TRANSASIA B-22816 AT76 crash

  • Thread starter APO
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και απίστευτο βίντεο
http://www.theguardian.com/world/live/2 ... g-coverage

Μέχρι στιγμής 12 νεκροί από τους 53 επιβάτες και 5 πλήρωμα. Άγιο είχαν τα κτίρια από τα οποία πέρασε ξυστά αλλά και το λεωφορείο που φαίνεται μπροστά και του ξύρισε την οροφή με την άκρη του φτερού!

Δεύτερο ΑΤR72 της ίδιας εταιρίας μέσα σε 6 μήνες που συντρίβεται.
viewtopic.php?f=75&t=9107
 
Stall? Landing gear σίγουρα πάνω, φλαπς φαίνεται να είναι πάνω κι αυτά...
 
Απο οτι βλεπω απογειωθηκε απο τον Rwy10 δηλαδη με τον ανεμο "κοντρα" οπως επρεπε.
Τα METAR κατα την στιγμη της συντριβης:
RCSS 040300Z 10010KT 9999 FEW015 BKN028 BKN040 16/13 Q1024 NOSIG RMK A3025
RCSS 040230Z 10008KT 9999 FEW013 BKN028 BKN040 16/13 Q1024 NOSIG RMK A3025
 
Αναδημοσίευση απο το avherald.com:


Crash: Transasia AT72 at Taipei on Feb 4th 2015, engine flame out, rolled sharply and lost height shortly after takeoff.

The airline reported at 17:00L that 16 occupants have been killed, 13 occupants are being treated in various hospitals, one survivor has already been released from hospital care. The accident ATR-72-600 has been in service for less than a year and underwent last regular maintenance on Jan 26th 2015.


http://avherald.com/h?article=48145bb3&opt=0
 
george 150":1bp6t72i said:
Stall? Landing gear σίγουρα πάνω, φλαπς φαίνεται να είναι πάνω κι αυτά...
Τα flaps φαίνονται απο την πρωτη φωτογραφια του α/φ πανω απο τη γεφυρα στο avherald να ειναι extended (κάτω δλδ) και όχι retracted (πανω). Φαίνεται απο την ανομοιομορφία στο προφίλ του άκρου της πτέρυγας (wing edge). Αλλωστε δεν υπήρχε λογος για το αντίθετο στο υψος που βρισκοταν και την ταχύτητα που είχε.
 
spinal":2k14nm0n said:
Τα flaps φαίνονται απο την πρωτη φωτογραφια του α/φ πανω απο τη γεφυρα στο avherald να ειναι extended (κάτω δλδ) και όχι retracted (πανω). Φαίνεται απο την ανομοιομορφία στο προφίλ του άκρου της πτέρυγας (wing edge). Αλλωστε δεν υπήρχε λογος για το αντίθετο στο υψος που βρισκοταν και την ταχύτητα που είχε.
Αν και δεν συναιβει αυτο, θα μπορουσε να μην ειχε κατεβασει τα flaps στην απογειωση, κατι που θα εξηγουσε την απωλεια στηριξης. Σπανιο αλλα εχει συμβει στο παρελθον πχ Northwest Airlines Flight 255 ή πιο προσφατα η Spanair Flight 5022.
 
Top