syngrousi aeroplano tis OA me LTU sto Jfk

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας κτλ.
Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 17 Ιαν 2007, 11:17

Μηπως δεν ειδες καλα? Διοτι ετυχε χθες να πεταξω με αυτο, και ειχε και τα δυο winglets στην...θεση τους! (λες να μου εφυγε και να μην το καταλαβα?)
0 x
4 engines are safer than 2


captainjumbo
x 1

Δημοσίευσηαπό captainjumbo » 17 Ιαν 2007, 11:20

@CONGIF2
Το -Α πετούσε μέχρι πρόσφατα με ένα winglet. Εάν έχεις να μας ενημερώσεις για τον λόγο που έγινε αυτό...αναμένουμε. Φυσικά και δεν σου έφυγε. Απλά στο ξανάβαλαν.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3757
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 123

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 17 Ιαν 2007, 11:37

Υπάρχει και σχετική φωτογραφία:

:arrow: http://www.planepictures.net/netshow.php?id=577321 :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 17 Ιαν 2007, 13:31

Απορία τού άνευ βηχός ψάλτου:υπάρχει κάποια πρόβλεψη στό MEL τού A340 γιά την περίπτωση που χρειαστή να πετάξη μέ ένα winglet;φαντάζομαι οτι δέν αποτελεί normal procedure τό να πετάς μέ το αεροπλάνο σέ τέτοια κατάσταση-αλλιώς θά το είχαν εφαρμόσει όλοι,όπως συνιστούσε και η αλεπού μέ την κομμένη ουρά.

@CONFIG2
Θυμάσαι να είδες καμμιά σχετική εγγραφή στο logbook τού -A;Λογικά κάτι θα είχαν σημειώσει οι εν τώ maintenance....
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 17 Ιαν 2007, 14:03

CONFIG2 έγραψε:Μηπως δεν ειδες καλα? Διοτι ετυχε χθες να πεταξω με αυτο, και ειχε και τα δυο winglets στην...θεση τους! (λες να μου εφυγε και να μην το καταλαβα?)


Αποκλειεται. το ειδα τουλαχιστον 3 φορες να πεταει με μειον ενα winglet. Το τραβηξα κιολας! Πριν κατι μερες παλι το ειδα να βγαινει απο το υποστεγο κομπλε :wink:
0 x
SX-796

stamatakas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 30 Ιουν 2005, 11:54
Τοποθεσία: Lausanne
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό stamatakas » 17 Ιαν 2007, 14:10

Ap'oti fainetai pantos petouse arketo kairo xoris winglet.

I aporia mou einai kata poso auto epirease tin katanalosi kausimon, giati
kanonika ta winglets einai gia kaliteri aerodinamiki kai epomenos ligoteri antistasi
kai katanalosi. Iparxoune fuel consumption tables gia 1 winglet;

Mipos kseri kanis na mou pi kata poso epireazoune ta winglets (ego thimamai giro sto
1-3 %).

Euxaristo
0 x

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 17 Ιαν 2007, 21:32

Με πιασατε "αδιαβαστο"(ημουν κρεββατομενος λογω ιωσης), και εχασα "εργα".
Λοιπον, το αεροπλανο πραγματι, χτυπησε το ενα winglet οταν το εβαζαν στο υποστεγο οι μηχανικοι, για MI. Το εβγαλαν λοιπον, και το επισκευασαν. (νομιζω τους πηρε 3-4 ημερες, δεν ειμαι σιγουρος). Αυτο εγινε πριν απο καμμια εβδομαδα.
Τωρα, σε οτι αφορα το penalty με ενα winglet u/s.
Εχουμε λοιπον.
1. -30.000kgrs στο max t/o mass.
2. 2% increase of fuel flow.
3. 1% decrease in t/o and cruise gradient.
Υπαρχουν και καποιοι αλλοι περιορισμοι (οχι στο operation), αλλα ειναι ανευ σημασιας.
Ελπιζω να σας κατατοπισα.
0 x
4 engines are safer than 2


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 17 Ιαν 2007, 22:42

CONFIG2 έγραψε:
1. -30.000kgrs στο max t/o mass.

Μονο αυτο. Τι εννοεις με "-30.000kg t/o mass"? Σιγουρα οχι -30 τονους στο TOW, αρα τι? :?: :shock:
0 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 17 Ιαν 2007, 22:58

Βασει των JAR's, το TOW εχει αλλαξει σε Τake Off MASS (καταργηθηκε ο ορος "κιλα-λιβρες", και αντικατεσταθη με τον ορο ΜΑΖΑ σε κιλα η λιβρες).
Οσον αφορα το -30000krs, ναι ειναι -30t μειωση στο T/O MASS (παλαιο Tow)
0 x
4 engines are safer than 2

stamatakas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 30 Ιουν 2005, 11:54
Τοποθεσία: Lausanne
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό stamatakas » 17 Ιαν 2007, 23:24

CONFIG2 euxaristo poli gia tis plirofories :D

I -30t fainontai poli vevaia, ean kai den to amfisvito.
Kseris me ti mpori na exi sxesi;

Enas logos endexomenos tha mporouse na einai i antistathmisi
tis asimetrias logo tou winglet pou lipi;
0 x


Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 17 Ιαν 2007, 23:50

Σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο αυτο, καθ'οσον μεγαλωνει το induced drαg, αρα εχει ως επακολουθο την αυξηση της καταναλωσης, την ελλατωση του total lift, κλπ.
Τα winglets, εχουν ως κυριο σκοπο, την ελλατωση των vortex που δημιουργουνται στα ακροπτερυγια λογω της διαφορας πιεσης που υπαρχει απο το ανω και κατω μερος της πτερυγας . Οταν αυτα λειπουν , τοτε ως κυριο επακολουθο, ειναι η αυξηση των vortex, Που ειναι αναλογα με την αυξηση του Induced drag (Το induced drag, ειναι αναλογο του Lift).
Οπως αναφερεται στα βιβλια,και συγκεκριμμενα στο ENCYCLOPEDIA OF TECHNICAL AVIATION, "Winglets are aerodynamic efficient surfaces located at the wing tips. They are disigned to reduce induced drag. They dispense the spanwise airflow from the upper and lower surfaces at different points, thereby preventing the intermix of these airflows, which otherwise would create induced-drag vortices".
0 x
4 engines are safer than 2

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 17 Ιαν 2007, 23:50

CONFIG2 σ'ευχαριστω. Δεν το ηξερα το περι "μαζας" πλεον και οχι "βαρους". (ακομα δουλευω loadsheets με "βαρος"...)
0 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 17 Ιαν 2007, 23:53

Ξεχασα να σας πω, οτι αν ενδιαφερεστε για "τεχνικα θεματα" (ευρειας γνωσης), το βιβλιο που ανεφερα, ειναι συγγραφη του GARY BRISTOW, και μπορει να το εχει ο ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ, η ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ. Ειναι ενα εξαιρετο βοηθημα για ολους (νεους και παλιους), και λυνει πολλες αποριες.
Ευχαριστως, αν δεν το βρητε εδω, να σας φερω απο ΚΑΝΑΔΑ η ΑΜΕΡΙΚΗ.
0 x
4 engines are safer than 2


Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 17 Ιαν 2007, 23:54

seven4seven έγραψε:CONFIG2 σ'ευχαριστω. Δεν το ηξερα το περι "μαζας" πλεον και οχι "βαρους". (ακομα δουλευω loadsheets με "βαρος"...)

Δεν εισαι ο μονος! Και εμεις την "πατησαμε". οταν αλλαξαν τα loadsheets χωρις να μας ενημερωσουν!
0 x
4 engines are safer than 2

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 18 Ιαν 2007, 00:06

Για την ιστορια, να και μια φωτο
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=9888
Τραβηγμενη 9/1/07. Το αλλο απογευμα, το φοραγε το winglet :wink:
0 x
SX-796



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης