, 16:49

Και γιατί πας σε CRJ next gen και δεν σκέφτεσαι και τα ήδη πιστοποιημένα Embraer 170/175/190/195 :?:
0 x

Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 13 Ιουν 2007, 17:00

κατα την αποψη μου...στην ελλαδα (για εσωτερικες πτησεις) υπαρχει χωρος για μια συγχρονα σκεπτομενη εταιρια που θα εχει ενα συγχρονο prop στολο.....

οσο για τα crj.... δεν νομιζεις οτι τα ejets της embraer ειναι καλυτερα?!
Τελευταία επεξεργασία από no frills σε 13 Ιουν 2007, 17:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Bombardier

Δημοσίευσηαπό OA701 » 05 Αύγ 2009, 21:40

Παραθέτω την είδηση καθώς αφορά και την νΟΑ.

Η Καναδική κυβέρνηση έδωσε δάνειο στην Bombardier ως βοήθεια για την εκτέλεση παραγγελίας 8 Q400 της SAS. Απο ότι κατάλαβα είχε ήδη μπει κάτι ως εγγυητής το καναδικό δημόσιο και όπως φαίνεται τελικά χρειάστηκε...

Ίσως πάλι και να μην σημαίνει κάτι, αφού μπορεί το Καναδικό δημόσιο να έχει καλύτερους όρους στα δάνεια απο ότι η Bombardier...

:arrow: http://www.reuters.com/article/AIRLIN/idUSN0524401720090805
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Η Qantas καθηλώνει 5 Q-400

Δημοσίευσηαπό OA701 » 24 Αύγ 2010, 23:38

Νέες ιστορίες για το Q400 και το πολύπαθο landing gear του καθώς η Qantas, μετά από ανησυχία της Flybe, αποφάσισε να ελέγξει τα 21 α/φη του στόλου της, καταλήγοντας να αποσύρει προσωρινά 5.
:arrow: ATW
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1122
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 136

Re: Bombardier

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 25 Αύγ 2010, 12:29

Σύμφωνα με την Bombardier όμως, δεν πρόκειται για πρόβλημα στο landing gear αλλά στο nacelle...

:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engines-c ... epairs-082
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Embraer News

Δημοσίευσηαπό OA701 » 01 Μαρ 2013, 00:28

Νέα καριέρα για τα CR1/2 καθώς εταιρεία στο Miami πήρε την άδεια της Bombardier ώστε να τρέξει πρόγραμμα μετατροπής τους σε "φορτηγά"
Aeronautical Engineers Inc. (AEI) launched a passenger-to-freighter conversion program for Bombardier CRJ100 and CRJ200 regional jets.

Bombardier said it has licensed Miami-based AEI as a third-party supplemental type certificate provider for the conversions...

:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engines-components/news/aei-launches-crj100200-freighter-conversion-program-0228
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
x 78
Επικοινωνία:

Re: Bombardier Global 7000

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 12 Απρ 2014, 09:58

Στα μεσα της χρονιας θα αρχιζουν οι προετοιμασιες ωστε να αρχισουν να κατασκευαζονται τα πρωτα μερη (ailerons, συγκεκριμενα) της πτερυγας για το Global 7000 στη Γερμανια, στο παλιο εργοστασιο της Dornier στο Neuaubing. Οι υποδομες υπαρχουν ηδη, οπως και η τεχνογνωσια, μιας και τα ailerons αυτα ειναι παρομοια με αυτα του CS100 και CS300 που ηδη κατασκευαζονταν εκει. Θα κατασκευαζονται σε τετοιο βαθμο, ωστε οταν θα αποστελλονται στην Βombardier, οι τεχνικοι θα χρειαζεται να βγαλουν το κομματι απο το container, να αφαιρουν τα προστατευτικα καλυματα των σωληνωσεων, και να μπορουν αμεσως να το τοποθετουν στην θεση του. Παραλληλα μεταφερεται στο ιδιο εργοστασιο και η παραγωγη των ailerons για το Global 5000.
0 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...

TIRLIX
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: 23 Ιαν 2008, 11:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
x 5

Re: Bombardier

Δημοσίευσηαπό TIRLIX » 24 Απρ 2014, 12:22

ερχεται το Α400Μ........
0 x


Άβαταρ μέλους
phantom
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2009, 22:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OLY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 2

Re: Bombardier

Δημοσίευσηαπό phantom » 25 Απρ 2014, 11:49

A400M ? Αυτό δεν είναι της Airbus ? Μάλλον είσαι σε άλλο θέμα .
0 x

aris79
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2008, 17:08
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): VIR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Bombardier

Δημοσίευσηαπό aris79 » 26 Μάιος 2014, 22:46

H Republic με 40 CS300 σε παραγγελία σκέφτεται ότι τελικά δεν τους κάνει το αεροσκάφος, χωρίς να ακυρώνουν ωστόσο την παραγγελία. Η Air Canada κρατάει τα Embraer και δεν προσανατολίζεται σε αντικατάστασή τους με C Series....Ελπίζω να είναι τα τελευταία σύννεφα για αυτό το καινούριο αεροσκάφος και να δούμε επιτέλους κάτι διαφορετικό από τη ξαναζεσταμέννη σούπα των Α320/Β737 family στα medium hall.
0 x

Άβαταρ μέλους
ithermos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 22 Απρ 2014, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 5

Re: Bombardier

Δημοσίευσηαπό ithermos » 30 Μάιος 2014, 21:42

Μην ξεχνάμε ότι το Q400 είναι ακριβότερο από το ATR-72 με μεγαλύτερα κόστη σε καύσιμο,συντήρηση κλπ δείτε ένα πολύ ωραίο άρθρο που είχα διαβάσει πριν λίγο καιρό.
http://theflyingengineer.com/aircraft/proud-to-fly-a-turboprop-q400-vs-atr72/
0 x


aris79
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2008, 17:08
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): VIR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Bombardier

Δημοσίευσηαπό aris79 » 03 Ιουν 2014, 23:16

Δυστυχώς νέα προβλήματα ανακύπτουν συνέχεια στην πορεία των CSeries. Στις 30/5 έπιασε φωτιά ο κινητήρας PW κατά τη διάρκεια δοκιμών στο έδαφος. Τα αίτια χρειάζονται διερεύνηση, οι καθυστερήσεις ήδη είναι αρκετές, οι παραγγελίες ακόμα μικρές σε αριθμό....
0 x

Άβαταρ μέλους
747sp
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2013, 12:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Bombardier

Δημοσίευσηαπό 747sp » 13 Ιούλ 2014, 20:00

H βρετανική εταιρεία Falko Regional Aircraft Limited υπέγραψε Letter Of Intent (LOI) για 24 CS 100 :

http://www.bombardier.com/en/media-cent ... ercom.html?
0 x



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες