Δικαιώματα επιβατών

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με την Αεροπορική νομοθεσία και τους κανονισμούς
Άβαταρ μέλους
KOSTASX
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 24 Μαρ 2007, 11:14
x 6

Re: Your flight has been re-scheduled

Δημοσίευσηαπό KOSTASX » 04 Δεκ 2008, 20:01

Απο την στιγμή (όπως είπε ο φίλος red_fly9) πού 24 ώρες πρίν την πτήση μπορείς να πάρεις όλο το ποσό πίσω γιατί δεν την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια πρός την Αιγαίου..?? Να κλείσεις την ώρα που σε βολεύει και ας δώσεις και κάτι παραπάνω..
0 x


Άβαταρ μέλους
cacofonix
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 02 Σεπ 2007, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Your flight has been re-scheduled

Δημοσίευσηαπό cacofonix » 04 Δεκ 2008, 20:27

Δεν διαθέτω να δώσω παραπάνω, και πολλά είναι τα 88 ευρώ, μόλις γύρισα από Πράγα...Ας μου το κάνουν open. To θέμα έιναι ότι ήταν μετ'επιστροφής και πήρα τηλ. στις κρατήσεις και μου είπαν να πάω από ένα γραφείο της Ολυμπιακής.
0 x

Άβαταρ μέλους
KOSTASX
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 24 Μαρ 2007, 11:14
x 6

Re: Your flight has been re-scheduled

Δημοσίευσηαπό KOSTASX » 04 Δεκ 2008, 20:34

Άραγε ,καλή δύναμη με καλά ξυπνητούρια..? :D
0 x

Άβαταρ μέλους
Thanasis_U2
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 19 Μαρ 2006, 10:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WZZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EPKK
Τοποθεσία: Krakow
Επικοινωνία:

Re: Your flight has been re-scheduled

Δημοσίευσηαπό Thanasis_U2 » 04 Δεκ 2008, 20:53

η καλα ξενυχτουδια :twisted:
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3451
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 505

Re: Your flight has been re-scheduled

Δημοσίευσηαπό aakunz » 04 Δεκ 2008, 21:03

Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, μπορείς να διεκδικήσεις το 100% της αξίας του εισιτηρίου (όχι όμως και του service fee) ανεξαιρέτως αν σε ειδοποίησαν 10μήνες ή δύο ώρες πριν την πτήση. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ζητήσεις ακύρωση της θέσης για να μην γίνει NON SHOW. Δεν φταις εσύ που ακύρωσαν την πτήση και σε έβαλαν στην προηγούμενη.

Καλό σου ταξίδι
0 x

Άβαταρ μέλους
cacofonix
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 02 Σεπ 2007, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Your flight has been re-scheduled

Δημοσίευσηαπό cacofonix » 04 Δεκ 2008, 22:29

aakunz έγραψε:Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, μπορείς να διεκδικήσεις το 100% της αξίας του εισιτηρίου (όχι όμως και του service fee) ανεξαιρέτως αν σε ειδοποίησαν 10μήνες ή δύο ώρες πριν την πτήση. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ζητήσεις ακύρωση της θέσης για να μην γίνει NON SHOW. Δεν φταις εσύ που ακύρωσαν την πτήση και σε έβαλαν στην προηγούμενη.

Καλό σου ταξίδι

Μπορώ να το βρω κάπου εγγράφως να τους το στρίψω στη μούρη;
Εγώ μπορεί να έρχομαι από εξωτερικό και να είχα υπολογίσει ότι με μία καθυστέρηση 2 ωρών προλάβαινα να πάω να κάνω το check-in και να πετάξω κανονικά. Οπότε σε αυτή την περίπτωση τι θα γινόταν; Εμένα μπορεί να μην με καλύπτει αυτή η αποζημίωση, να πρέπει να βρισκομαι κάπου μια συγκεκριμένη ώρα...
Έτσι όπως γίναν τα πράγματα, δεν έχω καμμία όρεξη να κατέβω, άσε που έχω αφήσεις κάτι εκκρεμότητες και έχω dead-line τη Δευτέρα... :banana:
0 x

Άβαταρ μέλους
cacofonix
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 02 Σεπ 2007, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Your flight has been re-scheduled

Δημοσίευσηαπό cacofonix » 04 Δεκ 2008, 22:50

Σύμφωνα με αυτό:
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=16&t=5518&st=0&sk=t&sd=a&start=15#p78973 τι μπορώ να διεκδικήσω;
0 x


Άβαταρ μέλους
cacofonix
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 02 Σεπ 2007, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό cacofonix » 05 Δεκ 2008, 19:34

Έστειλα fax ζητώντας αποζημίωση 250 ευρώ καθώς και τα χρήματα από τα εισητήρια. Δυστυχώς έχω πολλή δουλειά το ΣΚ αλλιώς θα ζητούσα και τη διοαμονή και θα πήγαινα να κοιμηθώ σε κανένα καλό ξενοδοχείο...



Τι θυμήθηκα τώρα...
1. Βερολίνο, 2005: Παρέα 5 ατόμων ξεμένουμε στο Βερολίνο χωρίς χρήματα λόγω απεργίας στο Ελ. Βενιζέλος. Έλαβα email από την easyjet και πετάξαμε 2 ημέρες μετά. Το θέμα είναι ότι δεν είχε κανείς μας χρήματα και αναγκαστήκαμε, με τη συνέναιση του ξενοδόχου, να μείνουμε 5 άτομα σε ένα 3κλινο με τα ίδια χρήματα. Φαγητό; Donuts... Μιλήσαμε τηλεφωνικά με φίλο δικηγόρο από Ελλάδα και μας είπε ότι δεν δικαιούμαστε αποζημίωση. Πήγαμε στο προξενειό και στην πρεσβεία και μας είπαν να πάμε την Τρίτη...Τους αφήσαμε ένα σημείωμα ότι είναι κρατικοδίαιτοι, κομματόσκυλα κλπ.. Δεν το κυνηγήσαμε το θέμα...

2. Σαρλερουά, 2006: Φαντάρος, ψάρακας 1 μήνα, την κοπανάω με πτήση charter για Charleroi για τον τελικό του Uleb Cup. Το αεροπλάνο ήταν να πετάξει τα ξημερώματα, και έφυγε το μεσημέρι...Φώναζα εγώ για αποζημίωση, κανείς δεν ακολούθησε... Βέβαια, δεν μπορούσα να το κυνηγήσω μόνος μου, διότι είμουν φαντάρος, και δεν είχα άδεια εξόδου από τη χώρα...

3. Χανιά - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, 2006: Κλείνω μεσημεριανή πτήση από Χανιά για Αθήνα με ανταπόκριση Θεσσαλονίκη, έτσι ώστε να μην πάω Θεσσαλονίκη τα χαράματα, για να προλάβω να κοιμηθώ σαν άνθρωπος και να μπω στο στρατόπεδο στην ώρα μου. Το αεροπλάνο για Αθήνα καθυστερεί, αρκετοί επιβάτες είχαμε την ανταπόκριση για Θεσσαλονίκη. Από την Ολυμπιακή μας είπαν ότι το αεροπλάνο θα μας περιμένει...Αμ δε...Γνώρισα μια κοπελίτσα και αράξαμε 5-6 ώρες στο αεροδρόμιο...Αν το ξερα, θα ζήταγα χρηματική αποημίωση και ξενοδοχείο... για 2 φυσικά... :mrgreen:


Τι θα μπορούσα να διεκδικήσω;
0 x

ariadgr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 22:59
x 2

Αποζημίωση για ακύρωση πτήσης λόγω τεχνικής βλάβης

Δημοσίευσηαπό ariadgr » 19 Ιαν 2009, 21:00

Το πλήρες κείμενο στα αγγλικά μπορείτε να το βρείτε εδώ:
http://www.elliott.org/blog/merry-chris ... ry-present

αναφέρω ένα απόσπασμα:

The court ruled the following (to access the full text, search for C-549/07):
A technical problem in an aircraft which leads to the cancellation of a flight is not covered by the concept of ‘extraordinary circumstances’ within the meaning of that provision, unless that problem stems from events which, by their nature or origin, are not inherent in the normal exercise of the activity of the air carrier concerned and are beyond its actual control.

The frequency of the technical problems experienced by an air carrier is not in itself a factor from which the presence or absence of ‘extraordinary circumstances’ within the meaning of Article 5(3) of Regulation No 261/2004 can be concluded.

The fact that an air carrier has complied with the minimum rules on maintenance of an aircraft cannot in itself suffice to establish that that carrier has taken ‘all reasonable measures’ within the meaning of Article 5(3) of Regulation No 261/2004 and, therefore, to relieve that carrier of its obligation to pay compensation provided for by Articles 5(1)(c) and 7(1) of that regulation.


What does that mean for you? Finally, the “extraordinary circumstances” loophole has been closed.
This applies to any flight to and from an EU member state, even to an American airline.

“It is now going to be difficult for airlines to keep hiding behind ‘exceptional circumstances’”

Ας το έχουμε στο νού μας, κάποια στιγμή μπορεί να μας χρησιμεύσει.
0 x

Άβαταρ μέλους
Rudy
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: 15 Ιουν 2008, 17:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AAR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KMDW
x 1

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Rudy » 08 Φεβ 2009, 03:00

Επροκειτω να πεταξω με Delta απο Σικαγο για Εδιμβουργο μεσω JFK μεταξυ 12 Φεβ και 16 Φεβ. Σημερα το πρωι ομωs ελαβα ενα τηλεφωνιμα απο τη Delta οπου με ενημερωσαν πωs υπηρξε αλλαγη στα schedules τουs και θα πρεπει να επιστρεψω 18 Φεβ γιατι οι πτησειs για 16 και 17 δεν θα τηρηθουν. Ρωτησα εαν θα ηταν δυνατον να με βαλουν σε καποια αλλη πτηση μεσω Λονδινου, Γλασκωβηs η οπουδηποτε αλλου αλλα μου ειπαν πωs αυτο δε γινετε. Ειναι δυνατoν? 5 μερεs πριν το ταξιδι να γινετε τετοια radical αλλαγη χωριs να δινετε η δυνατοτητα για το παραμικρο flexibility? Ξερετε εαν θα μπορουσα να κανω η να απαιτησω κατι? Αυτη η αλλαγη εχει πραγματικα screw over το προγραμμα μου.


Ευχαριστω εκ των προτερων
0 x
Check out my personal trip report and aviation blog: http://widebodyroga.weebly.com/
Η προσωπική μου ιστοσελίδα με trip reports και πολλά άλλα: http://widebodyroga.weebly.com/


Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 12

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό SK » 08 Φεβ 2009, 11:24

Κανονικά πρέπει ή να σε βάλλουν σε κάποια πτήση με την αρχική ημερομηνία ή να σου κάνουν full refund το εισητήριο. Ξανατηλεφώνησε, και εάν πάλι δεν σε εξυπηρετήσουν στην ημερομηνία, ζήτησε να μιλήσεις με supervisor. Eννοείται πως θα είσαι ευγενικός κτλ.
0 x

Άβαταρ μέλους
FLIGHTATT
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: 04 Μαρ 2003, 17:08
Τοποθεσία: ATHENS-GREECE

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό FLIGHTATT » 02 Μαρ 2009, 22:04

Καλησπέρα σας,
είχα 2 e-tickets (promotional fare,TOTAL 221,30 EUR)για VIE το Μάιο (προπληρωμένα από 21 Ιανουαρίου)και σε τηλεφωνική επικοινωνία μου με τις κρατήσεις, μου ανακοίνωσαν ότι οι πτήσεις αναστέλλονται και θα μου επιστρέψουν το αντίτιμο ΠΑΡΑΚΡΑΤΩΝΤΑΣ 40ευρώ(2X20)για service fee!
Διαμαρτυρήθηκα αλλά με παρέπεμψαν στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών(από αύριο 03/03/2009).
Σκέφτομαι ότι εάν είχαν ,για παράδειγμα, 1000 προπληρωμένες κρατήσεις θα βάλουν στα ταμεία τους 20.000 ευρώ+ τόκους
με μηδέν παροχές!!!
Γνωρίζετε εάν έχουν το δικαίωμα να κάνουν αυτή την παρακράτηση χρημάτων?
0 x

Άβαταρ μέλους
manos_p
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 24 Ιουν 2007, 21:35

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό manos_p » 02 Μαρ 2009, 22:09

Δεν είμαι σίγουρος αλλά πιστεύω πως όταν μία αεροπορική εταιρεία ακυρώσει κάποιο δρομολογιο της υποχρεούται να σε στείλει με άλλη εταιρεία ή να σε βάλει στο επόμενο δρομολόγιο της (που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ισχύει)..
Τώρα μίλησε και με το αρμόδιο τμήμα αύριο να δούμε τι θα σου πουν...
Αλήθεια γιατί η Α3 ακύρωσε τα δρομολόγια προς τη Βιέννη?
0 x


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5026
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 197
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Akis » 02 Μαρ 2009, 22:22

Μετέφερα την ερώτηση του FLIGHTATT εδώ, μιας και ταιριάζει περισσότερο. Να αρχίσω από αυτά που έγραψε ο manos_p: Αυτά που λες δεν ισχύουν στην συγκεκριμένη περίπτωση, διότι η εταιρία ανακοίνωσε την αναστολή της πτήσης >15 μέρες πριν την πτήση.

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι από άποψη νομοθεσίας που να καλύπτει την συγκεκριμένη περίπτωση. Παρόλα αυτά, μια εταιρία που σέβεται τον εαυτό της και εκτιμά τον επιβάτη της θα επιστρέψει ολόκληρο το ποσό μαζί με το service fee. Πιστεύω αν επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τους το αναφέρεις με ευγενικό αλλά σοβαρό τρόπο, η Aegean θα επιστρέψει και το service fee.

Πάντως είναι κρίμα που πάντα ο επιβάτης/πελάτης πρέπει να τρέχει για βρει το δίκιο του. Ακόμη και στις εταιρίες που έχουν το βραβείο της καλύτερης περιφερειακής αεροπορικής εταιρίας. :wall:
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Νέα Δρομολόγια

Δημοσίευσηαπό aas59 » 02 Μαρ 2009, 22:44

FLIGHTATT έγραψε: θα μου επιστρέψουν το αντίτιμο ΠΑΡΑΚΡΑΤΩΝΤΑΣ 40ευρώ(2X20)για service fee!


Εκτός από αυτό που λέει ο Akis θα πρότεινα (σε περίπτωση που δεν λήξει το θέμα ) να απευθυνθείς στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ( http://www.efpolis.gr/) και να είσαι σίγουρος ότι θα βρεις άκρη.........
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.



Επιστροφή σε “Αεροπορική νομοθεσία και κανονισμοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης