Δικαιώματα επιβατών

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με την Αεροπορική νομοθεσία και τους κανονισμούς
ariadgr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 22:59
x 2

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό ariadgr » 13 Οκτ 2016, 00:11

Η κράτηση δεν πληρώθηκε με λογαριασμό, πληρώθηκε με κάρτα.
Από που τράβηξε λεφτά η κάρτα όταν αγόρασες τα εισιτήρια δεν ενδιαφέρει τη Ryanair.

Σου ζητάει (για επιβεβαίωση) τα 4 τελευταία ψηφία της κάρτας που χρησιμοποιήθηκε, καθώς και στοιχεία ενός ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ τραπεζικού λογαριασμού [your bank details (Bank Name/Account Holder/Account Number/IBAN/Swift)], για να σου επιστρέψουν (αν συμφωνήσουν) σε αυτό το λογ/μο που θα δηλώσεις τώρα, τα χρήματα.
1 x


heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 18 Οκτ 2016, 12:48

Όπως περίμενα απάντησαν αρνητικά. Αλλά επικαλέστηκαν καιρικές συνθήκες και έχω δει άρθρα στο ιντερνετ ότι αυτός ο λόγος δεν στέκει για να αρνηθούν την αποζημίωση.Απλά οι περισσότεροι δεν το κυνηγάνε μετά από την πρώτη αρνητική απάντηση. Συγκαταλεγονται οι καιρικές συνθήκες σαν “extraordinary circumstances”?

Το θέμα είναι πως μπορώ να συνεχίσω μετά.Να το αναθέσω σε μια εταιρία σαν την flightright ή Βοtt &Co ή να στείλω mail ο ίδιος που να ζητώ αποζημίωση? έχει κανένας προχωρήσει σε τέτοια ενέργεια?
Συνημμένα
ryan.PNG
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 650
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 157

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 18 Οκτ 2016, 14:26

Καιρικές συνθήκες που αφορούν την δική σου πτήση φυσικά είναι exceptional circumstances. Δεν φταίει η αεροπορική εταιρία για μια καταιγίδα.

Όμως, εφόσον ξέρω δεν μπορεί να δικαιολογήσει την καθυστέρηση μιας πτήσης το βράδυ γιατί το πρωί σε άλλη πτήση είχε καταιγίδα (δηλ. αυτό το knock on effect). Εκεί οι αεροπορικές θα έπρεπε να σχεδιάζουν το πρόγραμμα με τέτοια τρόπο να έχουν κάποια ρεζέρβα. Αν και δεν γνωρίζω πού εκεί είναι τα ώρια. Εάν είχε καταιγίδα στην Αθήνα και για αυτό το λόγο αναχώρισε με καθυστέρηση για Πάφος και επομένως είχε καθυστέρηση και η επιστροφή μάλλον δικαιολογείται ως exceptional circumstances, ενώ εάν η καταιγίδα αφορούσε κάποια άσχετη με τη δική σου πτήση το πρωί και λόγω του στενού προγράμματας της FR αυτή η καθυστέρηση συνεχίζεται όλη την μέρα μάλλον όχι...
1 x

heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 18 Οκτ 2016, 18:05

H πτήση μου εμένα έγινε από Πάφο για Αθήνα και την ημέρα της πτήσης ο καιρός στην Πάφο ήταν μια χαρά καλοκαιρινός.
Το θέμα είναι ότι η προηγούμενη πτήση που ερχόταν στην Πάφο από Ρώμη είχε καθυστέρηση λόγω καιρού όπως λένε οι αρμόδιοι της Ryanair με αποτέλεσμα να έχουμε γυρω στις 6 ώρες καθυστέρηση.Παρόλα αυτά το αεροπλάνο που έφευγε για Θεσσαλονική κάποια στιγμή το απόγευμα έφυγε κανονικά στην ώρα του.
0 x


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Akis » 18 Οκτ 2016, 18:10

Η απάντηση της ryanair δεν λέει κάτι συγκεκριμένο. Δεν λέει σε ποιο αεροδρόμιο / πτήση υπήρξε καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών. Οπότε, είμαι με αυτά που γράφει η Ulrike, ότι η καθυστέρηση υπήρξε σε κάποια νωρίτερη πτήση και αυτό χρησιμοποιεί η εταιρεία ως δικαιολογία.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 19 Οκτ 2016, 08:02

Αρα πιστεύεται ότι πρέπει να στείλω ένα προσωπικό email στην εταιρία?
0 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 52

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 19 Οκτ 2016, 14:26

Δες απο το fr24 τα προηγουμενα δρομολογια του αεροπλανου, και δες που εγινε η καθυστερηση, και επιβεβαιωσε πως εγινε στην Ρωμη οπως σου ειπαν. Τωρα, δεν ξερω αν μπορουμε να δουμε καπως τι καιρο ΕΚΑΝΕ καπου μια συγκεκριμενη χρονικη στιγμη στο παρελθον, ωστε να το διασταυρωσεις..
0 x


heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 19 Οκτ 2016, 17:31

Δυστυχώς το FR24 δεν μου δίνει την δυνατότητα να δω περα απο 7 μέρες πριν.
Σύμφωνα με αυτό το άρθρο οι καιρικές συνθήκες δεν θεωρούνται λόγος μη απζημίωσης https://www.theguardian.com/money/2016/ ... mpensation
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 650
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 157

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 19 Οκτ 2016, 23:38

Όπως και να ήτανε τα δρομολόγια του αεροπλάνου, προσωπικά δεν βλέπω πώς μια καταιγίδα στη Ρώμη ή αλλού μπορεί να δικαιολογήσει καθυστέρηση 6 ωρών σε πτήση Πάφο – Αθήνα….

Δεν ξέρω ποιός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με την FR (contact form, e-mail, επιστολή…), αλλά εγώ θα τους απαντούσα ακριβώς αυτό.
0 x

heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 20 Οκτ 2016, 10:24

Σκέφτομαι να στείλω ένα email στο Customer Service Department της Ryan.

To mail που σκέφτομαι να στείλω είναι αυτό.
Dear Sir/Madam

I am writing regarding flight FR1210 on 7/10/2016 from Paphos-PFO to Athens-ATH with the scheduled departure time of 15:20.

My booking reference is . This flight departed at 21:10 and arrived around 6 hours late at ATH,Athens airport.

In response to your previous contact over the form from your website,reference number , I received this exact statement(attached file) from an unnamed spokeperson from your Customer Service Department.

I believe that weather conditions to any country within Europe,excluding Cyprus and Greece which the delyed route includes, can't cause a 6 hour delay to the said flight.My scheduled flight length was less than 1500km so the total compensation sought is 250€.

The judgment of the Court of Justice of the European Union in Tui & others v CAA confirmed the applicability of compensation for delay as set out in the Sturgeon case. As such, I am seeking compensation under EC Regulation 261/2004 for this delayed flight.

I am urging you to provide detailed documentation of reasons that caused the delay on flight FR1210 and actions taken to avoid the 6 hour delay.Inability to provide such documents and not providing a response within 15 working days will force me to seek legal actions.

Yours Sincerely,


Ποια η άποψη σας?
0 x


YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 52

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 21 Οκτ 2016, 14:09

Απο το fr24 -
Σύμφωνα με αυτό, το αεροπλάνο σου ήρθε στην Πάφο απο την Αθήνα, ενώ απο την Ιταλία έφυγα χωρίς καθυστέρηση και έφτασε στην Θεσσαλονίκη στην ώρα του.
(Επιβεβαιώνω, μιλάμε για την πτήση FR1210, 07/OCT/16)


Screen Shot 2016-10-21 at 14.06.48 .png
Screen Shot 2016-10-21 at 14.06.05 .png
0 x

heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 22 Οκτ 2016, 11:07

Από ότι φαίνεται από τις πληροφορίες που ανέβασες το αεροπλάνο που ήρθε Πάφο από Αθήνα (FR1200) ήταν αυτό που μας πήρε.Το οποίο το βρίσκω λογικό προσγειώθηκε Πάφο 20:41. Το θέμα είναι οτι δεν είναι αυτο το αεροπλάνο που προοριζόταν να μας πάρει μιας και η αρχική προγραμματισμένη ώρα πτήσης του είναι 17:30 ώρα που κανονικά η πτήση FR1210 θα έφτανε Αθήνα μιας και η προγραμματισμένη ώρα πτήσης ήταν 15:20
0 x

heleuthe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Ιουν 2016, 12:42

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό heleuthe » 11 Νοέμ 2016, 13:43

Επανέρχομαι μετά από 15 μέρες.Μιας και η Ryanair δεν απάντησε ποτέ στο mail μου πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να κάνω αίτημα με το flightright.

Tι λέτε?
0 x


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 820
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 29
Επικοινωνία:

Re: Καθυστέρηση 24+ ωρών σε υπερατλαντική πτήση

Δημοσίευσηαπό lewton » 08 Μαρ 2017, 13:39

lewton έγραψε:The facts

Πτήση (επιστροφής) IB6856 από EZE σε TXL, μέσω MAD
Ημερομηνία: 29.03.03.2016
Ύστερα από 2,5 ώρες μέσα στο αεροπλάνο και 2 φορές που το αεροπλάνο έκανε taxi αλλά γύρισε πίσω λόγω τεχνικού προβλήματος μας έβγαλαν.
Μου έδωσαν διαμονή στο Buenos Aires και φαγητό για 24 ώρες.
Μου έκλεισαν επιστροφή την επόμενη ημέρα με DLH.
Έφτασα στο TXL με καθυστέρηση 28 και βάλε ωρών (αντί για 11:55 στις 30.03 έφτασα στις 15:55 στις 31.03).

Έστειλα επιστολή (όχι κάποιο μοντέλο παραπόνων αλλά την έγραψα μόνος μου στο Word) όπου ζήτησα αποζημίωση και μου απάντησαν ότι δεν δικαιούμαι αποζημίωση επειδή ήταν τεχνικό πρόβλημα και όχι δικό τους φταίξιμο.

Επισυνάπτω τα boarding passes και την απάντησή τους.

Iberia_bp1.png
Iberia_bp2.png
Iberia_answer.JPG

Οι ερωτήσεις μου

1. Δικαιούμαι αποζημίωση;
2. Πώς θα την διεκδικήσω από εδώ και πέρα δεδομένου ότι αρνήθηκαν ήδη μια φορά.
3. Τα μίλια της πτήσης IB6856 και της ανταπόκρισης (που δεν τις έκανα) δεν μου πιστώθηκαν. Αυτό σημαίνει ότι τα χάνω; Μήπως μπορώ κάπως να διεκδικήσω τα μίλια από την πτήση της DLH;


lewton έγραψε:Πριν πάω μέσω flightright, έλεγα να μιλήσω με δικηγόρο που μου προτάθηκε με πμ από μέλος του forum. :P


Επιστρέφω σε αυτό.
Έχουν περάσει μήνες αλλά ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα, το αμέλησα επειδή έμπλεξα με νέα δουλειά, μετακόμιση etc.
Προχθές επικοινώνησα με τον δικηγόρο που μου πρότεινε μέλος του forum.
Μου είπε ότι τα έξοδα (δικαστικά και αμοιβή του) είναι περίπου 420-450€ και ότι αν κερδίσουμε θα τα πληρώσει η Iberia και θα μου μείνουν τα 600€ καθαρά.
Αν όμως χάσουμε θα έχω χάσει αυτό το ποσό.

Τι λέτε, πόσο πιθανό είναι να χάσω;
Μιλάμε για πτήση που ακυρώθηκε λόγω προβλήματος επικοινωνίας του αεροσκάφους με τον Πύργο Ελέγχου, έχω μάλιστα έγγραφο που μου έδωσε το προσωπικό εδάφους της Iberia στο Buenos Aires που γράφει ότι η πτήση ακυρώθηκε λόγω MANTENIMIENTO (συντήρησης).
Να το ρισκάρω λοιπόν και να κινηθώ με τον δικηγόρο;
0 x
no more FlyBaboo........ :(

IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1465
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 32
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 08 Μαρ 2017, 20:38

να μην κάνεις καμία κίνηση γιατί στο τεχνικό μπορεί να πουν ότι << ενώ εμείς κάναμε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, έγινε στα ξαφνικά χωρίς δική μας υπαιτιότητα. Στον επιβάτη δώσαμε ξενοδοχείο και φαγητό καθώς και εισιτήριο με τρίτη εταιρεία για τον τελικό του προορισμό >> κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Οπότε η εταιρεία έκανε το χρέος της κατά κάποιο τρόπο αλλα αποζημίωση μπορεί να την αποφύγει.
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.



Επιστροφή σε “Αεροπορική νομοθεσία και κανονισμοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης