Bombardier CSeries / Airbus A220

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
billos_340
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 17:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Μαρκόπουλο Αττικής
Επικοινωνία:

Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό billos_340 » 31 Ιαν 2010, 14:57

Νέο αεροσκάφος για την bombardier.To νέο αεροσκάφος θα έχει χωριτηκότητα 100-149 θέσεις. Το CSeries συνδυάζει προηγμένα υλικά και υψηλή τεχνολογία.
Τα πλεονεκτήματα το νέου αεροσκάφους είναι

20% μικρότερη κατανάλωση καυσίμων,70% προηγμένα υλικά.

Περιβαλλοντικό επίκεντρο

Μειωμένο θόρυβο και τις εκπομπές,20% λιγότερο CO2,50% λιγότερο Nox,4 φορές πιο ήσυχο.

Superior λειτουργική ευελιξία
Ακτίνα 1.800 με 2.950 ναυτικά μίλια

Για περισσότερα http://www.bombardier.com/en/aerospace/products/commercial-aircraft/cseries?docID=0901260d800091e6 :great:
0 x


M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό M!ke » 31 Ιαν 2010, 20:48

Μια διορθωσούλα... δεν είναι ένα αλλά δύο μοντέλα: Το CS100 (100 με 125 θέσεις) και το CS300 (120 με 149 θέσεις). Υπάρχουν κάποιες προοπτικές για περισσότερα μοντέλα (ένα μεγαλύτερο μοντέλο φαντάζομαι, αντίστοιχο του A320 ή του 737-400/-800), προς το παρόν όμως δεν είναι στα σχέδια της Bombardier.

Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε αυτήν την εταιρία σε άμεσο ανταγωνισμό με την Boeing και την Airbus.
0 x

Thanos-K
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 30 Ιαν 2010, 22:08
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SIA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 15

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό Thanos-K » 31 Ιαν 2010, 21:32

Και ομωs ειναι στα σχεδια τουs ενα strech CS300 με πιθανη ονομασια ωs CS500
0 x

M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό M!ke » 31 Ιαν 2010, 21:58

Φίλε Θάνο όσα έχουν δημοσιευτεί σχετικά με το CS500 δεν έχουν δημοσιευτεί - απ'όσο ξέρω - από την ίδια την εταιρία, ενώ οι εκπρόσωποί της (της Bombardier) έχουν δηλώσει ότι όσα λέγονται για το CS500 είναι υποθετικά.

Μακάρι όμως να γίνει κι αυτό. Αν μπορεί να εκπληρώσει τις υποσχέσεις της η Bombardier σχετικά με τις βελτιώσεις που προσφέρουν τα CSeries σε σχέση με τα αντίστοιχα επιβατικά που πετούν σήμερα και μπει σε τέτοιο ευθύ ανταγωνισμό (με το CS500) με την Boeing και την Airbus θα ωθήσει αυτές τις εταιρίες στο να αντιδράσουν με δικά τους νέα και - αν όχι καλύτερα - ανταγωνιστικά μοντέλα.
0 x


Άβαταρ μέλους
billos_340
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 17:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Μαρκόπουλο Αττικής
Επικοινωνία:

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό billos_340 » 01 Φεβ 2010, 19:41

Και εγώ έχω βαρεθεί τα 320 και 737.Είναι καιρός να μπεί και ένα καινούργιο αεροσκάφος στην αγορά.
Και πού ξέρουμε μπορεί να δούμε και ελληνική εταιρία με το αεροσκάφος αυτό.

ATHENS με CS500 :P
0 x

Άβαταρ μέλους
aias
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 10 Δεκ 2007, 12:24

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό aias » 01 Φεβ 2010, 20:41

Προς το παρον μιλαμε φανταζομαι για CS100 και CS300 και ανταγωνισμο στην κατηγορια αυτη βλεπω μονο με τα Embraer ERJ 190-95 , με αν δεν κανω λαθος λιγο μεγαλυτερη εμβελεια και χωρητικοτητα , αλλα και κατασκευασμενο με νεα υλικα και τελος παντως οτι γραφει το πρωτο ποστ απο καινοτομιες , αλλα να λεμε για ανταγωνισμο με ενα στα σχεδια μεγαλυτερο CS με Α320 και Β737 δεν νομιζω να κολλαει ακομα σαν σεναριο .
0 x

McLovin
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 27 Ιουν 2009, 02:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό McLovin » 01 Φεβ 2010, 20:58

Καλά μέχρι να παραδωθεί το πρώτο αεροπλάνο σε κάποια εταιρία έεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεχουμε καιρό... :p
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό OA701 » 01 Φεβ 2010, 22:20

Το CS 300 πιθανότατα θα έχει ανταγωνιστή και από την Embraer αφού βγήκαν, σχεδόν ταυτόχρονα, και οι πρώτες "βρώμες" απο Βραζιλία για νέο Α/Φ, βασισμένο στο Ε195 αλλά πιό μεγάλο, με πιθανολογούμενη δυνατή παράδοση το 2015/16...
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSN3013071420100130
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Bombardier CSeries

Δημοσίευσηαπό OA701 » 25 Φεβ 2010, 23:04

Παραγγελιούλα 40 + 40 CS300 απο την Republic Airways για την θυγατρική της Frontier. Πρώτες παραδόσεις το 2Q2015...
Συνολικά, η Bombardier έχει 90 παραγγελίες για την CSeries (40 των αμερικάνων, 30 της LH και 20 της LCI) συν options για ακόμη 90...
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSN2524448720100225
:arrow: http://www.bombardier.com/en/corporate/media-centre/press-releases/details?docID=0901260d800ef7e5

Δεν είναι κι άσχημα τα CS και για την δικιά μας ννΟΑ...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό OA701 » 26 Μαρ 2010, 22:21

Σύμφωνα με την Bombardier, ξεκίνησε η κατασκευή των εγκαταστάσεων που θα παράγουν την άτρακτο των C , που αλλού, στην Κίνα :evil: ...
:arrow: http://www.bombardier.com/en/corporate/media-centre/press-releases/details?docID=0901260d800f8968

Υπάρχει κάτι ακόμη που να μην έχουν δώσει οι δυτικές χώρες στην Κίνα???????????????????? :rant: Ύστερα σου λέει αυξάνεται η ανεργία στην ΕΕ και τις USA... :wall:
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 2

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό vassdel » 31 Μαρ 2010, 14:44

OA701 έγραψε:Υπάρχει κάτι ακόμη που να μην έχουν δώσει οι δυτικές χώρες στην Κίνα???????????????????? :rant: Ύστερα σου λέει αυξάνεται η ανεργία στην ΕΕ και τις USA... :wall:


Δεν ξέρω τί μισθό πληρώνουν αυτές οι εταιρίες στον απλό εργάτη, αλλά αν ας πούμε καταργούσαμε την εφορία για τέτοιου είδους βιομηχανία στη χώρα μας και έρχονταν κάνα-δυο κολοσοί να δημιουργήσουν 25 χιλιάδες θέσεις εργασίας ανά εργοστάσιο, πληρώνοντας 600 ευρώ βασικό στον εργάτη μόνο, δεν θα τους συνέφερε; Φυσικά, δεν θα συνέφερε το ελληνικό κράτος, αφού εδώ ούτε ανεργία έχουμε, ούτε λεφτά χρειαζόμαστε :wall:

Κατά τα άλλα, έχουμε κρίση και ψάχνουμε χρήματα. Ποιός τα χάφτει όλα αυτά άραγε; :banana:
0 x

menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 78

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό menelaos » 31 Μαρ 2010, 15:04

Ας μη μπαίνουμε σε αυτά τα ζητήματα αν δεν έχουμε ουσιαστικές γνώσεις απ'αυτών γιατί δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα ;) Ούτε γίνεται σύγκριση ανάμεσα στην Κίνα και την.... Ελλάδα. Άλλωστε εταιρίες φεύγουν από κάθε χώρα για να πάνε στην άπω ανατολή τα εργοστάσιά τους. Όοοοολοι βλάκες είναι και δε σκέφτηκαν να κάνουν κάτι τόσο απλό; :) Τέλος πάντων, ας μείνουμε on topic κιόλας :)
0 x

M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό M!ke » 22 Σεπ 2010, 16:23

Σύμφωνα με διάφορους αναλυτές τα CSeries θα καταφέρουν να διεισδύσουν στην αγορά των narrowbody airliners:

http://www.montrealgazette.com/news/todays-paper/CSeries+story+will+have+happy+ending+analyst/3543109/story.html

Ενδιαφέρον έχει η αναφορά σε εκτιμήσεις αεροναυπηγών που λένε ότι τα φτερά των CSeries έχουν σχεδιαστεί με την προοπτική επιμήκυνσης της ατράκτου για να μεταφέρει εως και 180 επιβάτες, που θα αντιστοιχεί στα 737-800 και A320.
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό OA701 » 23 Σεπ 2010, 00:27

E, εντάξει, απο καναδέζικη εφημερίδα είναι, τι θα έλεγαν? Και δεν το λέω ειρωνικά, καλά κάνουν, λίγη αισιοδοξία θέλει (και μεγαλύτερες εκπτώσεις) και θα τσιμπήσουν κάτι. Άλλωστε απ' ότι έχω καταλάβει τα τελευταία κολλήματα των υποψηφίων πελατών δεν είχαν να κάνουν με την Bombardier αλλά με την P&W και τον νέο της κινητήρα.
Θα έχει πάντως ενδιαφέρον. CSeries Vs 320NEO Vs B??? Οι αμέρικανς έμειναν...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Bombardier CS300

Δημοσίευσηαπό M!ke » 23 Σεπ 2010, 15:51

Αναρωτιέμαι τί θα ήταν πιο αποτελεσματικό για την Bombardier. Θα μπορούσε να διεισδύσει περισσότερο στην αγορά λανσάροντας ένα μεγαλύτερο CSeries ή περιμένοντας μια ανταπόκριση από την αγορά με περισσότερες παραγγελίες για τα CS100 και CS300 προκειμένου να εδραιώσει την παρουσία της; Η ζήτηση σε αυτήν την κατηγορία επιβατικών επικεντρώνεται σε αεροσκάφη με χωρητικότητα 150-180 επιβατών, όπως τα A320 και 737-800, και για αεροπορικές εταιρίες που προτιμούν να διατηρούν μια ευελιξία όσον αφορά την χωρητικότητα των επιβατικών τους είναι προτιμότερο να λειτουργούν με διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου τύπου (π.χ. A319 και A320) έτσι ώστε να τα εντάσσουν σε κοινό πρόγραμμα συντήρησης, για να έχουν ίδιο type rating για τους χειριστες και για άλλα πλεονεκτήματα ('commonality'). Απ'την άλλη η Bombardier σε σύγκριση με την Boeing ή την Airbus είναι μικρή εταιρία και το δυναμικό και οι υποδομές της ίσως να μην επαρκούν για την παραγωγή αεροσκαφών αντίστοιχων του 737 και του A320. Επιπλέον, τα CSeries δείχνουν πιο κατάλληλα για εταιρίες low cost και regional εταιρίες. Όμως σπάνια δέχονται τέτοιες εταιρίες το ρίσκο του να γίνονται launch customers για ένα νέο αεροσκάφος.
0 x



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης