TWA-800

Bookie

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
04/06/2012
Μηνύματα
4
Likes
0
Kαλησπερα σας! Ειμαι ενα νεο μελος και μπηκα στο κοπο να δω ποια ειναι τα γραφομενα για την πολυκροτη πτηση της TWA-800. Δεν ειδα κανενα θεμα για αυτο το ατυχημα που εγινε στις 17 Ιουλιου του '96. Εσεις σαν επαγγελματιες του χωρου πιστευετε ακραδαντα πως το ατυχημα προηλθε απο μια εκρηξη στη κεντρικη δεξαμενη καυσιμων;

Ημουν επιβατης στην 881 της προηγουμενης ημερας και σας λεω αν δεν το ξερετε πως το αεροσκαφος ειχε φυγει με λιγα καυσιμα και εκανε σταση στην Ιρλανδια για ανεφοδιασμο. Τωρα αν ηταν η ιδια δεξαμενη αδεια ή μισογεματη δεν τα ξερω αυτα ειμαι ασχετος. Θα πρεπει να νιωθω τυχερος που οτι εγινε στην Αμερικη δεν εγινε στο ταξιδι απο Αθηνα για Δουβλινο και εν συνεχεια JFK;

Παντως αγαπητα μελη να σας πω και τη πικρη μου αληθεια ειχε πολυ κακη εξωτερικη εμφανιση το αεροπλανο οταν ακουσα στην Αμερικη οτι επεσε αεροπλανο ειπα κατευθειαν στη θεια μου κοιτα να δεις πως θα ειναι το δικο μου και της ελεγα στο δρομο απο το αεροδρομιο για το σπιτι σκετη σαβουρα ηταν το αεροπλανο και φαγαμε και ποσες ωρες ταλαιπωρια γιατι δεν ειχε φυγει κατευθειαν ουτε απο Αθηνα με τεραστια καθυστερηση ειχε φυγει!
 
Υπάρχουν κάποιες σελίδες όπου μπορείς να δεις πληροφορίες ατυχημάτων. Μια από αυτές όπου μπορείς να δεις και το συγκεκριμένο ατύχημα είναι:
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19960717-0

Βέβαια για τα ατυχήματα η διερεύνηση των οποίων γίνεται στις ΗΠΑ, ο επίσημος φορέας είναι το NTSB:
http://www.ntsb.gov

Θα πρέπει να γνωρίζεις βέβαια ότι οι διερευνητές δεν είναι θαυματοποιοί ούτε μέντιουμ. Προσπαθούν να βρουν την πλέον πιθανή αιτία κάθε ατυχήματος. Αυτό σημαίνει ότι συνήθως μένουν αναπάντητα ερωτήματα, για τα οποία μπορούν μόνον εικασίες να γίνουν. Σκοπός κάθε διερεύνησης είναι να αποφευχθούν κατά το δυνατόν παρόμοια ατυχήματα στο μέλλον.
 
Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το συγκεκριμένο ΑΦ είχε προηγουμένως εκτελέσει την ΤW 881. Η πτήση αυτή ήταν non-stop από Αθήνα.
 
Ειμαι απολυτα βεβαιος οτι προκειται για το ιδιο αεροπλανο !
 
Όντος η προηγούμενη πτήση ήταν από Ελλάδα. Μάλιστα θυμάμαι που εκείνη την περίοδο ήμουν Αμερική και το συμβάν είχε αρχικως αποδοθεί σε ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας συνδεόμενη με Ελλάδα και με πιθανή τοποθέητηση εκκρηκτικού μηχανισμού ο οποίος δυσλειτούργησε και τελικώς εξεράγη στην επιστροφή. Αν δεν κάνω λάθος την ίδια περίοδο επρόκειτο να αρχίσουν και οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην Ατλάντα
 
Παντως -αν λαβουμε υποψη μονο το τελικο πορισμα και οχι τα διαφορα αλλα που εχουν κυκλοφορησει σχετικα με την αιτια της εκρηξης- ειχες οντως αγιο μιας και ηταν θεμα χρονου να εκδηλωθει το βραχυκυκλωμα στο συστημα καλωδιωσης, και ο χρονος αυτος ειχε ηδη επελθει...
 
Μια και αναερθηκες σε Αγιο.... H μητερα μου καθε χρονο πηγαινει στην Αγια Μαρινα απο τοτε και αναβει λαμπαδα. Το κακο ειναι πως μου εχει προκληθει φοβος απο τοτε σχετικα με τα αεροπλανα και να σου πω την αληθεια προσπαθω να τον καταπολεμησω βλεποντας τη γνωστη σειρα με τα οσα ατυχηματα εχουν συμβει. Δεν ξερω αν το αποτελεσμα θα αποφερει καρπους παντως απ' οτι εχω δει μεχρι σημερα και εχω καταλαβει το κλειδι ειναι να πετας με σωστες εταιριες που τηρουν τους κανονες ασφαλειας και διαθετουν εξαιρετικα και επαγγελματικα στελεχη. Εχω σταμπαρει δυο εταιριες που ανηκουν σε αυτη τη κατηγορια αλλα δεν ξερω αν επιτρεπεται να τις αναφερω. Αν επιτρεπεται θα ηθελα να τις αναφερω για να μου πειτε τη γνωμη σας ή να μου πειτε ποες αλλες ανηκουν σε αυτη τη κατηγορια!
 
bari":27mhiwpb said:
Παντως -αν λαβουμε υποψη μονο το τελικο πορισμα και οχι τα διαφορα αλλα που εχουν κυκλοφορησει σχετικα με την αιτια της εκρηξης- ειχες οντως αγιο μιας και ηταν θεμα χρονου να εκδηλωθει το βραχυκυκλωμα στο συστημα καλωδιωσης, και ο χρονος αυτος ειχε ηδη επελθει...

Το ατύχημα ήταν αδύνατον να συμβει σε πτήση απο Αθήνα για ΝΥ απο την ίδια αιτία.
Η κεντρική δεξαμενή εξερράγη επειδή:
-ήταν άδεια, άρα είχε δημιουργηθεί το "κατάλληλο" εκρηκτικό μίγμα αέρα-αναθυμιάσεων καυσίμου,
-είχε υπερθερμανθεί λόγω παρατεταμένης λειτουργίας του air condition (βρίσκεται κάτω απο τη δεξαμενή) στο έδαφος πριν την απογείωση, και
-πιθανόν (αλλα όχι και απαραίτητα) απο σπινθήρα λόγω βραχυκυκλώματος.

Η δεξαμενή ήταν άδεια λόγω της σχετικά μικρής διάρκειας της πτήσης προς το Παρίσι, απο Αθήνα η δεξαμενή ήταν πάντα σχεδόν γεμάτη λόγω της μεγαλύτερης απόστασης.
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον Nonta. Έτσι άλλωστε το αποδίδει και το επίσημο πόρισμα.

Βέβαια (συγγνώμη αλλά μου αρέσει να είμαι ο κακός της παρέας) το καύσιμο που είχε η κεντρική δεξαμενη κατά την έκρηξη ήταν ελληνικό (από τα ΕΛΔΑ - ΕΛληνικά Διυληστήρια Ασπροπύργου).

Βέβαια θα πρέπει να καθησυχάσω και τις ανησυχίες του φίλου μας (ναι το ξέρω, είμαι μια στο καρφί και μια στο πέταλο) ένα σωστά συντηρημένο αεροσκάφος συνήθως δεν πέφτει από τεχνικό λόγο. Μπορεί να φαίνεται στους επιβάτες σαν ετοιμόροπο αλλά πληρεί όλους τους κανονισμούς για μιαν ασφαλή πτήση. Θα μπορούσα να πω ότι έτσι και αλλιώς η TWA κλείσει και δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε πια με αυτήν, όμως η TWA είχε τεχνική συντήρηση υποδειγματική (άρα και υψηλό κόστος, άρα ασύμφωρη λειτουργία - γιαυτό και έκλεισε).

Τώρα θα με ρωτήσετε γιατί συνέβη το συγκεκριμένο ατύχημα. Όμως την απάντηση δίνει ίσως το ίδιο το NTSB λέγοντας ότι δεν στάθηκε δυνατό να επιβεβαιωθεί το αίτιο που δημιούργησε την έκρηξη την κεντρικής δεξαμενής. Η πιθανότητα της αντλίας καυσίμου ήταν το μόνο στοιχείο για αναβάθμιση της τεχνικής συντήρησης του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους στο μέλλον.
 
Top