Boeing 797

  • Thread starter OA570
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA570

Business-Class-Member
Εγγραφή
18/02/2010
Μηνύματα
284
Likes
11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KDAB
Για οσους δεν το ειδαν στο A.net η boeing ετοιμαζεται για ανακοινωσει το 797 κοντα στο Paris air show τον Ioυνιο.
Περισσοτερα απο το ΑΤW
http://atwonline.com/aircraft-engines-c ... lrevyen.no

PS. οκ, για τα 738 και 739 φαινεται λογικος αντικαστατης, για τα μικροτερα αεροπλανα της οικογενειας?δεν αφηνει καποιο κενο η boeing στην αγορα 100-150 pax?
 
Ναί όντως φαίνεται λογικότατη η ιδέα του 797 . . . και εγώ έπαθα ένα μικρό σοκ όταν το είδα στο airliners.net . . .
 
Στα 100-150 απλώς κρατάς τα παλαιά 737-300/400/500 και NG 737-600/700 . . . πάντως εγώ που τσέκαρα την υπόθεση βρήκα μία φωτογραφία η οποία περιέχει ένα άθλ'ι'ο αεροσκάφος . . .
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... CBkQ9QEwAA
 
...και που τη δημοσίευσε και το δικό μας "Βήμα Science". Yeah, right. Καμία πιθανότητα.
 
Captain Jerry":1dl01gmu said:
Στα 100-150 απλώς κρατάς τα παλαιά 737-300/400/500 και NG 737-600/700 . . . πάντως εγώ που τσέκαρα την υπόθεση βρήκα μία φωτογραφία η οποία περιέχει ένα άθλ'ι'ο αεροσκάφος . . .
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... CBkQ9QEwAA

Αυτή η φωτογραφία κυκλοφορεί χρόνια στο ίντερνετ μαζί με σχέδια κτλ κτλ. Κάποτε υπήρχε η ιδέα του blended wing αλλά τουλάχιστον για τα επιβατικά αεροπλάνα της Boeing η ιδέα έχει εγκαταλειφθεί. Το σχέδιο παρακάτω είναι πιο κοντά σε αυτό που έχουν στο μυαλό τους για το 797.

http://www.flightglobal.com/blogs/fligh ... -91612.jpg
 
Ωραία πρωτότυπη ιδέα το twin aisle, μ' αρεσει....

Δυο προβλήματα όμως:
twin aisle = A. -> wider body -> increase drag -> λιγότερο cost effective
B. -> περισσότερο πλήρωμα για να καλύπτει και τα δυο aisles ταυτόχρονα -> λιγότερο cost effective

Ελπίζω να βγω λάθος, θα ήταν ωραίο ένα twin aisle για intracontinental πτήσεις
 
Για καποιο λογο που διαβασα και καπως τα στοιχεια του 797 περισσοτερο για αντικαταστατης του 757 μου κανει παρα του 737 ισως παλι ειναι η ιδεα μου
 
και το 787 για αντικαταστάτης του 767 ξεκίνησε, και καταλήγει να αντικαθιστά το 777 (τουλάχιστο το -200).

το 757 υποτίθεται ότι θα αντικαθιστούσε το 727, και τελικά ανέβηκε κι αυτό μια σκάλα σε μέγεθος...

για να μην πω το Α 350. Για αντικαταστάτης του Α 332 ξεκίνησε, τελικά αντικαταστάτης του 340/777 καταλήγει...
 
Τι σκέφτεται η Boeing για το νέο «μικρό»; Ένα ενδιαφέρον άρθρο από το flightglobal.com!
 
Top