Dubai Air Show 2007 - Παραγγελίες

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Για να έχουμε μαζεμένες τις παραγγελίες που θα πέσουν τις μέρες του Air Show.

Οποιος μαθαίνει για κάποια παραγγελία ας κοιτάει αν δεν έχει ξαναγραφτεί και αλλιώς να κάνει ένα post.

Μέχρι τώρα έχω βρει αυτά από την πρώτη μέρα:

Emirates:
3 A380-800 (νέες παραγγελίες)
8 A380-800 (παραγγελίες από το Le Bourget που επικυρώθηκαν)
70 A350 (50 Α350-900, 20 Α350-1000)
50 A350 (Option για A350-900)
12 777-300ER

National Air Services of Saudi Arabia:
20 A320 (παραγγελίες από το Le Bourget που επικυρώθηκαν)

C Jet:
1 Airbus Corporate Jetliner (ACJ)

Falcon Aviation:
4 Phenom 300
3 Legacy 600
1 Lineage 1000

Virgin Nigeria:
7 E-170
3 E-190
6 E-190 (Option)

Dana Group:
Bombardier Learjet 45 XR
Challenger 605
 
Just in 2,5 ντουζίνες από biz με τη μια !

Wallan Aviation (Σαουδική Αραβία):

11x Citation BJ
14x "single engined aircraft" (χωρίς άλλες πληροφορίες προς το παρόν)

Smart Aviation (Αίγυπτος):
5x Citation Sovereign

Και στη συνέχεια Qatar Airways:

27x Boeing 777
30x Boeing 787

(μα καλά, πατάτες είναι και τ'αγοράζουν έτσι :shock: :shock: :shock: )
 
DAE - Dubai Aerospace Enterprise:
70 737
15 787
10 777-300ERs
5 747-8F
70 A320
30 A350XWB

Saudi Arabia's Prince Al - Waleed
Airbus A380 Flying Palace

Μου φαίνεται σαν διαγωνισμός "ποιος την έχει μεγαλύτερη" (την τσέπη...)..
200 αεροπλάνα οι άλλοι, ένα 380 για παλάτι ο άλλος.. τι να πω..
 
Air Arabia:
34 A320
15 A320 (Option)

Saudi Arabian:
22 A320
8 A320 (Option)
 
Δηλαδή πάνω από 500 αεροσκάφη ανακοινώθηκαν σε 2 μέρες :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Αυτό το "flying palace" προϊδεάζει για άγρια στυλιστικά και πολυτελή έκτροπα στο εσωτερικό...

Και γίνεται λίγο της Airbus στο Dubai...Όχι ότι η Boeing τα πάει άσχημα φυσικά....
 
Η Boeing δεν τα πάει άσχημα, απλώς η Airbus τα πάει καλύτερα. Το έχει και περισσότερη ανάγκη -επικοινωνιακά- άλλωστε...

Το θέμα είναι ότι έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου το 787 έχει χάσει το πλεονέκτημα του νωρίτερου λανσαρίσματος, γιατί οι προγραμματισμένες παραδόσεις έχουν κλείσει για πολλά χρόνια... Είτε 787 παραγγείλουν είτε Α350 θα το πάρουν σε γενικές γραμμές μετά το 2015. Γι' αυτό και έχει έρθει η ώρα που οι παραγγελλίες για το Α350 αυξάνονται ραγδαία.
 
Δεν ξέρω κατά πόσο ταιριάζει σε αυτό το topic, ωστόσο βλέποντας τις παραγγελίες στο Dubai και τους προγραμματισμένους χρόνους παράδοσης, η κατάσταση έχει αρχίσει να μοιάζει λίγο με αυτή στον τομέα της εμπορικής ναυτιλίας. Εκεί η κατάσταση είχε ως εξής: Ένα γκρουπ εφοπλιστών (Ελλήνων κατά την πλειοψηφία τους), "γέμισε" με παραγγελίες τα ναυπηγεία, με αποτέλεσμα 1) Οι χρόνοι παράδοσης να εκτοξευθούν, 2) Μετά από λίγο καιρό να εμφανιστεί έλλειψη χωρητικότητας, μιας και αυτοί που είχαν μείνει απ' έξω από τις παραγγελίες δεν είχαν πλοία και 3) Την κατάλληλη στιγμή, αυτοί οι εφοπλιστές πουλούσαν πλοία, που πολλές φορές ήταν ακόμα υπό κατασκευή, σε πολλαπλάσια τιμή.

Έχω την αίσθηση πως κάτι παρόμοιο έχει αρχίσει να συντελείται και στον αεροπορικό χώρο. Αν και θα περίμενε κανείς τη δουλειά να την κάνουν κάποιες εταιρείες Leasing, ώστε να επινοικιάζουν πανάκριβα τα αεροσκάφη τους, κάτι τέτοιο φαίνεται να συμβαίνει με αρκετές αραβικής προέλευσης εταιρείες.
 
Top