Ακύρωση πτήσης award εισιτηρίων

σταυρος

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
14/06/2007
Μηνύματα
57
Likes
16
Σε award εισιτήριο της AEGEAN ( αγορασμένο από τον περασμένο Αύγουστο) με έναν κωδικό κράτησης, SKG-IST-SIN A/R , ειδοποιήθηκα χθες, ότι ακυρώθηκε η πτήση επιστροφής IST-SKG στις 17 Απρ 2019.
Mετά από πολλά τηλεφωνήματα με A3 και TK ,θεωρήθηκε η μόνη αρμόδια για την αλλαγή του η ΑΕGΕΑΝ.
Ενώ χθες μου πρότεινε ημερομηνίες επιστροφής 18 ή 19 Απρ , σήμερα κατηγορηματικά μου απάντησε ότι ή θα ακυρωθεί ( με επιστροφή μιλίων και ευρώ) το inbound εισιτήριο ή ολόκληρο το A/R , επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα award εισιτήρια στην αιτούμενη ή κοντινή ημερομηνία επιστροφής.
Δηλαδή δέχεται την αλλαγή των εισιτηρίων μόνον με διαθέσιμα award εισιτήρια και όχι σε οποιαδήποτε άλλη πτήση με διαθεσιμότητα και επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα, επιβάλουν την ακύρωση τους.
Υπάρχει κάποια άλλη εναλλακτική λύση;
 
Νομίζω ότι θεωρητικά, η εταιρία που ακύρωσε τη πτήση (υποθέτω στην δική σου περίπτωση η ΤΚ) πρέπει να προσφέρει εναλλακτική πτήση, δηλ. να σου δώσει award σε άλλη δική της πτήση. Η Α3 προφανώς δεν μπορεί να το κάνει σε πτήση άλλης εταιρίας. Στην πράξη όμως δεν είναι πάντα τόσο εύκολο, ιδιαίτερα στα awards σε άλλη εταιρία….

Άλλη δυνατότητα, εάν η ΤΚ δεν σου δίνει award ούτε μια μέρα αργότερα, θα ήτανε να ρωτάς για αλλαγή σε πτήση IST-ATH-SKG (που πετάνε Α3/ΟΑ, δηλ. θα μπορούσαν να σου δώσουν award).

Ή, εάν υπάρχει διαθεσιμότητα award IST-SKG σε κάποια άλλη Star alliance πτήση, θα μπορούσες να ζητάς rebooking σ΄αυτήν. Αν και αυτό προϋποθέτει διαθεσιμότητα award....

Ή, στην χειρότερη περίπτωση που δεν βρίσκεις λύση και δεν θέλεις να ακυρώσεις το εισιτήριο, να ρωτάς εάν σου αφήνουν την επιστροφή μέχρι IST (και κλείνεις άλλο εισιτήριο από εκεί).

Είχα στο παρελθόν περιπτώσεις με ακυρώσεις πτήσεων της Α3 σε εισιτήριο award LH. Και εφόσον θυμάμαι βρέθηκαν λύσεις, είτε μου έδωσε η Α3 σε άλλη της πτήση, είτε η LH μου άλλαξε το εισιτήριο σε πτήσεις LH group.
 
Όλα αυτά και άλλα πολλά έχουν διερευνηθεί.
Το θέμα είναι αν έχουν υποχρέωση να μας μεταφέρουν σε διαθεσιμότητα μη award.
 
Σε award εισιτήριο, με κράτηση μέσω Α3 και πτήσεις με AC 4 μήνες μετά, ακυρώθηκε το δεύτερο σκέλος (λόγω 737ΜΑΧ) και η πτήση θα γίνει μια μέρα αργότερα. Η Air Canada (ή η Aegean) υποχρεούται να πληρώσει διαμονή-διατροφή για τη μέρα αυτή αφού ο προγραμματισμός των διακοπών έχει γίνει ήδη (ξενοδοχεία, έξτρα πτήσεις κλπ); Δηλαδή τα δικαιώματα των επιβατών δεν είναι τα ίδια με τα κανονικά εισιτήρια;
 
Τα δικαιώματα επιβατών είναι τα ίδια, εξ' όσων γνωρίζω, ανεξάρτητα από το είδος του εισιτηρίου. Ωστόσο επειδή η ενημέρωση έχει γίνει περισσότερες από 14 ημέρες πριν την αναχώρηση, ίσως να μην είναι υποχρεωμένη η εκάστοτε εταιρεία να σου καλύψει τα εν λόγω κόστη. Και πάλι για αυτό δεν είμαι 100% σίγουρος. Νομίζω σχετικά με τα εν λόγω δικαιώματα παίζει επίσης ρόλο αν η πτήση που ακυρώθηκε έχει αφετηρία ή προορισμό αεροδρόμιο της Ε.Ε.
Ενδεχομένως αν η πτήση είναι π.χ. εσωτερικού Καναδά να ισχύουν άλλοι κανόνες κάλυψης ή αποζημίωσης.

Αν έκλεισες ταξιδιωτική ασφάλιση για το συγκεκριμένο ταξίδι, δες αν σου καλύπτει μια τέτοια περίπτωση. Συνήθως γλιτώνεις πολλή φασαρία και πολλά χρήματα.
 
Top