Δυστυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας κτλ.
Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
x 78
Επικοινωνία:

Δυστυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 05 Μάιος 2019, 21:50

SSJ-100 της Aeroflot (νηολογιο RA-89098, που εκτελουσε την πτηση SU-1492 απο Sheremetyevo προς Murmansk) χτυπηθηκε απο κεραυνο λιγα λεπτα μετα την απογειωση με αποτελεσμα να χασει (με βαση τις πρωτες πληροφοριες) τα οργανα (και ασυρματο) και να αναγκαστει να γυρισει πισω στο αεροδρομιο. Εκει, οπως λενε αυτοπτες μαρτυρες, κατα την προσπαθεια προσγειωσης, χτυπησε στο διαδρομο δις, με αποτελεσμα να πιασει φωτια και να σταματησει εκτος διαδρομου. Πρωτες πληροφοριες λενε για 76 επιβατες και 5 ή 6 ατομα πληρωμα, ενω τουλαχιστον 13 ειναι νεκροι, ενω υπαρχουν και αγνοουμενοι. Δεν εχει γινει γνωστο εαν ειναι μονο επιβατες ή και μελη πλωρωματος...

RIP
:cry:
0 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...


SkyPan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 25 Οκτ 2011, 01:33
x 2

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό SkyPan » 06 Μάιος 2019, 00:45

Στους 41 ανέρχονται οι νεκροί, ανάμεσά τους και παιδιά. Οι 37 από τους 78 επιβάτες και μέλη του πληρώματος διασώθηκαν ανακοίνωσε η Επιτροπή Ερευνών.

Εδώ και βίντεο από το εσωτερικό του αεροσκάφους κατά τη διάρκεια της πυρκαγιάς.
https://www.protothema.gr/world/article ... a-nekrous/
0 x

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 94

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό 6circles » 06 Μάιος 2019, 01:01

Φαίνεται ότι το αεροσκάφος είχε τεχνικά προβλήματα και γύρισε για αναγκαστική προσγείωση στο Σερεμέτιεβο.
Όμως προσγειώθηκε πολύ σκληρά, αναπήδησε δύο φορές, "έχασε" τα κύρια σκέλη προσγείωσης και σύρθηκε με τις μηχανές και το πίσω μέρος της ατράκτου, προκαλώντας πυρκαγιά που αποδείχτηκε καταστροφική :cry: .

Εδώ το βίντεο της προσγείωσης όπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι η πυρκαγιά ήταν αποτέλεσμα της κακής προσγείωσης και όχι η αιτία που ανάγκασε το αεροσκάφος να επιστρέψει πίσω.

https://twitter.com/KFM936/status/11251 ... lames.html
1 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 182

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό flesland » 06 Μάιος 2019, 10:43

Και μη χειρότερα βλέποντας αυτές τις εικόνες με τις γεμάτες δεξαμενές να καίγονται. Αυτό το βίντεο με την προσγείωση χωρίς φλόγες είναι αυθεντικό;

Επίσης, κοίταξα λίγο τους αριθμούς: στα 148 SSJ-100 που είναι σε υπηρεσία έχουμε ήδη 3 απώλειες αεροσκαφών + 1 ακόμα περιστατικό. Η πρώτη ήταν βέβαια το πρωτότυπο αεροσκάφος από φερόμενο ανθρώπινο λάθος. Και λέω φερόμενο γιατί δεν γνωρίζω αν υπήρξε τελικό συμπέρασμα στην αιτία. Για τα 8 χρόνια που πετάει το αεροσκάφος αυτό σε υπηρεσία, οι αριθμοί αυτοί είναι μάλλον τραγικοί. Δεν ξέρω αν είναι το πρόβλημα τεχνικό ή είναι οι πιλότοι τους αλλά αναμένω με πολύ ενδιαφέρον γιατί η προσγείωση έγινε με αυτόν τον τρόπο, αν το βίντεο είναι αληθινό.

ΥΓ: μιας που υπάρχουν νεκροί, ίσως να αλλάζαμε τον τίτλο σε δυστύχημα.
1 x


Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 215
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 41

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό TOGA » 06 Μάιος 2019, 12:13

Και ναι, ένα ακόμα βίντεο που βλέπουμε επιβάτες να τραβολογάνε χειραποσκευές στην τσουλήθρα :rant: :wall:
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 141

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 06 Μάιος 2019, 13:38

Το οποίο ενδεχομένως και να ευθύνεται για κάποιους από τους θανάτους επιβατών. Γιατί αυτός που θα καθόταν πίσω και ίσως να μην κάηκε από τη φωτιά, να έμεινε από τις αναθυμιάσεις περιμένοντας τους ηλίθιους μπροστά να πάρουν τις χειραποσκευές.
1 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 141

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 06 Μάιος 2019, 18:14

https://twitter.com/i/status/1125251796124016640

Άλλο ένα βίντεο μέσα από την καμπίνα. Να είναι φούρνος έξω, να γεμίζει καπνό και η έννοια σου να είναι να πάρεις τη χειραποσκευή. Απίστευτο.
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 91

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό AGV » 06 Μάιος 2019, 21:14

Είναι ένα συνηθισμένο πρόβλημα που δυστυχώς συμβαίνει πάντα!
Ο μέσος επιβάτης αδυνατεί να φανταστεί πόσο εύφλεκτα είναι τα υλικά που τον περιβάλουν και πόσο εύφλεκτη είναι η κηροζίνη.
Πρέπει το πλήρωμα θαλάμου επιβατών να έχει απίστευτη ετοιμότητα και ατσαλένια νεύρα για να μπορέσει να το αποτρέψει.
Από όσο γνωρίζω μια τέτοια επιτυχημένη εκκένωση συνέβη μόνο μια φορά (Airfrance A340 overrun στον Καναδά πάνω από 10 χρόνια πίσω),
1 x

Άβαταρ μέλους
pilotstefanos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 21 Ιουν 2017, 14:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 4

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό pilotstefanos » 06 Μάιος 2019, 22:51

Μια ερώτηση πάνω στο θέμα,
Δεν υποτίθεται οτι τα αεροπλάνα έχουν σύστημα προστασίας απέναντι στους κεραυνούς; Μιλάω για αυτά τα ματσούκια στα φτερά που δε θυμάμαι πως λέγονται και απόσο θυμάμαι κάνουν discharge το φορτίο του κεραυνού :lol: .Αφού υπάρχει αυτή η προστασία πως καταστράφηκαν τα ηλεκτρονικά;
Και ένα σχόλιο πάνω στο περιστατικό. Καταρχάς, λογικά το όλο δυστύχημα είναι αποτέλεσμα λάθους πιλότου καθώς αυτός δεν προσγείωσε το αεροπλάνο σωστά χωρίς όργανα(λέω λογικά γιατί δεν έχω επαληθεύσει αν το αεροσκάφος πέταγε κανονικά πέρα απ το πρόβλημα στα ηλεκτρονικά, αλλά από ότι ακούω πέταγε μια χαρά). Αν το λάθος λοιπόν είναι του πιλότου καταλαβαίνουμε ότι δε δίνεται και πολυ βάση στην εκπαίδευση και κυρίως στην συντήρηση της ικανότητας πτήσης χωρίς όργανα, πράγμα τελείως λάθος κατά τη γνώμη μου(βλέπουμε που οδηγεί). Επίσης είναι τραγικό πραγματικά να βλέπεις ανθρώπους που βρίσκονται μέσα σε ένα φλεγόμενο αεροπλάνο με τόσους τόνους καύσιμο που έχει υπερθερμανθεί και πλέον είναι εξαιρετικά έφλεκτο να πάιρνουν και βαλίτσες πριν το εγκαταλείψουν μη χάσουν το λαπτοπάκι που χουν μαζί τους, αδιαφορώντας φυσικά για τον τεράστιο κίνδυνο που βάζουν τους εαυτούς τους και αν απο πίσω υπάρχουν άλλοι που αν μείνουν και άλλο μέσα θα πεθάνουν απ τις αναθυμιάσεις ή από μια ενδεχόμενη έκρηξη! :x
0 x

Άβαταρ μέλους
Nontas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 19:06
x 71

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό Nontas » 06 Μάιος 2019, 23:02

Κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους με το φαινόμενο των επιβατών που ενώ το αεροπλάνο καίγεται ή βουλιάζει προσπαθούν να σώσουν τις αποσκευές τους.
Και επειδή η βλακεία είναι ανίκητη, άλλη λύση απο το αυτόματο κλείδωμα των bin δεν υπάρχει. Ταυτόχρονα θα γλυτώσουμε απ τους βιαστικούς που επιμένουν να πάρουν τις αποσκευές όσο ακόμη το αεροπλάνο τροχοδρομεί, και θα συνειδητοποιήσει σιγά-σιγά το κοινό οτι τα bin κλειδώνουν.

Για τους πανύβλακες που αντί να τρέξουν να σωθούν ή να βοηθήσουν κάποιον ανήμπορο κάθονται και τραβάνε βίντεο με το κινητό. η επιστήμη σηκώνει τα χέρια...
2 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 182

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό flesland » 07 Μάιος 2019, 00:09

Έχεις δίκιο Νόντα αλλά το πιθανότερο είναι ότι αυτός που προτιμά να σώσει πρώτα τις κάλτσες του και μετά τον εαυτό του, θα κολλήσει στο κλειδωμένο ντουλαπάκι μέχρι αυτό να ανοίξει...Μήπως θα πρέπει να βάλουν και ηλεκτροσοκ στο τέλος για να μην το ακουμπάνε... Εγώ αν είχα φλόγες στον σβέρκο μου με βουτιά θα έβγαινα έξω, όχι να κάτσω να κοιτάξω τους φορτιστές μου.

AGV έγραψε: Από όσο γνωρίζω μια τέτοια επιτυχημένη εκκένωση συνέβη μόνο μια φορά (Airfrance A340 overrun στον Καναδά πάνω από 10 χρόνια πίσω),


Αξίζει να σημειωθεί και το πλήρωμα της British Airtours Flight 28M, που αν και είχε θύματα, η σωστή τους εκπαίδευση έσωσε ζωές.
Τελευταία επεξεργασία από flesland σε 07 Μάιος 2019, 00:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
1 x

imperator
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 19:04

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό imperator » 07 Μάιος 2019, 00:28

Ισως θα πρεπει να θεσπιστει αυστηροτατη απαγορευση εξοδου απο σεροσκαφοςβσε κατασταση εκτακτης αναγκης με οποιαδηποτε χειραποσκευη. Οποιος μετα τη διασωση εντοπιζεται να κουβαλαει οτιδηποτε, περα απο τα απαραιτητα σωστικα να αντιμετωπιζει αυστηρες ποινες και ισοβιο black list.
0 x

Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
x 78
Επικοινωνία:

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 07 Μάιος 2019, 06:52

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το μεγάλο πρόβλημα ήταν ότι μόνο από τις μπροστινές θύρες μπορούσαν να διαφύγουν. Οι πίσω ήταν λόγω της πυρκαγιάς μπλοκαρισμένες, οπότε δεν τίθεται θέμα, και πάνω από τα πτερύγια δεν έχει εξόδους! Κατά την άποψή μου, θα έπρεπε να επιβάλλεται με νόμο, ασχέτως μεγέθους αεροσκάφους να υπάρχουν έξοδοι κινδύνου και πάνω από τα πτερύγια. Και φυσικά το κλείδωμα των αποθηκευτικών χώρων όπως προαναφέρθηκε. Αλλά ο, τι και να πούμε, είναι θεωρία. Η πράξη διαφέρει.
0 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...


Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 91

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό AGV » 07 Μάιος 2019, 11:30

pilotstefanos έγραψε:Δεν υποτίθεται οτι τα αεροπλάνα έχουν σύστημα προστασίας απέναντι στους κεραυνούς; Μιλάω για αυτά τα ματσούκια στα φτερά που δε θυμάμαι πως λέγονται και απόσο θυμάμαι κάνουν discharge το φορτίο του κεραυνού.Αφού υπάρχει αυτή η προστασία πως καταστράφηκαν τα ηλεκτρονικά;


Δεν είναι μόνον τα "ματσούκια στα φτερά", αλλά και αρκετές ακόμα γειώσεις στις διάφορες επιφάνειες του αεροσκάφους. Μόνο που όλα αυτά είναι για ένα μέσο κεραυνό και όχι για έναν που μπορεί να φτάσει τα 100 χιλιάδες αμπέρ ρεύμα, και ο οποίος μπορεί όλες αυτές τις "προστασίες" απλά να τις εξατμίσει! Άμα σου τύχει, εύχεσαι να μην συμβεί το χειρότερο, όπως ανατίναξη του αεροσκάφους στον αέρα (όλες αυτές οι προστασίες αποτρέπουν αυτό το ενδεχόμενο) ή μια αθάνατη ηλεκτροσυγκόλληση στα πηδάλια (επίσης αποτρέπεται). Τα "ματσούκια στα φτερά" σκοπό έχουν να εκτονώσουν τον μεγάλο όγκο ηλεκτρικών φορτίων που δέχεται το αεροσκάφος ώστε να μην γίνει παρανάλωμα του πυρός μόλις πατήσει στο έδαφος. Όμως κάποια ηλεκτρικά φορτία παραμένουν στο αεροσκάφος.
Αυτομάτως, η μαγνητική πυξίδα κολλάει στα φορτία αυτά. Το ίδιο αναξιόπιστα μπορούν να γίνουν και τα συστήματα ραδιοναυσιπλοΐας (που χρησιμοποιούν λήψη ραδιοσημάτων). Συνήθως σε τέτοιες περιστάσεις παραμένουν αρκετά αξιόπιστα το σύστημα δεδομένων αέρος (ένδειξη ταχύτητας, βαρομετρικού ύψους), και το Inertial Navigation το οποίο συνήθως, ΔΕΝ είναι η πρώτη επιλογή του Flight Management System που δίνει ενδείξεις στο πιλοτήριο. Γιαυτό αναφέρεται ότι "καταστράφηκαν τα ηλεκτρονικά", δηλαδή οι ενδείξεις έγιναν αναξιόπιστες.
2 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 141

Re: Δυστυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 07 Μάιος 2019, 13:12

Από τα βιντεάκια που κυκλοφόρησαν, εντός και εκτός καμπίνας, είναι πάντως σχετικά σίγουρο ότι όσο πιο πίσω καθόταν κάποιος, τόσο πιο καταδικασμένος ήταν. Στο ένα από τα βιντεάκια από το εσωτερικό, τη στιγμή που σταματάει το αεροπλάνο και σηκώνεται ο επιβάτης, φαίνεται ότι ήδη έχει αρχίσει να γεμίζει η καμπίνα καπνό. Σε αυτά που έχουν τραβηχτεί από το εξωτερικό, με το που ανοίγουν οι πόρτες αρχίζει να ξεπηδάει καπνός. Δεν θέλει πολλές εισπνοές για να πέσεις αναίσθητος, ειδικά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο αέρας θα έγινε τόσο ζεστός που μια εισπνοή θα οδηγούσε σε καύση τα πνευμόνια. Και κανένας να μην έπαιρνε χειραποσκευή μαζί του, προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο αριθμός των νεκρών θα ήταν ελάχιστα λιγότερος.
Respect πάντως σε αυτόν που ανέβηκε εκ νέου την τσουλήθρα μπας και σώσει κανέναν.
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 

 

cron