Δικαιώματα επιβατών

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με την Αεροπορική νομοθεσία και τους κανονισμούς
Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5021
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 192
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Akis » 07 Σεπ 2016, 22:24

Από όσα κατάλαβα πέταξες με την LX789 στις 4/9/2016, σωστά;
Την πτήση εκτέλεσε το αεροσκάφος HB-IHZ.
Στο fr24 βλέπω ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος την συγκεκριμένη μέρα εκτέλεσε τα παρακάτω δρομολόγια:
LX789.png
Οι δύο πρώτες πτήσεις την μέρας (ZRH-JMK-ZRH) ήταν ontime.
H τρίτη πρήση (ZRH-GAC) αναχώρησε από ZRH με καθυστέρηση 45 λεπτών, την οποία μείωσε σε 20 λεπτά εν ώρα πτήσης.
Η τέταρτη πτήση (GAC-ZRH) αναχώρησε από GAC με καθυστέρηση 36 λεπτών, την οποία μείωσε σε 28 λεπτά εν ώρα πτήσης.
Η πέμπτη πτήση τώρα (ZRH-BRU) αναχώρησε από ZRH με καθυστέρηση 1 ώρας και 10 λεπτών και έφτασε με 53 λεπτά καθυστέρηση στις BRU.
Έτσι, λοιπών, η δική σου (έκτη πτήση του α/φους) αναχώρησε από BRU με καθυστέρηση 1 ώρας και 27 λεπτών και έφτασε στην ZRH με 1 ώρα και 8 λεπτά καθυστέρηση.

Τα METAR τις συγκεκριμένης μέρας για το αεροδρόμιο της Ζυρίχης είναι τα ακάλουθα:

Κώδικας: Επιλογή όλων

LSZH 042350Z 22007KT 180V240 9999 -SHRA FEW015 SCT035 BKN050 15/14 Q1021 TEMPO 4000 SHRA
LSZH 042320Z 22007KT 190V250 9999 -SHRA FEW012 SCT045 BKN080 15/14 Q1021 TEMPO SHRA
LSZH 042250Z 23010KT 9999 FEW010 SCT035 BKN150 15/13 Q1021 TEMPO RA
LSZH 042220Z 23008KT 190V260 9999 FEW010 BKN034 15/13 Q1021 TEMPO RA
LSZH 042150Z 24004G24KT 150V320 9999 FEW008 BKN028 15/14 Q1021 TEMPO RA
LSZH 042120Z 24008KT 170V280 9999 -RA FEW010 SCT020 BKN040 15/14 Q1021 NOSIG
LSZH 042050Z 20008KT 9999 -RA FEW010 BKN050 15/14 Q1020 TEMPO RA
LSZH 042020Z 22008KT 9999 -RA FEW030 BKN055 15/14 Q1020 TEMPO SHRA
LSZH 041950Z 21007KT 170V250 9999 -RA FEW035 BKN090 16/14 Q1020 TEMPO SHRA
LSZH 041920Z 20005KT 150V230 9999 -RA FEW060 BKN090 16/14 Q1020 NOSIG
LSZH 041850Z 21010KT 9999 -RA FEW060 BKN090 16/14 Q1020 NOSIG
LSZH 041820Z 20005KT 150V260 9999 -RA FEW060 BKN090 16/14 Q1020 TEMPO SHRA
LSZH 041750Z 23009KT 190V260 9999 -RA FEW040 BKN090 16/14 Q1019 RESHRA TEMPO SHRA
LSZH 041720Z 20008KT 160V230 9999 SHRA FEW040 BKN070 16/14 Q1019 TEMPO NSW
LSZH 041650Z 19008KT 9999 SHRA FEW040 SCT060 BKN090 17/14 Q1019 TEMPO NSW
LSZH 041620Z 27006KT 230V310 9999 -RA FEW040 SCT060 BKN090 18/13 Q1019 TEMPO SHRA
LSZH 041550Z 29013KT 9999 -RA FEW040 SCT065 BKN090 19/13 Q1019 TEMPO SHRA
LSZH 041520Z 27005KT 230V300 9999 -RA FEW040 SCT060 BKN080 20/15 Q1019 TEMPO SHRA
LSZH 041450Z 29006KT 9999 SHRA FEW040 BKN080 21/16 Q1018 NOSIG
LSZH 041420Z 28006KT 9999 -SHRA FEW050 BKN090 23/15 Q1018 NOSIG
LSZH 041350Z 28005KT 240V320 CAVOK 23/15 Q1017 NOSIG
LSZH 041320Z 27006KT 9999 -SHRA FEW060 BKN090 23/14 Q1017 NOSIG
LSZH 041250Z VRB03KT CAVOK 23/14 Q1017 NOSIG
LSZH 041220Z 25004KT 160V310 CAVOK 23/15 Q1018 NOSIG

Κάποιος που μπορεί να τα διαβάσει καλύτερα τα METAR, παρακαλώ να αναλάβει εδώ.
Εγώ με μια ματιά δεν μπορώ να δω κάτι προβληματικό που να δικαιολογεί την καθυστέρηση της πτήσης σου.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


ShamrockD
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Σεπ 2016, 14:14

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό ShamrockD » 07 Σεπ 2016, 23:11

Καταρχήν σας ευχαριστώ για την βοήθεια και btw κάνετε καταπληκτική δουλειά.

Ναι αυτή ήταν η πτήση Άκη. Άρα αυτό σημαίνει οτι συνεχόμενες προηγούμενες καθυστερήσεις ήταν αυτό που οδήγησε την τελική μεγαλύτερη καθυστέρηση,όπως επισήμανε και ο Ulrike? Δηλαδή ευθύνη της εταιρίας και όχι καιρικές συνθήκες..

Ulrike, εγώ ανέφερα ουσιαστικά την ώρα που απογειώθηκε (ίσως ως μην γνωρίζοντας πως υπολογίζονται οι χρόνοι). Πρέπει να ήταν γύρω στις 21.50. Ξόδεψε σίγουρα 10-15 λεπτά στον αεροδιάδρομο (απο πότε μετράει ο χρόνος? εξού και το 21.35 που λέει η photo παραπάνω) και και επίσης αρκετή ώρα να αποβιβάσει και να επιβιβάσει, καθώς ήταν γεμάτες όλες οι πτήσεις. Χώρια που φυσικά ήρθε πολύ καθυστερημένα.
0 x

sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 52

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 07 Σεπ 2016, 23:35

Η εταιρεία προσπαθεί να το καλύψει με το μικρότερο δυνατό κόστος για εκείνη - εμένα μου είναι προφανές πως δικαιούσαι cash και εκείνοι θέλουν να την κάνουν με ένα voucher. Επέμεινε μέχρι το τέλος, και εν ανάγκη απείλησε πως θα καταφύγεις στα σχετικά sites που το αναλαμβάνουν (παίρνοντας σχετική προμήθεια). Είμαι σίγουρος πως θα πάρεις κάτι καλύτερο.

Υ.Γ. Το Ulrike παραπέμπει σε γυναικείο όνομα :shock:
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 151

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 08 Σεπ 2016, 08:32

Μένει λοιπόν η ερώτηση πρώτον γιατί έφυγε με τόσο καθυστέρηση από Ζυρίχη για Βρυξέλλες (στο ίδιο δρομολόγιο το μεσημέρι μετά το boarding completed στην προβλεπόμενη ώρα κι εγώ περίμενα πάνω από 30 λεπτά στο αεροπλάνο λόγω περιορισμών σλοτς στις Βρυξέλλες λόγω ανέμων – αυτό τουλάχιστον ήτανε η εξήγηση του πιλότου). Και δεύτερον γιατί μετά με ακόμα μεγαλύτερη καθυστέρηση πίσω από Βρυξέλλες στη Ζυρίχη.

Το γεγονός ότι περιμένατε 10-15 λεπτά στο αεροπλάνο πριν από την απογείωση μπορεί να κάνει με starting ή/και landing slots, και στις Βρυξέλλες και στη Ζυρίχη δεν είναι σπάνια να έχεις κάποια καθυστέρηση λόγο slots. Κι εκεί ένας λόγος μπορεί να ήτανε και καιρικές συνθήκες (που δεν είναι μόνο καταιγίδα ή χιονοστιβάδα, αλλά αρκεί κάποιοι άνεμοι που οδηγούν σε περιορισμένες landing rates). Δηλ. δεν αποκλείω ότι όντως έπαιζαν κάποιο ρόλο.

Εάν αυτό αρκεί να δικαιολογήσεις τέτοια καθυστέρηση, άλλο θέμα είναι. Μάλλον δεν ήτανε ο μοναδικός λόγος. Για μένα ακούγεται σαν να ήτανε λίγο καιρικές συνθήκες (κάποιες καθυστερήσεις είχα κι εγώ εκείνη τη μέρα, που μέχρι το βράδυ συχνά γίνονται μεγαλύτερες), λίγο γενικά προβλήματα slots (ώρα αιχμής, τέλος διακοπών κλπ), λίγο καθυστερήσεις στο handling (από την εμπειρία μου δεν είναι σπάνια στις Βρυξέλλες η καθυστέρηση να γίνεται μεγαλύτερη…). Δεν το γνωρίζω, αλλά ξεκάθαρη ευθύνη της Swiss επίσης δεν μου φαίνεται.

Ούτε γνωρίζω πώς θα το έβλεπε ένας δικαστής όσον αφορά την πλήρη αποζημίωση. Δεν είμαι νομικός ούτε ειδικός σε θέματα αποζημιώσεων, απλά γράφω από την εμπειρία μου. Σίγουρα οι αεροπορικές εταιρίες προσπαθούν να περιορίσουν κι αυτές τη ζημιά τους, και όχι σπάνια αρνούνται την αποζημίωση ακόμα σε ξεκάθαρες περιπτώσεις (όπως με τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζουν σαν να μην ήτανε ευθύνη τους). Αλλά τόσο ξεκάθαρα εκεί τουλάχιστον σε μένα δεν μου φαίνεται. Αν και βέβαια δεν χάνεις τίποτα εάν τους γράψεις ξανά ζητώντας διευκρυνήσεις κλπ.

@sunnysky Ναι, γυναίκα είμαι. Απαγορεύεται να πετάς ως γυναίκα :mrgreen:
0 x


ShamrockD
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Σεπ 2016, 14:14

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό ShamrockD » 08 Σεπ 2016, 11:30

Και εγώ αυτό πιστεύω, οτι πιθανόν να ήταν ένας συνδυασμός πολλών παραγόντων, σίγουρα με τους ίδιους να έχουν ένα ποσοστό ευθύνης, εξού και το κουπόνι που μου έδωσαν με την μία. Χωρίς να αποκλείει οτι δεν μου το έδωσαν για να με ξεφορτωθούν ήσυχα.

Έστειλα ένα e-mail ζητώντας καλύτερες διευκρινίσεις, και έστειλα και στα αεροδρόμια. Αν έχω κάποιο διαφορετικό νέο, ίσως το κυνηγήσω λίγο ακόμα με προσωπικά e-mail η τηλέφωνο καλύτερα στην Swiss. Αλλά αν το κύνηγησω μέσω flightright, φαντάζομαι δεν έχω να κερδίσω (αν κερδίσω) πολλά περισσοτερα. Αν παίρνουν το 25% των 400, τότε μου μένουν 300,μικρή διαφορά απο το voucher.
0 x

heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 10 Οκτ 2016, 08:32

Kαλημέρα,

Με παρέπεμψαν σε αυτό το thread για μια ερώτηση που έκανα στο thread της Ryanair.Στις 7/10 έκανα μία πτήση από PFO για ΑΤΗ πτήση FR1210, η οποία ήταν προγραμματισμένη για 15:20 αλλά είχε καθυστέρηση 5 ώρες και 41 λεπτά,με βάση το mail που μου έστειλαν,και ήταν να φύγουμε 20:40.Στην πραγματικότητα πετάξαμε γύρω στις 21:10-20.Το Σάββατο το πρωί μου έστειλαν ένα mail που ουσιαστικά παραδέχονται ότι υπήρχε καθυστέρηση και ότι μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση από την ασφάλεια μου.Σύμφωνα όμως με τον EU261 δεν δικαιούμαι αποζημίωση μέχρι 250ε για καθυστέρηση μεγαλύτερη των 3ωρών σε intra-EU πτήσεις απόστασης <1500km?

Στο site της Ryanair έχουνε αυτή την φόρμα, https://eu261claims.ryanair.com/?lg=EL , η οποία όμως νομίζω δεν ταιριάζει στην περίπτωση μου γιατί κάνεις claim για έξοδα που έκανε λόγω του delay αν κατάλαβα καλά.Το θέμα είναι που θα κάνω εγώ το claim?Γιατί βρήκα αυτή την φόρμα στο site της Ryanair, https://refundclaims.ryanair.com , αλλά στα reasons έχει delay >3 hours and will not travel

Επισυνάπτω το mail που μου έστειλαν καθώς και 2 φωτογραφίες που τράβηξα που υποδεικνύουν την καθυστέρηση
Εικόνα
Εικόνα
Συνημμένα
delay.png
0 x

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5021
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 192
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Akis » 10 Οκτ 2016, 18:08

Το σημαντικότερο είναι ο λόγος καθυστέρησης. Για τον λόγο δεν γράφεις κάτι, οπότε δώσε μας και αυτές τις πληροφορίες και μετά βλέπουμε.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 10 Οκτ 2016, 18:35

Δεν γνωρίζω κάποιον επίσημο λόγο,δλδ να έχω κάποιο έγγραφο που να αποδεικνύει τι έγινε.Η υπάλληλος στο αεροδρόμιο μας είπε οτι το αεροπλάνο που προοριζόταν να πετάξει για Αθήνα εκτελούσε πριν το δρομολόγιο Ciampino-Πάφο και για αυτό είχε καθυστέρηση.
0 x

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5021
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 192
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Akis » 10 Οκτ 2016, 21:39

Οπότε μάλλον δικαιούσαι. Ή θα επικοινωνήσεις με την εταιρεία ή θα το δώσεις σε κάποια εταιρεία τύπου flightright να κάνουν την δουλειά.
1 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 10 Οκτ 2016, 21:48

Oταν λες να επικοινωνήσω φαντάζομαι εννοείς με mail σε κάποιον υπεύθυνο στο refund section της Ryanair.Αν ναι έχεις στα υπόψιν σου, πόσο αξίζει να περιμένω για απάντηση και βασικά του τι περίπου να περιμένω..

To flightright δεν το είχα στα υπόψην. Από ότι είδα με βάση το δικό τους estimation δικαιούμαι αποζημίωση 184 λιρών και μετά το δικό τους commision ήταν κάπου στα 130 λίρες. Αυτό όμως που με ενδιαφέρει είναι αν σε περίπτωση που δεν κερδίσει η εταιρία το claim εγώ είμαι υποχρεωμένος να καλύψω το fee? Eίδα στο site ότι έτσι διαφημίζουν αλλά ισχύει αυτό?

Ευχαριστώ για την βοήθεια
0 x


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5021
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 192
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Akis » 10 Οκτ 2016, 22:45

Πάντα γραπτώς με email η φαξ. Συγκεκριμένες διευθύνσεις ή αριθμούς δεν γνωρίζει.

Όσον αφορά την flightright, δεν πληρώνεις κάτι αν δεν σε αποζημιώσει η εταιρεία. Αν η εταιρεία σε αποζημιώσει, τότε η flightright κρατάει 25% συν ΦΠΑ.
What does Flightright cost?

You only pay us in case of success. We then receive 25% of the enforced compensation plus VAT. Should we be unsuccessful, you don't pay anything.
1 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 151

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 10 Οκτ 2016, 23:34

Προσοχή με Ryanair και flightright. Μόλις την τελευταία εβδομάδα διάβασα ένα άρθρο ότι η FR άλλαξε σιωπηλά τους γενικούς της όρους απαγορεύοντας την παραχώρηση αιτήσεων σε τρίτους.

Μάλιστα, έγινε λόγο για έναν πελάτη στον οποίο αρνήθηκε την πληρωμή μέσω τέτοιας εταιρίας για αυτό το λόγο.
Βλέπε εδώ, άρθρο 15.

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-in ... conditions

Απ΄ την άλλη πλευρά, εκεί έχει και μια φόρμα για απαιτήσεις σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕ
https://eu261claims.ryanair.com/?lg=EN
1 x

heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 11 Οκτ 2016, 08:18

Ευχαριστώ για την διευκρίνηση.Από ότι διάβασα τον κανονισμό πρέπει πρώτα να επικοινωνήσω εγώ μαζί τους και μετά αν υπάρξει κάποια επιπλοκή να ανατεθεί η υπόθεση σε κάποιον τρίτο.Ούτω ή άλλως σκόπευα να στείλω ένα mail προσωπικά να δω τι θα γίνει.

Τώρα αυτό το link που έβαλες δεν είναι για expenses claim?Δλδ για απαραίτητα έξοδα που έγιναν λόγω της καθυστέρησης στην πτήση.Πχ λεωφορείο για πίσω,ξενοδοχείο ,έξτρα γεύματα πέρα από το voucher κτλ.
0 x


ariadgr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 22:59
x 2

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό ariadgr » 11 Οκτ 2016, 21:48

heleuthe έγραψε:Τώρα αυτό το link που έβαλες δεν είναι για expenses claim?Δλδ για απαραίτητα έξοδα που έγιναν λόγω της καθυστέρησης στην πτήση.Πχ λεωφορείο για πίσω,ξενοδοχείο ,έξτρα γεύματα πέρα από το voucher κτλ.


Αν διάβαζες στο κάτω μέρος της φόρμας, θα έβλεπες το παρακάτω:
If your flight has been cancelled or delayed more than 3 hours (on arrival) and is caused by reasons within the control of Ryanair you may be entitled to compensation, click here for more information and click here to submit your compensation claim

απ'όπου και θα έβρισκες το link https://contactform.ryanair.com/?cr=eu261&lg=en&id=78
1 x

heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 12 Οκτ 2016, 17:30

Να σου πω την αλήθεια αυτή την φόρμα δεν την είχα δει.Οπότε θα συμπληρώσω την φόρμα και θα την στείλω.

Έχω μόνο μία απορία, σε αυτά που μου ζητάει είναι και τα τραπεζικά στοιχεία από τα οποία έκανα την κράτηση. Εγώ συνήθως χρησιμοποιώ ένα λογαριασμό που έχουμε με τον αδερφό μου ο οποίος είναι αποκλειστικά για αγορές αλλά ο λογαριασμός αυτός είναι στο όνομα του αδερφού μου.Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει πρόβλημα ακόμα και αν παρουσιάσει όλες τις πληροφορίες που ζητάνε? Εκτός και αν δεν είναι απαραίτητο να βάλω τα στοιχεία του λογαριασμού που πληρωθηκε η κράτηση και απλά να βάλω τα στοιχεία μου και να δωσω και τα 4 ψηφία της κάρτας που έγινε η κράτηση
0 x



Επιστροφή σε “Αεροπορική νομοθεσία και κανονισμοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης