H Boeing anakoinwnei to 747-8

B747-400F

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
11/08/2005
Μηνύματα
49
Likes
0
Περιοχή
EU
Kai epishma pleon anakoinwse h Boeing thn exelixi tou 747-8 (747ADV)
Launching customers h Cargolux kai h Nippon Cargo. As perimenoume na doume kai paraggelies gia passenger versions.
Prwtes paralabes to 3o trimhno 2009 apo thn Cargolux, kai sto 4o trimhno 2009 apo thn Nippon. :)
 
http://www.boeing.com/commercial/747family/flash.html

Απο σχέδια για το μελλοντικο 747 αλλο τιποτα!!! :?
Πάντως δεν μας το δειχνουν ολο!!! Περίεργο αυτο! :rolleyes:
Καλα συγνωμη, τα φτερά θα είναι ετσι οπως η εικονα? Μηπως θα πηγαινουν και πανω-κατω σαν τις παπιες! :D
Ειδομεν... :rolleyes:
 
Boeing: Μεγαλύτερο 747 για να ανταγωνιστεί το Airbus A380

ΤΗΝ υποχρέωση να κατασκευάσει ένα μεγαλύτερο και πιο αποτελεσματικό αεροσκάφος της έκδοσης του 747, ανέλαβε η δεύτερη μεγαλύτερη κατασκευάστρια αεροσκαφών στον κόσμο, Boeing Co., προκειμένου να ανταγωνιστεί το A380 της Airbus SAS, σε μια αγορά αεροσκαφών χωρητικότητας πλέον των 400 επιβατών.

Η Boeing, που εδρεύει στο Σικάγο, ανακοίνωσε σήμερα τις κλεισμένες παραγγελίες για την έκδοση του νέου 747 που θα μεταφέρει εμπορεύματα, από την Gargolux Airlines International SA και την ιαπωνική Nippon Cargo Airlines Co., για συνολικά 18 αεροσκάφη αξίας 5 δισ. δολ., βάσει του τιμοκαταλόγους ή περίπου 278 εκατ. δολ. για κάθε αεροπλάνο. Η τιμή του επιβατικού Α380 της Airbus είναι βάσει του καταλόγου τα 280 εκατ. δολ. και της έκδοσής του για τη μεταφορά εμπορευμάτων τα 300 εκατ. δολάρια.

Το νέο αεροσκάφος θα δανειστεί την τεχνολογία του καινούργιου 787 της Boeing, με μηχανές της General Electric Cο., που κάνουν το ταξίδι 20% φθηνότερο, σύμφωνα με την Boeing. Το αεροπλάνο θα έχει 34 περισσότερες θέσεις και θα μεταφέρει 15 τόνους περισσότερο βάρος, απ΄ό,τι το σημερινό Boeing 747. Οι νέες τεχνολογίες και το μεγαλύτερο μέγεθος θα το καταστήσουν ανταγωνιστικό έναντι του Α380, το οποίο είναι περίπου 35% μεγαλύτερο από το σημερινό Boeing 747 και κοστίζει 12 δισ. δολ. για να κατασκευαστεί.

Οι μετοχές της European Aeronautic, Defence & Space Co., της εταιρείας που έχει στην κυριότητά της την Airbus με έδρα την Τουλούζη, σημείωναν απώλειες 19 σεντς, ποσοστό 0,6%, φθάνοντας στα 29,68 ευρώ η μία και ήταν 18 σεντς χαμηλότερα, στις 10:01' π.μ. στο Παρίσι. Φέτος, οι μετοχές της EADS έχουν σημειώσει άνοδο 39%, έναντι ανόδου 28% των μετοχών της Boeing.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
@GP707

H diafora me ta alla sxedia gia exelixi tou 747, pou eixan protathei se aeroporikes etaireies, einai oti ayth th fora apofasistike na to kataskeyasoun.
Ta akropterygia ayta legontai raked wingtips, kai tha exoikonomoun kaysima.
Epishs fainete to sxhma tou tailpipe tou kinhthra, pou tha meiwsei ton thorybo.
Pistepse mou, exoun sxediasei kai to ouraio tmhma, to opoio ektos tou oti exei makrynei elaxista, den krybei ekplhxeis.

Se antithesh me to dimosieyma ths Naftemporikis, pisteyw oti den milame gia ameso antagonisth gia to A380, alla gia enallaktikh protash, pou epitrepei to kleishmo tou kenou apo to 777 sto A380 se arithmo epibatwn, kai thn prosbash se perissotera aerodromia, me yparxon exoplismo, mias kai to A380 apaitei eidika facilities, kai special equipment.

Kai den thelw na xekinisw syzhthsh Airbus vs. Boeing, h A380 vs. B747-8, dioti den blepw na bgazei pouthena, opws exei apodeixthei polles fores se alla forum

Kalh sas mera!
 
Το σχημα αυτο των φτερων εχει προταθει και για το 787 οπως επισης ειχε προταθει για το ιδιο αεροσκαφος ενα πιο "φουτουριστικο" σχημα, που τελικα ομως απορριφθηκε. Δεν ξερω αν και το αντιστοιχο σχεδιο των φτερων του 787 εχει απορριφθει επισης!? :rolleyes:
Εννοειται οτι δεν υπαρχει λογος ανοιγματος ενος θεματος Airbus vs Boeing.
Οντως φαινεται οτι αυτη τη φορα το αποφασισαν χωρις να προχωρησουν σε εντελως διαφορετικο σχεδιασμο (ολο διορωφο, υπερβολικη αυξηση του μηκους κλπ) οπως ειχαν επιχειρησει με τα διαφορα σχεδια κατα καιρους. Αναμενουμε νεοτερα... ;)

υ.γ. το designation 747-8 πως τους ήρθε? Βεβαια θα μου πεις και της Airbus πως της ηρθε το Α380!!! Αφησαν και οι 2 τα ενδιαμεσα (747-500/600/700 & Α360/Α370) και πηγαν και οι δυο στο 8!
Συμπτωση??? :rolleyes:
 
hmmm endiaferousa ekseliksei...anamenomeni

i boeing apla eprepe na klisei to keno... to 380 echei parei arketes paraggelies gia to eidos tou aeroskafous...kai oute kan echei petaksei.... (enoo commercially).

episis anamenete ena boom sooner or later ston tomea to air cargo... pou i airbus me to 380 echei vgalei allo enan asso.. otan akoma i boeing paizei me valedes (marketingwise... )

thimate kaneis tin prosgiosei me ton provlimatiko prostino trocho enos airbus (nomizo tis jetblue an thimame kala) pou metadothike se oli tin ameriki...kai pagkosmia.. auto edose ena megalo marketing boost stin airbus os pros tin piotita ton aeroskafon tis stin sinidisi ton epivaton (min mou archisete tora na mou to aporiptete...min ksechnate den einai oloi gnostes na kseroun to tade kai to dina....) kai oposdipote auto epireazei kai tis aeroporikes eteries opos kai tin schesi ton teleuteon me tin boeing i tin airbus.

an kai perimeno mia ptosi apo to 2006 i arches 2007 stin agora....pisteuo oti tha entathei perisotero o polemos metaksi tous....eidika ston tomea tou cargo
 
an katalaba kala apo thn mish photo 8a eine pali miso diorofo!
to theoro xeperasmeno k xanazestameno fagito :twisted:

zito to A380 :D
 
Καλά. Κάτσε να πετύχει πρώτα το 380 και άσε τα "ζήτω" για μετά. Μόλις βγάλει λεφτά για την ΑΒ, τότε μίλα!

Επίσης, η έννοια "ξαναζεσταμένο φαγητό" είναι τελείως άκυρη. Και το 717 ένα "ξαναζεσταμένο" DC-9 είναι, δέν παύει όμως να είναι αεροπλανάρα με απίστευτες επιδόσεις.

Απο την άλλη, μου κάνει εντύπωση η ξαφνική αλλαγή γραμμής της Β, που άφησαν τα "οι τάσεις είναι για μικρότερα αεροσκάφη" και ανακοινώνουν νέο 747. Καλή κίνηση όμως, γιατι έτσι θα κερδίσουν την Αγγλική, Ιαπωνική και Αμερικανική αγορά έναντι του 380 που μάλλον ούτε να το βλέπουν δέ θέλουν... ;)

Γουστάρω απεριόριστα, βέβαια (ρώτησε κανείς γιατί? ;) ), και ένας ακόμα λόγος είναι που έχουν μια απάντηση όλοι οι "το 747 πέθανε","σε λιγο το 747 θα είναι μόνο κατσαρόλες" κλπ κλπ κλπ.
 
PESTA RE ALEX PESTAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xarika paaaaaara poli gia tin kinisi ayti tis Boeing.......vevea gia mena anamenomeni ala tespa!!!!!!!!!
B O E I N G 7 4 7 IS ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TREME AIRBUS!!!!!!!!! :evil: :twisted: :evil: :twisted:
 
ena poli endiaferon arthro apo to ATW schetiko...

===quote===
http://www.atwonline.com/news/story.html?storyID=3090

Boeing launches 747-8 on freighter orders
Wednesday November 16, 2005
Boeing yesterday announced the launch of the 747-8 program, formerly designated the 747 Advanced, on the basis of 18 firm orders from Cargolux and Nippon Cargo Airlines.The aircraft, which represents the first major upgrade to the 747 platform since the 747-400 rolled out in December 1998, and the first-ever fuselage stretch, is being offered in two versions: The 747-8 Intercontinental passenger airplane and the 747-8 Freighter. They will be powered by General Electric's GEnx being developed for the 787 and will "meet Stage 4 and QC2 noise requirements," according to Boeing.

Cargolux and NCA each chose the freighter variant. Cargolux, which last summer signaled its intent to be a launch customer (ATWOnline, July 22), ordered 10 firm aircraft plus purchase rights on an equal number, with first delivery in the third quarter of 2009. NCA ordered eight and takes its first in the fourth quarter of 2009. Firm orders from the two were valued at approximately $5 billion at list prices.

The 747-8 Freighter will maintain the 747-200 upper deck common to the dash 400 and will have winglets. It will be 18.3 ft. (5.6 m.) longer than the 747-400F, with inserts fore and aft of the wing.

The passenger version, for which a customer has not been announced, will feature raked wingtips and stretches fore and aft, one of which will result in a longer upper deck. It will be stretched 11.7 ft (3.6 m.) compared to the 747-400 to accommodate 34 additional seats in a typical three-class configuration. Range for the passenger version is 8,000 nm. (14,815 km.) versus 4,470 nm. (8,275 km.) for the freighter.

Cargolux President and CEO Ulrich Ogiermann said in a statement, "The Boeing 747-400 Freighter has been a cornerstone of our success, and I have high expectations that the 747-8 Freighter will build on that success and expand our capabilities worldwide."

The 747-8 Freighter "will be the world's most efficient cargo airplane, which is a key attribute with today's high cost of fuel," added NCA President and CEO Takuro Uchiyama.


by Perry Flint
===unquote===

ego epikentrothika idietera sto comment tou NCA Giaponezou CEO.... kati mou leei oti i airbus kati etimazei sto cargo...alla den milaei...
 
Top