Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Σύμφωνα με τις προδιαγραφές η μνήμη αυτή καθεαυτή μπορεί να αντέξει έκρηξη βόμβας πάνω της και ακολούθως πυρκαγιά για 1 ολόκληρη ώρα. Εννοείται ότι ολόκληρη η συσκευή μετά από αυτά θα έχει καταστραφεί ολοσχερώς αλλά η μνήμη θα μπορεί να διαβαστεί (εννοείται με την κατάλληλη αποκατάσταση σε καλώδια κλπ.). Συνεπώς η είδηση δεν είναι παρά η ρουτίνα της υπόθεσης. Πιστεύω ότι η μνήμη μπορεί να διαβαστεί (εφόσον ακολουθηθούν οι ενδεδειγμένες ενέργειες).
 
Όντως έτσι πρέπει να είναι αφού επιβεβαιώνεται και από το avherald:

On Jun 29th 2016 Egypt's CAA reported that the flight data recorder has been successfully downloaded, more than 1200 parameters are being decoded and validated. Data are present from departure at Charles de Gaulle Airport in Paris until the aircraft was at FL370 just after the ACARS messages (see below in data section) were transmitted, the data are consistent with the ACARS messages of lavatory and avionics bay smoke. Recovered wreckage parts from the forward section of the aircraft show severe heat damage and evidence of thick black smoke (soot). The investigation is going to undertake comprehensive analysis to try to determine the source and cause of the fire.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν σε πολλά διεθνή μέσα, βρέθηκαν υπολείμματα εκρηκτικών σε πτώματα επιβατών της EgyptAir 804. Το οποίο αν ισχύει, επιβεβαιώνει την υπόθεση της πυρκαγιάς/καπνού (λόγω βόμβας), αλλά βάζει και κάποια σοβαρά ερωτηματικά για την ασφάλεια στα γαλλικά αεροδρόμια, ειδικά μιας που επρόκειτο για πτήση ιδιαίτερου ρίσκου.

http://www.ibtimes.com.au/egyptair-flig ... sh-1537067
 
Ρε με την Metrojet τί έγινε; Μετράμε 14 μήνες και ακόμα τίποτα!
 
Top