Embraer News

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Δύο ειδησούλες...

Το Ε-190 του δυστυχήματος της Κίνας ήταν το πρώτο, των περίπου 650 Ε-Jet που "κυκλοφορούν", που συνετρίβη. Οι Βραζιλιάνοι μάλιστα ήδη απέστειλαν ομάδα για να συμμετάσχει στην έρευνα.
:arrow: Reuters

Και,
την υποστήριξη της Χιλής εξασφάλισε η Embraer για το νέο α/φος που ετοιμάζει, το μεταγωγικό KC-390 που θα είναι της κατηγορίας C-130. 6 τέτοια θα αγοράσουν οι Χιλιανοί και 28 η βραζιλιάνικη πολεμική αεροπορία σε μία κίνηση της Embraer να διευρύνει τη γκάμα της πέραν των regional jets μιάς και πληθαίνουν οι ανταγωνιστές σ' αυτό το segment...
:arrow: Reuters
 
Η επένδυση των βραζιλιάνων στην Κίνα δεν πάει και πολύ καλά και μάλιστα φήμες ήθελαν το εργοστάσιο τους να κλείνει. Θυμίζω ότι η Embraer σε συνεννόηση με τις κινεζικές αρχές πρόχωρησε σε jv με κινέζικη αεροβιομηχανία το 2003, με σκοπό την παραγωγή του μικρού jet 145 στοχεύοντας κυρίως στην ταχέως αναπτυσόμενη κινεζική αγορά.

ΟΙ Κινέζοι ωστόσο σταμάτησαν να υποστηρίζουν, μέσω παραγγελιών, το όλο εγχείρημα αφού έχουν επικεντρωθεί σε δικές τους γραμμές παραγωγής και πλέον η Embraer ψάχνεται. Αυτή τη στγμή απορρίπτουν το λουκέτο και απλά εξετάζουν μήπως αρχίσουν να παράγουν EJets στις εγκαταστάσεις...

:arrow: Associated Press
 
Αίσιο τέλος δείχνει να έχει η δοκιμασία του βραζιλιανο-κινέζικου jv καθώς οι εγκαταστάσεις παραγωγής του ERJ145 συμφωνήθηκε να χρησιμοποιηθούν για την παραγωγή του Legacy 600/650 jet. Οι βραζιλιάνοι βέβαια αρχικά ήθελαν να παράγουν τα Εjets τους εκεί καθώς θεωρούσαν ότι η αγορά lear jet στη Κίνα δεν είναι ακόμη τόσο ανεπτυγμένη που να δικαιολογεί το στήσιμο παραγωγής ωστόσο ο προστατευτισμος των κινέζων για τα δικά τους α/φη που έρχονται μάλλον τους άλλαξε τη γνώμη.
:arrow: Embraer Press Release

Και σαν επιστέγασμα, τσίμπησαν και παραγγελίες για 35 Ε-190... :cool:
 
Tελικά, αυτό το συνέδριο των regional αεροπορικών στο πανέμορφο Nashville του Tennessee, έβγαλε ειδησούλες (επιτυχία και του ATW νομίζω)... :great:

Οι Βραζιλιάνοι λοιπόν τηρούν στάση αναμονής για τις μελλοντικές κινήσεις τους και τις συνδέουν με το τί απόφαση θα λάβει η Boeing για το 737. Αντιγράφω τις δηλώσεις του Executive VP-Airline Market Paulo Silva:

Ιf Boeing decides to re-engine the 737NG or launch an all-new aircraft in the 150-seat range, "then our decision will be much more difficult, no question about it. Because then we'll have the [Bombardier] CSeries, the 737 and the [Airbus] A320neo … A fourth player in the market we think is a little bit too much … Doing more or less what the others are doing is not a good plan. The likelihood for failure would be high. So we have to offer something different."

But if "Boeing decides to move into a larger narrowbody, this means Boeing will be leaving behind smaller narrowbody products," Silva said. "So this is very important information for us." If Embraer did decide by the end of this year to launch a 130-150 seat aircraft, "this would be a program ready for EIS in 2018," he stated.

:arrow: ATW
 
Η Boeing λοιπόν έλαβε την απόφασή της οπότε μέχρι τέλος τους έτους αναμένεται και η απόφαση των βραζιλιάνων στο αν θα πάνε σε re-engine ή σε νέο μεγαλύτερο α/φος σύμφωνα με τον Silva. Αυτό που απέκλεισε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρας είναι τη συνεργασία με άλλον κατασκευαστή στα πρότυπα Bombardier-COMAC.
:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engin...aer-next-aircraft-decision-come-year-end-0928
 
H Εstonian Air πήρε άδεια από το Υπ.Οικονομικών της χώρας της για να αλλάξει τα CRJ 900 NextGen με τα E-Jets της Embraer...

Eίναι λιγότερο από ένας χρόνος από τη στιγμή που η Estonian παρέλαβε το τελευταίο της CRJ!!

Η εταιρεία ανακοίνωσε οτι ήταν σε διαπραγματεύσεις με την Bombardier για άλλα τρία αεροσκάφη,αλλά όπως φαίνεται τα χάλασαν στο οικονομικό...Τώρα στρέφεται σε leasing τριών Ε170 (πιθανόν αυτά που φεύγουν απ'την Alitalia) για να καλύψει το κενό των CRJ,ενώ προτίθεται να πάρει άμεσα 3 Ε190 κατευθείαν από το εργοστάσιο...

:arrow: http://www.rjet.ca/blog/2012/01/20/estonian-air-changes-its-mind-and-leaves-bombardier-for-embraer/


Υ.Γ. Κούκλες θα είναι τα ήδη πανέμορφα Embraer-άκια με τα χρώματα της Estonian!! Να τα βλέπαμε και με ελληνικό livery κάποια στιγμή...... :(
 
Ένα ενδιαφέρον άρθρο (προ τριών μηνών) για το πως η FlyBe έκλεισε το deal για τα Ε175, με όρους που κάνουν το κόστος χρήσης τους σχεδόν όμοιο με αυτό των Q400...

:arrow: http://www.aviationweek.com/aw/blog...&plckScript=blogScript&plckElementId=blogDest

Ίσως οι προσπάθειες να επιτευχθεί μία τέτοια συμφωνία,οδήγησαν στην καθυστέρηση που είχαν τα πρώτα Ε175 για να παραδοθούν στη FlyBe...
 
Η Belavia παρέλαβε χθες το πρώτο της E-175, ενώ μέχρι το τέλος του χρόνου θα παραλάβει και το δεύτερο. Η είδηση αυτή είναι αφιερωμένη σε συγκεκριμένο μέλος του forum (που τελευταία έχει χαθεί),οπαδό της εταιρείας.

Πληθαίνουν οι εταιρείες στην ευρύτερη γειτονιά μας που χρησιμοποιούν τα E-jets. Μην ξεχνάμε οτι η Bulgaria Air και η AeroSvit έχουν ήδη εντάξει το Ε-190 στο στόλο τους,τους τελευταίους μήνες.
Αν η Α3 είχε κρατήσει τα RJ-100,θα ήταν ρεαλιστικό να σκεφτόμαστε μήπως τα δούμε και με ελληνικό livery,αφού θα ήταν ιδανικός αντικαταστάτης τους.
Τώρα όμως,δυστυχώς, μοιάζει απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο.
 
Top