Airbus A321 Long Range

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 141

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 16 Νοέμ 2018, 10:57

Και η Airbus ετοιμάζει το A321XLR με εμβέλεια 4.700 μίλια αντί για τα 4.000 μίλια του "απλού" A321LR

https://www.flightglobal.com/news/artic ... ow-453590/
1 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1110
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 187

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 12 Απρ 2019, 07:41

H JetBlue αλλάζει 13 Α321neo σε LR, για να τα δρομολογήσει στο <London> :banana: έτσι από το 2021 θα πετά μεταξύ JFK & BOS για LHR.
Θα της πάρει 12-18 μήνες για να αποκτήσει δυνατότητα ETOPS.
Καθώς η DL το 2020 θα μετακομίσει στο LGW (για να κτυπήσει τις 3 καθημερινές πτήσεις της DI) αφήνει χώρο. :!:
Καθημερινά JFK-LHR πετούν: η AA 4 πτήσεις, η DL 2 πτήσεις, η BA 8 πτήσεις, η VS 6 πτήσεις.
Καθημερινά BOS-LHR πετούν: η AA 0 πτήσεις, η DL 1 πτήση, η BA 4 πτήσεις, η VS 2 πτήσεις.
Όλα αυτά τα προγραμμάτιζε αλλά πείρε την απόφαση από τότε που λανσάρισε την υπηρεσία <Mint> και αποδείχθηκε πολύ οικονομικά επιτυχημένη. :great:
Η υπηρεσία <Mint> παρέχεται από τον Μάιο 2016 προς την Δυτική πλευρά των ΗΠΑ, και εποχικά προς Καραϊβική.

https://www.jetblue.com/flying-with-us/mint

Έπονται AMS. CDG, LIS :?: που είναι εντός εμβέλειας του α/φ, και μπορεί και άλλα Α321neo (από τα 72) να αλλάξουν σε LR. :?:

Η Β6 Θα ακολουθήσει την επιχειρηματική αλλαγή της Westjet που και αυτή στα 3 Β787-9 έβαλε 16 business class θέσεις και 28 premium economy, και αποδείχθηκε επιτυχημένη κίνηση συνδέοντας το YYC με LGW, και καλές κρατήσεις για CDG που ξεκινά 17 Μαΐου, και DUB που ξεκινά 1 Ιουνίου.

https://787.westjet.com/
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2302
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 144

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 12 Απρ 2019, 09:45

Μην διαδίδεις λαθος ειδήσεις διότι ακόμα δεν εχει καθοριστεί σε ποιο αεροδρόμιο του Λονδίνου θα πετάνε..Το LHR ειναι ο επιθυμητός στόχος αλλά το αν θα παρουν τα σλοτ ειναι άλλη υπόθεση. Το παλεύουν και ζητάνε το διδυμο DL-VS να απελευθερώσει στο LHR αφου ξεκινάνε δρομολόγια και στο LGW, άγνωστο όμως τι θα καταφέρουν..Γι'αυτό και έχoυν βαλει στο ραντάρ τους και άλλα αεροδρόμια ως εναλλακτική, τα LGW,STN..Επισης η DL δεν ειπε κανεις οτι μετακομιζει στο LGW. To δρομολόγιο μπορεί να εκτελείται από την Virgin που έχει και βάση. Aλλά και η ίδια η DL να πετάξει δεν ειναι τρελή να φύγει απ'το LHR
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1110
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 187

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 12 Απρ 2019, 09:55

Οι κατηγορίες γίνονται για την Flybe που την αγόρασε η VS και απασχολεί χρονοθυρίδες στο LHR (τα δρομολόγια εσωτερικού θέλουν να φύγουν),
ελπίζω το παιχνίδι να παιχθεί στο ότι οι Αμερικάνοι έχουν λιγότερες πτήσεις στο LHR και τους έχουν καπελωμένους οι Βρετανοί.
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2302
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 144

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 12 Απρ 2019, 14:38

Μέχρι το '21 που θα ξεκινήσουν πολλά μπορει να γινουν..Ακομα ουτε το α/φος δεν έχουν..Ας ειμαστε επιφυλακτικοι μεχρι να δουμε που θα καταληξουν..
0 x

Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 483
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 45

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 23 Μάιος 2019, 11:23

Όσο περνάει ο καιρός, οι φήμες φουντώνουν ότι θα υλοποιηθει το σχέδιο Α321XLR. Με αυτό το range που ακούγεται των 4400-4700nm θα ήταν εφικτό και το ΑTH-JFK. :!: Είμαι περίεργος να δω αν δείξει ενδιαφέρον η A3.
0 x
Alex

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 94

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό 6circles » 23 Μάιος 2019, 12:14

Δεν φαινεται να είναι εφικτό το JFK-ATH αφού είναι γύρω στα 4900 μίλια.

Το Α321 στην τωρινή και μελλοντική του μορφή δεν προσφέρει αυτά που θέλει η Αιγαίου στους υπερατλαντικούς προορισμούς. Προς Ινδία, Αφρική ( εκτός Νότιας Αφρικής ) και εξωτικούς προορισμούς του Ινδικού Ωκεανού, κάτι μπορεί να κάνει.
0 x


Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 483
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 45

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 23 Μάιος 2019, 13:35

Συμφωνώ ότι ένα A321 για τέτοιες αποστάσεις ταιριάζει πιο πολύ σε μια low-cost εταιρία και όχι στην Aegean. Θα ήταν όμως μια κίνηση με χαμηλό ρίσκο να επεκτείνει το δίκτυο και όντως πιο ρεαλιστικό είναι να επεκταθεί ανατολικά με οποιοδήποτε Α321neo παραλάβει. Το JFK είναι κάπου στα 4300 ναυτικά μίλια απ'ό,τι βλέπω, οποτε είναι μέσα...
0 x
Alex

Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 41

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό TOGA » 23 Μάιος 2019, 17:39

Όταν λέμε ότι η ακτίνα είναι 4700 μίλια, εννοούμε την μέγιστη ή συμπεριλαμβάνεται στο νούμερο αυτό και η ελάχιστη νόμιμη ποσότητα καυσίμου για diversion/final reserve?
0 x

giannis_oa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 13 Αύγ 2009, 18:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGRP
x 27

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό giannis_oa » 23 Μάιος 2019, 19:13

Δεν ξέρω κατά ποσο ένα ath-nyc είναι προσιτό με Α321 ...
0 x


Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 483
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 45

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 23 Μάιος 2019, 21:15

TOGA έγραψε:Όταν λέμε ότι η ακτίνα είναι 4700 μίλια, εννοούμε την μέγιστη ή συμπεριλαμβάνεται στο νούμερο αυτό και η ελάχιστη νόμιμη ποσότητα καυσίμου για diversion/final reserve?


Καλή ερώτηση, προσωπικά δεν το γνωρίζω..Φαίνεται να είναι στο όριο πάντως και σίγουρα εξαρτάται και από την διαρρύθμιση της καμπίνας.
Τελευταία επεξεργασία από Alex-LGSA σε 23 Μάιος 2019, 22:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
Alex

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 94

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό 6circles » 23 Μάιος 2019, 22:21

Alex-LGSA έγραψε:Το JFK είναι κάπου στα 4300 ναυτικά μίλια απ'ό,τι βλέπω, οποτε είναι μέσα...

Σωστά, μιλάς για ναυτικά μίλια ενώ εγώ για ...σκέτα μίλια. Έχεις δίκιο λοιπόν και χαίρομαι για αυτό γιατί ίσως η Αιγαίου τελικά να έχει το τέλειο αεροσκάφος για την Ανατολική ακτή των ΗΠΑ.

Παρ' όλα αυτά, έχω την εντύπωση ότι δεν θα μπορεί να το κάνει με τίποτα με MTOW. Ίσως μόνο με κάποια ειδική διαρρύθμιση, σχετικά premium heavy με περίπου 170 επιβάτες και περίπου μηδενικό cargo... Μιλάμε άλλωστε για 10 ώρες πτήσης με Α321!!! :shock:
1 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 126

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό george_a » 24 Μάιος 2019, 00:02

Τι 'δεν παίζει' με αυτό

(α) Δεν υφίσταται premium heavy αγορά στη χώρα μας. Ούτε καν premium σκέτο. Δες με τι configurations έρχεται η Air Canada, Scoot, και (αν μπορούσε, απλώς δεν το έχουν) American & Delta.

(b) Χωρίς cargo μάλλον σημαίνει και χωρίς βαλίτσες. Πρακτικά αδύνατο.

(c) Οικονομικά δεν βγαίνει με χαλαρή καμπίνα. Με εισητήριο στα 1,000 και κάτω (μέσος όρος year-round), ο μόνος τρόπος για να βγει το δρομολόγιο θα είναι κοντά στους 200 επιβάτες. Δεν έχω τα μαθηματικά εργαλεία μπροστά μου. Θα ήταν ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να βάζαμε κόστος καυσίμου / ώρα, κόστος χρήσης ανά ώρα και ανά σκέλος, απόσβεση επένδυσης, κόστος εισόδου σε μια νέα αγορά κλπ κλπ.

Τι θέλω να πώ; ότι το κόστος εξοπλισμού θα είναι σοβαρό, το Α321Έξ Έλ Άρ δεν θα είναι φθηνό στην απόκτησή του. Ίσως ένα Α 333 με κάποια μίλια στην πλάτη του να συμφέρει να ενοικιαστεί με ίσως σημαντικά λιγότερο μηνιαίο ενοίκιο. Τα υπόλοιπα του πώς δουλεύει ένα τέτοιο ΑΦ στη γραμμή αυτή είναι γνωστά, λίγο ή πολύ.
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2032
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 182

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό flesland » 24 Μάιος 2019, 12:06

Ακριβώς όπως θα λέει ο george_a . Και να μην ξεχνάμε ότι θέλεις 2 πληρώματα για το aller-retour, διανυκτερεύσεις και per diem καμιά 10αρια ατόμων στην NY που δεν είναι και η πιο φτηνή κλπ. Έχει πολύ παραπάνω λογική μεγαλύτερο αεροσκάφος, ακόμα και αν είναι λίγο ακριβότερο.

Δεν βλέπω τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει το LR στην Α3 από το neo. Η αγορά της Ινδίας καλύπτεται έτσι και αλλιώς σε περίπτωση που το αποφασίσουν (και ίσως και έχει και πολύ νόημα για connection στους Ινδούς με όλη την Ευρώπη). Νομίζω ο στόχος είναι πακετάδικα και τσαρτεριές που θα θα βάζουν επιβάτες σε max capacity διαρρύθμιση και 100% πληρότητα. Αυτό και κάποια thin routes UK με Αμερική-Καναδά που έχει ήδη γραφτεί.
0 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 26
Επικοινωνία:

Re: Airbus A321 Long Range

Δημοσίευσηαπό lewton » 24 Μάιος 2019, 18:59

Η Airbus θα κάνει ζημιά στο ΝΜΑ αν καταφέρει να μακρύνει το Α321 κατά μερικά μέτρα και βγάλει ένα Α322 που θα χωράει 250+ επιβάτες σε all-economy.

Το μεγαλύτερο range στο Α321 αφορά πολύ λίγες εταιρίες και δρομολόγια.
0 x
no more FlyBaboo........ :(



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης