ARJ21-700 η αντεπίθεση της Κίνας...

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
cavo_paradiso
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 25 Δεκ 2005, 15:40
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LHBP
Τοποθεσία: Budapest / Stockholm
Επικοινωνία:

ARJ21-700 η αντεπίθεση της Κίνας...

Δημοσίευσηαπό cavo_paradiso » 22 Δεκ 2007, 14:09

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252

Medium haul αεροσκάφος περίπου 90 θέσεων με κινητήρες GE είναι λοιπόν είναι απάντηση της κίνας προς της υπόλοιπες κατασκευάστριες εταιρίες αεροσκαφών.Εμενα πάντως μου φαίνεται σαν monkey version του fokker. Τελικά στην κίνα μπορείς να βρείς μαϊμού προϊόντα σχεδόν για τα ΠAΝΤΑ :? :wink:
0 x


Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 33
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 22 Δεκ 2007, 14:35

Πείτε ότι θέλετε αλλά εγώ δε νομίζω ότι θα ήθελα να πετάξω με κινέζικο αεροπλάνο :oops:
0 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.

TeaCHeRaKiS
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 220
Εγγραφή: 14 Αύγ 2005, 15:24
Τοποθεσία: On board

Δημοσίευσηαπό TeaCHeRaKiS » 22 Δεκ 2007, 17:03

Κι όμως, οι κινεζικες εταιρειες αεροναυπηγικης προμηθευουν ορισμενα εξαρτηματα κ τους 2 μεγαλους... οποτε κατα καποιο τροπο ... πετας με ημι-κινεζικο αεροσκαφος ουτως η αλλως...
0 x
Μαζί μου έλα... Πάνω απ' τα σύννεφα...

Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 33
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 22 Δεκ 2007, 18:57

TeaCHeRaKiS έγραψε:Κι όμως, οι κινεζικες εταιρειες αεροναυπηγικης προμηθευουν ορισμενα εξαρτηματα κ τους 2 μεγαλους... οποτε κατα καποιο τροπο ... πετας με ημι-κινεζικο αεροσκαφος ουτως η αλλως...

Αμάν :shock: :lol:
0 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.


Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 709
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL
x 39

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 22 Δεκ 2007, 20:34

Το οτι ειναι made in china δεν σημαινει οτι ειναι invented in china. Για ονομα δλδ
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

vaf
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 06 Δεκ 2007, 15:21

Δημοσίευσηαπό vaf » 22 Δεκ 2007, 21:02

όποια ηλεκτρονική συσκευή και να ανοίξεις, η πλακέτα της θα λέει είτε "made in china" είτε "made in taiwan"...

Επίσης πολλά προϊόντα λένε "assembled in USA" αλλά τα κομμάτια του προϊόντος είναι "made in china" και δεν αναφαίρετε.

Άλλες φορές βλέπεις "συσκευάζετε στην Ολλανδία" αλλά δεν βλέπεις που παρασκευάζεται.

Και για αποσύρσεις που ακούμε κάθε λίγο και λιγάκι, δεν ακούμε ποτέ αν το λάθος ήταν στην σχεδίαση ή στην υλοποίηση και τις περισσότερες φορές το λάθος είναι στη σχεδίαση η οποία γίνεται σε άλλη χώρα.


Εγώ προσωπικά εμπιστεύομαι περισσότερο κάτι το οποίο είναι "made in china" από κάτι το οποίο είναι "made in greece"...
0 x

Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ARJ21-700 η αντεπίθεση της Κίνας...

Δημοσίευσηαπό pingu » 22 Δεκ 2007, 22:04

cavo_paradiso έγραψε:Εμενα πάντως μου φαίνεται σαν monkey version του fokker. Τελικά στην κίνα μπορείς να βρείς μαϊμού προϊόντα σχεδόν για τα ΠAΝΤΑ :? :wink:


Πολύ συμφωνώ ! Well, άλλος ένας λόγος να γίνεται χαμός όταν πάει κάποιος στην Κίνα και κάνει planespotting :D Φαντάζομαι ότι το αεροπλάνο θα "προτείνεται" στις κινέζικες εταιρείες από την κυβέρνησή τους και είμαι σίγουρος ότι θα το βρίσκουν φανταστικό σαν ιδέα αυτές... :lol:

Μετά τον τομέα της ναυτιλίας, όπου οι ασιάτες κατέχουν μακράν τα σκήπτρα από το '70, φαίνεται πως θέλουν να επεκταθούν και στα αεροπλάνα (Mitsubishi RJ, αυτό)...Να δούμε τι θα πετύχουν, είμαι πολύ περίεργος ![/img]
0 x
Just my 2 cents !
Γιώργος


Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 33
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 23 Δεκ 2007, 11:01

vaf έγραψε:Εγώ προσωπικά εμπιστεύομαι περισσότερο κάτι το οποίο είναι "made in china" από κάτι το οποίο είναι "made in greece"...

Άλλο "made in China" και άλλο "made by China".Κυρίως το δεύτερο φοβάμαι :twisted:

Edited: Μην κάνετε quote ολόκληρα posts αλλά μόνο τα σημεία στα οποία απαντάτε!
0 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Δημοσίευσηαπό aas59 » 23 Δεκ 2007, 11:33

z_pilot έγραψε:Άλλο "made in China" και άλλο "made by China".Κυρίως το δεύτερο φοβάμαι :twisted:


Αυτό που φοβάσαι είναι η έλλειψη τεχνογνωσίας και συσσωρευμένης εμπειρίας από τους Κινέζους.

Λογικό ακούγεται.
Υποθέτω ότι στις τάξεις του στελεχιακού τους δυναμικού θα υπάρχουν άνθρωποι που είχαν ανάλογες θέσεις σε άλλες εταιρείες (Αμερικανικές- Ευρωπαϊκές και όχι μόνο...).

Δυστυχώς αυτό μπορεί να φανεί μόνο στην πορεία των ετών. Ελπίζουμε όλοι ότι δεν θα είναι αντίγραφα τύπου LandWind.......
0 x

Άβαταρ μέλους
Re
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2007, 15:45

Δημοσίευσηαπό Re » 23 Δεκ 2007, 15:29

Όταν με το καλό περάσει επιτυχώς το CERTIFICATION ξαναμιλάμε.
0 x


Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Δημοσίευσηαπό aas59 » 23 Δεκ 2007, 16:03

Άπό CAAC εννοείς??
0 x

Άβαταρ μέλους
Re
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2007, 15:45

Re:

Δημοσίευσηαπό Re » 24 Δεκ 2007, 12:17

aas59 έγραψε:Άπό CAAC εννοείς??


όχι βέβαια! :)

από διεθνείς οργανισμούς... ΕΑΝ προορίζεται και για εξαγωγές
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Επίσκεψη Obama και ARJ

Δημοσίευσηαπό OA701 » 23 Νοέμ 2009, 00:42

H πρόσφατη επίσκεψη του President Obama στην Κίνα περιείχε και το ARJ, με τους αμερικανούς να υπόσχονται μeγαλύτερη τεχνική βοήθεια/συνεργασία, η οποία και θα βοηθήσει τελικώς στο safety approval του αεροσκάφους στις ΗΠΑ.

Αυτή η βοήθεια σύμφωνα με το άρθρο είναι τα προεόρτια για το επόμενο Α/Φ που ετοιμάζουν στην COMAC, το C919, το οποίο με 160 θέσεις θα ανταγωνίζεται Boeing και Airbus. Aναμένεται προς certification το 2016...

:arrow: http://online.wsj.com/article/SB10001424052748704204304574544043310821078.html
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


tu154m
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Ιαν 2010, 18:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): afl
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgav

H McDonnell Douglas (σχεδόν) ζεί!!!

Δημοσίευσηαπό tu154m » 26 Μαρ 2010, 19:47

Εξαιρετικά αφιερωμένο στους λάτρεις των McDonnell Douglas και ειδικά των DC-9/MD-80-90. Δυστυχώς η McDD δεν υπάρχει πια, αλλά οι δαιμόνιοι Κινέζοι φρόντισαν ούτως ώστε η γνώριμη φιγούρα αυτού του τύπου αεροπλάνου να παραμείνει για πολλά χρόνια στους αιθέρες ακόμα και μετά την πλήρη απόσυρση των DC9/MD80-90. Έχοντας λοιπόν εξασφαλίσει τα δικαιώματα παραγωγής του MD-90, η κινεζική αεροπορική βιομηχανία COMAC, εξέλιξε και παρουσίασε πρόσφατα το ARJ21, του οποίου οι ομοιότητες με το πρωτότυπο είνια εμφανέστατες. Παρόλα αυτά, οι θρυλικοί Pratt & Whitney προσέφεραν τη θέση τους στους GE CF34-10A, τα φτερά επανασχεδιάστηκαν με την βοήθεια της Antonov και απέκτησαν winglets και το cockpit αναβαθμίστηκε με τη βοήθεια των Honeywell και Rockwell Collins. Έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι δοκιμαστικές πτήσεις και μάλιστα έχουν ήδη εξασφαλιστεί περίπου 200 παραγγελίες.
Συνημμένα
1672342.jpg
1672342.jpg (55.74 KiB) Προβλήθηκε 1273 φορές
1647842.jpg
1647842.jpg (88.05 KiB) Προβλήθηκε 1243 φορές
0 x

Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: ARJ21-700 η αντεπίθεση της Κίνας...

Δημοσίευσηαπό airzena » 18 Ιούλ 2014, 10:22

Στο Farnborough έλαβε παραγγελίες και η COMAC για το ARJ21-700 από την Yanshang Corp. Την Nanshan Group και από την Δημοκρατία του Κονγκό για αδιευκρίνιστο αριθμό α/φ.
Αυτή την περίοδο το α/φ έχει τελειώσει τους UHT ελέγχους και αρχίζει τους RVSM ελέγχους.

http://english.comac.cc/news/latest/201 ... 9592.shtml
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης