Airbus A350

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
alex
x 1

Δημοσίευσηαπό alex » 03 Σεπ 2004, 16:11

to oti to md11 hani enadia tou A340/B777 ok, einai gnosto: isos kerdizi stin timi. to istoriko giati ehase egrapsa.

i Lufthansa pantos entiaferotan na agorasi perisotera MD11 apo auta pou eihe. kai ekei eklise i Boeing tin gammi paragogis. to apotelma einai i LH agorase psrosfata merika metarirismena MD11 alla protimouse na ehei kainouria.
0 x


Άβαταρ μέλους
TAKIS
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: 23 Απρ 2004, 23:17
Τοποθεσία: Athens
x 1

Δημοσίευσηαπό TAKIS » 27 Οκτ 2004, 21:40

Apo to FLIGHT INTERNATIONAL :
Pio konta stin kataskeyi tou erxete to A350.
Dio ekdosis meletounte to A350-800 me 250 seats kai 14,300 km range os antagonistis tou 7E7-8 (257 pax - 15,400 km ) kai to A350-900 me 295 seats kai 12,300 km range enanti tou 7E7-9 ( 257 pax- 15,400 km .
I AIRBUS anaferei oti to A350-800 mporei na paradidete apo to 2009 ana xrono diladi meta to 7E7, kai oti to a/c tha paragete simpliromatika kai oxi san antikatastatis ton A332/333.
I kinitires einai i idioi me tou 7E7 , ginete xrisi texnologias apo to A380 / A 340-500/600.
I timi einai paromia me tou 7E7 , ALLA to kostos anaptixis einai to 1/3 apo auto tou 7E7 se peripou 2-3 disekatomiria Euro.
Ipomoni kai tha doume.........
0 x

Άβαταρ μέλους
Avior
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 00:57

Δημοσίευσηαπό Avior » 28 Οκτ 2004, 23:03

TAKIS έγραψε:Apo to FLIGHT INTERNATIONAL :
Pio konta stin kataskeyi tou erxete to A350.
Dio ekdosis meletounte to A350-800 me 250 seats kai 14,300 km range os antagonistis tou 7E7-8 (257 pax - 15,400 km ) kai to A350-900 me 295 seats kai 12,300 km range enanti tou 7E7-9 ( 257 pax- 15,400 km .
I AIRBUS anaferei oti to A350-800 mporei na paradidete apo to 2009 ana xrono diladi meta to 7E7, kai oti to a/c tha paragete simpliromatika kai oxi san antikatastatis ton A332/333.
I kinitires einai i idioi me tou 7E7 , ginete xrisi texnologias apo to A380 / A 340-500/600.
I timi einai paromia me tou 7E7 , ALLA to kostos anaptixis einai to 1/3 apo auto tou 7E7 se peripou 2-3 disekatomiria Euro.
Ipomoni kai tha doume.........



Και εμένα οι πληροφορίες μου κατά εκεί συγκλίνουν φίλτατε, με launch τον Δεκέμβριο (!!!!!!!!!!!!!!!) αλλά ως τώρα είναι ΜΟΝΟ ΦΗΜΕΣ και επιφυλάσσομαι της ορθότητάς των. Πάντωε η ονοματολογία βγάζει μάτια, άκου εκεί 800/900 προς ανταγωνισμό των 8/9...

Γιατί δε το λένε Α3Ε0 να ξεκαθαρίσουν το σκηνικό :P :P :P ??
0 x

Άβαταρ μέλους
TAKIS
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: 23 Απρ 2004, 23:17
Τοποθεσία: Athens
x 1

Δημοσίευσηαπό TAKIS » 29 Οκτ 2004, 15:44

Pantos kai i B den exei dosei akoma to teliko onoma kai milame gia a/c pou ipotithete oti exei apofasisei na bgei se paragogi.....
0 x


Άβαταρ μέλους
psil
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: 01 Απρ 2003, 21:31
Τοποθεσία: PHL
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό psil » 22 Νοέμ 2004, 16:37

Airbus: Εγκριση ύψους 3,3 δισ. δολ. για το Α-350

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2004 10:46


ΕΓΚΡΙΣΗ, από την μητρική της εταιρεία, θα επιτύχει η μεγαλύτερη κατασκευάστρια αεροσκαφών στον κόσμο, Airbus SAS, προκειμένου να επενδύσει το ποσόν των 3,3 δισ. δολ. για την παραγωγή αεροσκαφών χωρητικότητας 250 θέσεων, με στόχο να ανταγωνιστεί το νέο μοντέλο που θα παράγει η Boeing Co., σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην εταιρεία.

Το διοικητικό συμβούλιο της European Aeronautic, Defense & Space Co., που κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών της Airbus, θα συνεδριάσει αυτόν τον μήνα, προκειμένου να συζητήσει για το αεροσκάφος της τύπου Α-350, σύμφωνα με στελέχη, που προτίμησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους. Η Qatar Airways, η Aer Lingus και η Korean Air Lines Co., έχουν πει, ότι ενδέχεται να προχωρήσουν στην παραγγελία του εν λόγω αεροσκάφους από την αεροπορική βιομηχανία.

Η Airbus ξεπέρασε την Boeing το 2003 και κατέστη ηγέτιδα σε μία αγορά ύψους 50 δισ. δολ. ετησίως. Η Boeing, από την άλλη πλευρά, σχεδιάζει να παρουσιάσει το νέο της αεροσκάφος 250 θέσεων, 7E7, το πρώτο που κατασκευάζει, μετά από 15 ολόκληρα χρόνια, το 2008, με στόχο την ανάκτηση του χαμένου μεριδίου της. Η Airbus, σχεδιάζει να αρχίσει την προώθηση του νέου της αεροσκάφους Α-350, το νωρίτερο τον επόμενο μήνα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές. Η αγορά των αεροσκαφών χωρητικότητας 250 θέσεων, ανέρχεται σε 12 δισ. δολ. ετησίως.

Οι μετοχές της EADS της οποίας τα κέρδη προέρχονται κατά 90% από την Airbus, έχουν κερδίσει συνολικά φέτος ποσοστό της τάξης του 26%, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να φθάνει τα 19,2 δισ. ευρώ (25 δισ. δολ.). Οι μετοχές της Boeing έχουν σημειώσει άνοδο 28% και η χρηματιστηριακή της αξία ανέρχεται στα 45 δισ. δολάρια.
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 24 Νοέμ 2004, 16:34

ΤΗΝ ΩΡΑ που η Boeing οριστικοποιεί τις λεπτομέρειες για την κατασκευή του αεροσκάφους 7Ε7, η ανταγωνίστριά της, Airbus, προετοιμάζει ένα αντίστοιχο μοντέλο που θα ανταγωνίζεται το 7Ε7 της Boeing, ενώ ευελπιστεί να είναι σε θέση να ανακοινώσει τα τελικά της σχέδια μέχρι τα τέλη του έτους.

Η Airbus σχεδιάζει το προτεινόμενο Α350, το οποίο βρίσκεται υπό συζήτηση από τα μέσα του έτους και το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει περισσότερους επιβάτες και να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις έναντι του 7Ε7.

«Εξετάζουμε την προοπτική κατασκευής του μοντέλου Α350 αφότου οι αεροπορικές εταιρείες μάς ζήτησαν εάν μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα αεροσκάφος τύπου Α330 το οποίο όμως να είναι σε θέση να διανύει αεροπορικώς μεγαλύτερες αποστάσεις», διευκρίνισε σε χθεσινές του δηλώσεις ο Τζον Λίχι, επικεφαλής marketing της Airbus. Το κόστος μιας τέτοιας επένδυσης υπολογίζεται περίπου στα τρία δισ. δολάρια.

Airbus και Boeing επιδίδονται τον τελευταίο καιρό σε έντονη διαμάχη για τη διεκδίκηση μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά κατασκευής αεροσκαφών, με την Airbus να έχει προγραμματίσει την παρουσίαση του σούπερ-τζάμπο Α380 (δυναμικότητας 555 θέσεων) μέσα στο 2006. Το 7Ε7 της Boeing αναμένεται να αρχίσει να εκτελεί πτήσεις το 2008.

Πριν από μερικές εβδομάδες, η Airbus παρουσίασε στις αεροπορικές εταιρείες τα αρχικά σχέδια του Α350, το οποίο -σύμφωνα με αρκετούς υπευθύνους αεροπορικών στόλων- δεν διαφέρει σημαντικά σε απόδοση από το Α330. Με βάση το πιο πρόσφατο σχέδιο, το αεροσκάφος διαθέτει νέες πτέρυγες και μειωμένο βάρος κατά 2,5 μετρικούς τόνους.

Στην περίπτωση που η Airbus καταφέρει να δαπανήσει λιγότερα από την Boeing για την ανάπτυξη του αεροσκάφους της, η ευρωπαϊκή εταιρεία θα είναι σε θέση να χρεώσει λιγότερα στις αεροπορικές εταιρείες για την αγορά του.

Αυτή η προοπτική αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους φόβους της Boeing, την ώρα που ο αμερικανικός όμιλος αεροδιαστημικής προετοιμάζει το 7Ε7, ενώ αποτελεί και έναν από τους λόγους που η Boeing άσκησε πιέσεις στην αμερικανική κυβέρνηση να προσφύγει στον ΠΟΕ εναντίον των επιδοτήσεων που λαμβάνει η Airbus. H Eυρωπαϊκή Ενωση ανταπάντησε με προσφυγή κατά των επιδοτήσεων της αμερικανικής κυβέρνησης προς την Boeing.

source: naftemporiki.gr
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
A380
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 11 Σεπ 2004, 01:43
Τοποθεσία: Oxford

Δημοσίευσηαπό A380 » 11 Δεκ 2004, 12:26

H Airbus evgale exthes stin dimosiotita foto tou A350...https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=1715

Sorry gia to megethos alla mexri ekei pigene!
0 x
"If you think safety is expensive, try an accident!" -Stelios


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5128
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 11 Δεκ 2004, 12:37

Ali8eia, giati xreiazotan nea onomasia gia ena neo variant tou 330? Den tin palevei ka8olou i Airbus (ase pou to 777 den to xtypaei pou na xtypietai :wink: )
0 x
SX-793

Άβαταρ μέλους
A380
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 11 Σεπ 2004, 01:43
Τοποθεσία: Oxford

Δημοσίευσηαπό A380 » 11 Δεκ 2004, 14:37

Katarxas xrisimopoiei neoteri texnologia apauti tou 330...kai den paei gia na xtipisei to 777 alla to 7E7. Kati pou tha to kataferei kathws o kirioteros logos pou dimiourgithike to 350 einai giati oi aeroporikes etaireies zitisan aptin Airbus kati paromoio tou 7E7 alla me poli xamiloteri timi.
Kai enw i Boeing exei ksodepsei kati disekatommiria gia to 7E7 i Airbus tha exei etoimo ena lower cost alla similar alternative! Kai proswpika ektos aptin ANA pou panta itan to kolitari tis Boeing, den vlepw giati mia etaireia na protimisei to 7E7....

Telospantwn tha doume ti prokeite na ginei.

P.S. i magia me tin omoiotita twn aeroplanwn tis Airbus einai oti oi aerogrammes den prokeite na ksodepsoun periousies gia na ekpaideusoun tous pilotous tous stous neous tipous aeroskafwn. Enw gia to 7E7 milame gia ena entelws diaforetiko aeroskafos....opote polla eksoda gia oses aerogrammes to epileksoun. :twisted:
0 x
"If you think safety is expensive, try an accident!" -Stelios

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5128
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 11 Δεκ 2004, 14:41

Kala,den exeis kai adiko se ola ayta, ase pou to 7E7 den mporw oute na to vlepw (oute kan se kallitexniki apeikonisi). Nomiza episis oti to 350 pigaine gia to 777 - mea culpa (kai tis AI an itan ontws etsi :wink: )
Tespa....eidwmen!
0 x
SX-793


Άβαταρ μέλους
A380
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 11 Σεπ 2004, 01:43
Τοποθεσία: Oxford

Δημοσίευσηαπό A380 » 11 Δεκ 2004, 14:55

Koita...ama to doume kallitexnika to thema den einai asximo to 7E7...prosdidei mia kapoia diaforetikotita stous ouranous... :lol:
0 x
"If you think safety is expensive, try an accident!" -Stelios

Άβαταρ μέλους
goldfish
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 725
Εγγραφή: 26 Μαρ 2004, 14:20
Τοποθεσία: who's asking?
x 1

Δημοσίευσηαπό goldfish » 11 Δεκ 2004, 15:39

H ANA (ka8wskai H JAL )einai "kollhtaria" ths Boeing gia ka8ara politi(kanti)kous logous ka8oti megalo meros tou high tech proerxetai apo iapwnika xeria idiaterasthn periptwsh tou 7E7.Osokai elleino kai na einai emfanisaka to 7E7 ,apodykneienapragma: oti oso kai na prospa8oun oi sxediastes thsBoeing apokleietai na ftiaksoun pio asxhma aeroplana apo thn Airbus :lol: :lol: :lol: :P
0 x
"lead me not into temptation, Ι can get there myself."

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 11 Δεκ 2004, 16:28

3ekolla!

(kai grapse mou kaveva PM... :P )
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Αirbus: Αναβαθμίζει το Α350

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 02 Ιουν 2005, 13:15

ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ το αεροσκάφος της, Α350, η μεγαλύτερη βιομηχανία παραγωγής εμπορικών αεροσκαφών στον κόσμο, Airbus SAS, προκειμένου να το καταστήσει πιο ανταγωνιστικό, έναντι του 787 της Boeing Co., το οποίο κέρδισε παραγγελίες ακόμη και από παλιούς πελάτες της Airbus.

H εταιρεία, με έδρα την Τουλούζη της Γαλλίας, προσφέρει τώρα ό,τι ακριβώς ισοδυναμεί σε ένα νέο αεροσκάφος, από το πρωτογενές και παλαιότερο αεροσκάφος της, A330, με νέες μηχανές, φτερά από σύνθετα υλικά, για πρώτη φορά και συνολικά ανανεωμένα υλικά, σε ποσοστό 60%, σύμφωνα με τον επικεφαλής του εμπορικού τομέα της εταιρείας, John Leahy, σε συνέντευξη που παραχώρησε χθες.

Η Boeing, με έδρα το Σικάγο των ΗΠΑ, έχει κερδίσει σε κάθε έναν αγώνα, μεταξύ του 787 και του A350 από τον Ιανουάριο, παίρνοντας πελάτες, συμπεριλαμβανομένων και των παραδοσιακών πελατών της Airbus, όπως την Northwest Airlines Corp. και την Air Canada, της ACE Aviation Holdings Inc. Η αμερικανική βιομηχανία είχε 261 παραγγελίες και συμφωνίες από 21 πελάτες για το Boeing 787, τη στιγμή που η Airbus είχε μόλις μία παραγγελία για 10 αεροσκάφη, τύπου Α350.

Οι δύο βιομηχανίες βλέπουν τη ζήτηση να φθάνει στα 3.500 αεροσκάφη, χωρητικότητας από 250 έως 300 επιβατών, αξίας 400 δισ. δολ., μέσα στα επόμενα 20 χρόνια.

«Αυτή, είναι η τέταρτη προσπάθεια της Airbus, σε επίπεδο ανταγωνισμού με το 787 της Boeing», ανέφερε ο Richard Aboulafia, αντιπρόεδρος της Teal Group, εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων με έδρα το Φαίρφαξ της Βιρτζίνια των ΗΠΑ, συμπληρώνοντας : «Η τέταρτη φορά θα είναι μια πρόκληση, ωστόσο θα είναι δύσκολο για την εταιρεία να ανταγωνιστεί το ολοκαίνουργο 787, το οποίο από τεχνολογικής άποψης είναι εκπληκτικό».

Η Airbus, πήρε την έγκριση από την μητρική της εταιρεία, European Aeronautic Defense & Space Co. (EADS), τον Δεκέμβριο, να προσφέρει ένα αεροσκάφος, χωρητικότητας 250 θέσεων, βασισμένο στο Α330-200, με κόστος παραγωγής 4 δισ. ευρώ (4,9 δισ. δολ.), υψηλότερo της αρχικής πρόβλεψης για κόστος ύψους 2 δισ. ευρώ. Η πρόταση μετατροπής, έχει ακριβώς το ίδιο προβλεπόμενο κόστος και η Airbus ψάχνει για δάνεια από τη Βρετανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ισπανία, για την κάλυψη του 1/3 των δαπανών.

Οι ΗΠΑ και η Ευρωπαϊκή Ενωση αλληλοκατηγορούνται στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου για τις επιχορηγήσεις της Boeing και της Airbus, αντιστοίχως, στη μεγαλύτερη σύγκρουση στην δεκάχρονη ιστορία του Οργανισμού. Η Boeing, έχασε την πρώτη θέση από πλευράς πωλήσεων εμπορικών αεροσκαφών στον κόσμο από την Airbus, πριν από δύο χρόνια.

Σημειώνεται, ό,τι, η Αirbus αντιμετωπίζει προβλήματα για να παραδώσει εντός των χρονοδιαγραμμάτων τα νέα αεροσκάφη, δυναμικότητας 555 θέσεων, A380. Χθες, η αεροπορική βιομηχανία ανακοίνωσε, ότι οι αρχικές παραδόσεις του νέου αεροσκάφους ενδέχεται να καθυστερήσουν κατά έξι μήνες, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο στις αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Singapore Airlines να ζητήσουν αποζημιώσεις.

Η πρώτη απάντηση της Airbus στο 787, το οποίο η Boeing πρότεινε στις αεροπορικές εταιρείες τον Δεκέμβριο του 2003, ήταν η υιοθέτηση του σκελετού του A330-200, αλλά με νέες μηχανές, που σχεδιάστηκαν για το 787. Στα μέσα του 2004, η Airbus, υποσχόταν, νέα συστήματα και περισσότερα εξτρά. Τον Δεκέμβριο, το αεροσκάφος είχε καινούργιες μηχανές και συστήματα και 35% νέα υλικά.

Η τέταρτη αναγέννηση φέρνει την υπόσχεση αλλαγής σε ποσοστό 60% των υλικών, 37% των οποίων αφορούν τα εξτρά στην καμπίνα του αεροσκάφους και 23% νέα κράματα αλουμινίου και λιθίου. Ολόκληκρη η άτρακτος, καθώς και τα φτερά θα είναι κατασκευασμένα από σύνθετα και οι ανέσεις στην καμπίνα θα περιλαμβάνουν μεγαλύτερα παράθυρα και ειδικό εσωτερικό φωτισμό, παρόμοιο αυτού της Boeing.

«To A350, δεν είναι πλέον υποκατάστατο», είπε ο Leahy. Είναι ένα καινούργιο αεροσκάφος, με 90% νέα μέρη, ωστόσο η διάμετρος της ατράκτου θα μείνει η ίδια». Ο Leahy περιμένει την έγκριση της EADS για την κατασκευή του αεροσκάφους, στα μέσα αυτού του μηνός.

«Ελεγα, ό,τι οι παραγγελίες στο Paris Air Show θα φτάσουν τις 100», επεσήμανε ο Leahy, συμπληρώνοντας: «Τώρα νομίζω ότι θα είναι περισσότερες, με βάση τις συζητήσεις που είχα με τις αεροπορικές εταιρείες». Ο Leahy, συναντήθηκε με στελέχη των αεροπορικών εταιρειών στις 30 και 31 Μαΐου στο Τόκυο, κατά τη σύσκεψη της International Air Transport Association (IATA).

H Airbus θα παραδώσει το A350-8 μέχρι το 2010 και το μεγαλύτερο, A350-9, έξι μήνες αργότερα. Το Boeing 787-8, θα αρχίσει να πετά το 2008.

Η Emirates, η μεγαλύτερη αραβική αεροπορική εταιρεία και η Qatar, η κρατική αεροπορική εταιρεία της χώρας του Περσικού Κόλπου, Κατάρ, βρίσκονται μεταξύ των δυνητικών αγοραστών του Α350, σύμφωνα με την Airbus, καθώς λειτουργούν με εκμισθωτές την International Lease Finance Corp. και την General Electric Capital Aviation Services.

Η Εmirates, η οποία αγοράζει 45 Airbus A380, ενδέχεται να αγοράσει ακόμη 60 Α350 ή Boeing 787, σύμφωνα με το πρόεδρό της, Tim Clark, στις 17 Μαΐου. Ο εκτελεστικός διευθυντής της Qatar, Akbar Al Baker, είπε τον Απρίλιο, ότι θα παραγγείλει μέχρι τα μέσα του Ιουνίου, 60 αεροσκάφη.

Η έκδοση A350-9 της Airbus θα χωρά 259 επιβάτες. Το Α350-800 θα χωρά 253 επιβάτες σε τρεις θέσεις και θα διανύει 8.560 ναυτικά μίλια. Αυτό συγκρίνεται με τις 245 θέσεις του Α330-200 για την απόσταση 6.670 ναυτικών μιλίων, που διανύει σήμερα το εν λόγω αεροσκάφος.

Το Α350-900 θα ανταγωνιστεί το Boeing 787-9 με 259 θέσεις, το οποίο διανύει απόσταση 8.300 ναυτικών μιλίων και το Boeing 777-200ER, που μεταφέρει 301 επιβάτες, διανύοντας 7.700 ναυτικά μίλια, καθώς επίσης τα DC10, MD11 και τα A340-300 της Αirbus, κατέληξε ο Leahy.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2005 13:01
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 761
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 25

Δημοσίευσηαπό KGP » 02 Ιουν 2005, 17:17

apopsi mou i Airbus echei ena range aeroskafon pou me tis kataliles "metatropes" mporoun na ginoun "customized" me elachisto kostos R&D kai chronou os pros to na vrethoun se paragogi.

auto einai to megalo atou tis enanti tis boeing.....eidika i teleutea pou den echei agorasei sta chronia tou boom mono tin dikia mou viomichania -an eicha :twisted: - echei provlima os pros to development.

vevea i airbus den echi paei se kato on 100pax segment....alla den echei kai megali drastiriotita oso afora ta cargo -alla afto vlepo siga siga na "diorthonete" teleutea- alla kai stratiotikon aeroskafon -very lucrative market.

pisteuo oti auti itan i stratigiki tis eksarchis...kai fenete na apodidi.

oso gia tin boeing tha archisei pali me ta subsidies kai the story goes on....
0 x



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης