Jet vs. turboprop

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
4.127
Likes
2.172
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Καθώς λοιπόν μπαίνουμε στο καλοκαιράκι και τα περισσότερα Airbus έχουν εγκαταλείψει το στόλο, ενώ αυτά που απέμειναν μετρούν εβδομάδες, η Olympic Air ξεκινάει επικοινωνιακή εκστρατεία μέσω του περιοδικού ΟnAir, προκειμένου να πείσει το προπελοφοβικό επιβατικό κοινό για το απολύτως προφανές, ότι δηλαδή τα Dash8 Q400 του στόλου είναι εξ ίσου ασφαλή με τα "jet" και ότι είναι οικολογικότερα και πιο αθόρυβα. Πέρα όμως από τις γενικότερες διαπιστώσεις, γίνεται εκτεταμένη συζήτηση για το φλέγον θέμα των αναταράξεων (για το οποίο κατάλαβα ότι οι επιβάτες θεωρούν πως φταίνε οι προπέλες), για να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι για όλα φταίνε οι θέσεις των αεροδρομίων στα ελληνικά νησιά και ότι όλα τα αεροπλάνα κουνάνε το ίδιο, απλά οι άλλες εταιρείες κάνουν μεγαλύτερες πτήσεις και πετούν ψηλότερα. Ο αρθρογράφος παραδέχεται ότι τα ελικοφόρα είναι περισσότερο θορυβώδη από τα jet όσον αφορά αυτούς που βρίσκονται μέσα, αλλά είναι αθόρυβα για αυτούς που βρίσκονται έξω (π.χ. οι κάτοικοι της Λούτσας, που παίρνουν τηλέφωνο το Βενιζέλο επειδή τους χαλάει τη σιέστα).

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στις σελίδες 108 (Q&A για τα ελικοφόρα) και 118-121 (άρθρο γεμάτο λυρισμό για τις πτήσεις με τα Q400 nextgen) του 14ου τεύχους του περιοδικού OnAir.

Καλή ανάγνωση!
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Kαλημερα κ χριστος ανεστη, εμενα η αποψη μου ειναι γνωστη, οπως κ να το κανουμε jets and turboprops, jets κ παλι jets, εχουν το ιδιο βαρος σε καιρο...? που τα προπελερ ειναι σαν φτερο στον ανεμο. Tα αεροπλανα με τα αεροσκαφη εχουν διαφορες, καταρχην κυρος μηδεν, παρα πολλοι επιβατες δν τα θελουν αρα τι λεμε, γενικα χανει πολυ η εταιρια καλυτερα κλειστε την να τελειωνουμε ειναι ντροπη!!!!!!!!!
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Και το Q400 για την Ελλάδα πολύ είναι.Μόνο ATR έπρεπε να πετάνε.Όσο για εσάς που "θέλετε" jet,πληρώστε το για να το έχετε και μη μας ζαλίζετε με τις αηδίες περί ασφάλειας,άνεσης κλπ.Φοβάστε και δε το παραδέχεστε.-
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Γιατι δν τα πληρωνουν οσο τα αεροσκαφη τα ναυλα? για κοιτα τιμες, κ μετα πες την εξυπναδα σου!!!!! ATR να πετας εσυ κ χαρισμα σου κ τα Q400, εσυ που το παιζεις ειδημων γιατι μεγαλες εταιριες δν τα εχουν για κυριο στολο? μηπως επειδη ειναι μειωση στο κυρος τους!!!!!! λεω εγω, να πετατε εσεις με τα προπελερ jets k παλι jets αντε olympic τωρα κ στην ταναγρα δρομολογιο!!!!!!

Για να τελειωνουμε κ επειδη δν θελω, να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν τα ελικοφορα ειναι για προορισμους που τα αεροδρομια εχουν μικρους διαδρομους, κ για βοηθητικο στολο, κ οχι για κυριο στολο το επαναλαμβανω οχι για κυριο στολο!!!!! δν μπορεις να πετας με αυτα σε μεγαλους προορισμους ειναι ξεφτυλα. πως να το κανουμε πριν αρκετο καιρο, ειχα παει Κωσταντινουπολη, κ στον γυρισμο ειδαμε το ελικοφορο ενω ηταν για A320 το τη φρικη φαγαμε το 70% μολις το ειδαμε 20 ατομα δν ταξιδεψαν κ εγινε χαμος !!!!!! καταλαβατε τωρα!!!!!!
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Καταλάβαμε πολύ καλά!
Η βλαχιά στο μεγαλείο της!
Όλες αυτές οι διαπιστώσεις περί "μικρού διαδρόμου",βοηθητικού στόλου" και άλλα ευτράπελα,από που προκύπτουν;Ποιος τα ορίζει;
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

eagle21":32u8daz6 said:
Για να τελειωνουμε κ επειδη δν θελω, να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν τα ελικοφορα ειναι για προορισμους που τα αεροδρομια εχουν μικρους διαδρομους, κ για βοηθητικο στολο, κ οχι για κυριο στολο το επαναλαμβανω οχι για κυριο στολο!!!!! δν μπορεις να πετας με αυτα σε μεγαλους προορισμους ειναι ξεφτυλα. πως να το κανουμε πριν αρκετο καιρο, ειχα παει Κωσταντινουπολη, κ στον γυρισμο ειδαμε το ελικοφορο ενω ηταν για A320 το τη φρικη φαγαμε το 70% μολις το ειδαμε 20 ατομα δν ταξιδεψαν κ εγινε χαμος !!!!!! καταλαβατε τωρα!!!!!!


Με όλο το σεβασμό, αλλά είσαι εντελώς εκτός πραγματικότητας, για να μην πω τίποτα άλλο. Με τη λογική σου, η Skywork, η Sata Açores, η Wıderoe, η Air Baltic και δεν ξέρω πόσες ακόμα άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν έχουν στραφεί στα ελικοφόρα και μάλιστα τα ίδια με την ΟΑ, είναι ξεφτίλες κι εσύ ο έξυπνος;

Επιπλέον, τι εννοείς με τους όρους "κύριος στόλος" και "βοηθητικός στόλος"; Μπορείς να μου δώσεις ένα ακόμα παράδειγμα του τρόπου σκέψης σου;
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Απλά,φοβάται και δε το παραδέχεται.
Όπως του έχω όμως ξαναγράψει,όταν θα δει ένα CL215 να σβήνει τη περιοχή που μένει ή καλύτερα αν χτυπήσει και έρθει ένα C-130 να τον παραλάβει,ας μη μπει γιατί δεν είναι καλό.Αυτός,ξέρει.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

eagle21, πρεπει να εισαι απο τους επιβατες που οταν τους λενε οτι η πτηση καθυστερει να φυγει λογω καιρου στον προορισμο τα κανουν ολα λιμπα στο gate επειδη εμαθαν οτι το καραβι επιασε μια χαρα;

Kαι οσο για τις εταιρειες που σου παρεθεσε ο aakunz, αν ειχες την παραμικρη επαφη με το χωρο θα εβλεπες οτι ειναι εταιρειες που εκτελουν περιφερειακα δρομολογια στην "γειτονια" τους. Οπως ΟΑ. Τι ηθελες να σου παραθεσει στην κουβεντα αυτη; Την Emirates; Μηπως εισαι επισης απο τους μπετοβλαχους που κανουν το JFK-ATH με "ΤΖΑΜΠΟ" και περιμενουν το ιδιο και στο ATH-ΜJT;

Αν η απαντηση σε οποιαδηποτε ερωτηση ειναι "ναι", μακρια απο τις αεροπορικες εταιρειες τετοιοι επιβατες. Παρε τον Βιτσεντζο Κορναρο και ασε μας ησυχους.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Εσυ αν γουσταρεις regional εταιρια την olympic ok δικαιωμα σου εγω που εζησα την ολυμπιακη με τα jumbo κ τα Α340 κ να την βλεπω να πηγαινει με τα πατινια σε μεγαλους προορισμους με χαλαει κ πιστεψε με πολυ κοσμο ακομα.
Παιδες δν γουσταρω να αποτελειτε ενας στολος απ αυτα κ τιποτα αλλο ειναι παρακμη πως να το κανουμε τελος!!!!!!!!!
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Εμείς εδώ πέρα ξέρουμε πόσο ασφαλή είναι τα ελικοφόρα και πόσο οικονομικά και γρήγορα τα Q400..Και τι να το κάνει το..."κύρος" η εταιρεία άμα μπαίνει μέσα με τα Α319/Α320 τη στιγμή που βγάζει τη γραμμή με ελικοφόρο στο μισό κόστος..Μια χαρά α/φη είναι και για τα εσωτερικού με μικρή κίνηση και για τα κοντινά thin routes εξωτερικού..Αθόρυβα πολυ δεν τα λες,είναι αλήθεια,αλλά είναι άνετα και γρήγορα..Εξάλλου για την καταβαράθρωση της ΟΑ και τη συρρίκνωση του δικτύου της άλλα φταίνε,οπότε εκεί που έφτασε ευτυχώς που έχει και τα Ντασακια να βγάζει κανά δρομολόγιο,γιατι κόψε κόψε πάει από regional σε local..Όμως η αλήθεια η μαύρη είναι ότι ο κόσμος στην Ελλάδα τα βλέπει με άλλο μάτι,τα φοβάται και δεν τα συμπαθεί πολύ τα ελικοφόρα..Και πάλι εξαρτάται το μέρος..Στη Γερμανία π.χ. δεν του καίγεται καρφί του Γερμανού που πετάει με τα Q400 της ΑΒ κι όχι με Α320..Στην Τουρκία απτην άλλη ή στις αραβικές χώρες ποτέ δεν τα συμπάθησαν οι επιβάτες, ειδικά στα Η.Α.Ε όπου για πτήσεις 50' οι εταιρείες χρησιμοποιουν Α330/777!! Σαν επιβάτης κι εγώ δεν χοροπηδάω από χαρά, αλλά για το SKG-MJT π.χ. το θεωρώ λογικό και αναμενόμενο να τυχω Ντασακίου :mrgreen: .Όπως θεωρώ εξωφρενικό από άποψη κόστους για την Α3 να χρησιμοποιεί για Σκύρο ή Μυκονο τα Α320..(Ακόμα και το καλοκαίρι που τα Α320 πάνε γεμάτα σε JMK/JTR λόγω ανταποκρίσεων και τουριστών,ζημιογόνα δεν είναι πάλι τα Α320;.Μήπως μια μέση λύση για ΟΑ3 για τα thin routes- θα ήταν τα Ε-175/190 όπως οι LH,AZ,LO,KLM αντί για μισοάδεια Α319/320;..)..Πάντως επικροτώ το εν λόγω άρθρο και σωστή επικοινωνιακή κίνηση για να εξαλειφθούν κάποιες προκαταλήψεις επιβατών με τα ελικοφόρα..
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top