Ryanair mid-air near miss

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας κτλ.
Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5408
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 397
Επικοινωνία:

Ryanair mid-air near miss

Δημοσίευσηαπό GP707 » 01 Νοέμ 2018, 10:33

2 737 της Ryanair φαίνεται να πλησίασαν αρκετά κοντά, για τα αεροπορικά δεδομένα, εν πτήση πάνω από την Παμπλόνα στην Ισπανία. Συγκεκριμένα πλησίασαν στα 400 πόδια κάθετα και 2,5 μίλια οριζόντια.

Φυσικά χτύπησε έγκαιρα το TCAS και άλλαξαν πορεία τελευταία στιγμή αλλά εγκαίρως.

https://www.dailystar.co.uk/news/world- ... -emergency
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


kotobloco
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 29 Ιαν 2017, 03:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
x 46

Re: Ryanair mid-air near miss

Δημοσίευσηαπό kotobloco » 01 Νοέμ 2018, 17:08

Πριν γινει red και χτυπησει το TCAS θα ηταν yellow alert για περιπου 30 δευτερολεπτα. Κανεις δεν το ειδε;
0 x
It can be a coke or a stroke.

alexchar
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 09 Σεπ 2014, 23:42
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 9

Re: Ryanair mid-air near miss

Δημοσίευσηαπό alexchar » 01 Νοέμ 2018, 17:33

Κίτρινο είναι το Traffic advisory.

Μήπως δεν χτύπησε το RA, αλλά μόνο το TA ?

Δεν γνωρίζω, με επιφύλαξη το λέω, απλά γιατί τα media δεν νομίζω ότι ξέρουν την διαφορά.
0 x

kotobloco
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 29 Ιαν 2017, 03:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
x 46

Re: Ryanair mid-air near miss

Δημοσίευσηαπό kotobloco » 01 Νοέμ 2018, 20:02

Θεωροντας δεδομενο οτι τα 737-8 εχουν mode S transponder, σιγουρα θα χτυπησε TA πρωτα ("Traffic 11 o'clock same height 4 miles"). Αλλα αν ηταν οντως 2.5 μιλια μακρια και 400 ποδια αποσταση καθετα, ηταν σιγουρα Resolution Advisory (RA).
0 x
It can be a coke or a stroke.


sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39
x 47

Re: Ryanair mid-air near miss

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 01 Νοέμ 2018, 20:08

Εδω υπαρχει μια πιο ακριβης (και αξιοπιστη) περιγραφη.
http://avherald.com/h?article=4bf6934b&opt=0

Το Traffic Advisory (T.A.) θα ηταν πορτοκαλι για περιπου 13 δευτερολεπτα πριν αλλαξει σε Resolution Advisory (R.A.), ομως στο Τ.Α. δεν εχεις δικαιωμα (συνηθως ουτε κ λογο) να αντιδρασεις εως οτου μετατραπει σε R.A.
Οι χρονοι T.A. κ R.A. δεν ειναι απολυτοι, εξαρταται απο διαφορες παραμετρους.
Συνημμένα
image.jpeg
0 x



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης