Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
H εταιρεία Aerolia (το Γαλλικό σκέλος του ομίλου EADS) εκφράζει την ευαρέσκειά της για την αποτελεσματική, 'οπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε επιστολή της, προσπάθεια της ΕΑΒ χάρη στην οποία κατέστη δυνατή η αύξηση των παραδόσεων των πλαισίων θυρών αποσκευών των Airbus A319/320/321 από 20 σε 24 εργοσύνολα σε μηνιαία βάση
 
Re: Τα ΝΕΑ της Ε.Α.Β.

Η Lockheed Martin απέστειλε συγχαρητήρια επιστολή στην ΕΑΒ, για την προσπάθεια και την αποτελεσματικότητα όλων των εργαζομένων στη υλοποίηση του προγράμματος συμπαραγωγής F-16. Ο κος Guy Rhodes (Δν/της Διεθνούς Τεχνικής Βοήθειας Προγράμματοσ F-16) αναφέρει στην επιστολή του .....<Η ομαδική εργασία και η εταιρική σχέση μεταξύ ΕΑΒ και LM αποτελεί ένα από τα καλύτερα παραδείγματα που έχω διαπιστώσει σε όλες τις χώρες που αναπτύσονται αντίστοιχες συνεργασίες>............. :great:
 
Φαντασου τι στελνουν με αυτο το σκεπτικο στους Τουρκους...

Εστειλαν τυποις μια ευχαριστηρια επιστολη (κατι που μεταξυ συνεργαζομενων εταιρειων ειθισται) και γινεται θεμα..
Αμαν πια.. Ειναι δυνατον να εχουμε πεσει τοσο χαμηλα και να χαζοχαιρομαστε για τα ψιχουλα που θα λαχει να πεσουν απο το τραπεζι των μεγαλοσιαγωνων, ενω μπορουσαμε να εχουμε και ολοκληρη τη φρατζολα, αλλα και θεση στο τραπεζι; :wall:

Belavia":3qeoyzjq said:
[...] <Η ομαδική εργασία και η εταιρική σχέση μεταξύ ΕΑΒ και LM αποτελεί ένα από τα καλύτερα παραδείγματα που έχω διαπιστώσει σε όλες τις χώρες που αναπτύσονται αντίστοιχες συνεργασίες> [...]

Σιγα τη διακριση.. Εχω δακρυσει απο συγκινηση... Σνιφ κανα Zewa ρε παιδιαααα :wall:
 
Re: Tα Νεα της Ε.Α.Β.

Με την παράδοση του Τελευταίου Α/Φ F-16 BLK40 του προγράμματος CCIP της Αμερικάνικης Πολεμικής Αεροπορίας στην Ευρώπη, έγινε επίσημη επίσκεψη του Στρατηγού της Π.Α. των ΗΠΑ στην Ευρώπη Roger Brady συνοδευόμενος από επιτελείς και υψηλόβαθμα στελέχη της πρεσβείας των ΗΠΑ. Αυτό το πρόγραμμα δομικής και ηλεκτρονικής αναβάθμισης αφορά 94 Α/Φ BLK40 & BLK50 από τις βάσεις του Aviano, Hill, Spangdahlen. Ξεκίνησε τον Νοέμβριο 2007 και τώρα τελείωσαν τα BLK40 ενώ τον Δεκέμβριο του 2013 προβλέπεται η ολοκλήρωση του προγράμματος με την αναβάθμιση και των υπολοίπων BLK50 A/Φ.
 
Τα Νέα της ΕΑΒ

Το αναφέρω μιάς και υπάρχει φίλος-συνφορουμίτης που ρωτάει για την ΕΑΒ
Συνεταίρους σε Ευρώπη και ΗΠΑ για να αγοράσουν μέχρι και το 49% των κρατικών αμυντικών βιομηχανιών και να αναλάβουν παράλληλα τη διοίκησή τους αναζητά η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να εξυγιάνει τον τομέα αυτό που θεωρεί εξαιρετικά ζημιογόνο...

Και για την ΕΑΒ αναφέρει
...Για την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ) ο κ. Μπεγλίτης είπε ότι χρειάζεται κι αυτή «μεγάλες δομικές παρεμβάσεις», ωστόσο υπάρχουν εκτιμήσεις ότι παρά την επαναλαμβανόμενη, τελευταία, ζημία των 60 εκατ. ευρώ ετησίως, μπορεί να τα βγάλει πέρα υπό προϋποθέσεις. Ηδη έχει ανεκτέλεστο φόρτο εργασίας 637 εκατ. ευρώ....

:arrow: Τα Νέα
 
Σε μια εποχή που οι Αμυντικές Βιομηχανίες αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης, εμφανίζονται άρθρα που αποδεικνύουν πως αυτές οι βιομηχανίες φτάνουν σε αυτή την κατάσταση γιατί εξυπηρετούν συμφέροντα συμμαχιών.
Εάν η ΕΑΒ χάνει 15 εκατ. ευρώ από ένα πρόγραμμα, και έχει επενδύσει (ή όχι) άλλα 8 εκατ. ευρώ, φανταστείτε τι γίνεται στα υπόλοιπα προγράμματα. Λέτε τα υπόλοιπα προγράμματα να είναι κερδοφόρα ώστε να μπορεί να χρηματοδοτεί προγράμματα της USAF; Δεν νομίζω…….
Το να σχολιάσω την τιμή ΕΩ τα 75 ευρώ προς την Π.Α. είναι ανώφελο, ας κάνει και η ΠΑ διεθνείς διαγωνισμούς και θα δούμε πόσο θα είναι η τιμή ΕΩ της ΕΑΒ. Δεν φταίει η ΕΑΒ και για αυτό.
Όλο το κύκλωμα έχει πρόβλημα γιατί όταν οι διοικήσεις δεν κάνουν ενέργειες να μειώσουν το κόστος ΕΩ όταν υπάρχουν στρατιές συμβούλων, ανενεργή (αλλά πληρώνοντας τα) Διευθυντικά στελέχη, ατελείωτα έξοδα επαγγελματικών ταξιδιών της διοίκησης, τότε κάποιος πρέπει να τα πληρώσει αυτά τα κόστη.

http://www.defencenet.gr/defence/index. ... Itemid=139

http://www.defencenet.gr/defence/index. ... &Itemid=48
 
Αυτό το site δεν το ξέρω και δεν μπορώ να κρίνω αν είναι αληθή ότι λέει. Αλλά 2-3 πραγματάκια:
-Με 15εκ πώς αναβαθμίζεις 100 α/φη; Τους αλλάζεις τα τακάκια;
- Ναι τα πολωνικά και ΗΑΕ α/φη δεν χρήζουν αναβάθμισης, αλλά τα υπόλοιπα; Ή μήπως θα προτιμήσουν οι άλλες χώρες ΕΑΒ επειδή είναι καταξιωμένη στον χώρο; Το να χεις ζημιά προσδοκώντας κέρδος είναι κάτι στανταρ στις δουλειές αυτές, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για μεγάλα κεφάλαια. Το τι απέγινε/θα απογίνει τελικά και γιατί είναι άλλη κουβέντα.
-Αυτό με την ισοτημία είναι μπούρδα και αυτός που το γράφει άσχετος. Οι τιμές είναι σε δολάρια ακόμα και στην EADS και αν χάνεις από τις αυξομειώσεις είναι πρόβλημα σου. Το αν θα βάλεις ρήτρα επαναδιαπραγμάτευσης εξαρτάται από το πόσο σε παίρνει να είσαι 'large', και την ΕΑΒ μάλλον δεν την έπαιρνε με την USAF. Αν όμως θέλαν να είναι καλυμένοί μπορούσαν να αγοράσουν δολάρια όταν ήταν ψηλά και να περιορίσουν το ρίσκο τους (δεν ξέρω αν το κάνουν αλλά αν περιμένουν δουλειές με τους Άραβες ίσως να το σκεφτούν). Όχι όμως αυτό που λέει.
 
Απόσπασμα από το ενημερωτικό δελτίο τα Νέα της ΕΑΒ
«Στο πλαίσιο της συμμετοχής της ΕΑΒ στο πρόγραμμα ανάπτυξης του μη επανδρωμένου μαχητικού αεροσκάφους NEURON σε συνεργασία με την DASSAULT AVIATION και άλλες Αεροναυπηγικές βιομηχανίες του Ευρωπαϊκού χώρου, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011 η αποστολή της οπίσθιας ατράκτου (Aft Fuselage) του αεροσκάφους με προορισμό το ISTRES της Γαλλίας, όπου πρόκειται να αρχίσουν οι εργασίες της τελικής συναρμολόγησης του αεροσκάφους.
Υπενθυμίζεται ότι σημαντικό τμήμα του πλήρους αεροσκάφους σχεδιάστηκε, μελετήθηκε, αναπτύχτηκε και κατασκευάστηκε ως πρώτο πρωτότυπο από Έλληνες Μηχανικούς της Διεύθυνσης Έρευνας, Σχεδίασης και Ανάπτυξης Αεροδιαστημικών Συστημάτων της ΕΑΒ.
Στο σημείο αυτό αξίζει να τονιστεί ότι το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, πέραν του ότι χρηματοδοτεί τη συμμετοχή της ΕΑΒ σε αυτό το τεράστιας σημασίας πανευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα τεχνολογίας stealth, επιπλέον παρέχει τη συνεχή και αμέριστη συμπαράσταση του στην Εταιρεία μας καθ’ όλη τη διάρκεια διεξαγωγής του. Η ανωτέρω δε αποστολή πραγματοποιήθηκε με την ευγενική παραχώρηση εκ μέρους του Τ.ΕΘ.Α μεταγωγικού αεροσκάφους τύπου C-130 της Πολεμικής μας Αεροπορίας.
Παρθενική πτήση του αεροσκάφους έχει προγραμματιστεί για την 31 Μαΐου 2013»


Καλή επιτυχία στο αεροσκάφος και να προχωρήσει για συμπαραγωγή... :great:
 
Η παρθενική πτήση του nEUROn έγινε το Σάββατο 1/12/12 (Ευρωπαϊκό μη επανδρωμένο μαχητικό αεροσκάφος) μέρος του οποίου 10% έχει σχεδιάσει, αναπτύξει και κατασκευάσει η ΕΑΒ.

http://www.youtube.com/watch?v=qMUUriUpoSA
 
Η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ παρέλαβε το πρώτο μεταγωγικό αεροσκάφος Έρευνας και Διάσωσης Μάχης HC-130J Combat King II, μια έκδοση του νέουC-130 J Super Hercules, μέρη των οποίων κατασκευάζονται και συναρμολογούνται στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ).

http://www.onalert.gr/stories/aeroskafi-c130-usa-eav
 
Top