A380

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Σάββας18
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 28 Απρ 2016, 16:00
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: A380

Δημοσίευσηαπό Σάββας18 » 13 Ιουν 2016, 16:04

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ( Μόνο όποιος είναι σίγουρος για την απάντηση, και όχι τι πιστεύει) γιατί το α380 έχει thrust reversers μόνο στους κινητήρες 2 και 3 και όχι και στους 4 ???
0 x


Bladerunner
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: 21 Ιαν 2010, 03:00
x 37

Re: A380

Δημοσίευσηαπό Bladerunner » 13 Ιουν 2016, 16:28

Η απάντηση είναι απλή, δεν τους χρειάζεται!! Οσο τεράστιο και αν είναι, σκέψου οτι ανάλογα ''τεράστια'' είναι και τα φρένα του, τα flaps, τα speedbrakes κλπ..Επίσης είναι τέτοια η σχεδίαση του που το touchdown γίνεται με περίπου 130-140 κόμβους! Εξάλλου, κάθε πολιτικό αεροσκάφος, ως μέρος του type certificate, πρέπει να μπορεί να κάνει abort take off με το μέγιστο βάρος απογείωσης χρησιμοποιώντας μόνο τα φρένα του, τα οποία κατά τις δοκιμές έχουν φθορά στο όριο, δηλαδή το χειρότερο δυνατό σενάριο!

Με αυτό τον τρόπο έχουν γλιτώσει βάρος και εξτρα κόστος συντήρησης, συν τον κίνδυνο απο ζημιές λόγο FOD, ο 1 και το 4 του 380, συνήθως βρίσκονται ''εκτός'' διαδρόμου λόγο του μεγάλου εκπετάσματος της πτέρυγας..
3 x

Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
x 78
Επικοινωνία:

Re: A380

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 14 Ιούλ 2016, 20:13

Κατι το οποιο το γνωριζαμε και υποπτευομασταν, απλα η Airbus το επιβεβαιωσε.. Το 2017 θα παραχθουν 20 Α380, και απο το 2018 θα πεσει ο ρυθμος στα 12 τον χρονο. Εκτος βεβαιως και αν προκυψει καποια μεγαλη παραγγελια (οπως απο ΕΚ για παραδειγμα), οποτε θα ανεβει και παλι...

Λιγοτερη δουλεια, ιδια λεφτα.. Πολυ καλο για να ειναι πραγματικοτητα!... :oops:
0 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...

Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
x 78
Επικοινωνία:

Re: A380

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 14 Ιούλ 2016, 22:09

Εκατσα και διαβασα τις "πρωτες" σελιδες, ναι πισω στο 2004.

Και ναι με πονεσανε τα ματια απο τα greeklish, αλλα αξιζε τον κοπο. 8) Και με επιασε μια νοσταλγια.. Θυμηθηκα τα παλια.. Τοτε που δεν ξεραμε τιποτε σχεδον για αυτο το αεροσκαφος. Τοτε που το κοιτουσαμε (κυριως λογω μεγεθους) με δεος. Τοτε που καναμε τα λιγοτερο ή περισσοτερο κακεντρεχα σχολια μας, για το σχεδιο (ναι οντως μοιαζει με υποβρυχιο με πτερυγια.. Ρωσικης κατασκευης, μαλιστα... χαχαχα). Τοτε που δεν ειχαμε συνηδειτοποιησει οτι το τελευταιο πραγματικα ομορφο επιβατικο jet ηταν το CV-990 (για μενα, τουλαχιστον). Τοτε που φουντωνε η διαμαχη, για το ποιο απο τα 2 γνωστα μεγαθηρια ηταν το πιο.. ομορφο.. Λες και κανανε διαγωνισμο 2 ελεφαντες.. χαχαχα Τοτε που δουλευα ως σεκιουριτας και οι συναδελφοι με με χλευαζαν γιατι "κυνηγουσα" αεροπλανα και ειχα την τρελα..


Προσγειωθηκα αποτομα, οταν θυμηθηκα καποια τραγελαφικα με κατι συναδελφους σημερα στο εργοστασιο...


Σημερα ξεκινησα την προετοιμασια του 19ου rib του καθετου σταθερου για το MSN 239, που σε λιγοτερο απο 3 βδομαδες θα παει στο Stade.. Αυριο θα το εχω για τελευταια φορα στα χερια μου.. Θα παει στο 100ο αεροσκαφος της Emirates.. Aν δεν κανω λαθος.. Πως περναει ο χρονος γμτ, και τι αλλαγες μας φερνει η μοιρα...

Να ειστε καλα και να διαβαζετε καπου καπου τα "αρχαια" κειμενα της κοινοτητας μας..

Φιλικα
Στεφος
2 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...


Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
x 78
Επικοινωνία:

Re: A380

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 30 Οκτ 2016, 11:09

Στέφος έγραψε: [...] Το 2017 θα παραχθουν 20 Α380, και απο το 2018 θα πεσει ο ρυθμος στα 12 τον χρονο. [...]



H παραγωγη θα αρχισει ηδη απο τις αρχες του 2017 να προσανατολιζεται στο 1 αεροσκαφος το μηνα.. Τουλαχιστον στον κατασκευαστικο τομεα των υποτμηματων του αεροσκαφους...
0 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 187

Re: A380

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 31 Οκτ 2016, 09:51

Όντως έχει ενδιαφέρον να διαβάζεις τις παλαιές αναρτήσεις και τα σχόλια που πάντα έχουν την γνωμάτευση των ειδικών. Η πραγματικότητα όμως υποδηλώνει ότι και τα Α380 και τα Β747 βαίνουν προς το κατώφλι της ιστορίας. Προσωπικά, η αισθητική μου επαφίεται στο Β747 αλλά και τα δύο ήταν αφιλόξενα για τους επιβάτες της οικονομικής καμπίνας. Πάλι προσωπικά .. θα αναπολώ το Β747 παρά το Α380.
0 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: A380

Δημοσίευσηαπό OA702 » 31 Οκτ 2016, 16:07

Επι τι ευκαιρία, η MAS δεν μπόρεσε να "ξεφορτωθεί" τα 380 της κι έτσι απεφάσισαν να τα παραχωρήσουν σε μια θυγατρική τους που θα πετάει προσκηνυματικές τσαρτεριές (χατζ κλπ). Αν θυμάμαι καλά, θα περάσουν απο ανακαίνιση ώστε να ανέβει η χωρητικότητα στα 700+.
0 x


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 126

Re: A380

Δημοσίευσηαπό george_a » 31 Οκτ 2016, 16:57

Επί τη ευκαιρία, να διευκρινήσουμε ότι η επικείμενη αλλαγή γίνεται με την άφιξη των Α350-900, τα οποία θα αναλάβουν το ρόλο των κύριων ευρωπαϊκών προορισμών. Η Μαλαισία, ως η πολυπληθέστατη μουσουλμανική χώρα, έχει μεγάλες ανάγκες από πτήσεις για τους υποψήφιους Χατζήδες, κάτι που δεν είναι μια υπόθεση 1-2 μηνών, αλλά ίσως και 10 μηνών το χρόνο.
Έχοντας επενδύσει στο infrastructure για τα Α380 (μέχρι και εξομοιωτές πτήσεων έχει), σκοπεύει όχι μόνο να κρατήσει τα 6 υπάρχοντα, αλλά να πάρει κι άλλα, να τα διαμορφώσει σε 700+ θέσεις και να κάνει τη δουλειά όσο σχεδόν 2 747.
Όλα αυτά έργο και ιδέα του manager (ήταν πριν στην Aer Lingus) Christoph Mueller (ετοιμάζει βαλίτσες για αλλού, έμαθα).
0 x

Arturo
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 26 Μαρ 2005, 16:33
x 2

Re: A380

Δημοσίευσηαπό Arturo » 31 Οκτ 2016, 19:03

"Όλα αυτά έργο και ιδέα του manager (ήταν πριν στην Aer Lingus) Christoph Mueller (ετοιμάζει βαλίτσες για αλλού, έμαθα)."

Πολυ σωστά έμαθες. Ειναι ηδη κατω στην μέση Ανατολή σε γνωστή εταιρεία. ;-)
0 x

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 18

A380plus

Δημοσίευσηαπό Cross » 21 Ιουν 2017, 00:38

Ημίμετρα από την Airbus, αφού δεν τολμά το A380neo κι αρκείται στο A380plus.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.


andreasl
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 13:15
x 15

Re: A380

Δημοσίευσηαπό andreasl » 21 Ιουν 2017, 00:41

Έλα μωρέ, γιατί να αναπτύξεις νέους κινητήρες με 20% οικονομία στα καύσιμα όταν μπορείς να κερδίσεις 4% με τους παλιούς και πάλι να πουλάς αεροπλάνα στους άραβες;
0 x

Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
x 78
Επικοινωνία:

Re: A380

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 29 Ιούλ 2017, 08:07

Δύσκολα τα πράγματα για το Α380 (δηλαδή ακόμα δυσκολότερα), μιας και η Airbus ρίχνει την παραγωγή από το 2019 σε 0,66 αεροσκάφη τον μήνα. Πάραυτα, είναι ακόμη μεγαλύτερο rate από αυτό το Β747-8 (που δε σημαινει και τιποτα).

Και από τον Οκτώβριο έρχονται στην αγορά οι πρώτες επιστροφές από τα leasing... Τελικά ΙΜΗΟ μεγάλο λάθος η απόφαση της μη δημιουργίας μιας neo έκδοσης.



Ουφ......
0 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 187

Re: A380

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 18 Ιαν 2018, 14:31

Το πολυπόθητο μνημόνιο συνεργασίας υπεγράφη τελικά για την αγορά 20+16 Α380 από την Emirates και παραδόσεις μετά το 2020.
Για να γίνει όλο αυτό, τι παζάρι θα είχε γίνει.

http://www.airbus.com/newsroom/press-re ... a380s.html

https://www.businesstraveller.com/busin ... -36-a380s/
0 x


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 126

Re: A380

Δημοσίευσηαπό george_a » 19 Ιαν 2018, 00:13

Ουσιαστικά 'φιλί της ζωής' στο πρόγραμμα.

Με βάση τις υπάρχουσες παραγγελίες: Emirates 41 (+ 20), Singapore 3, AllNippon 3, Qatar 1, τα 68 πιθανά ΑΦ με ρυθμό παραγωγής 6 / έτος, θα κρατήσουν τη γραμμή παραγωγής ανοιχτή μέχρι το 2030. Οι συνθήκες της αγοράς τότε, σε συνδυασμό με τις σχεδόν βέβεαιες επιλογές πιο αποδοτικών κινητήρων, είναι πιθανόν να ανοίξουν το πεδίο για ένα πραγματικά Α380 ΝΕΟ.

Να θυμίσουμε ότι το 747-200 είχε σχεδόν 'ξεθυμάνει' από παραγγελίες μετά από 600 παραδόσεις... Η νέα ζωή με σχεδόν άλλα 700 ήρθε μετά από 20 χρόνια (1989 το 747-400, 1969 το 747-200). Και η κυριαρχία του 747-400 ήραν κυρίως για το range, εκεί δεν είχε αντίπαλο.

Το Α380 έχει να παλέψει με το 777-300, το 779, το Α350-900, το Α350-1000, το 789, κλπ κλπ
1 x

romanosdelios
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 06 Οκτ 2011, 17:35
x 15

Re: A380

Δημοσίευσηαπό romanosdelios » 19 Ιαν 2018, 10:54

Φίλε george_a. Υπάρχει μια πολύ σημαντική διαφορά με το φιλί ζωής του 747-400 και του 380 που ίσως γίνει ΝΕΟ. Το 400 βγήκε για να αντικαταστήσει τα υπάρχοντα 200αρια και 300αρια, δεν υπήρχε κάτι άλλο στην αγορά και έτσι πούλησε καλά το αεροσκάφος η Boeing. Ένα από τα μέγα σφάλματα του 380 είναι ότι εν μέρει σχεδιάστηκε να ανταγωνιστεί και να αφανίσει το 747-400, κάτι το οποίο ήδη έκανε η ίδια η Boeing με το 777-300. Και 380ΝΕΟ να κάνουν, το αεροπλάνο ήδη έχει σχεδιαστεί για τους λανθασμένους λόγους διότι μόνο κάτι πολύ μικρά και συγκεκριμένα πτητικά έργα εξυπηρετεί. Το αεροπλάνο πρέπει να πεθάνει όπως και το 748 (επιβατικό, όχι φορτηγό). My two cents :great:
0 x



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης