Boeing 737 MAX

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1005
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 167

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 16 Απρ 2019, 10:00

Η FAA ανακοίνωσε τη δημιουργία της JATR (EASA, China, Ethiopia, Indonesia, Australia, Brazil, Canada, Singapore, UAE.) στις 2 Απριλίου, λέγοντας: "Η JATR θα προβεί σε πλήρη ανασκόπηση της πιστοποίησης του αυτοματοποιημένου συστήματος ελέγχου πτήσης στο αεροσκάφος Boeing 737 Max. Η ομάδα JATR θα αξιολογήσει τις πτυχές του αυτοματοποιημένου συστήματος ελέγχου πτήσης 737 Max, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της αλληλεπίδρασης των πιλότων με το σύστημα, προκειμένου να προσδιορίσει τη συμμόρφωσή του με όλους τους ισχύοντες κανονισμούς και να εντοπίσει τη μελλοντική βελτίωση που θα χρειαστεί.

https://www.ainonline.com/aviation-news ... tion-probe
0 x


Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 55
Επικοινωνία:

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό thanosp » 17 Ιουν 2019, 14:21

Αυξάνονται οι φωνές (άρθρα και συνεντευξεις) που λένε ότι τα αεροσκάφη δεν θα επιστρέψουν στις πτήσεις τουλάχιστον πριν το τέλος του χρόνου.
Boeing says it will apply the lessons from the 737 Max's grounding but Mr McAllister would not say when the aircraft would return to service - most commentators think this is unlikely to be before the end of the year.

Πηγή: BBC News
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp

Άβαταρ μέλους
Nontas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 19:06
x 51

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό Nontas » 17 Ιουν 2019, 16:39

Δεν θα είναι παράξενο να μην ξαναπετάξουν ΠΟΤΕ και να πάνε όλα για scrap.

Είναι εύκολο με μια μόνο αναβάθμιση software να ξεπεραστούν προβλήματα που έχουν τη ρίζα τους σε θέματα σχεδίασης, αεροδυναμικής, δομής και συστημάτων που ανήκουν σε μιαν άλλη εποχή;

Πως θα τα εμπιστευθεί το κοινό αν έστω και μόνο μία χώρα, (έστω και στα πλαίσια "αντιποίνων" ενός εμπορικού και γεωπολιτικού ανταγωνισμού), μετά την "αναβάθμιση" εξακολουθεί να τα θεωρεί μή αξιόπλοα και απαγορεύει ακόμη και τη διέλευση από τον εναέριο χώρο της;
1 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 22
Επικοινωνία:

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό lewton » 17 Ιουν 2019, 17:21

Στο καλό.
Η Boeing έπρεπε να σχεδιάσει νέο μικρό μοντέλο για να αναγκάσει και την Airbus να σχεδιάσει και αυτή νέο μικρό μοντέλο.
Το έχει ανάγκη ο πλανήτης (γιατί θα είχε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ανά επιβάτη) αλλά το έχει ανάγκη και η ανθρωπότητα (έχουμε κολλήσει σε τεχνολογία του '60).
0 x
no more FlyBaboo........ :(


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2009
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 173

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό flesland » 18 Ιουν 2019, 01:17

Το θέμα είναι αν η ανθρωπότητα θέλει να το πληρώσει κιόλας. Μην ξεχνάμε οτι τα αεροπλάνα θέλουν χρόνια εξέλιξης και μεγάλα ρίσκα. Όσο για το 737 συμφωνώ ότι έπρεπε κάπου να μπει ένα τέλος με το -8.
2 x

Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 36

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό TOGA » 18 Ιουν 2019, 10:18

Flesland, δεν το πληρώνει «η ανθρωπότητα». Όταν οι τρεις (3) πλουσιότεροι άνθρωποι στις ΗΠΑ έχουν τόση περιουσία όση οι 150 εκατομμύρια Αμερικάνοι, υπάρχει κάτι σάπιο στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας.
https://www.forbes.com/sites/noahkirsch ... udy-finds/

Μπορούμε να πάρουμε τη μισή περιουσία του Bezos (αφήνοντάς τον τον καημένο με μόνο 80 δισεκατμμύρια δολάρια, έτσι, να έχει χαρτζιλίκι το παιδί), και να σβήσουμε τη φτώχια στις ΗΠΑ. Με τα ίδια λεφτά, μπορούμε να σβήσουμε όλα τα φοιτητικά χρέη των νέων Αμερικάνων. Καλά. δε συζητάω τι μπορεί να γίνει παγκοσμίως, όπου το 80% των εργατών της γης αμοίβονται με λιγότερα από 300 δολάρια το μήνα.

Η Boeing, για να περάσουμε στα του οίκου (ανοχής), έκανε μια στρατηγική απόφαση τη δεκαετία του 90 και αποφάσισε απορροφώντας την MD να ασπαστεί και τις επιχειρηματικές της τακτικές (που τόσο ωφέλησαν την MD :roll: ). Όταν σχεδίαζαν το B737 NG, κάποιο golden boy αποφάσισε ότι θα γλιτώσουν 2 δισ δολάρια αν δεν γίνει επανασχεδιασμός του συστήματος προσγείωσης. Αργότερα, όταν στο MAX διαπίστωσαν ότι το σ.π. ήταν πολύ χαμηλό για τις νέες μηχανές, τις μετέφεραν μπροστά και ψηλά, με τα γνωστά αποτελέσματα. Τα 2 δις που γλίτωσαν το '90 τα έχασαν μέσα σε δυο βδομάδες.

Η πλάκα ποια είναι;

Κανένα πρόβλημα!

Έτσι λειτουργεί ο καπιταλισμός. Χρησιμοποιείς τα λεφτά του μέλλοντος για να «επενδύσεις» στο παρόν (μτφ: για να δώσεις στον εαυτό σου bonus, ενόσω οι υπάλληλοι πεινάνε και πετιούνται στο δρόμο).

Τέλος πάντων, να μην συνεχίσω. Οποιος δεν το έχει δει, ας ρίξει μια ματιά στο ντοκιμαντέρ του Al Jazeera για το Dreamliner.
https://www.youtube.com/watch?v=rvkEpstd9os

5 χρόνια πριν το ΜΑΧ, ο έρμος ο κώδων του κινδύνου κόντευε να σπάσει.
1 x

Aris1979
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 13

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 18 Ιουν 2019, 14:29

Έγραψε ο φίλος lewton ότι χρειάζεται ο σχεδιασμός ενός καινούριου αεροπλάνου και από την Airbus.
Η Airbus έκανε κατά τη γνώμη μου την κίνηση ματ πριν από κάποιους μήνες αγοράζοντας ένα ολοκαίνουριο αεροπλάνο και ήδη σχεδιάζει LR Versions. Και αναφέρομαι στο A220.
Το MAX όπως πάει το πράγμα θα είναι η ταφόπλακα της Boeing στη κατηγορία regional. Η συνεργασία με την Embraer δεν μπορεί να γεμίσει το κενό ούτε να ανταγωνιστεί την Airbus στην πολύ πιθανή περίπτωση που το MAX μείνει στα αζήτητα.
0 x


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 22
Επικοινωνία:

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό lewton » 18 Ιουν 2019, 16:37

Δεν έγραψα ότι χρειάζεται τώρα η Airbus νέο clean sheet μοντέλο.
Πρώτα πρέπει να δει τι θα ανακοινώσει η Boeing και μετά να ξεκινήσει.
Αλλά χωρίς καθυστερήσεις για να μην μείνει πίσω και πάθει αυτό που έχει πάθει τώρα η Boeing.
0 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 22
Επικοινωνία:

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό lewton » 18 Ιουν 2019, 18:01

200 ΜΑΧ παρήγγειλε η IAG. :shock:
Αλλά δεν τα λέει MAX, τα λέει σκέτο 737. :D
0 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 117

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 18 Ιουν 2019, 18:10

Προφανώς και εξέταζε την αγορά τους εδώ και καιρό, αλλά τώρα θα έπιασε και καλή τιμούλα, δεδομένων των συνθηκών.
2 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
nikosoik
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 29 Απρ 2008, 16:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 53

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό nikosoik » 18 Ιουν 2019, 20:24

737 σκέτο γιατί στα ΜΑΧ εξετάζουν την πιθανότητα να γίνει αλλαγή ονόματος όπως διάβασα στο CNBC.
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 123

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό george_a » 18 Ιουν 2019, 21:18

lewton έγραψε:200 ΜΑΧ παρήγγειλε η IAG. :shock:
Αλλά δεν τα λέει MAX, τα λέει σκέτο 737. :D


Δεν παράγγειλε. Λέει ότι 'προτίθεται'. Επιστολή Πρόθεσης, επισήμως (Letter of Intent LoI). Και δεν είναι 200, είναι up to 200. Και θα είναι η μεγαλύτερη λαλακία ολκής μετά το u-turn που έκανε η Air Canada.
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2009
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 173

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό flesland » 19 Ιουν 2019, 15:08

TOGA έγραψε:Έτσι λειτουργεί ο καπιταλισμός. Χρησιμοποιείς τα λεφτά του μέλλοντος για να «επενδύσεις» στο παρόν (μτφ: για να δώσεις στον εαυτό σου bonus, ενόσω οι υπάλληλοι πεινάνε και πετιούνται στο δρόμο).

Τέλος πάντων, να μην συνεχίσω. Οποιος δεν το έχει δει, ας ρίξει μια ματιά στο ντοκιμαντέρ του Al Jazeera για το Dreamliner.
https://www.youtube.com/watch?v=rvkEpstd9os

5 χρόνια πριν το ΜΑΧ, ο έρμος ο κώδων του κινδύνου κόντευε να σπάσει.


TOGA αντιπαρέρχομαι τα των ανισοτήτων που είναι λίγο άσχετα με το θέμα (υπενθυμίζω ότι η Boeing είναι εισηγμένη εταιρεία και όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα) για να σχολιάσω τα τελευταία.

Δεν ξέρω ποιος σοφός στα είπε αυτά, ότι δηλαδή πετιούνται υπάλληλοι στον δρόμο που πεινάνε κιόλας (αν θυμάμαι καλά ένας μέσος μισθός στην Airbus στη Γαλλία ήταν γύρω στα 3500Ε τον μήνα, χωρίς τις εργοδοτικές εισφορές) αλλά δεν θέλει πολύ λογική για να καταλάβεις ότι δεν ισχύει. Όχι, η Βoeing δεν έσπρωξε λεφτά σε bonus κόβοντας τα από της ασφάλεια, δεν είναι τόσο ανόητοι. Άλλο αν νόμιζε ότι το 737 με λιγότερα χρήματα από ένα νέο πρότζεκτ θα της απέδιδε καλά κέρδη - το 737ΜAX βγήκε για να πετάει και όχι για να κοντεύει να κλείσει την εταιρεία (και να χάνει δις στις μετοχές της και στα bonus της).

Όταν είπα η ανθρωπότητα, ήταν απάντηση στο προηγούμενο μήνυμα και εννοούσα τους πελάτες (δλδ εμάς). Αν πετάς με πιο ακριβό αεροσκάφος μην έχεις καμιά αμφιβολία ότι α) και ο κατασκευαστής και η αεροπορική θα το κάνουν για το κέρδος είτε άμεσα είτε έμμεσα πχ λόγω φθηνότερων καυσίμων, αυξημένη ασφάλεια η έλλειψη της οποίας είναι τεράστιο πιθανό κόστος και β) ότι το όποιο έξτρα κόστος θα μετακυλιστεί σε σένα.

ΥΓ Μην έχεις επίσης καμιά αμφιβολία ότι ο Μπεζος δεν πετάει με τα ίδια αεροσκάφη που πετάς εσύ και εγώ και ότι και να γίνει, θα την έχουν πολύ καλύτερα από τους υπολοιπους.
1 x



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης