Αεροπορική τραγωδία στην ανατολική Σιβηρία

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας κτλ.
Άβαταρ μέλους
kostis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 14:56
Τοποθεσία: ATH, NUE
x 1

Αεροπορική τραγωδία στην ανατολική Σιβηρία

Δημοσίευσηαπό kostis » 09 Ιούλ 2006, 09:58

9/7/2006
Αεροπορική τραγωδία

Περισσότεροι από 150 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα που συνέβη κατά την προσγείωση ενός ρωσικού επιβατικού αεροπλάνου Airbus A-310, ξημερώματα Κυριακής, στο αεροδρόμιο του Ιρκούτσκ, στην ανατολική Σιβηρία.

«Σαράντα τρεις άνθρωποι νοσηλεύονται με εγκαύματα διαφόρων βαθμών. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι άλλοι είναι νεκροί», δήλωσε πηγή της εισαγγελίας του Ιρκούτσκ.

Στο αεροπλάνο επέβαιναν 192 επιβάτες και οκταμελές πλήρωμα. Το δυστύχημα έγινε γύρω στις 08.00 (τοπική ώρα, 02.00 ώρα Ελλάδας). Το Airbus Α-310 ανήκει στην εταιρεία Sibir. Κατά την προσγείωσή του βγήκε από το διάδρομο και χτύπησε σ΄ ένα τοίχο --σύμφωνα με άλλες πληροφορίες προσέκρουσε σε ένα κτίριο-- πριν πιάσει φωτιά.

Η καμπίνα του αεροσκάφους καταστράφηκε σχεδόν εντελώς. Η πυρκαγιά δεν κατέστη δυνατό να σβήσει παρά τρεις ώρες αργότερα.

Ομάδα της ρωσικής Επιτροπής Αεροπορίας αναχώρησε από τη Μόσχα για τη Σιβηρία για να ερευνήσει τα αίτια του δυστυχήματος.

link: http://world.flash.gr//cosmosl/2006/7/9/29291id/
0 x


Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 09 Ιούλ 2006, 12:44

Σύμφωνα μέ το δελτίο που διάβασα στο Pathfinder,ο διάδρομος ήταν ολισθηρός λόγω βροχής και μάλλον γι'αυτό το λόγο εξετράπη το αεροπλάνο.

Λέγεται επίσης οτι όλα τά μέλη τού πληρώματος σκοτώθηκαν.


ΥΓ.Πότε θά μάθουν επιτέλους οι συντάκτες τών ειδησεογραφικών δελτίων τής ΕΡΤ (αλλά και οι αντιγραφείς τών δελτίων αυτών σέ διάφορα sites) οτι τά αεροπλάνα κατά την προσγείωση βρίσκονται σέ διάδρομο καί όχι σέ αεροδιάδρομο;
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Panos81
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 28 Μαρ 2005, 18:42

Δημοσίευσηαπό Panos81 » 09 Ιούλ 2006, 17:09

Την Δευτέρα οι συντάκτες θα μάθουν. Τώρα αν η Δευτέρα είναι η αυριανή Δευτέρα, η δευτέρα του μηνός, η Καθαρά Δευτέρα ή η Δευτέρα Παρουσία, δεν γνωρίζω... :doubt:

Αυτή είναι η εταιρεία με τα έντονα κιτρινοπράσινα Α310 που έρχονται και στη Λάρνακα το καλοκαίρι;
0 x

Άβαταρ μέλους
pilot767
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 15:10
Τοποθεσία: 23street clouds
Επικοινωνία:

e

Δημοσίευσηαπό pilot767 » 09 Ιούλ 2006, 17:15

Προφανως δεν ξερουν τι τους γινεται.

Μολις ειδα τις επικεφαλιδες ειδησεων στο αλτερ και μιλανε για α/φος 747.
0 x


captainjumbo
x 1

Δημοσίευσηαπό captainjumbo » 09 Ιούλ 2006, 17:54

από τα πρώτα πλάνα της τηλεόρασης, το εν λόγω απολεσθέν σκάφος...
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=503239
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5155
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 482
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 09 Ιούλ 2006, 17:58

Καλά, πόοοσο μεγάλη πυρκαγιά προκαλεί ένα αεροπλάνο στο διάδρομο κ κατα την προσγείωση (άρα με λίγα κάυσιμα)??? Σαφώς κ δέν είναι η καλύτερη των περιπτώσεων κ οι αστάθμητοι παράγοντες είναι πολλοί, αλλα... 3 ώρες μετά ρε παιδιά? Να υποθέσω ολιγωρία των αρχών του αεροδρομίου?
0 x
SX-802

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 10 Ιούλ 2006, 00:02

Κι'εγώ αυτό υποθέτω.Δέν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η αδράνεια τών αρχών τού αεροδρομίου γίνεται πρόξενος αεροπορικής τραγωδίας.Η περίπτωση τού Tristar τής Saudia μέ τους 345 νεκρούς είναι από τά κλασσικώτερα παραδείγματα.

Εντύπωση προκαλεί επίσης το γεγονός οτι "το σύστημα φρένων σταμάτησε νά λειτουργή και στη συνέχεια και οι άλλοι μηχανισμοί επιβράδυνσης σταμάτησαν να λειτουργούν".Δηλαδή καί τά thrust reversers καί τα spoilers καί τα φρένα έπαθαν ταυτόχρονα βλάβη;
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Άβαταρ μέλους
kostis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 14:56
Τοποθεσία: ATH, NUE
x 1

Δημοσίευσηαπό kostis » 10 Ιούλ 2006, 01:27

Μετά απο μια πρόχειρη έρευνα στο διαδίκτυο, απόρησα αν τα παρακάτω ειναι τυχαία...

4 δυστυχήματα μέσα σε λιγότερο απο 5 χρόνια και 236 θύματα...

Αξιοσημείωτο είναι οτι το 2004 ήταν τρομοκρατικής φυσεως και το 2001 χτυπηθηκε απο μαχητικο αφ.

http://aviation-safety.net/database/ope ... p?var=5354
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 10 Ιούλ 2006, 03:46

seven4seven έγραψε:Καλά, πόοοσο μεγάλη πυρκαγιά προκαλεί ένα αεροπλάνο στο διάδρομο κ κατα την προσγείωση (άρα με λίγα κάυσιμα)???


Το ότι προσγειώνεται, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει λίγα κάυσιμα. Μπορεί να έχει ανεφοδιαστεί μία φορά για να κάνει 2 δρομολόγια. Πχ το 727 της ΟΑ στην Θεσσαλονίκη που βγήκε από το διάδρομο. Παρόλο που από τύχη δεν πήρε φωτιά, είχε μέσα 17τόννους καύσιμα, γιατί έβαλε καύσιμα από αθήνα για να κάνει αθήνα-θεσσαλονίκη-γερμανία.

Το ίδιο και ο Ήλιος. Πέταγε περίπου δύο ώρες ακυβέρνητο γιατί είχε κάυσιμα για να φτάσει Πράγα, μετά την προσγείωση στην Αθήνα.
0 x

Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Δημοσίευσηαπό George » 10 Ιούλ 2006, 10:24

Μία πτυχή της ιστορίας με το τρομοκρατικό χτύπημα στο Tu-154 της Sibir το 2004:

Both women then bought tickets on the Sibir flight to Sochi and the Volga-Aviaexpress to Volgograd from a black-market peddler. After bribing a Sibir Airlines employee in charge of check-in and boarding one of the women was able to bypass security and get on board the Tupolev 154.
(από το http://aviation-safety.net/database/rec ... 20040824-1 , τα bold δικά μου)

Άμεση σχέση με το Α310 δεν έχει, αλλά ίσως δίνει μια ιδέα του πώς λειτουργούν μερικοί μηχανισμοί στις πρώην σοβιετικές χώρες.
0 x


Panos81
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 28 Μαρ 2005, 18:42

Δημοσίευσηαπό Panos81 » 10 Ιούλ 2006, 11:54

Η Metrorama λέει ότι το αεροπλάνο ήταν τύπου "Airbus A130" και ο στραβάρας που το έγραψε δεν μπήκε καν στον κόπο να κοιτάξει την φωτογραφία του καμμένου αεροπλάνου η οποία δημοσιεύτηκε στο ίδιο φύλλο, όπου το σημείο που γράφεται ο τύπος του "Airbus A310" είχε μείνει ανέπαφο από την φωτιά... :?
0 x

Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 54

Δημοσίευσηαπό TOGA » 12 Ιούλ 2006, 10:59

Hastaroth έγραψε:Δηλαδή καί τά thrust reversers καί τα spoilers καί τα φρένα έπαθαν ταυτόχρονα βλάβη;


Καλώς σας βρήκα καταρχήν, αυτό είναι το πρώτο μου μήνυμα :D

Θεωρητικά πιθανό, αλλά δεν συμπίπτει με τις μαρτυρίες των επιζώντων, που αναφέρουν ότι άκουσαν κάποιου είδους spool-up (T/R ή απόπειρα go-around, δεν έχει γίνει γνωστό)

Είναι πιθανό ότι, όποια κι αν αποδειχτεί ότι ήταν η αιτία, κατά ένα μεγάλο βαθμό ρόλο έπαιξε η ολισθηρότητα του διαδρόμου. Μαρτυρίες επίσης κάνουν λόγο για skidding, οπότε...

Μπορείτε να βρείτε τις σχετικές μαρτυρίες/αναφορές εδώ:
http://www.chron.com/disp/story.mpl/ap/ ... 39934.html
0 x

Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 54

Δημοσίευσηαπό TOGA » 13 Ιούλ 2006, 12:29

Θυμήθηκα για ένα παρόμοιο ατύχημα που είχε συμβεί πριν χρόνια στις ΗΠΑ. Οι συνθήκες μοιάζουν παρόμοιες. Για ρίξτε μια ματιά αν ενδιαφέρεστε...

http://aviation-safety.net/database/rec ... -0&lang=en
0 x



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 2 επισκέπτες