Δικαιώματα επιβατών

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με την Αεροπορική νομοθεσία και τους κανονισμούς
chr04
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 21

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό chr04 » 25 Ιουν 2018, 09:44

Και μένα στο τέλος μου γύρισαν τα μίλια και μου πλήρωσαν και την διαφορά του εισιτηρίου που έκλεισα μετά μόνος μου.

Η διαφορά μας ήταν ότι εγώ υποστήριζα ότι η πρώτη διαθέσιμη πτήση ήταν με Turkish, ενώ η Aegean έλεγε ότι η πρώτη διαθέσιμη εννοείται ότι ήταν με δικη της πτηση
0 x


sth
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 14 Δεκ 2014, 22:51
x 3

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό sth » 11 Ιούλ 2018, 22:09

STAVROS_ATH έγραψε:Κρίνοντας από τον κανονισμό, δικαιούσαι αποζημίωση γιατί ενημερώθηκες λιγότερο από 14 μέρες για την ακύρωση και γιατί έφτασες με καθυστέρηση πάνω από 3 ώρες στον προορισμό σου.Αν έχεις την καλόσύνη δώσε μας ένα feedback για το χειρισμό σου πάνω στο θέμα και την κατάληξή του.


Να ενημερώσω για την εξέλιξη. Η περίπτωση έγινε σε συγγενικό μου πρόσωπο. Αρχικά προσπάθησε τηλεφωνικά να βγάλει άκρη, αλλά δεν έβγαζε γραμμή με τίποτα. Στη συνέχεια έκανε τη διαδικασία στην ιστοσελίδα της SAS και μετά από λίγες μέρες του ήρθε απάντηση ότι εντός κάποιων ημερών θα λάβει την αποζημίωση που δικαιούται.
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 28

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 11 Ιούλ 2018, 23:17

Χαιρομαι ιδιαίτερα για την επιτυχή έκβαση της υπόθεσής σας.Ο τολμών νικά!
0 x

σταυρος
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 14 Ιουν 2007, 07:44

Υποχρεώσεις αερομεταφορέων λόγω απώλειας ανταπόκρισης

Δημοσίευσηαπό σταυρος » 08 Οκτ 2018, 09:29

Πρόσφατα είχα 2 πτήσεις σε 2 εισιτήρια ( και 2 κωδικούς κράτησης ) με τη Swiss και λόγω καθυστέρησης περίπου μιας ώρας της 1ης πτήσης, μόλις πρόλαβα την ανταπόκριση για Ελλάδα.
Μήπως γνωρίζετε αν σε περίπτωση μεγαλύτερης καθυστέρησης η εταιρεία θα αναλάμβανε (δεοντολογικά) την τακτοποίηση μου χωρίς κόστος σε επόμενη πτήση δικιά της ή συγγενικής της εταιρείας ;
0 x


alexchar
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 09 Σεπ 2014, 23:42
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 6

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό alexchar » 08 Οκτ 2018, 11:03

Εφόσον οι πτήσεις ήταν στην ίδια κράτηση είναι υπαιτιότητα της εταιρίας οπότε θα αναλάμβανε να σε αναδρομολογησει στην επόμενη δυνατή, και να σου καλύψει έξοδα διαμονής εάν ήταν απαραίτητο
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1959
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 116

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό flesland » 08 Οκτ 2018, 13:00

Το πιθανότερο ναι, αλλά δεν είναι και υποχρεωμένη (ειδικά αν μιλάμε για Ryanair και όχι Swiss).
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3386
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 427

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό aakunz » 08 Οκτ 2018, 13:35

Η LH Group σε πολύ γενικές γραμμές, έχει τη διάθεση να βοηθήσει, αλλά από τη στιγμή που κάποιος έχει αγοράσει χωριστά εισιτήρια για κάθε ταξίδι, ακόμα και εάν πρόκειται για τον ίδιο αερομεταφορέα, δεν υπάρχει υποχρέωση παροχής φροντίδας σε περίπτωση irregularity.

Η OneWorld είναι πλέον κάθετα αντίθετη σε αυτήν την πρακτική:

From 01 June 2016, the oneworld policy on accepting customers travelling
on separate tickets was changed. BA, along with our oneworld partners, has
implemented this change in policy which is as follows:

Only those customers that have separate tickets issued in the same
PNR/booking for flights operated by a oneworld partner, will be accepted
for through check-in

 Customers that have separate tickets issued in separate PNRs/bookings
will not be accepted for through check-in, regardless of which carriers
they are connecting on to, including BA or any oneworld partner.

 These customers, and their baggage, will only be checked in to the
destination showing in the system. No on carriage details are to be added
into the check-in system at any stage.

 Please note that where a customer has separate tickets, the Most
Generous Allowance (MGA) rule for baggage does not apply and any
excess baggage will apply as per the ticketed sector for that ticket.
Customers that do have a ticket that has all journeys listed (a 'through
ticket'), will continue to receive the full benefits including through checked
baggage, most generous baggage allowance and full assistance if their journey
is disrupted.

The change oneworld made on 1 June means oneworld is applying the same policy that has been offered
by some other global airline alliances for a long time.
1 x


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 596
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 08 Οκτ 2018, 17:50

Μάλλον εξαρτάται και από την περίπτωση. Ιδιαίτερα σε περιπτώσεις όπου τους είναι σαφώς ότι έκλεισες τα δύο εισιτήρια γιατί έτσι ήτανε πιο φθηνό (δηλ. «παρακάμπτοντας» τους ναύλους τους), δεν θα ήμουνα τόσο σίγουρη εάν μετά σε βοηθάνε όταν κάτι πάει στραβά…
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 28

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 13 Νοέμ 2018, 12:49

Σε πτήση μου στις 30.10 με το εξής πρόγραμμα ATH-DOH 17.55-23.25 και ακολούθως DOH-HKG 02.00-14.30 με την QR, μια καθυστέρηση στο πρώτο σκέλος (αναχώρηση 20.23- άφιξη 01.35) οδήγησε σε απώλεια της ανταπόκρισης και τοποθέτησης μας σε επόμενη πτήση 7 ώρες μετά, όπου εν τέλει φτάσμαμε εξαθλιωμένοι στο HKG στις 21.30.Ο λόγος ήταν maintenance issues, όπως είπε ο πιλότος.Έστειλα claim για compensation στην εταιρία, οι οποίοι κάνουν τους Κινέζους, επειδή λέει "there is nothing that can be done about technical issues". Πως μου προτείνετε να δράσω στη συνέχεια, δεδομένου ότι η εταιρία με εμπαίζει και έχω χάσει ήδη τρελές ώρες να κάθομαι να γράφω επιστολές;
Επειδή έχω διαβάσει τα πάντα για το νόμο 261/2004, είναι 100% προς το μέρος μας,καθότι τα technical and maintenance issues είναι προς ευθύνη της εταιρίας και χρήζουν αποζημίωσης.
Κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη.
0 x

skg2012
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 19:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BBT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 53

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό skg2012 » 13 Νοέμ 2018, 14:12

Μπορεί να δικαιούσαι αποζημίωση, αλλα η αεροπορική μπορεί να κάνει το κάθετι για να αποφυγει την καταβολη της. Ειδικά κιόλας αν είναι αεροπορική από 3η χώρα (βλ. Qatar).
Αν η εταιρεία δεν ανταποκρίνεται, το επόμενο βήμα είναι να απευθυνθείς στο αρμόδιο τμήμα της ΥΠΑ, το οποίο με τη σειρά του καλεί την εταιρεία να ανταποκριθεί και να απολογηθεί για τη μη καταβολή αποζημίωσης και αν αυτή δεν συμμορφωθεί επιβάλει ποινή (πρόστιμο). Συνήθως επειδή το πρόστιμο ανά επιβάτη είναι πολλαπλάσιο της αποζημίωσης, οι εταιρείες τελικά καταβάλουν την αποζημίωση στον επιβάτη.
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1959
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 116

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό flesland » 13 Νοέμ 2018, 15:00

STAVROS_ATH o κανονισμός είναι σαφής:

If you miss a connecting flight travelling within the EU or outside the EU on a flight originating from an EU country, you should be entitled to compensation, if you arrive at your final destination with a delay of more than 3 hours. It is not relevant if the carrier operating the connecting flights is an EU or non-EU airline.

https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... dex_en.htm

Το τεχνικό πρόβλημα είναι πρόβλημα της εταιρείας και υπό τον έλεγχο της. Σόρρυ κιόλας, αλλά ξέρουμε ότι οι εταιρείες δεν καθυστερούν επίτηδες, υπάρχει πάντα μια αιτία "που δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα". Αν δεν είναι απεργία ΥΠΑ ή ηφαίστειο bad luck. Εγώ σε αυτές τις περιπτώσεις στέλνω κατευθείαν το έγγραφο, γιατί ξέρω ότι χάνω τον χρόνο μου με ψεύτες ή με άσχετους σε κάθε εταιρεία:

https://ec.europa.eu/transport/sites/tr ... orm_en.pdf
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 28

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 14 Νοέμ 2018, 22:55

Έχεις απόλυτο δίκιο flesland, για αυτό και εγώ έστειλα ένα ξεχεστήριο email, όπου προσπαθούσα για δεύτερη φορά να επαναλάβω ότι ο νόμος είναι νόμος και τα τεχνικά τους προβλήματα είναι δική τους υπαιτιότητα.Μου απάντησαν μέσα σε δυο ώρες, ότι μετά από προσεχτικό έλεγχο των γεγονότων θα με αποζημιώσουν με το ποσό των 600 ευρώ, κάτι για το οποίο εξάλλου ήμουν αποφασισμένος να κινήσω γη και ουρανό.
Αρνητική εντύπωση μου έκανε πάντως η αναισθησία του κόσμου μέσα στο αεροπλάνο κατά τη διάρκεια της 2,5 ώρης καθυστέρησης σχεδόν.Δεδομένου ότι η DOH σχεδόν ποτέ δεν είναι ο τελικός προορισμός, όλοι οι άλλοι μάλλον θα έχαναν τις ανταποκρίσεις τους εκτός και αν είχαν connection πάρα πολύ μεγάλο.Κανείς δε μίλησε, κανείς δε διαμαρτυρήθηκε, όλοι χαζογέλαγαν, κανείς δεν έτρεξε στο αεροδρόμιο την ώρα της αποβίβασης να δει αν προλαβαίνει και τι...Παρολο το γεγονός ότι η πτήση μας ήταν στις 02.00 και εμείς φτάσαμε 01.35 δεν έγινε και καμία προσπάθεια από τους υπαλλήλους (τους "connection ambassadors" που λέει και η Α3) να μας 'σπρώξουν" στην πτήση μας και να επιταχύνουν τις διαδικασίες για εξυπηρέτηση του κοινού.Τι να πω.Εκτός και αν είμαι εγώ ο παράλογος.
0 x



Επιστροφή σε “Αεροπορική νομοθεσία και κανονισμοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες