Boeing 787

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό OA701 » 23 Ιούλ 2009, 15:41

Aποκαλύφθηκε απο την Βoeing το 5ο flight test 787, με special livery κατα την εταιρεία, που:
saves time and expense compared to the full Boeing livery, will remain on the airplane until the flight test program is completed and it is refurbished and delivered to a customer.

Για περισσότερα αλλά και 2 φωτό:
:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=758
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 34

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό KGP » 27 Ιούλ 2009, 14:36

απο το ATW
Qatar Airways CEO Akbar Al Baker ratcheted up his rhetoric about Boeing Friday, telling reporters ahead of a meeting with the manufacturer regarding the airline's delayed 787 program that "a lot of heads would roll" if he were running the company, according to USA Today


παντα γουσταρα τις .....δημοκρατικες αποψεις....


ανιγουαιει....

το σημαντικο ειναι να μη τα παρει "στην κρανα" ο αραβας... γιατι απο οτι καταλαβα στο τσακ ειναι....

παλι απο ATW
Al Baker last month indicated that QR is strongly considering canceling its order for 30 Dreamliners plus 30 options (ATWOnline, June 22). That threat was made prior to Boeing's indefinite postponement of the 787's first flight (ATWOnline, July 23). He told reporters in Washington Friday that the manufacturer requested a meeting with him and that he expected to be updated on the 787's latest delay over the weekend.

"The meeting is at their request because they are now concerned which way Qatar Airways will go," he said, adding that Boeing has "lost its leadership. . .The mess with this program could have been corrected a long time ago. If they had correctly focused management, they could have seen this coming."
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.

Άβαταρ μέλους
nikos_k.
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 15 Αύγ 2007, 13:44
Τοποθεσία: Always Somewhere

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό nikos_k. » 28 Ιούλ 2009, 23:03

Διάβασα πως το 787 έχει ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα που δεν είχε προβλεφθεί και πρέπει να επανασχεδιαστούν τμήματα της ατράκτου και της πτερυγας (αν δεν απατώμαι)... Φυσικά και αυτά είναι φυσιολογικά για ένα νεό και τόσο πρωτοπωριακό αεροσκάφος, αλλά δυστυχώς καθυστερεί πολύ το πρόγραμμα πτητικών δοκιμών και κατ' επέκταση των παραδόσεων στις αεροπορικές εταιρίες. Μετά πως να μην τρελαίνεται ο Al Baker; :evil:
Πάντως όσες δηλώσεις του έχω διαβάσει, δεν διακρίνονται ούτε για τη δημοκρατικότητά τους ούτε για τη διπλωματικότητά τους!
0 x
Live To Fly, Fly To Live....... Aces High

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 34

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό KGP » 28 Ιούλ 2009, 23:26

ο Al Baker εχει δικιο δεν χρειαζεται να τρελενεται κανεις...

φιλε πλΕρωσα/πλΕρωνω και αποτελεσμα δεν βλεπω

δεν χρειαζεται να ειναι κανεις ουτε διπλοματης ουτε δημοκρατης.... επειδη τυνχανει να εχω παρει σε ουκ ολιγα "διαπραγματευτικα εργα" μερος ειδικα με το "ναυτιλιακο μου backround" ...τα καλυτερα λεγονται πισω απο τις πορτες... και εκει ειναι να χαζευεις (αν εισε στην απ'εξω)

εμενα προσωπικα (σε υποθετικο σεναριο) δεν με ενδιαφερει αν η γαμ....μποεινγκ/ποεινγκ/ερμπας/αιρμπας και παει λεγοντας μου αρχιζουν τις δικαιολογιες δεν το προβλεψαμε, δεν το καναμε, το ενα το αλλο το παρ'αλλο

ειπαμε τοτε θα το εχω...εχω κανει τα πλανα μου και τα αεροπλανα μου και αυτη την στιγμη δεν εχω τιποτα, χανω εσοδα, χανω ακομα ακομα και "ιματζ" (που λενε και στο χωριο μου)

και ειμε ολιγον τι σιγουρος οτι οσοι κανανε τις παραγγελιες για το 787 ειχανε κανει και μια δυο ερωτησουλες σχετικα με ενδεχομενο 'delay" οπως ειχε και η airbus.... αλλα και απο την αλλη ακομα θυμαμαι τα μιντια στην αμερικανικη ηπειρο να μιλανε οτι ολα εχουν σχεδιαστει στην εντελεια για ενα τετοιο πρωτοποριακο προτζεκτ και οτι η ανταγωνιστρια εταιρια ...με λιγα λογια...θα "ετρωγε την σκονη' τους με το Α350....

η πλακα ειναι ομως οτι και οι δυο εταιριες αλλα ποιο πολυ η boeign βλεπει σιγα σιγα να τις "βγαινουν" απο την γωνια και αλλοι ανταγωνιστες απο "υποαναπτικτες" (ειρωνικα μιλαο) χωρες οπως οι βραζιλιανοι και οι ρωσοι που πιστευω οτι ειδικα στα "μικρα" θα τους τρωνε σιγα σιγα ολο και μεγαλυτερο μεριδιο απο την πιτα....

υποψην οτι το ιδιο πιστευω οτι θα γινει σιγα σιγα και με την airbus καθως σιγα σιγα "περναει η μπογια" και της δικιας της γκαμας
0 x
=================================================

«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».



Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.


Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό aas59 » 29 Ιούλ 2009, 08:16

nikos_k. έγραψε:Φυσικά και αυτά είναι φυσιολογικά για ένα νεό και τόσο πρωτοπωριακό αεροσκάφος,

Δεν ξέρω πόσο "φυσιολογικό" είναι να απαιτείται επανασχεδίαση της ατράκτου και της πτέρυγας !!!
Δηλαδή τί σχεδιάστηκε καλά εξ αρχής???

Ενα αεροσκάφος αποτελείται από την άτρακτο και την πτέρυγα( Οι κινητήρες , τα ηλεκτρονικά και ο εσωτερικός εξοπλισμός ούτως η άλλως είναι από άλλους κατασκευαστές) το εν λόγω δε αεροσκάφος , είναι στην πραγματικότητα το πρώτο ΝΕΟ σχέδιο της Boeing εδώ και χρόνια.
Αυτό που ισχύει στην πραγματικότητα είναι ότι η εταιρεία βιάστηκε να βγάλει χρονοδιάγραμμα (προφανώς για να προλάβει την AirBus) στηριζόμενη στην πείρα της πάνω στην μέχρι σήμερα τεχνολογία του Αλουμινίου, η τεχνολογία όμως των συνθετικών υλικών , αν και δεν είναι νέα αφού χρησιμοποιείται σε πολλά επιμέρους τμήματα , προφανώς απαιτεί περισσότερη εμπειρία όταν χρησιμοποιείται στο σύνολο της κατασκευής.

Από την αρχή (July -8- 2007) τότε που στο party το παρουσίασαν σαν..........έτοιμο (!!!) Εικόνα παρουσίαζε προβλήματα στις συνδέσεις των τμημάτων και απεκατεστάθησαν δεκάδες χιλιάδες περτσίνια.
Ούτε να το φανταστώ δεν θέλω τι επιπτώσεις στην εταιρεία θα έχει μία πιθανή διάλυση του αεροσκάφους στον αέρα αν συναντήσει πχ Extreme Turbulence ........

Η QR σαν αρχικός πελάτης σίγουρα θα χρησιμοποιήσει ότι μέσον έχει στην διάθεσή της για να εκμεταλλευθεί υπέρ της την καθυστέρησή και είναι θεμιτό. Εκεί εντάσωνται και οι δηλώσεις Al Baker.......
Ας μήν ξεχνάμε τι τράβηξε (και τι πλήρωσε........) η AirBus για τις καθυστερήσεις του Α380..............
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

Άβαταρ μέλους
nikos_k.
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 15 Αύγ 2007, 13:44
Τοποθεσία: Always Somewhere

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό nikos_k. » 29 Ιούλ 2009, 14:23

Φίλε aas59 δεν θα αλλάξει όλο το αεροσκάφος! Έγραψα για τμήματα της ατράκτου και της πτέρυγας!
Παρόλα αυτά σίγουρα, όπως είπες, βιάστηκαν να προλάβουν την Airbus...


Υ.Γ. Για τον Al Baker συμφωνώ, πως έχει δίκιο! Απλά το ύφος των δηλώσεών του σχολίασα :wink:
0 x
Live To Fly, Fly To Live....... Aces High

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό aas59 » 29 Ιούλ 2009, 16:09

Μα και εγώ στα τμήματα αναφέρομαι γιαυτό και σχολίασα .
Αν δηλαδή σε ένα πρόγραμμα που αφορά το πρώτο (ουσιαστικά)μετά από χρόνια αεροσκάφος από λευκό χαρτί φτάνεις στην παραγωγή για να αναγκαστείς να επανασχεδιάσεις τμήματα , μάλλον κάτι λάθος έχεις κάνει στην ροή του προγράμματος , στους ελέγχους C.A.D. ή / και στην εφαρμογή των σχεδίων στην παραγωγή.
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.


Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 160

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό 6circles » 30 Ιούλ 2009, 09:59

KGP έγραψε:ο Al Baker εχει δικιο δεν χρειαζεται να τρελενεται κανεις...

φιλε πλΕρωσα/πλΕρωνω και αποτελεσμα δεν βλεπω


nikos_k. έγραψε:Υ.Γ. Για τον Al Baker συμφωνώ, πως έχει δίκιο! Απλά το ύφος των δηλώσεών του σχολίασα :wink:


Όντως , η Boeing, το παραξήλωσε το θέμα, αλλά οι τριτοκοσμικες καταβολες του Αλ Μπακέρ δεν κρύβωνται και προκαλούν το λιγότερο γέλωτα.... :roll:

Σε τελική ανάλυση ούτε ο μοναδικός πελάτης είναι ούτε ο μεγαλύτερος για το Β787. Οι άλλοι όμως , ακριβώς επειδή διοικούν αεροπορική εταιρία και όχι χαρέμι ( λέγε με Qatar Airways ), δεν χοροπηδάνε πάνω κάτω μπας και τους πάρει λίγο το φως της δημοσιότητας, ούτε βιάζονται να πουλήσουν μούρη και τσαμπουκά. Οι σωστοί airline managers απευθύνονται στα κατάλληλα φόρα ( και με πολύ δυναμικό τρόπο αν χρειαστεί ), και συνήθως παρασκηνιακά , αλλά ποτέ με αγένεια, ούτε με αλλαζονεία.

Καινούργιο αεροσκάφος ( με επαναστατικές τεχνολογίες ) κατασκευάζουν, φίλτατε κ. Αλ Μπακέρ , δεν φτιάχνουν κεμπάμπ στη Ντόχα :wall: . Οι καθυστερήσεις, έστω και ενοχλητικές, έστω και παρατεταμένες, είναι στο πρόγραμμα και δεν αφορούν μόνο την Boeing.

Και μεταξύ μας , δεν νομίζω ότι οι αεροπορικές εταιρίες εχουν στενοχωρηθεί και τόσο με τις καθυστερήσεις στην παράδοση του Β787. Οικoνομική κρίση γαρ.... :wink:
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 34

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό KGP » 30 Ιούλ 2009, 20:28

6circles έγραψε:Και μεταξύ μας , δεν νομίζω ότι οι αεροπορικές εταιρίες εχουν στενοχωρηθεί και τόσο με τις καθυστερήσεις στην παράδοση του Β787. Οικoνομική κρίση γαρ.... :wink:


εγω προσωπικα δεν θα τις χαρακτηριζα τριτοκοσμικες αν και δεν ειμε "φαν" των καταρις... υποψιαζομαι οτι εχει να κανει με τα "αντισταθμικα οφελοι" και τις διαπραγματευσεις που γινονται συνεχεια...
0 x
=================================================

«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».



Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.

Άβαταρ μέλους
al.porto
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 08 Οκτ 2007, 01:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό al.porto » 31 Ιούλ 2009, 13:35

τμήματα της ατράκτου και της πτέρυγας!


Ένα είναι το τμήμα. Συγκεκριμένα, επανασχεδίαση χρειάζεται το wing box (το δομικό πλαίσιο που οι ημιπτέρυγες ενωνονται με την άτρακτο). Αν το αφήσουν έτσι, όπως αναφέρθηκε, θα υπάρχουν περιορισμοί στον φάκελο πτήσης του 787.
0 x
Fly on your way, like an eagle,
Fly as high as the sun,
On your way, like an eagle,
Fly and touch the sun


Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 605
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 12

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό SK » 01 Αύγ 2009, 05:50

Οι Seattle Times, των οποίων τα άρθρα για τα συμβαίνοντα στην Βoeing είναι από τα πλέον ενημερωμένα και έγκυρα, είχαν χθες αναλυτικό δημοσίευμα για την προτεινόμενη επιδιόρθωση στο 787. Το άρθρο εδώ.
0 x

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 160

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό 6circles » 06 Αύγ 2009, 09:54

Kαι μια πρωτιά της ΕΤ: Η εσωτερική διαρρύθμιση των Β787-8 που παρήγγειλε ! :D

http://www.flightglobal.com/cgi-bin/mt/ ... s&limit=20

Δεν τα λες και πολύ ευρύχωρα με 270 νοματαίους .... :shock:
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό OA701 » 30 Αύγ 2009, 11:00

Επίσημη ανακοίνωση εξέδωσε η Boeing σύμφωνα με την οποία το 787 αναμένεται να κάνει την πρώτη του πτήση μέχρι τέλος του χρόνου και υπολογίζονται οι πρώτες παραδόσεις Α/Φ στο 4ο τρίμηνο του 2010...

Επίσης, ενδιαφέρον παρουσιάζει η είδηση ότι ενώ αρχικά σκόπευαν να πουλήσουν τα τρια test Α/Φ, πλέον δεν το θεωρούν εφικτό "due to the inordinate amount of rework and unique and extensive modifications made to those aircraft"...

:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=812
:arrow: http://www.reuters.com/article/ousivMolt/idUSTRE57Q2QI20090828
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 137

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό george_a » 02 Σεπ 2009, 14:00

και μια πανοραμική φωτό από το 6ο 787

http://www.airliners.net/photo/Boeing/B ... c675d30deb
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Re: Boeing 787

Δημοσίευσηαπό makedonas » 02 Σεπ 2009, 14:23

Παραιτηθηκε ο προεδρος του προγραμματος, μετα τη νεα ανακοινωση της Boeing οτι το τρεχουν αλλα δεν ξερουν αν θα γινει η πρωτη πτηση στο 2009, και οτι το πρωτο αεροσκαφος θα παραδωθει τελος 2010. Να σας θυμισω οτι το προγραμμα εχει καθυστερηση 3 ετων, και η εταιρεια παρουσιαζει ζημειες που ξεπερνανε τα 2 δις €, εξαιτιας του προγραμματος..

Και για να γινω κακος, θυμαμαι καποιους συνφορουμιτες εδω που κακοχαιρονταν οταν η Airbus ειχε τα προβληματα λογισμικου με το Α380 και βγαζαν ΟΛΟ το φαρμακι τους εδω, υμνοντας την εταιρεια στο Εβερετ οτι ποτε δεν θα ειχε τετοια προβληματα.. Περαστικα σας, τοτε σας το ειχα πει οτι η Boeing θα φαει σφαλιαρες με το Β787 αλλα ημουν.. ο κακος :twisted: ! (για να γινω ακομη πιο κακος, η Boeing σημερα κινδυνευει πιο αμεσα να χασει συμβολαια για αριθμο Β787, αποτι τοτε η Airbus για το Α380)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες