Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 17 Ιαν 2007, 23:50
Σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο αυτο, καθ'οσον μεγαλωνει το induced drαg, αρα εχει ως επακολουθο την αυξηση της καταναλωσης, την ελλατωση του total lift, κλπ.
Τα winglets, εχουν ως κυριο σκοπο, την ελλατωση των vortex που δημιουργουνται στα ακροπτερυγια λογω της διαφορας πιεσης που υπαρχει απο το ανω και κατω μερος της πτερυγας . Οταν αυτα λειπουν , τοτε ως κυριο επακολουθο, ειναι η αυξηση των vortex, Που ειναι αναλογα με την αυξηση του Induced drag (Το induced drag, ειναι αναλογο του Lift).
Οπως αναφερεται στα βιβλια,και συγκεκριμμενα στο ENCYCLOPEDIA OF TECHNICAL AVIATION, "Winglets are aerodynamic efficient surfaces located at the wing tips. They are disigned to reduce induced drag. They dispense the spanwise airflow from the upper and lower surfaces at different points, thereby preventing the intermix of these airflows, which otherwise would create induced-drag vortices".
0 x
4 engines are safer than 2