pingu
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 31/08/2006
- Μηνύματα
- 308
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Αθήνα
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Χαίρετε !
Όσοι ασχολούνται και επαγγελματικά με την αεροπορία, θα γνωρίζουν ότι υπάρχουν διάφορες σειρές αεροτομών που χρησιμοποιούμενες μας δίνουν τα πολύ γνωστά μας φτερά. Υπάρχουν λοιπόν "ανοιχτές" σειρές, όπως η NACA, η Y-Clarck, Eiffel κλπ. Παρ'όλα αυτά, εταιρείες όπως η Boeing δημιουργούν δικές τους σειρές και χρησιμοποιούν στα αεροσκάφη τους (σειρές BAC), χωρίς όμως να τις πατεντάρουν ή να τις κρατούν μυστικές.
Άρα λοιπόν, πρακτικά το κομμάτι της εκμετάλλευσης των φτερών και της "inside knowledge" εκμηδενίζεται αφού οποιοσδήποτε μπορεί να βρεί τις σειρές και να κατασκευάσει με αυτές το φτερό του, γνωρίζοντας τα πτητικά χαρακτηριστικά του κλπ.
Η απορία μου είναι η εξής: Ποιό λοιπόν το κέρδος για την Boeing πχ. να κάνει δοκιμές και έξοδα για να κατασκευάσει αυτές τις σειρές; Γιατί οι πολιτικές σειρές της έχουν τόσο εξειδικευμένες αεροτομές ενώ για τα πολεμικά χρησιμοποιεί "απλές" NACA αεροτομές; Πόσο κέρδος (τεχνικό, όχι χρηματικό) μπορεί βγάζει από τόσο extensive customization;
Απαντήσεις παραδειγματικές αλλά αξιόπιστες, αληθινές κλπ. αποδεκτές
Ευχαριστώ προκαταβολικά πάρα πολύ για το input σας.
Όσοι ασχολούνται και επαγγελματικά με την αεροπορία, θα γνωρίζουν ότι υπάρχουν διάφορες σειρές αεροτομών που χρησιμοποιούμενες μας δίνουν τα πολύ γνωστά μας φτερά. Υπάρχουν λοιπόν "ανοιχτές" σειρές, όπως η NACA, η Y-Clarck, Eiffel κλπ. Παρ'όλα αυτά, εταιρείες όπως η Boeing δημιουργούν δικές τους σειρές και χρησιμοποιούν στα αεροσκάφη τους (σειρές BAC), χωρίς όμως να τις πατεντάρουν ή να τις κρατούν μυστικές.
Άρα λοιπόν, πρακτικά το κομμάτι της εκμετάλλευσης των φτερών και της "inside knowledge" εκμηδενίζεται αφού οποιοσδήποτε μπορεί να βρεί τις σειρές και να κατασκευάσει με αυτές το φτερό του, γνωρίζοντας τα πτητικά χαρακτηριστικά του κλπ.
Η απορία μου είναι η εξής: Ποιό λοιπόν το κέρδος για την Boeing πχ. να κάνει δοκιμές και έξοδα για να κατασκευάσει αυτές τις σειρές; Γιατί οι πολιτικές σειρές της έχουν τόσο εξειδικευμένες αεροτομές ενώ για τα πολεμικά χρησιμοποιεί "απλές" NACA αεροτομές; Πόσο κέρδος (τεχνικό, όχι χρηματικό) μπορεί βγάζει από τόσο extensive customization;
Απαντήσεις παραδειγματικές αλλά αξιόπιστες, αληθινές κλπ. αποδεκτές
Ευχαριστώ προκαταβολικά πάρα πολύ για το input σας.