Αεροπορική τραγωδία στην ανατολική Σιβηρία

kostis

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/04/2005
Μηνύματα
77
Likes
1
Περιοχή
ATH, NUE
9/7/2006
Αεροπορική τραγωδία

Περισσότεροι από 150 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα που συνέβη κατά την προσγείωση ενός ρωσικού επιβατικού αεροπλάνου Airbus A-310, ξημερώματα Κυριακής, στο αεροδρόμιο του Ιρκούτσκ, στην ανατολική Σιβηρία.

«Σαράντα τρεις άνθρωποι νοσηλεύονται με εγκαύματα διαφόρων βαθμών. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι άλλοι είναι νεκροί», δήλωσε πηγή της εισαγγελίας του Ιρκούτσκ.

Στο αεροπλάνο επέβαιναν 192 επιβάτες και οκταμελές πλήρωμα. Το δυστύχημα έγινε γύρω στις 08.00 (τοπική ώρα, 02.00 ώρα Ελλάδας). Το Airbus Α-310 ανήκει στην εταιρεία Sibir. Κατά την προσγείωσή του βγήκε από το διάδρομο και χτύπησε σ΄ ένα τοίχο --σύμφωνα με άλλες πληροφορίες προσέκρουσε σε ένα κτίριο-- πριν πιάσει φωτιά.

Η καμπίνα του αεροσκάφους καταστράφηκε σχεδόν εντελώς. Η πυρκαγιά δεν κατέστη δυνατό να σβήσει παρά τρεις ώρες αργότερα.

Ομάδα της ρωσικής Επιτροπής Αεροπορίας αναχώρησε από τη Μόσχα για τη Σιβηρία για να ερευνήσει τα αίτια του δυστυχήματος.

link: http://world.flash.gr//cosmosl/2006/7/9/29291id/
 
Σύμφωνα μέ το δελτίο που διάβασα στο Pathfinder,ο διάδρομος ήταν ολισθηρός λόγω βροχής και μάλλον γι'αυτό το λόγο εξετράπη το αεροπλάνο.

Λέγεται επίσης οτι όλα τά μέλη τού πληρώματος σκοτώθηκαν.


ΥΓ.Πότε θά μάθουν επιτέλους οι συντάκτες τών ειδησεογραφικών δελτίων τής ΕΡΤ (αλλά και οι αντιγραφείς τών δελτίων αυτών σέ διάφορα sites) οτι τά αεροπλάνα κατά την προσγείωση βρίσκονται σέ διάδρομο καί όχι σέ αεροδιάδρομο;
 
Την Δευτέρα οι συντάκτες θα μάθουν. Τώρα αν η Δευτέρα είναι η αυριανή Δευτέρα, η δευτέρα του μηνός, η Καθαρά Δευτέρα ή η Δευτέρα Παρουσία, δεν γνωρίζω... :doubt:

Αυτή είναι η εταιρεία με τα έντονα κιτρινοπράσινα Α310 που έρχονται και στη Λάρνακα το καλοκαίρι;
 
e

Προφανως δεν ξερουν τι τους γινεται.

Μολις ειδα τις επικεφαλιδες ειδησεων στο αλτερ και μιλανε για α/φος 747.
 
Καλά, πόοοσο μεγάλη πυρκαγιά προκαλεί ένα αεροπλάνο στο διάδρομο κ κατα την προσγείωση (άρα με λίγα κάυσιμα)??? Σαφώς κ δέν είναι η καλύτερη των περιπτώσεων κ οι αστάθμητοι παράγοντες είναι πολλοί, αλλα... 3 ώρες μετά ρε παιδιά? Να υποθέσω ολιγωρία των αρχών του αεροδρομίου?
 
Κι'εγώ αυτό υποθέτω.Δέν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η αδράνεια τών αρχών τού αεροδρομίου γίνεται πρόξενος αεροπορικής τραγωδίας.Η περίπτωση τού Tristar τής Saudia μέ τους 345 νεκρούς είναι από τά κλασσικώτερα παραδείγματα.

Εντύπωση προκαλεί επίσης το γεγονός οτι "το σύστημα φρένων σταμάτησε νά λειτουργή και στη συνέχεια και οι άλλοι μηχανισμοί επιβράδυνσης σταμάτησαν να λειτουργούν".Δηλαδή καί τά thrust reversers καί τα spoilers καί τα φρένα έπαθαν ταυτόχρονα βλάβη;
 
Μετά απο μια πρόχειρη έρευνα στο διαδίκτυο, απόρησα αν τα παρακάτω ειναι τυχαία...

4 δυστυχήματα μέσα σε λιγότερο απο 5 χρόνια και 236 θύματα...

Αξιοσημείωτο είναι οτι το 2004 ήταν τρομοκρατικής φυσεως και το 2001 χτυπηθηκε απο μαχητικο αφ.

http://aviation-safety.net/database/ope ... p?var=5354
 
seven4seven":3l3xxqrd said:
Καλά, πόοοσο μεγάλη πυρκαγιά προκαλεί ένα αεροπλάνο στο διάδρομο κ κατα την προσγείωση (άρα με λίγα κάυσιμα)???

Το ότι προσγειώνεται, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει λίγα κάυσιμα. Μπορεί να έχει ανεφοδιαστεί μία φορά για να κάνει 2 δρομολόγια. Πχ το 727 της ΟΑ στην Θεσσαλονίκη που βγήκε από το διάδρομο. Παρόλο που από τύχη δεν πήρε φωτιά, είχε μέσα 17τόννους καύσιμα, γιατί έβαλε καύσιμα από αθήνα για να κάνει αθήνα-θεσσαλονίκη-γερμανία.

Το ίδιο και ο Ήλιος. Πέταγε περίπου δύο ώρες ακυβέρνητο γιατί είχε κάυσιμα για να φτάσει Πράγα, μετά την προσγείωση στην Αθήνα.
 
Μία πτυχή της ιστορίας με το τρομοκρατικό χτύπημα στο Tu-154 της Sibir το 2004:

Both women then bought tickets on the Sibir flight to Sochi and the Volga-Aviaexpress to Volgograd from a black-market peddler. After bribing a Sibir Airlines employee in charge of check-in and boarding one of the women was able to bypass security and get on board the Tupolev 154.
(από το http://aviation-safety.net/database/rec ... 20040824-1 , τα bold δικά μου)

Άμεση σχέση με το Α310 δεν έχει, αλλά ίσως δίνει μια ιδέα του πώς λειτουργούν μερικοί μηχανισμοί στις πρώην σοβιετικές χώρες.
 
Top