Boeing Corporate News

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OA701 » 13 Ιούλ 2010, 00:32

8,000 σελίδες για ένα τάνκερ? :shock: Δλδ τώρα η Airbus θα βγάλει προσφορά 10,000 σελίδων? :twisted:

Κατα τα λοιπά, στο Farnborough θα ανακοινώσουν οι αμερικανοί την ετήσια 20ετή πρόβλεψη τους για την αεροπορική αγορά. Το ωραίο της υπόθεσης είναι το πώς μαζεύουν τις πληροφορίες τους ειδικά για το τρέχον πτητικό έργο των αεροπορικών ανα την υφήλιο. Πολύ "βρώμικη" δουλειά αφού κυριολεκτικά χάνονται στα flight engines των αεροπορικών ενώ αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα με την παρακολούθηση των charter στην Ευρώπη...

Περισσότερα
:arrow: Boeing 2010 CMO
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 15 Ιούλ 2010, 18:46

Μόλις βγήκε στην δημοσιότητα η 20ετης πρόβλεψη της Boeing:

- Ανάγκη για ακόμα 30,900 αεροσκάφη τα επόμενα 20 χρόνια
Ο αριθμός είναι αυξημένος κατά 3,700 σε σχέση με το 2006 και κατά 1 τρις δολλάρια από το 2006 (αξία φέτος $3.6 trillion)

- 5,3% μεσοσταθμική αύξηση επιβατών μακροπρόθεσμα.
- Μέχρι το 2029 το 43% της κινησης θα είναι στην περιοχή Ασίας - Ειρηνικού
- Ζήτηση: 45% από Ασία και 23% από Μέση Ανατολή
- Η ζήτηση τζάμπο αεροσκαφών (747 / Α380) περιορίζεται στα 720 αεροσκάφη

2009 - 2010 διαφοροποίηση +6% (ή 400 μονάδες) για twin-aisle = 7,100 αεροσκάφη
+8,7% (1,700 μονάδες) για single-aisle = 21,600 αεροσκάφη

Τέλος 17,410 (56%) από το συνολικό αριθμό των 30,900 θα είναι αποτέλεσμα της ζήτησης της αγοράς και 13,490 θα είναι για αντικατάσταση παλαιότερων μοντέλων.
0 x

Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 28 Ιούλ 2010, 22:33

Στα πλαίσια της ανακοίνωσης των εταιρικών αποτελεσμάτων εξαμήνου της Boeing (τα επιβατικά αεροσκάφη είχαν κέρδη προ φόρων $14.9 δισ), ο CEO της εταιρίας Jim McNerney αποκάλυψε πως οι πελάτες της εταιρίας πιέζουν για νέο αεροσκάφος που θα αντικαταστήσει το 737, παρά το γεγονός πως η ζήτηση παραμένει υψηλή.

Η άλλη κατηγορία αεροσκάφους που αντιμετωπίζει το ερώτημα "νέο αεροσκάφος ή νέοι κινητήρες" είναι το 777.
0 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 809
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 24
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό lewton » 29 Ιούλ 2010, 01:07

Εκτός από τις επιλογές αυτές, δεν παίζουν και μακρύτερες εκδόσεις του 787 που να καλύψουν το 777;
0 x
no more FlyBaboo........ :(


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 29 Ιούλ 2010, 01:33

Αυτή την στιγμή κανένα variant του 787 δεν είναι ικανό να αντικαταστήσει το πιο επιτυχημένο μοντέλο της εταιρίας, το 777-300ER. Και αυτά που παράγονται και τα μελλοντικά. Αλλά το βλέπω πιθανότερο το 777 να φορέσει νέους κινητήρες παρά να αντικατασταθεί από 787 variant ή από άλλο μοντέλο.

Τωρα, ΜΟΛΙΣ βγήκε είδηση:

US prepared to settle Boeing-Airbus dispute with EU

http://www.google.com/hostednews/afp/ar ... oeTJArALlw
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 761
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 25

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό KGP » 29 Ιούλ 2010, 01:53

για να μη βγουν στη φορα οι ατασθαλιες της αμερικανικης κυβερνησης?

ωραια κινηση... πρωτα γινεστε ρεζιλι... και μετα τα βρισκουμε για να μην γινουμε εμεις ρεζιλι... 99% of business is show business


παντως το κενο του 777 ειναι δυσκολο να καλυφθει... και οχι γιατι δεν θελουν... αλλα και οι δυο μεγαλες τα εχουν βρει σκουρα απο την επερχομενη καναδεζικη απειλη (που αν την υποτιμησουν θα γινει καναδοβραζιλιανικη) εκει που "βγαζουν" μαζικα το "καθημερινο" ψωμακι τους... μετα εχουν το θεμα οτι σχεδον ολες οι σειρες εχουν στην ουσια φτασει σε ενα σημειο που ειτε πρεπει να αλαξουν ειτε να "βαριο-φρεσκαριστουν" .... και οτι οι καινουριες σειρες (που πονταραν/πονταρουν πολλα) τους βγαζουν οχι μονο εκτος χρονου αλλα και με μεγαλες ζημιες βλεπε Α380 και τωρα 787 (που ολως περιεργως δεν εχει παρει δημοσιοτιτα οπως με το Α380...θυμαστε τον πανικο με τους αραβες και τους αυστραλους... ποσα τους δωσανε...τι τους δωσανε... πως τους τα δωσανε κτλπ)

πιστευω οτι απο τους "δυο μεγαλους" η Boeing ειναι σε χειροτερη κατασταση...ειδικα αν -ξανα- χασει το .... εξοπλιστικο
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OA701 » 29 Ιούλ 2010, 02:42

Μπάαα, για να παίξουν την ίδια μπάλα πλέον και να κάνουν update στους φίλους και τους εχθρούς. Αυτά που έκαναν μεταξύ τους, θα τα κάνουν στους υπόλοιπους...

Βασικά, η δυναμική (και δημοσιότητα) της σειράς C της Bombardier επιτάχυνε τις εξελίξεις (μη ξεχνάμε τον "πόλεμο" του Farnborough) ενώ και η Embraer είχε δηλώσει ότι μέχρι τέλους του '10 θα απόφάσιζε για stretched version του Ε95. Βάλε και τους Κινέζους που αναμένονται το '16 με α/φος κατηγορίας Α321/Β738 και δένει το γλυκό.

Ωστόσο, κάπου διάβαζα ότι όλη η φασαρία και ο σαματάς δεν είναι για τα narrow body. Τα "μικρά" ναι μεν φέρνουν πωλήσεις, δουλειές κτλ αλλά τα δυνατά κέρδη έρχονται απ' τα "μεγάλα" και αυτά προσπαθούν να προστατέψουν (όχι για τώρα βέβαια αλλά μελλοντικά).

Γενικά, θα δούμε ανακατατάξεις. Πιθανότατα, οι 2 μεγάλες να στραφούν σε συμπαραγωγές με τους μικρότερους για τα narrow body ώστε να υπάρχει πρόσβαση και έλεγχος τους. Διαφορετικά, και οι 2 βγάζουν απ' την μέση τον ΠΟΕ, χρηματοδοτούν και με κρατικές επιδοτήσεις το R&D για αντικαταστάτες των 320/737NG και ταυτόχρονα, τουλάχιστον οι Ευρωπαίοι, πασάρουν κι ένα re-engine. H Βοeing απ' ότι διάβασα θα πρέπει εκτός απ΄τους πυλώνες να επανασχεδιάσει και τα φτερά των 737 για re-engine oπότε έχει ένα μειονέκτημα.

Τες πάντων, μπορεί και να γίνει κάτι εντελώς διαφορετικό ωστόσο πάλι θα έχουμε να ασχολούμαστε. Γι' αυτό λατρεύω αυτό τον χώρο 8)
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OA701 » 01 Αύγ 2010, 03:08

65 νέα α/φη θα αποκτήσει η υπο εκκαθάριση JAL σε βάθος πενταετίας, με τη μερίδα του λέοντος να πηγαίνει στην Boeing. 29 Β738, 9 763ER και 18 Β788 (και 7 Ε70s) ενώ θα διώξει τα μεγάλα παλαιότερα α/φη της όπως τα Β744. Απομένει πλέον η έγκριση του σχεδίου τους (και η ΑΝΑ :twisted: )...

:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSTOE66U00E20100731
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 01 Αύγ 2010, 19:18

ΠΑΡΑ πολυύ ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με το μέλλον του 777 με δηλώσεις του Tim Clark, προέδρου του μεγαλύτερου τωρινού - και μελλοντικού - πελάτη, Emirates:

http://seattletimes.nwsource.com/html/b ... ark01.html

Αποσπάσματα:

To fly his ultralong range, high-capacity routes, Clark plans to simplify his fleet to just three wide-body types — in order of increasing size, the Airbus A350, the Boeing 777 and the Airbus A380.

...

"Clark said his advice to Boeing is to develop a new family of twin-jets larger than the largest Dreamliner. He recommends the base size be that of the 777-300ER, and that Boeing develop a shrunk version and a stretch version that will offer him options at roughly 300 seats, 350 seats and 400 seats."

...

"I say to the guys, 'Listen, if we order $60 billion worth, don't worry about spending $15 billion to $20 billion on a new airframe (and) engine,' ." Clark said. "If you get it right, that line will last you 30 years."

...

Boeing Chief Executive Jim McNerney pointed out that Emirates' requirements are heavily skewed toward bigger airplanes, and its needs often differ from other airlines'.

"I'm pleased to hear his comments on the A350," said McNerney in an interview at Farnborough. "But there are those who don't have as long and thick routes as he does who see the A350-1000 in a more competitive light" against the 777.

"We are listening to (Clark). But we'll have to make the final decision on 777 in light of the entire market," McNerney said. "Satisfying Emirates, I am sure, is going to be part of that decision."
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OA701 » 11 Σεπ 2010, 00:40

Το 1.000ό Β767 (763ER) άρχισε να συναρμολογείται στο Έβερετ και πρόκειται να παραδοθεί τον 2/11 στην ΑΝΑ. Οι Ιάπωνες παρήγγειλαν τα πρώτα 767 31 χρόνια πρίν και έχουν παραλάβει συνολικά 89 έως σήμερα. Τους καλοπιάνουν, μου φαίνεται, με επετειακά τους Ιάπωνες... :twisted:
:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=1409
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
billos_340
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 17:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Μαρκόπουλο Αττικής
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό billos_340 » 16 Οκτ 2010, 10:53

Eπιτέλους!!!!!!!!!!! Το πρώτο 747-8 είναι γεγονός! :D

Βίντεο από την συναρμολόγιση του εδώ:http://www.boeing.com/Features/2010/10/bca_joining_1st_747-8.html]

Δεν μπορώ να περιμένω για να το δώ στα χρώματα της LUFTHANSA :banana:
0 x

Άβαταρ μέλους
OA570
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 17:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KDAB
x 7

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OA570 » 16 Οκτ 2010, 13:02

Ειναι τεραστιοοοοοοο!! :party:
0 x
Talking about airplanes is a very pleasant mental disease.!

Lakisflight
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 25 Οκτ 2008, 19:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: SKG

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό Lakisflight » 16 Οκτ 2010, 13:28

Καταπληκτικο αντε να το δουμε και στον αερα :thx: :thx:
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OA701 » 03 Νοέμ 2010, 01:22

Ένα βιντεάκι απο το πρώτο sky interior που τοποθετήθηκε σε 737 και παραδόθηκε στη flydubai
:arrow: http://www.boeing.com/Features/2010/10/bca_bsi_10_27_10.html

Και, 8 Β773ΕR ψώνισε η λιζεράδικη BOC, με εξασφαλισμένο πελάτη, όχι την ΗΙΑ :mrgreen: , αλλά την Thai
:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=1495
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OA701 » 06 Νοέμ 2010, 16:13

Σαρκοζί-Airbus-Κίνα εσείς? Ομπάμα-Boeing-Ινδία εμείς :twisted:
Συμφωνίες για παραγγελίες ύψους δέκα δισεκατομμυρίων δολαρίων, που αναμένεται να στηρίξουν πάνω από 50.000 θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ, ανακοινώθηκαν από τον πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα κατά την επίσκεψή του στην Ινδία...
...η συμφωνία της Boeing με την Ινδική Πολεμική Αεροπορία για την αγορά στρατιωτικών μεταγωγικών αεροσκαφών, τύπου 10 C-17 Globemaster III, που ανέρχεται σε 4.1 δισεκατομμύρια δολάρια...
...άλλη παραγγελία είναι του επιβατικού αερομεταφορέα Spicejet για 33 αεροσκάφη Boeing 737, που ανέρχεται σε 2.7 δισεκατομμύρια δολάρια...


:arrow: Η Καθημερινή
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης