Στατιστικα

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Ασχημα μπηκε το 2010 μιας και σε 28 μερες ειχαμε 11 ατυχηματα με 111 νεκρους.. Το 2009 ειχαμε 122 ατυχηματα με 1103 νεκρους ενω το 2008 σε 156 περιπτωσεις "μονο" 884..

RIP και ας ελπισουμε οτι δε θα αυξηθουν δραματικα..
 
Πολύ μεγαλύτερος ο αριθμός των ατυχημάτων απ'ότι περίμενα...Είναι και τα incidents μέσα υποθέτω,έτσι δεν είναι?? 1100 άτομα σε ένα χρόνο...Πολλά ρε μ@μώτο..... :( :(
 
Σίγουρα είναι τραγικό να χάνει κάποιος τη ζωή του πόσο μάλλον σε δυστύχημα, άλλα ας είμαστε ειλικρινείς 1100 άτομα παγκοσμίως στα πλαισια των αεροπορικών μεταφορών, διπλασιες τουλάχιστον οι ανθρώπινες απώλειες σε τροχαία μόνο στην χώρα μας, όσο τραγική και αν είναι η κάθε απώλεια, τουλάχιστον είναι εμφανής η διαφορά ασφάλειας.Φυσικά πάντα όλοι ελπίζουμε για μηδενικά δυστυχήματα...αλλά αυτό είναι δυστηχώς ανέφικτο.
 
Ειναι πολυ κριμα να εχει χαθει τοσος κοσμος μεσα σε εναν μηνα του 2010. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ουτε εγω το περιμενα αυτο. Δεν ειναι ωραια πραγματα αυτα.
 
Tα θύματα φέτος μόνο απ'το δυστύχημα της Ethiopian δεν είναι ?? Πάντως δεν νομίζω οτι σοκάρει ο αριθμός τόσο όσο ο τρόπος που φεύγουν αυτοί οι άνθρωποι...πφφφ :(
Μία άλλη ερώτηση,ξέρουμε από ναυτικά πόσα είναι τα θύματα ?? Για να κάνουμε μία σύγκριση....
 
Απο το ατυχημα της ΕΤ ειναι 90 ψυχες. Δε λετε παλι καλα που ειχε αισιο τελος μερικες μερες πιο πριν το σκηνικο με την ΤΑΒΑΝ (αλλοι 170 εκει). Ετοιμαζω ενα .xls αυτες τις μερες με τα στοιχεια που πανε πισω εως το 1918 (στρατιωτικα και πολιτικα). Οταν τελειωσει θα αναρτηθει στη γνωστη γωνια.. ;) (Δε θελω να σκεφτομαι τι θα με βγαλει σα σουμα χαμενων ψυχων.. :oops: )
 
To περιμένουμε εναγωνίως!!! Θα βγούν αρκετά συμπεράσματα νομίζω....
 
Πραγματικα. Αποκυρησσω aviation-safety.net και λοιπα sites του συρμου.
ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ!
 
Στο χορατό του συμφορουμιστή θέλω να απαντήσω ότι,κατά πρώτον υπάρχουν και κάποιοι εδώ μέσα που δεν είναι τόσο ψαγμένοι ώστε να ξέρουν όσα site κυκλοφορούν περί αεροπορίας...Κατά δεύτερον για κάποιον γνώστη ορισμένα site είναι γελοίο να μη τα ξέρεις!! Έλα όμως που υπάρχουν και κάποιοι που τώρα αρχίζουν να ψάχνονται και δε τα γνωρίζουν!! Ευχαριστούμε πάντως που έδωσες κάποιο ώστε να ψαχτούμε λίγο......
 
Διάβασα πρόσφατα μία έρευνα σχετικά με την ασφάλεια πτήσεων και πιστεύω ταιριάζει απόλυτα στο υπάρχον topic, οπότε γράφω μια περίληψη των όσων διάβασα.
Από τα στατιστικά δυστυχημάτων και συμβάντων των τελευταίων ετών, παρατηρείται μια αλλαγή στο είδος των ατυχημάτων.
Η πλειοψηφία των ατυχημάτων κατατάσσονται στις εξής δύο κατηγορίες: Loss of control και Runway overrun. Ήτοι, απώλεια ελέγχου (του αεροσκάφους) και έξοδος από τον διάδρομο. Παρατηρούν λοιπόν οι ειδικοί, πως τα ατυχήματα οφείλονται σε λάθος αντιδράσεις/αποφάσεις των χειριστών. Το περιβόητο Airmanship.
Αυτό, λένε οι ειδικοί, χάνεται εξαιτίας μίας "πάθησης" που ονομάζεται στα αγγλικά automation complacency. Σε ελεύθερη μετάφραση θα την λέγαμε "βαρεμάρα των αυτοματισμών" :shock: Δηλαδή οι χειριστές ξέχασαν αυτά που έμαθαν (στη βασική τους εκπαίδευση), γιατί δεν τα χρησιμοποιούν πλεόν.
Τα ηλεκτρονικα καλύπτονται από άλλα (εφεδρικά) ηλεκτρονικά, τα οποία είναι ασύλληπτα αξιόπιστα και δεν χαλάνε (όπως και τα υπόλοιπα συστήματα των αεροσκαφών), η ναυτιλία έχει περάσει στην εποχή της LNAV/VNAV και οι χειριστές κάθονται και συζητάνε τα προβλήματά τους (Colgan @ BUF), διαβάζουν checklists σε κρίσιμες φάσεις της πτήσης (Turkish @AMS), ανοίγουν laptops και σχολιάζουν την επικαιρότητα(Northwest @ MSP) και άλλα όμορφα!
Και όσο αυτό συνεχίζεται, οι χειριστές θα συνεχίσουν να σκοτώνονται και να σκοτώνουν τους επιβάτες τους (κατά τα λεγόμενα ενός σοφού insider)...
Και μετά κάποιοι μιλάνε για Multi-crew Pilot Licence. Δηλαδή όχι απλά να ξεχάσεις πώς πετάς αεροπλάνα, αλλά ούτε καν να μάθεις :rolleyes:
 
Top