Αν το επιτρέπει η εταιρεία, ο ταξιδιωτικό γραφείο δεν μπορεί να το αρνηθεί, εκτός εάν αποδέχθηκαν οι ίδιοι την αλλαγή της ώρας, χωρίς πρώτα να σας ρωτήσουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η εταιρεία δεν επιτρέπει την επιστροφή χρημάτων.
Υπάρχει μία συγκεκριμένη διαδικασία, μέσω GDS, που διασφαλίζει όλα τα μέρη.
Έστω ότι έχω την παρακάτω κράτηση:
Κώδικας: Επιλογή όλων
[b]1. TK 1845 Y 10APR ISTATH HK1 0740 0905 TU[/b]
Η εταιρεία αποφασίζει να αλλάξει τις ώρες. Παρατήρησε ότι ο ενδείκτης ΗΚ1 (holding 1 seat OK) γίνεται ΤΚ1 (time change for 1 seat being held):
Κώδικας: Επιλογή όλων
[b]1. TK 1845 Y 10APR ISTATH TK1 1140 1305 TU[/b]
Σε αυτήν την περίπτωση, το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να μιλήσουμε με την εταιρεία και να ρωτήσουμε για τα δικαιώματα του επιβάτη. Αν η αλλαγή ξεπερνάει τις δύο ώρες, συνήθως επιτρέπεται επιστροφή χρημάτων χωρίς "πώς;" και "γιατί;". Επίσης, επιτρέπεται η υπό προϋποθέσεις αλλαγή και με άλλη εταιρεία σε βολικότερη ώρα, εάν υπάρχει συνεργασία.
Αν ο πελάτης αποδεχθεί την αλλαγή, τότε αλλάζουμε εμείς το ΤΚ1 σε ΗΚ1.
Αυτό ενημερώνει την εταιρεία ότι ο πελάτης αποδέχεται τις αλλαγές. Σε αυτήν την περίπτωση, η αεροπορική εταιρεία θεωρεί το περιστατικό λήξαν, χωρίς άλλη υποχρέωση.
Κώδικας: Επιλογή όλων
[b]@1HK<
1. TK 1845 Y 10APR ISTATH TK1 1140 1305 TU[/b]
Αν ο πελάτης δεν αποδεχθεί την αλλαγή, τότε το
ΤΚ1 θα πρέπει να παραμείνει
ΤΚ1 και να ακολουθηθεί η διαδικασία reprotection ή refund, σε συνεργασία με την εταιρεία. Στην ΤΗΥ είναι αρκετά εξυπηρετικοί σε αυτό το θέμα.