Airbus A350

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1282
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 238

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 06 Φεβ 2020, 07:50

Υποχρεωτική απαγόρευση υγρών-ποτών στο πιλοτήριο μετά από 2 περιστατικά όπου οδήγησαν σε διακοπή λειτουργίας κινητήρα.

https://www.flightglobal.com/news/a350- ... 61.article
0 x


Άβαταρ μέλους
Kalamariotis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 10 Ιουν 2019, 12:17
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: SKG
x 9
Επικοινωνία:

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό Kalamariotis » 06 Φεβ 2020, 10:21

Και για να πιουν νερο ή καφε οι πιλοτοι θα πρεπει να βγαινουν εξω απο το πιλοτηριο; Ο καφες θα περιμενει απ΄εξω; Γινονται αυτα;
0 x
-We are going down Larry.
-I know it. [CVR ends].

-We have an engine failure. We are not gonna make it. Full power! [CVR ends].

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 367

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό OveLix » 06 Φεβ 2020, 18:19

AirNamibia έγραψε:Υποχρεωτική απαγόρευση υγρών-ποτών στο πιλοτήριο μετά από 2 περιστατικά όπου οδήγησαν σε διακοπή λειτουργίας κινητήρα.

https://www.flightglobal.com/news/a350- ... 61.article


Από το κείμενο στο Flight Global προκύπτει ότι πρέπει να οριστεί από τους operators μια liquid prohibited zone μέσα στο πιλοτήριο, όχι ότι απαγορεύονται εντελώς τα υγρά στο πιλοτήριο.

Airbus A350 operators have been ordered to define a “liquid prohibited” zone in the cockpit, after two incidents in which beverage spillages on the centre pedestal led to in-flight shutdown of a Rolls-Royce Trent XWB engine.

Πρόκειται για EAD της EASA με ισχύ από 7/2/2020, αλλά και η Airbus έχει δώσει στο μεταξύ παρόμοια οδηγία η οποία έχει ήδη συμπεριληφθεί στα manual του τύπου.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 151

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 06 Φεβ 2020, 21:07

Δηλαδή για να καταλάβω, απαιτείται έκδοση ειδικής διαδικασίας για την απαγόρευση υγρών ποτών στο πιλοτήριο? Γιατί στο αυτοκίνητό τους οι πιλότοι δεν χύνουν το καφέ τους στο ταμπλό του? ή πάνω στο σαλόνι τους? Έχουν Πάρκινσον ή είναι μικρά παιδιά? Τότε να τους βάλουνε σαλιάρα.!!!!!!
0 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 367

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό OveLix » 14 Φεβ 2020, 21:28

H Airbus ανακοίνωσε ότι το Α350 έφτασε μέσα στο 2019 το break-even point. :great:

Αυτό σημαίνει ότι, έχοντας παραδώσει λιγότερα από 350 αεροσκάφη και μόλις 5 χρόνια μετά το EIS, έχει αποπληρωθεί όλο το κόστος ανάπτυξης (11 δισ. ευρώ) και πλέον κάθε αεροσκάφος που παραδίδεται είναι καθαρό κέρδος (μείον το κόστος κατασκευής, φυσικά).
https://simpleflying.com/airbus-a350-break-even/

Τα υπόλοιπα 600 αεροσκάφη στο backlog (και όσες παραγγελίες έρθουν) θα αποφέρουν κάμποσα δισ. Προσθέστε τα έσοδα από τις 7.400 παραγγελίες της οικογένειας Α320neo (κόστος προγράμματος 1,2 δισ) και έχετε μερικούς μόνο από τους λόγους για τους οποίους χαμογελούν στην Τουλούζη.

Εδώ πρέπει να γίνει μια σύγκριση με τη Boeing για να γίνει σαφές πόσο λάθος έχουν πάρει την πορεία τους:
Η Boeing πρόκειται τα παραδώσει φέτος το 1.000ό 787 και το break even point δεν το βλέπουν ούτε με κιάλι. Ο πιο πρόσφατος υπολογισμός λέει ότι θα το φτάσουν όταν παραδώσουν 1.600 αεροσκάφη (μέχρι σήμερα έχουν σχεδόν 1.500 παραγγελίες). Κόστος προγράμματος: 32 δισ. δολάρια. Σχεδόν τα τριπλά από το Α350. Πράγμα που αποδεικνύει πως όσο πιο φραγκοφονιάς είσαι, τόσα περισσότερα πληρώνεις στο τέλος.
3 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 93
Επικοινωνία:

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό lewton » 15 Φεβ 2020, 02:30

Δεν βρήκα πουθενά στα αποτελέσματα της Airbus κάποια αναφορά σε αποπληρωμένο (υποθέτω εννοείς αποσβεσμένο) κόστος ανάπτυξης του Α350.

Πριν το πιστέψω θα ήθελα να το δω γραμμένο σε κάποια σοβαρή πηγή και όχι στο γελοίο simple flying.
1 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1282
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 238

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 15 Φεβ 2020, 11:13

Με ποιο δικαίωμα χαρακτηρίζουμε ιστοσελίδες χωρίς να έχουμε στοιχεία, και οι διαχειριστές δεν διαγράφουν την ανάρτηση;
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 430
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 465

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 15 Φεβ 2020, 12:47

Με το δικαίωμα της ελευθερίας γνώμης και έκφρασής της! To Simple Flying είναι επιπέδου airnews.gr στην απλοϊκότητα του ρεπορτάζ, στην ασχετοσύνη και στη παραπληροφόρηση.
1 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 367

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό OveLix » 16 Φεβ 2020, 13:30

Το επίσημο δελτίο της Airbus

Screenshot 2020-02-16 at 13.22.06.png

και το σημείο στη συνοπτική παρουσίαση (PDF) των αποτελεσμάτων
Screenshot 2020-02-16 at 13.36.18.png

https://www.airbus.com/newsroom/press-r ... sults.html

Από εκεί και πέρα, αν η φράση αυτή σημαίνει κάτι διαφορετικό από το ότι το πρόγραμμα απόσβεσε φέτος την αρχική επένδυση, θα χαρώ αν κάποιος με βαθύτερη γνώση του θέματος με διορθώσει.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 93
Επικοινωνία:

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό lewton » 16 Φεβ 2020, 16:39

Και εγώ θα χαρώ να το δω γραμμένο από κάποιον που εμπιστεύομαι.
Τo Simple Flying δεν το εμπιστεύομαι.

Δεν έχω σπουδάσει λογιστική αλλά έχω Master in Business. Στην εταιρία όπου δούλευα, όταν λέγαμε ότι το Χ προϊόν has reached break even, εννοούσαμε απλά και μόνο ότι πλέον κάθε πώληση είναι κερδοφόρα. Από τη στιγμή που άρχιζε να είναι κερδοφόρο το προϊόν μέχρι να φτάσουμε στην απόσβεση της αρχικής επένδυσης υπήρχε μεγάλη διαφορά. Όμως αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι η Airbus έχει τα ίδια definitions.
Ωστόσο θα μου έκανε τεράστια εντύπωση ότι περνούν ένα τέτοιο σημαντικό ορόσημο τόσο διακριτικά. Θα περίμενα να το έχουν πρώτη είδηση.
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την λέξη απόσβεση (amortization) εφόσον μιλάμε για απόσβεση.
Τέλος δεν καταλαβαίνω γιατί καμία σοβαρή ιστοσελίδα ή εφημερίδα δεν το έχει γράψει ακόμα.
0 x
no more FlyBaboo........ :(


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 93
Επικοινωνία:

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό lewton » 16 Φεβ 2020, 16:55

AirNamibia έγραψε:Με ποιο δικαίωμα χαρακτηρίζουμε ιστοσελίδες χωρίς να έχουμε στοιχεία, και οι διαχειριστές δεν διαγράφουν την ανάρτηση;

Επειδή βλέπω ότι μου ζητούνται στοιχεία για το Simple Flying, θα δώσω ένα παράδειγμα.

Τον Ιούνιο του 2019 το SF έγραψε ότι η Boeing παρέδωσε το τελευταίο 737NG. :roll: :lol:
https://simpleflying.com/boeing-last-737-ng/
Oι άνθρωποι έγραψαν κανονικό obituary. :lol: :lol: :lol:
last737.png


Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Απλά ο θεούλης «δημοσιογράφος» διάβασε σε κάποιο δελτίο τύπου ότι η Boeing παρέδωσε το τελευταίο 737NG στην Skymark, και νόμισε ότι ψάρεψε λαβράκι (μόνος αυτός από όλους τους υπόλοιπους που γράφουν για αεροπορία) και έγραψε ολόκληρο obituary για ένα αεροπλάνο που ήταν μεν στα τελευταία του αλλά είχε ακόμα μερικά να παραδώσει.

Και επειδή στο Simple Flying είναι θεοί, 6 μήνες μετά έγραψαν πάλι ότι η Boeing παρέδωσε το τελευταίο 737NG.
https://simpleflying.com/last-boeing-737-ng-klm/
Δηλαδή αν κάποιος διαβάζει μόνο αυτούς και τους παίρνει στα σοβαρά, μπορεί να νομίζει ότι η Boeing παρέδωσε 2 φορές το τελευταίο 737NG.

Εν τω μεταξύ η Boeing λέει ότι έχει να παραδώσει άλλα δύο 737-800.
http://active.boeing.com/commercial/ord ... iew+Report
0 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 367

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό OveLix » 16 Φεβ 2020, 19:27

Σε αντίθεση με τη Boeing που μοιράζει το κόστος ανάπτυξης ισομερώς στα χρόνια διάρκειας του προγράμματος (deferred costs, αν δεν κάνω λάθος) και υπολογίζει τον μέσο όρο, η Airbus καταγράφει κάθε δαπάνη στη χρονιά μέσα στην οποία διενεργήθηκε.

Από εκεί και πέρα υπάρχουν δύο αναγνώσεις:
1η ανάγνωση: Το Α350 πέτυχε positive cash flow κάποια στιγμή μέσα στο 2018 (δηλαδή, από εκείνο το σημείο και μετά η τιμή πώλησης κάθε μονάδας ήταν υψηλότερη από το κόστος κατασκευής, μέχρι τότε έχανε από κάθε πώληση) και ενάμιση χρόνο μετά (στα τέλη του 2019) είχε πια πουλήσει αρκετά αεροσκάφη με κέρδος ώστε αυτό να καλύψει και το συνολικό κόστος ανάπτυξης. (εδώ υποθέτουμε ότι μέρος των εσόδων από κάθε frame εξαρχής πάει και προς την απόσβεση του R&D).

2η ανάγνωση: Το Α350 πέτυχε μεν positive cash flow (per frame) κάποια στιγμή μέσα στο 2018, αλλά το κόστος του R&D ήταν ακόμα ακέραιο και ακλόνητο. Από τα τέλη του 2019 είναι και το overall programme cash positive, δηλαδή αποπληρώνει/αποσβαίνει την αρχική επένδυση.

Από εκεί και πέρα, δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί δεν έγινε είδηση. Ίσως επειδή τα καλά νέα σπάνια γίνονται. Ίσως επειδή το παγκόσμιο ενδιαφέρον είναι στο επικό clusterfuck της Boeing. Ίσως επειδή το να πουλάει η Airbus δεν είναι είδηση. Η εταιρεία μια χαρά το ανακοίνωσε στα αποτελέσματά της, πάντως.
1 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 93
Επικοινωνία:

Re: Airbus A350

Δημοσίευσηαπό lewton » 17 Φεβ 2020, 13:50

Η πρώτη ανάγνωση είναι το σενάριο που περιγράφει το Simple Flying.
Αν ισχύει, βγάζω το καπέλο στην Airbus, και ως Airbus fanboy πραγματικά χαίρομαι.

Η δεύτερη ανάγνωση δεν είναι 100% σωστή όπως το γράφεις.
Το κόστος του R&D κατανέμεται σε κάθε αεροσκάφος που παραδίδεται,ακόμα και πριν πετύχουν να είναι cash flow positive.
Δηλαδή για κάθε παράδοση έχουν:
+ έσοδα (τιμή πώλησης)
- πραγματικό κόστος κατασκευής του
- allocated κόστη από το συνολικό κόστους του προγράμματος.

Αυτό που εγώ προσωπικά θεωρώ πιθανότερο (και δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν), είναι ότι:
1. αρχικά το πραγματικό κόστος κατασκευής ήταν ψηλότερο από τα έσοδα από την πώληση
2. κάποια στιγμή μέσα στο 2018 πέτυχαν να ρίξουν το πραγματικό κόστος κατασκευής κάτω από την τιμή, με αποτέλεσμα να είναι πλέον cash flow positive, αλλά παρόλα να εξακολουθεί να γράφει λογιστική ζημιά λόγω των allocated deferred costs
3. στα τέλη του 2019 κατάφεραν να ρίξουν το πραγματικό κόστος κατασκευής αρκετά χαμηλά ώστε πλέον να έχουν και λογιστικό κέρδος από κάθε παράδοση

Σε κάθε περίπτωση, η απόσβεση του κόστους του προγράμματος ξεκινάει από την πρώτη παράδοση.
Δεν περιμένεις να φτάσεις positive cash flow πριν αρχίσεις να το αποσβένεις.
0 x
no more FlyBaboo........ :(



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης