Καταγγελία ryanair

THUKIS

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
09/12/2007
Μηνύματα
4
Likes
0
Η περιπέτεια μας
Ώρα 12:00 , 131 επιβάτες ξεκινάμε με την πτήση FR7068 της RyanAir μας από Ρώμη για Θεσσαλονίκη . Ήδη από την απογείωση ο πιλότος δεν δείχνει θετικές εντυπώσεις αφού η απογείωση ήταν απότομή με μεγάλη κλίση προς τα πάνω . Φυσικά μιλάω βάση εμπειρίας αφού έχω ταξιδέψει ουκ ολίγες φορές με αεροπλάνο .
Φτάνοντας στη Θεσσαλονίκη αρχίζει η περιπέτεια μας . Λίγα μέτρα από το έδαφος και με δυνατές ριπές ανέμου ο οδηγός απότομα σηκώνει το αεροπλάνο με τεράστια κλήση ανόδου προκαλώντας τον πανικό στο αεροπλάνο . Όλοι άρχισαν να φοβούνται και να ζαλίζονται ζητώντας σακούλες από τους αεροσυνοδούς . Ο πιλότος μας αναφέρει ότι λόγω δυνατού αέρα δεν ήταν δυνατό να προσγειωθεί αλλά θα ξαναπροσπαθήσει . Μετά από 20 λεπτά ξανασυμβαίνει η ίδια αποτυχημένη προσπάθεια και ο πιλότος μας λέει ότι μάλλον θα προσγειωθούμε αλλού . Ρωτάμε τους αεροσυνοδούς πού περίπου ή σε πόση ώρα αλλά αυτή απαντούσαν με μεγαλύτερη απορία από εμάς αφού δεν είχαν καμία ενημέρωση . Το αεροπλάνο συνεχίζει να ταξιδεύει σε άγνωστη κατεύθυνση και εμείς με εικασίες προσπαθούσαμε να καθησυχάσουμε ο ένας τον άλλον . Μετά από 30/40 λεπτά το αεροπλάνο προσγειώνεται σε ένα άγνωστο αεροδρόμιο . Το τοπίο χιονισμένο , παγωμένο , άδειο από ανθρώπινη παρουσία στη μέση του πουθενά . Αναρωτιόμασταν όλοι που είμαστε και πότε θα φτάσουμε στον προορισμό μας . Οι αεροσυνοδοί μουγκοί ανοίγουν την πόρτα χωρίς να μπορούν να απαντήσουν σε καμία ερώτηση . Πάλι με την μεταξύ μας συζήτηση φανταστήκαμε ότι ήρθαμε για να ανεφοδιαστεί καύσιμα ή ότι θα περιμένουμε άλλη πτήση να μας πάει στον προορισμό μας . Ο πιλότος σιγή ιχθύος . Κατεβαίνουμε από το αεροπλάνο και μας βάζουν σε μια αίθουσα . Κανένας υπεύθυνος , καμία ανακοίνωση . Δεν γνωρίζαμε καν που ήμασταν . Δύο αστυνομικοί που υπήρχαν στις εξόδους της αίθουσας δεν γνώριζαν καμία γλώσσα να μας απαντήσουν το τι κάνουμε εδώ στο πουθενά . Παιδιά κλαίγανε , κόσμος φώναζε , τηλέφωνα να ειδοποιήσουν τους συγγενείς αρκετοί δεν είχανε αλλά απάντηση από κανέναν . Αντιπρόσωπος από την RyanAir πουθενά . Τελικά από το τηλέφωνο ενός επιβάτη μάθαμε ότι προσγειωθήκαμε στην Φιλιππούπολη Βουλγαρίας . 550 χλμ από την Θεσσαλονίκη . Βάση λογικής σκεφτήκαμε ότι θα μας πάνε αεροπορικώς Θεσσαλονικη . Αλλά η λογική άρχισε να μας αφήνει από εδώ και πέρα .
Μετά από αρκετή ώρα εμφανίστηκε μία υπεύθυνη του αεροδρομίου και μας ανακοίνωσε το εξής τραγικό . Ότι θα πάμε στην Θεσσαλονίκη με λεωφορείο. 550 χλμ , 8 ώρες με λεωφορείο. Κόσμος φώναζε , άλλοι δεν είχαν τηλέφωνα , λεφτά , φαγητό , νερό . Κανένας αντιπρόσωπος της RyanAir . Το ταξίδι ήταν κόλαση . Ο δρόμος ήταν παγωμένος με χιόνια . Στην μισή διαδρομή χιόνιζε . Μας σταμάτησαν 2 φορές για φαγητό . Στο πρώτο δεν δεχόντουσαν ευρώ και ο κόσμος έφυγε νηστικός . Στο δεύτερο την βγάλαμε με πατατάκια και σοκολάτες ενώ μας χρέωναν ό,τι να ναι .
Τελικά φτάσαμε στο αεροδρόμιο Μακεδονία 00:30 . Ταλαιπωρημένοι , νευριασμένοι , νηστικοί .
Οι περισσότεροι από άλλες πόλεις ,δεν μπορούσαν να πάνε σπίτι τους ήταν αφού αργά και συγκοινωνία δεν υπήρχε . Έτσι αναγκάστηκαν και μείναν σε ξενοδοχεία περιμένοντας να ξημερώσει .

Ερωτήματα / Καταγγελία
Η εταιρεία δεν γνώριζε για τις καιρικές συνθήκες στο αεροδρόμιο Μακεδονία και ξεκίνησε η πτήση ?

Γιατί ο πιλότος δεν έκανε προσπάθεια προσγείωσης με αντίθετη φορά στον διάδρομο του αεροδρομίου το οποίο είναι σύνηθες σε τέτοιες περιπτώσεις .

Γιατί δεν προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Καβάλας το οποίο είναι πλησιέστερο , σε λειτουργία και σε ελληνικό έδαφος αντί για την Φιλιππούπολη ?

Ο πιλότος γιατί δεν μας ενημέρωσε για την διαδικασία που θα ακολουθούσε ?

Γιατί δεν ενημερωθήκαμε από τους αεροσυνοδούς όταν μας κατέβασαν στην Φιλιππούπολη ?

Ήταν υποχρεωμένοι οι αεροσυνοδοί να μας συνοδέψουν μέχρι την Θεσσαλονίκη , να μας δώσουν πρόσβαση σε τηλέφωνο , νερό και φαγητό . Αντί για τα παραπάνω μόλις κατεβήκαμε κλειδώθηκαν στο αεροπλάνο και εξαφανίστηκαν αφήνοντάς μας έρμαια στους βούλγαρους .

Υπήρχαν απώλειες σε κάποιες βαλίτσες από τους βούλγαρους . Ποιός θα μας αποζημιώσει για αυτά ?

Μας ρώτησε κανείς αν αντέχουμε 8 ώρες διαδρομή σε λεωφορείο ? Υπήρχαν άτομα μεγάλης ηλικίας , παιδάκια και άνθρωποι με προβλήματα . Για αυτό το λόγο επέλεξαν να πάνε με αεροπλάνο .

Αν υπήρχε επιβάτης έγκυος πως θα ήταν το ταξίδι του ? Το σκέφτηκε κανείς ?

Υπήρχε άτομο που έχει δυσανεξία στη γλουτένη και δεν μπορούσε να φάει τίποτα στην διάρκεια της διαδρομής . Νηστικός πάνω από 12 ώρες .


Υπήρχε κοπέλα που ήταν αδιάθετη και το ταξίδι της ήταν κόλαση !

00:30 στην Θεσσαλονίκη πήραν πολλοί ταξί αφού δεν υπήρχε συγκοινωνία να πάνε στην πόλη με αντίτιμο πάνω από 40 ευρώ . Αυτά ποιός θα τα πληρώσει ?

Χωρίς συγκοινωνία , πολλοί οι οποίοι μέναν σε άλλες πόλεις αναγκάστηκαν να μείνουν σε ξενοδοχείο . Αυτά ποιός θα τα πληρώσει ?

8 ώρες με τα λεωφορεία περάσαμε από χιονοθύελλα , παγωμένους δρόμους και χιόνια σε ένα από τα χειρότερα οδικά δίκτυα της Ευρώπης . Δυο φορές το ένα λεωφορείο θα τράκερνε λόγο ολισθηρότητας του δρόμου . Οι οδηγοί δεν γνώριζαν καμία γλώσσα για να συνεννοηθούμε για στάση ή για κάποιο πρόβλημα επιβάτη που προέκυψε . Αυτή ήταν η πιο ασφαλή λύση που σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι της RyanAir ? Αν υπήρχε ατύχημα τι θα γινόταν τώρα ?

Τι προτείνετε σε αυτή τη περίπτωση ? Πως να κινηθούμε ?
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

είναι η 5 φορά, που διαβάζω παρόμια ιστορία μέσα σε 3 μέρες.
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Χαράς το κουράγιο σου....

Δες και εδώ (δεν ξέρω αν είναι τα κατάλληλα links αλλά ελπίζω να βοηθήσουν)
http://ec.europa.eu/transport/passenger ... dex_el.htm

και κάλεσε το 00800 εδώ (τελευταία σελίδα)
http://ec.europa.eu/transport/publicati ... let_en.pdf

(καλό πάντως είναι να κρατάμε αποδείξεις από έξοδα που κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις)

Κοψτους τον κ*** πάντως γιατί αυτή η ταλαιπωρία πρέπει να ήταν απερίγραπτη.
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

THUKIS":1afg849t said:
Η περιπέτεια μας
Ότι θα πάμε στην Θεσσαλονίκη με λεωφορείο. 550 χλμ , 8 ώρες με λεωφορείο.

μη λέμε και ότι μας κατέβει, 340 χιλιόμετρα είναι, και όχι 550. Δλδ αν σας πήγαιναν Αθήνα, θα ήταν καλύτερα ε;

μου έχει και σε εμένα, με LOT παρακαλώ, να μας πάνε στο Poznan της Πολωνίας, αντί για Κρακοβία λόγο ομίχλης. Πήραμε άκυρο για Βαρσοβία, μιας και επισκέβαζε τον διάδρομο προσγείωσης και το Lodz είχε divertion από Βαρσοβία και η ομίχλη-κακοκαιρία δε είναι ατμοσφαιρικό φαινόμενο σε μια ΜΟΝΟ πόλη, άλλα σε ολόκληρη την περιοχή δλδ άκυρο και το Κατοβίτσε & Βροτσλαβ. Τσεχία δε μπορούσαμε να προσγειωθούμε, μιας και ένας επιβάτης, δε πλήρωνε κάτι λεφτά στην πρώην σύζηγο του, και μόλις θα μπαίναμε στην Τσεχία θα τον μπαγλαρώνανε. Να μην το πολυλογώ, φτάσαμε στο Ποζναν, μετά από 3 προσπάθειες προσγείωση, (βλέπετε είχαμε τότε τις μεγαλύτερες πλημμύρες της δεκαετίας). Όχι δε βρίσαμε τον πιλότο, άλλα του είπαμε και μπράβο, βλέπετε άλλη παιδεία εδώ υπάρχει, και από το Πόζναν με λεωφορείο 460 χλμ, μέχρι την Κρακοβία με το λεωφορείο.

Αντί να λέμε ευχαριστώ, θα κράξουμε και από πάνω
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Κωμικοτραγικά αυτά που γράφεις, ως προς το ότι σας στείλανε στην Βουλγαρία χωρίς να το ανακοινώσουν, που μαντεύω έγινε λόγω χαμηλού κόστος του αεροδρομίου. Η Ryanair δυστυχώς το συνηθίζει να μην φροντίζει για τους επιβάτες της έστω και για την παραμικρή ενημέρωση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι προσγειώνεσε κάπου χωρίς να ξέρεις ούτε την χώρα :shock: :with:

Αυτό είναι το ένα σκέλος. Το άλλο είναι ότι οι χειρισμοί του πιλότου (και όχι του οδηγού) δύσκολα μπορούν να κριθούν από τον επιβάτη αν είναι σωστοί ή λάθος, πόσο μάλλον αν δεν είσαι ο ίδιος πιλότος. Ούτε οι αεροσυνοδοί έχουν υποχρέωση να συνοδεύσουν τους επιβάτες μετά την αποβίβαση ή να φροντίζουν για το γεύμα κάποιου ο οποίος έχει δυσανεξία (γιατί δεν φρόντισε ο ίδιος;). Αυτό με την αδιάθετη κοπέλα δεν χωρά πολλά σχόλια μου φαίνεται.

Επικεντρώσου σε αυτά που δικαιούσαι, αν μπορέσεις να βγάλεις άκρη με την ryanair ή τους Βούλγαρους - πολύ αμφιβάλλω.
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

"Θεωρητικά" ίσως όλα να έγιναν "καλώς"

http://www.ryanair.com/en/terms-and-conditions
Παράγραφος 9.3

If, for reasons outside our control, we are unable to land at the airport at your destination and are diverted so as to land at another airport then the carriage by air shall, unless the aircraft continues to the original destination, be deemed to be completed when the aircraft arrives at that other airport. We shall, however, arrange or designate alternative transportation, whether by our own services or by other means of transportation specified by us to carry you to the original destination as set out in your Confirmation/Itinerary without additional cost.

Έχω απορίες
To "unless the aircraft continues to the original destination" πως μπορούμε να το ξέρουμε?
Δηλαδή θεωρητικά η πτήση δεν καθυστέρησε αφού "be deemed to be completed when the aircraft arrives at that other airport".
Οπότε δεν υποχρεούταν η εταιρία για σίτιση, δωρεάν τηλέφωνα κλπ (ενώ έφτασαν 8 ώρες μετά)
Ασε που (υποθέτω) κάποιοι δεν ήταν Θεσσαλονικείς και κατευθύνονταν στα ΚΤΕΛ για να πάνε στη πόλη τους (αλλά τέτοια ώρα έχει λεωφορεία?)

Ίσως κάποιο κείμενο σχετικά με diversions από κάποιο επίσημο φορέα (και όχι το site της εταιρίας) να διαφώτιζε την κατάσταση.
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

THUKIS":3749joxs said:
Ερωτήματα / Καταγγελία
Η εταιρεία δεν γνώριζε για τις καιρικές συνθήκες στο αεροδρόμιο Μακεδονία και ξεκίνησε η πτήση ?
Ασφαλώς και γνώριζε. Πάντα ενημερώνεται το πλήρωμα για τον καιρό της διαδρομής και του προορισμού με τα τελευταία μετεωρολογικά δεδομένα όπως επίσης και για την τάση αυτού τις επόμενες ώρες.
THUKIS":3749joxs said:
Γιατί ο πιλότος δεν έκανε προσπάθεια προσγείωσης με αντίθετη φορά στον διάδρομο του αεροδρομίου το οποίο είναι σύνηθες σε τέτοιες περιπτώσεις .
Δεν γνωρίζουμε το επίσημο METAR εκείνη τη μέρα (δεν ξέρουμε και την ημερομηνία) και ώρα αλλά παρόλα αυτά από την περιγραφή σου περί σφοδρών ανέμων το αεροσκάφος δε δύναται να προσγειωθεί έχοντας ούριους ανέμους τέτοιων εντάσεων. Τα αεροσκάφη επιχειρούν πάντα με κόντρα τον άνεμο σε απογείωση και προγείωση εκτός εάν αυτοί είναι τέτοιας έντασης που είναι εντός επιχειρησιακών ορίων του αεροσκάφους όπως αυτά ορίζει ο κατασκευαστής κατά πρώτο λόγο και κατά δεύτερο τα κριτήρια που θέτει η ίδια η εταιρία. Εσύ προφανώς το λες γιατί πολλές φορές στη Θεσ/νίκη οι εταιρίες ζητάνε τον αντίθετο διάδρομο από αυτόν που είναι σε χρήση αν τους βολεύει αναλόγως με τον προορισμό τους γιατί συνήθως στο αεροδρόμιο δεν επικρατούν δυνατοί άνεμοι (>10-12 kt).
THUKIS":3749joxs said:
Γιατί δεν προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Καβάλας το οποίο είναι πλησιέστερο , σε λειτουργία και σε ελληνικό έδαφος αντί για την Φιλιππούπολη ?
Απ' ότι υπολογίζω πρέπει να ήσασταν στην περιοχή της Θεσ/νίκης γύρω στις μεσημεριανές ώρες. Το αεροδρόμιο της Καβάλας δεν δουλεύει 24 ώρες αλλά έχει ωράριο λειτουργίας. Πιθανόν την ώρα εκείνη να ήταν κλειστό ή να έκλεινε πολύ σύντομα οπότε δεν βόλευε την εταιρία. Επίσης απ' όσο γνωρίζω η Ryanair δεν έχει προσθέσει ακόμα την Καβάλα ως εναλλακτικό αεροδρόμιο αλλά είναι ήδη σε διαδικασία και σύντομα μάλλον θα το κάνει. Ακόμα είναι πολύ πιθανόν και η Καβάλα να είχε δύσκολες συνθήκες όπως και η Θεσ/νίκη.

Τέλος και για τον πολύ κόσμο που διαβάζει το φόρουμ και που χρησιμοποιεί τη Ryanair για πρώτη φορά ίσως, να γνωρίζει πως έχει κάποια καλά όπως τον κράχτη των χαμηλών ναύλων όταν όμως τα πράγματα στραβώσουν για κάποιο λόγο είτε αυτός λέγεται καιρός είτε απεργίες ή πολλά άλλα τότε να μην περιμένει την εξυπηρέτηση και τις διευκολύνσεις που έχει συνηθίσει από άλλες εταιρίες μη χαμηλού κόστους.
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Απίστευτη ταλαιπωρία φίλε μου..και στο site της γράφει για την πτήση FR 7068 status on time ..
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Η απάντηση κρύβεται αλλού.

Στην περίπτωση της ΛΟΤ που αναφέρει ο αναγνώστης παραπάνω, τουλάχιστον η προσγείωση έγινε επί πολωνικού εδάφους. Η περίπτωση ένα αεροσκάφος λόγω καιρικών συνθηκών να μην προσγειωθεί στο αεροδρόμιο προορισμού του είναι φυσικό. Γιαυτό το λόγο στο σχέδιο πτήσης εκτός από το αεροδρόμιο προορισμού δίδεται και πρώτο και δεύτερο εναλλακτικό αεροδρόμιο. Με βάση τα εναλλακτικά αεροδρόμια κανονίζει ο πιλότος τα καύσιμα που θα φορτώσει. Επομένως αν εκτελέσει αποτυχημένη προσπάθεια για προσγείωση στο αεροδρόμιο προορισμού του γνωρίζει εκ των προτέρων ποιο εναλλακτικό αεροδρόμιο θα χρησιμοποιήσει, λαμβάνοντας φυσικά και τα αντίστοιχα ΜΕΤΑΡ των εναλλακτικών. Επομένως όταν φύγατε από Θεσσαλονίκη, ο πιλότος γνώριζε ποιο είναι το εναλλακτικό αεροδρόμιο προορισμού σας. Ο λόγος που δεν σας το ανακοίνωσε είναι ότι θα γινόταν επανάσταση όταν πλησίον της Θεσσαλονίκης υπάρχει το αεροδρόμιο Καβάλας, Αλεξανδρούπολης ή ακόμη και Βόλου (Αγχίαλος) να σας πάει Βουλγαρία. Η επιλογή του αεροδρομίου προφανώς θα έγινε ως πιο οικονομικό. (αυτά είναι τα προβλήματα των φτηνών εταιριών). Κι εμένα μου έχει τύχει μετά από τρεις προσπάθειες, λόγω κακών καιρικών συνθηκών η προσγείωση σε Ρόδο να μην είναι εφικτή και να πάμε ως εναλλακτικό στο Βενιζέλος. Σε καμιά περίπτωση ο πιλότος δεν σκέφθηκε ότι τα Τούρκικα αεροδρόμια είναι πιο φτηνά, άρα να πάει να προσγειωθεί εκεί!!!! Και φυσικά αμέσως μετα την διενέργεια της τρίτης προσπάθειας μας ανακοίνωσε ότι η προσγείωση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων και πως θα μεταβαίναμε Αθήνα.
Αυτό όμως είναι η πολιτική των συγκεκριμένων φτηνών εταιριών.
Ωστόσο, λυπάμαι που το λέω αλλά δεν λυπάμαι πολύ τους επιβάτες αυτών των εταιριών. Για μερικά ευρώ, που ορισμένες φορές μπορεί να μην ξεπερνούν τα 20-30 επιλέγουν εταιρίες που σε επίπεδο σέρβις είναι κάτι καλύτερο από τα βαγόνια του Χίτλερ που έστελναν εβραίους στο Άουσβιτς!! Αεροπλάνο που για να ταξιδέψεις ως άνθρωπος η χωρητικότητά του δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 175 άτομα, με το στένεμα των θέσεων το φτάνουν χωρητικότητας 190 ατόμων.
Το ρίσκο του φτηνού είναι αυτό.
Ο καθένας ας κάνει τις επιλογές του με βάση το βαλάντιό του αλλά και με βάση πόσο σέβεται την ίδια του την αξιοπρέπεια !

γνωστός μου που πετούσε από Ρώμη για προορισμό της Ισπανίας με τη συγκεκριμένη εταιρία και προγραμματισμένη άφιξη ώρα 18.00, προ καιρού, και έχοντας προαναγγελθεί ότι θα γίνει απεργία των ΕΕΚ της Ισπανίας από τις 20.00 το απόγευμα και για 24 ώρες, "εσκεμμένα" καθυστέρησαν την αναχώρηση προκειμένου η προγαμματισμένη άφιξη από 18.00 να γίνει πλέον μετά τις 20.00. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να προαναγγείλει ότι η πτήση δεν θα πραγματοποιηθεί προς Βαρκελώνη (αν δεν κάνω λάθος) αλλά σε άλλο προορισμό στα Γαλλικά σύνορα και από εκεί για Ισπανία με λεωφορείο. Ο λόγος που έγινε αυτό είναι γιατί φοβήθηκαν ότι φτάνοντας εκεί ουσιαστικά θα δεσμευόταν το αεροσκάφος που δεν θα μπορούσε να κάνει το δρομολόγιο επιστροφής, αν είχε έστω και μισή ώρα καθυστέρηση. Προτίμησαν λοιπόν να υποτιμήσουν την νοημοσύνη των επιβατών με δήθεν καθυστέρηση για να μπορέσουν να έχουν το αεροπλάνο ελέυθερο για επιστρροφή και για συνέχιση του βαρύ προγράμματός του.
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Αυτή η Οδύσσεια επιβεβαιώνει 10000000000% την άποψη που έχω για τον Λίγδη και το ΚΤΕΛ του και γενικά για τις loco εταιρείες του στυλ Ryan (γιατί υπάρχουν και σοβαρές loco).
Οταν πριν από αρκετό καιρό είχα γράψει τη γνώμη μου για τις loco και τη γνώμη μου για την HIA που πετούσε στη Ν.Υ φτηνότερα από τις legacy carriers, αλά τελικά αποδείχτηκε ότι ΔΕΝ πετούσε (αυτό όμως είναι άλλη κουβέντα) χαρακτηρίστηκα από πάρα πολλούς εδώ μέσα ως πλουτοκράτης που δεν πετάει με την πλέμπα, που δεν τον νοιάζει το χρήμα αρκεί να έχει την άνεσή του κλπ κλπ.

Ερωτώ λοιπόν τους φανατικούς της Ryan, ΠΟΙΑ legacy και ΣΟΒΑΡΗ ετειρεία θα υπέβαλε τους επιβάτες της σ' αυτό το μαρτύριο ?

Καταλάβετέ το, με το να γλιτώσετε λίγα € διακυνδινεύετε καταστάσεις όπως η περιγραφείσα. Στο κάτω κάτω, το αεροπορικό ταξίδι πάντα είχε λίγη χλιδή μέσα του και ο Λιγδης και η εταιρία μεταφορών του στερεί την απόλαυση του αεροπορικού ταξιδιού...
 
Top