A340-500HGW ή 777-300ER Αθήνα-Αυστραλία?

toy2day

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
13/01/2008
Μηνύματα
77
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Αφορμή για το νέο ποστ αυτό είναι μια ιδέα που μου ήρθε βλέποντας τις μακρύτερες non-stop πτήσεις στον κόσμο, όπως Σιγκαπούρη-Νιούαρκ (http://en.wikipedia.org/wiki/Non-stop_flight). Αναρωτιέμαι απλά αν οι ΟΑ είχαν ένα από αυτά τα αεροσκάφη μήπως θα μπορούσαν να έχουν δρομολόγια απευθείας για Αυστραλία. Τι γνώμη έχετε? Σηκώνει ανάλυση νομίζω!
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

από θέμα απόστασης νομίζω το Α-345 θα μπορούσε να το καλύψει όπως και το 777-200LR..(για το 773ER δεν ξερω) το θεμα είναι τι payload restrictions θα είχαν τα α/φη, τι config. και εάν θα μπορούσε να καταστεί οικονομικό κερδοφόρο ένα τετοιο δρομολόγιο..
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

το 772 νομιζω ειναι ιδανικο για αυτη τη γραμμη...οπως επισης και για το ΑΤΗ-ORD. η ΟΑ με 3-4 απο αυτα τα αεροπλανα θα μπορουσε να εχει καθημερινα απ ευθειας δρομολογια με πολεις που η ομογενεια ειναι πολυ υσχυρη, αλλα...
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

bari":3vhjfduw said:
η ΟΑ με 3-4 απο αυτα τα αεροπλανα θα μπορουσε να εχει καθημερινα απ ευθειας δρομολογια με πολεις που η ομογενεια ειναι πολυ υσχυρη, αλλα...

Αλλά της λείπουν 4 αεροπλάνα για να βγάλει το πτητικό της πρόγραμμα και δε μπορεί να καλύψει ρεαλιστικούς στόχους και όχι εξωπραγματικούς όπως Αυστραλία και Γη του πυρός και όπου αλλού υπάρχουν Έλληνες (γιατί ως γνωστόν όποια πέτρα κιαν σηκώσεις, Έλληνα θα βρεις από κάτω).

Η αρχική ερώτηση του toy2day σαν σύλληψη ήταν πολύ καλή (άλλωστε γιατί να μην συζητάμε για ένα Α380 all business configuration για την ΟΑ, όπως σχεδιάζει η SIA για ένα 340 της, που θα εξυπηρετούσε όλους τους Έλληνες επώνυμα ανώνυμους για τις βόλτες τους στα Λονδίνα, Παρίσια κι αλλού). Ας μην εξελιχτεί κι αυττό το topic σ' ακόμα ένα για τον πιθανό/ιδανικό/μελλοντικό ή επιθυμητό από τον καθένα εδώ μέσα, στόλο της Ολυμπιακής, που αργά ή γρήγορα θα κλειδωθεί όπως πολλά άλλα, αφού θα καταλήξει με μαθηματική ακρίβεια στο "τις πταίει δια την κατάντια ταύτη της πάλαι ποτέ κραταιάς ΟΑ" κι άλλα παρόμοια.

Αν πάμε δε, στο θεωρητικό ερώτημα με ποια αεροσκάφη θα εκτελούσε η ΟΑ non-stop δρομολόγια γενικά οπουδήποτε στον κόσμο, τότε ναι και το 773LR και το 345 είναι κατάλληλα. Προς το παρόν τα μόνα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ non-stop routes της ΟΑ είναι προς JFK, JNB, YUL & YYZ
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Αν εξαιρέσουμε ίσως το 777 λόγω ETOPS μήπως το 345 θα ήταν ακόμα καλύτερη επιλογή? Πάντως η Singapore το πετάει με κάτι σαν "advanced economy" δηλαδή λίγο μεγαλύτερα καθίσματα και με πιο μεγάλη ανεση από απλή οικονομική γενικώς.
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Μιλάμε για Αυστραλία ΧΩΡΙΣ στάση; Γίνεται; Με οποιονδήποτε τύπο; Μπορεί να πετάξει κανείς απο Αθήνα πχ έστω μέχρι το Πέρθ, χωρίς στάση; Παράλληλα, είναι στην ίδια ακτίνα με Φοίνιξ / Λος Άντζελες / Μπουένος Άϊρες; Ποιό είναι το πιο απομακρυσμένο αεροδρόμιο που μπορεί καποιος να φτάσει απο Αθήνα ΧΩΡΙΣ στάση;
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Εδώ έκοψαν το δρομολόγιο μέσω Μπανγκόγκ που είχε η Ο.Α προς Αυστραλία επειδή δεν γέμιζαν τα Α/φη όπως είπαν οι τότε σύμβουλοι που είχαν βάλει,και ήταν μια θυγατρική της Β.Α,ονειρευόμαστε πτήσεις χωρίς στάση;Σε λίγο δε θα μπορούμε να πάμε στη Γενεύη και στη Μαδρίτη με την Ο.Α.Αυτό θα έπρεπε να μας απασχολεί.
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Όχι, εγώ μιλαώ απλά απο τεχνικής άποψης. Αν μπορούν τα αεροπλάνα που αναφέρθησαν να φτάσουν μέχρι εκεί χωρίς ανεφοδιασμό. Μάλλον με παρανόησες.
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Για να απαντησει και καποιος απο την Αυστραλια: " Would you like fries with that, sir ? " :rolleyes:

Παντως επειδη φιλε toy2day δικαιουσαι μια σοβαρη απαντηση ( απο εναν μη ειδικο ομως ) να σου πω στα γρηγορα οτι το Β777-300ΕR απλως δεν μπορει να κανει την πτηση Αθηνα - Συδνευ / Μελβουρνη εκτος αν ειναι σχεδον αδειο απο επιβατες και εμπορευματα.

Αν λοιπον οι ΟΑ ειχαν λυσει ολα τα προβληματα τους και πηγαιναν μια μερα για shopping για αεροσκαφη ULR τοτε οι υποψηφιοι θα ηταν οι εξης: το Α340-500HGW και το Β777-200LR.

Με Α340-500 αυτη η πτηση των περιπου 16.000 χλμ θα μπορουσε να εκτελεστει οριακα προς Συδνευ και Μελβουρνη αλλα η πτηση της επιστροφης για Αθηνα θα ειχε μεγαλο προβλημα με τα ισχυρα headwinds απο την δυση. Για να υπερνικησει αυτο το προβλημα η ΟΑ θα επρεπε να πεταει με περιορισμενο βαρος ( δηλαδη φουλ καυσιμα, το πολυ 200 επιβατες και ελαχιστα εμπορευματα ). Τοτε, ισως, απο τεχνικη αποψη, να μπορουσε να εκτελεσει την πτηση απ' ευθειας αλλα δεν θα συνεφερε οικονομικα.

Απο την αλλη αποψη, το Β777-200LR, ειναι ενα πιο καταλληλο αεροσκαφος, με την εννοια οτι μπορει να μεταφερει μεγαλυτερα φορτια στην ιδια διαδρομη. Ομως, οντας δικινητηριο θα επρεπε λογω ETOPS να ακολουθησει μια λιγοτερο ευθεια πορεια απο το Α340 προκειμενου να μην ειναι ποτε πιο μακρια απο 3 ωρες απο ενα καταλληλο αεροδρομιο σε περιπτωση εκτακτου αναγκης. Δηλαδη, για τεχνικους λογους, θα πρεπει να διανυσει μια μεγαλυτερη διαδρομη απο το Α340. Αρα, και το Β777 εχει καποιες ιδιαιτεροτητες που ισως να το κανουν ασυμφορο για αυτην την συγκεκριμενη πτηση.

Παντως, ξεχαστε το Α340-500 και τα Β777 για τις ΟΑ και ( γιατι οχι ) την Αιγαιου. Το αεροσκαφος του μελλοντος και το πιο καταλληλο ( με βαση τα σημερινα δεδομενα ) ειναι τα Β787 η το Α350. Και τελος, δεν θελω να απογοητευσω κανεναν, αλλα καμια ελληνικη εταιρεια δεν θα ξαναπεταξει για Αυστραλια :( . Απλως δεν συμφερει...
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

6circles, ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ναι λόγω ΕΤΟΡ καλύτερη (πιο ευθεία..) επιλογή το Α345, ή κάποιο καινούριο 787, Α380, Α350 (κακώς είπα το 773ER). Γιατί όμως δεν συμφέρει την ΟΑ η την Α3 και συμφέρει πχ την LH? Με τίποτα-τίποτα δεν θα τις συνέφερε? Και ας μην είναι απαραίτητα ο πρώτος σταθμός το Συδνευ, ας είναι το Περθ. Αρκεί να είναι Αυστραλία!
 
Top