Boeing Corporate News

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Basika oso kiav epsa3a stnv selida, dev bpnka avalogo 7ema. Opote avoi3a auto edw:




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ΠΙΣΩ έμεινε την τελευταία διετία η Boeing Co., από την Airbus SAS, στις παραδόσεις εμπορικών αεροσκαφών και τώρα προβλέπει αύξηση των παραδόσεων το 2006, εξ αιτίας της μεγαλύτερης – από ό,τι αναμενόταν – ζήτησης από τις κινεζικές και τις ινδικές αεροπορικές εταιρείες.

Η China Southern Airlines Co., η Air India Ltd. και οι άλλες αεροπορικές εταιρείες των δύο χωρών, ενδέχεται να παραγγείλουν περισσότερα αεροπλάνα το επόμενο έτος, κυρίως πιο μικρά, με μία σειρά θέσεων, επιτρέποντας στην αμερικανική Boeing, να παραδώσει λίγο περισσότερα, από τον στόχο, μεταξύ των 375 και 385 αεροσκαφών, είπε ο αντιπρόεδρος της Boeing, υπεύθυνος των πωλήσεων στη Μ. Ανατολή και την Αφρική, Lee Monson.

«Η ζήτηση αρχίζει να αυξάνεται ταχύτατα», ανέφερε ο Monson, 51 ετών, χθες σε συνέντευξή του στο Ντουμπάϊ, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, συμπληρώνοντας: «Υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση απ'ό,τι προσφορά». Ο ίδιος αρνήθηκε να μιλήσει συγκεκριμένα για το στόχο που έχει θέσει η Boeing το επόμενο έτος.

Η ανάπτυξη μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών της Ασίας, όπου πέρυσι άρχισαν οι πτήσεις 10 αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, οδηγεί την παγκόσμια ζήτηση για νέα αεροσκάφη. Οι αεροπορικές εταιρείες της Κίνας, ενδέχεται να χρειαστούν 1.790 νέα αεροσκάφη, αξίας 230 δισ. δολ. ΗΠΑ μέχρι το 2023, περίοδος κατά την οποία οι αεροπορικές εταιρείες της Ινδίας ενδέχεται να χρειαστούν 570 νέα αεροσκάφη, σύμφωνα με ανακοίνωση της Airbus στις 8 Μαρτίου. Η Boeing τοποθετεί την πρόβλεψή της σε 2.300 αεροσκάφη, αξίας 180 δισ. δολ. για την Κίνα, τη στιγμή που οι ινδικές αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να δαπανήσουν 35 δισ. δολ. για νέες παραγγελίες.

«Η ζήτηση για αεροσκάφη θα συνεχίσει να αυξάνεται ταχύτατα στην Κίνα τα επόμενα χρόνια», ανέφερε ο Sun Liping, αναλυτής της Tianxiang Investment Consulting Co., στο Πεκίνο.

Η Airbus, παρέδωσε περισσότερα αεροσκάφη από την Boeing το 2004, για δεύτερο έτος και κατέστη η μεγαλύτερη βιομηχανία παραγωγής αεροσκαφών στον κόσμο για νέα αεροσκάφη, αξίας 64 δισ. δολ. Η Boeing, ανταγωνίζεται την Airbus, η οποία την περασμένη εβδομάδα, έκλεισε συμβόλαιο με την AirAsia Βhd, τη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους της Ασίας, για την παραγωγή 60 αεροσκαφών, αξίας 3,8 δισ. δολ., με βάση τον τιμοκατάλογο.

Η Κίνα, με πληθυσμό 1,3 δισ. ανθρώπων, χαλαρώνει του περιορισμούς στα ταξίδια και αφήνει περισσότερο κόσμο να πετά στο εξωτερικό για δουλειές και ψυχαγωγία, με αποτέλεσμα η αύξηση των αεροπορικών ταξιδίων να έχει ρυθμό 8,2% μέχρι το 2023 έναντι παγκόσμιας αύξησης των ταξιδίων κατά 5,3%, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Airbus για την πρόβλεψη των παραδόσεων το 2006.

«Υπάρχουν περιοχές στη Κίνα, όπου η οικονομία αναπτύσσεται με ρυθμό 18-20% ετησίως, τονώνοντας τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια», επεσήμανε ο Monson.

H Shanghai Airlines Co. και η China Southern, έχουν πει, ότι αυξάνουν τα αεροσκάφη των στόλων τους, χρησιμοποιώντας αεροπλάνα που καίνε λιγότερα καύσιμα, προκειμένου να καλύψουν τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια στη χώρα και να ανταγωνιστούν τις ξένες αεροπορικές εταιρείες. Η Shanghai Airlines, με έδρα τη μεγαλύτερη εμπορική πόλη της Κίνας, είπε ότι σχεδιάζει να αγοράσει εννέα αεροσκάφη τύπου Boeing 787, αντί του ποσού του 1,1 δισ. δολ., με βάση τους τιμοκαταλόγους.

Η China Southern, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Κίνας, από πλευράς στόλου, θα προχωρήσει στο leasing 25 αεροσκαφών της Boeing και της Airbus, τα οποία θα αρχίσει να παραλαμβάνει το 2006.



source: naftemporiki.gr

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 
H Boeing προχώρησε σε απόλυση 4.500 υπαλλήλων ως αποτέλεσμα της γνωστής, πλέον, παγκόσμιας οικονομικής κρίσης που σαφώς επηρεάζει και την αεροπορική βιομηχανία.
 
17% αύξηση κερδών για την Boeing

Κατά 17% αύξησε τα κέρδη της η Boeing στο δεύτερο τρίμηνο του 2009.
Απ' ότι φαίνεται, αυτό οφείλεται στην περικοπή των εξόδων και του προσωπικού :wall: , μια και τα έσοδά της αυξήθηκαν μόλις κατά 1%.

Επίσης, προτίθεται να εκδώσει νέο χρονοδιάγραμμα για το 787 εντός του τρίτου τριμήνου.

Πηγή: Kathimerini.gr
 
Τρείς ειδησούλες απ' το Αμέρικα:
1. Η Copa Airlines (Παναμάς) ανακοίνωσε την παραγγελία δεκατριών Β-738, ανεβάζοντας έτσι τις παραγγελίες της για NG σε συνολικά 27.
:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=750

2. Ο FAA ανακοίνωσε κάποια υποχρεωτικά μέτρα ασφαλείας, τα οποία αφορούν περίπου 50 Β-777s που φορούν RR κινητήρες και έχουν να κάνουν με αποφυγή συγκέντρωσης πάγου μέσα στους σωλήνες των συστημάτων καυσίμων. Η απόφαση σχετίζεται με περιστατικό που έλαβε χώρα το 2008 στο LHR με Α/Φ της ΒΑ.
:arrow: http://www.reuters.com/article/rbssAirlines/idUSN2342613520090724

3. Η εταιρεία με δήλωσή της αναφέρει ότι θα επικεντρωθεί στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση της Ινδικής αγοράς, καθώς προβλέψεις της δείχνουν
...will require 1,000 commercial jets valued at approximately $100 billion -- a market that represents over 3 percent of Boeing Commercial Airplanes’ forecasted market worldwide...
Όλοι λένε ότι η Ινδία είναι η επόμενη Κίνα και η Boeing, σε μια μάλλον ορθολογική κίνηση, τρέχει να προλάβει τους Ευρωπαίους...
:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=762
 
Δύο υπερατλαντικές ειδησούλες...

1. Η ιαπωνική ΑΝΑ αποφάσισε για ενίσχυση του στόλου της, την ώρα που η JAL πάει για "κόντυμα". 5 Β763ER (με γρήγορες παραδόσεις) και 5 Β772ER (παραδόσεις 2012-14)....
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSTOE5BK08E20091221

2. Πήραν τα πάνω τους με το 787 στο Σιάτλ και (ξανα)κυνηγάνε την Airbus κσι την ΕΕ για παράνομες επιδοτήσεις για το Α350, παρά τις προειδοποιήσεις του WTO...
:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=1003
 
Mε ένα κατα τα άλλα super διαφημιστικό δελτίο τύπου, ενημερωνόμαστε ότι η παραγωγή των 737NG έφτασε μόλις σε 12 χρόνια την συνολική παραγωγή 32 χρόνων όλων των προηγούμενων γενεών 737.

Το "επετειακό κομμάτι", ένα 738, πήγε Βραζιλία, στην GOL...

Το δελτίο περιλαμβάνει και μερικά ακόμη ενδιαφέροντα στοιχεία για τα 737NG...

:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=1053
 
OA701":b7zdeujo said:
...Πήραν τα πάνω τους με το 787 στο Σιάτλ και (ξανα)κυνηγάνε την Airbus κσι την ΕΕ για παράνομες επιδοτήσεις για το Α350, παρά τις προειδοποιήσεις του WTO...

Aύριο αναμένεται η απόφαση του WTO σχετικά με τις προσφυγές (1,2) της Boeing κατα της Airbus και της ΕΕ για παράνομες χρηματοδοτήσεις...
:arrow: http://www.eubusiness.com/news-eu/wto-trade-dispute.3pn

Και οι σημερινές δηλώσεις απο overseas για τα αυριανά...
:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=1130

Που θα πάει η μπανάνα? :banana:
 
Μετά την Airbus και η Boeing ανακοίνωσε 1Q corporate παραδόσεις. Ανάμεσα σε πολλά και διάφορα, ξεχωρίζουν οι 2 δορυφόροι :cool:
:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=1153

ΥΓ
Επειδή το ανέφερα ακριβώς παραπάνω, και για όσους ενδιαφέρονται, το banana split του WTO
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSLDE62M20E20100323

και οι πώς το είδαν Boeing και Airbus...
 
Θρίαμβος της Βoeing στον (περσινό) διαγωνισμό της της τότε startup Rosavia αφού εξασφάλισε παραγγελία για 65 (50+15) 737NG. Οι ακριβείς τύποι θα επιλεχθούν αργότερα απο την Aeroflot, στην οποία και θα καταλήξουν τα α/φη καθώς έχει απορροφήσει την Rosavia.
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSLDE65005F20100601
 
Top