Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας κτλ.
cabincrew4ever
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 21 Φεβ 2008, 15:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TUI
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό cabincrew4ever » 26 Μαρ 2015, 14:47

frunner έγραψε:Ο ενας κυβερνητης ειχε κλειδωθει εξω απο το πιλοτηριο και για να μπει προσπαθησε να σπασει την πορτα.Αν ισχυει αυτο τι εγινε με τον κυβερνητη που ηταν μεσα στο πιλοτηριο;



Θεωρητικα δεν μπορει να κλειδωθει κανενας πιλοτος εκτος, εαν ο αλλος μεσα δεν το θελει.

Μια ηλιθιοτητα στον αεροπορικο χωρο, τηνοποια μας την κληροδοτησε, η τοσο αμφιλεγομενη 11.09., ειναι η αιτια για τον χαμο 150 ατομων. Γιατι αν ο τρομοκρατης θελει να ριξει το αεροπλανο, δεν χρειαζεται να βαλει το μαχαιρι στο λαιμο της Μπαρμπι αεροσυνοδου, η οποια θα βαλει τον κωδικο και θα μπει ο τρομοκρατης μεσα. Κανενας απο αυτους τους εξυπνους δεν σκεφτηκε και αυτη τη συνεπεια. Αντε να δουμε πως θα αντιδρασει η αεροπορικη κοινοτητα σε αυτο το ηλιθιο μετρο ασφαλειας. Γιατι αργα η γρηγορα (σε 5 χρονια, σε 10 χρονια) θα ξανασυμβει. Θα μου πεις αν ενας πιλοτος θελει να ριξει το αεροπλανο βρισκει τροπους.

Τωρα το ερωτημα ειναι, ηταν ψυχολογικο το θεμα ή προκειται για τρομοκρατικη ενεργεια ;
0 x


Άβαταρ μέλους
redhell
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 04 Ιουν 2006, 20:22
x 2

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό redhell » 26 Μαρ 2015, 15:07

To override οντως δουλεύει όταν ο διακόπτης της πόρτας στο airbus είναι ΜΟΝΟ στην θέση NORMAL.
Αν είναι στο LOCKED δεν ξεκλειδώνει με το pass ούτε με κλωτσιές ούτε με τίποτα...

Θα έπρεπε ίσως να υπήρχε "super pass" που θα ξεκλείδωνε την πόρτα ακόμα και στο locked και να τον είχαν μόνο οι πιλότοι (για παρόμοιες περιπτώσεις) ή αισθητήρας βάρους στο κάθισμα (που είναι απλή και φτηνή λύση το έχουν τα αυτοκίνητα ακόμα για απλές εφαρμογές όπως να βαράει το κουδούνι για την ζώνη ή για αυτόματη ρύθμιση του 'προφιλ' του καθίσματος ανάλογα με τον οδηγό) που αν κάποιος πιλότος είναι όρθιος η πόρτα να γυρνάει σε NORMAL *αρα να ξεκλειδώνει κανονικά απ εξω αν χρειάζεται...

Βέβαια αν εισαι αποφασισμένος παίζεις και με τις ασφάλειες και αντίο ζωή...
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 352

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 26 Μαρ 2015, 15:32

Υποθέτω Redhell πως δεν υπάρχει αυτό το "super pass" ώστε να μην μπορεί να εκβιάσει/απειλήσει κάποιος αεροπειρατής όποιον πιλότο τύχει να βρει εκτός cockpit για να του ανοίξει τη πόρτα.
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό alex96 » 26 Μαρ 2015, 15:35

Κάτι βασικό:Όταν ένας εκ των δύο εξέρχεται του θαλάμου διακυβέρνησης,πρέπει να αντικαθίσταται από άλλο μέλος πληρώματος του αφους για το διάστημα της απουσίας του.Αυτό,προφανώς δε τηρήθηκε και την ευθύνη έχει ο άτυχος κυβερνήτης.
0 x


Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 85

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό AGV » 26 Μαρ 2015, 15:41

Έτυχε να παρακολουθήσω τις δηλώσεις του Εισαγγελέα Μασσαλίας για το ατύχημα (26/3/2015, 12:30 τοπική ώρα Γαλλίας).
Αν δεν έγινε λάθος διερμηνεία, είπε ότι σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, ο συγκυβερνήτης με εσκεμένη ενέργεια κατέρριψε το αεροσκάφος.
Θεωρώ μεγάλο λάθος από την πλευρά του εισαγγελέα να κάνει μια τέτοια δήλωση από τη στιγμή που δεν έχει αποδειχθεί τίποτε.
Ανέφερε ότι για τα οκτώ λεπτά της πτώσης, ακουγόταν η ανάσα του συγκυβερνήτη στο πιλοτήριο και οι εκκλήσεις του κυβερνήτη να ανοίξει την πόρτα χωρίς ανταπόκριση.
Στέκομαι στο σημείο αυτό. Πρώτον, ακόμα και αυτοκτονικές τάσεις να έχει ένας χειριστής, δεν πιστεύω ότι υπάρχει έσω και ένας που θα θελήσει να πάρει μαζί του στον τάφο άλλους 149 ανθρώπους, εκτός και αν είναι αποφασισμένος για επίθεση αυτοκτονίας. Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση (11-Σεπ-2001) τις τελευταίες στιγμές συνήθως ακουγόντουσαν προσευχές (γιαυτό στην περίπτωση της Egyptair κατηγόρησαν τον συγκυβερνήτη). Επιπλέον, με κανονικές συνθήκες η αναπνοή ενός χειριστή δεν ακούγεται στο CVR.
Τα μέχρι στiγμής στοιχεία, με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο συγκυβερνήτης ενδεχομένως να υπέστη καρδιακή προσβολή (είναι συνηθισμένος σε τέτοια περίπτωση ο ρόγχος ο οποίος είναι δυνατόν να καταγραφεί στο CVR).
Αν αυτό το σενάριο είναι η περίπτωση, τότε είναι πολύ πιθανό να έπεσε προφανώς παρά τη θέλησή του πάνω στα χειριστήρια και να προκάλεσε την πτώση.
0 x

cabincrew4ever
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 21 Φεβ 2008, 15:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TUI
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό cabincrew4ever » 26 Μαρ 2015, 15:52

alex96 έγραψε:Κάτι βασικό:Όταν ένας εκ των δύο εξέρχεται του θαλάμου διακυβέρνησης,πρέπει να αντικαθίσταται από άλλο μέλος πληρώματος του αφους για το διάστημα της απουσίας του.Αυτό,προφανώς δε τηρήθηκε και την ευθύνη έχει ο άτυχος κυβερνήτης.


Προκειται για μια διαδικασια που απο την εμπειρια μας ως πληρωματα ξερουμε πως παραλειπεται γιατι δεν θεωρειται αρεστη ουτε στους μεν ουτε στους δε. Θυμαμαι απειρες φορες γκρινια στο πληρωμα καμπινας για το ποιος θα μπει μεσα. Και υπηρχαν ουκ ολιγες φορες που δεν εμπαινε κανενας αν δεν το απαιτουσε ο κυβερνητης. Καιρος λοιπον να παψουμε να ξεχωριζουμε τα καθηκοντα μας σε αυτα που μας αρεσουν και σε αυτα που δεν μας αρεσουν.

Αυτο που λες AGV δεν μπορει να συμβει γιατι τοτε θα μπορουσε ο κυβερνητης να επιστρεψει στο πιλοτηριο. Ο μονος τροπος για να μην μπορει το πληρωμα εκτος πιλοτηριου να εχει προσβαση στο πιλοτηριο ειναι να το αποτρεπει αυτος που ειναι μεσα. Και για να το αποτρεπει προφανως ειναι εν ζωη και εχει τις αισθησεις του.
Τελευταία επεξεργασία από cabincrew4ever σε 26 Μαρ 2015, 15:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό alex96 » 26 Μαρ 2015, 15:55

AVG,δε ξέρω αν τα χειριστήρια του Α320 ταιριάζουν σε μια τέτοια υπόθεση.
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 352

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 26 Μαρ 2015, 16:00

alex96 το να υπάρχει πάντα και ένα δεύτερο μέλος του πληρώματος στο cockpit είναι κανονισμός που ισχύει και για τις Ευρωπαϊκές εταιρίες ή τον έχουν μόνο οι Αμερικανικές?

AGV εχει ξανασυμβεί άλλες δυο τουλάχιστον φορές. Μια πτήση της Egypt Air και μια πτήση της SriLankan.
Ενδεχομένως να έγινε το ίδιο και με τη πτήση της Μalaysian που χάθηκε στον ινδικό.
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό alex96 » 26 Μαρ 2015, 16:04

Για τις ευρωπαϊκες ισχύει αυτό.Δε γνωρίζω για τις Αμερικανικές.
0 x

Άβαταρ μέλους
landlover
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 21:14
Τοποθεσία: NEO ΦΑΛΗΡΟ

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό landlover » 26 Μαρ 2015, 16:11

Ενα κατατοπιστικό clip από την Airbus για την λειρτουργία ασφάλισης της πόρτας του θαλάμου διακυβέρνησης

https://www.youtube.com/watch?v=ixEHV7c3VXs
0 x


sutter
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2014, 18:01
x 2

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό sutter » 26 Μαρ 2015, 16:46

Αν τελικά πρόκειται για ηθελημένη ενέργεια, αναλογιστείτε την τύχη των επιβατών των προηγουμένων πτήσεων του συγκεκριμένου συγκυβερνήτη, ειδικά αυτών που προσγειώθηκαν στη Βαρκελώνη το πρωί της ίδιας μέρας. Χωρίς να είμαι ειδικός, εκτιμώ ότι τέτοιες αποφάσεις τις έχεις ήδη πάρει πριν πιάσεις τα χειριστήρια τη μοιραία μέρα, οπότε ίσως η ζωή τους να οφείλεται στο οτι ο κυβερνήτης δεν είχε χρειαστεί τουαλέτα στο πρώτο σκέλος της πτήσης...
2 x

Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 471
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 39
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό mimithem » 26 Μαρ 2015, 16:50

AGV έγραψε:Αν αυτό το σενάριο είναι η περίπτωση, τότε είναι πολύ πιθανό να έπεσε προφανώς παρά τη θέλησή του πάνω στα χειριστήρια και να προκάλεσε την πτώση.


Τα Airbus δεν έχουν χειριστήρια μπροστά από τον πιλότο. Έχουν joystick που βρίσκεται δίπλα από το αλεξινέμιο...
0 x
Οι ουρανοί ανήκουν πρώτα στα πουλιά και μετά στα αεροπλάνα...

AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 31

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό AirServ » 26 Μαρ 2015, 17:00

Παντως το ολο σκηνικο ανοιγει εναν μεγαλο κυκλο ερευνων και συζητησεων περι του αεροπορικου μοντελου που εχει επικρατησει τα τελευταια χρονια...Ισως πλεον η υπερπροσφορα των διαθεσιμων χειριστων,οι γενικα χαμηλες αποδοχες που πλεον λαμβανουν οι ιπταμενοι πλην μεγαλων εταρειων οπου και εκει βλεπουμε οτι εχουμε πολεμο στο να μειωθουν για να αυξησουν οι εταιρειες τα κερδη τους(ναι και εκει βαζουν το χερι τους οι μεγαλο-μανατζερ για να τσιμπησουν 10.000€ μπονους παραπανω..),το εαν ολοι οι πιλοτοι παρακολουθουνται και απο ψυχολογους(περαν του ιατρικου τσεκ-απ)σε τακτα διαστηματα και βεβαια(ισως πεσετε να με φατε,καθαρα προσωπικη αποψη)στο εαν ειναι ικανοι να πετανε γιατι μια αδεια πιλοτου δεν διασφαλιζει οτι και ο πιλοτος ειναι ικανος.Σιγουρα ομως οι μεγαλες εταιρειες εχουν ασφαλιστικες δικλειδες γι'αυτο δεν ξερω το κατα ποσο ισχυει ομως για τις LOCO...Παντως απο παλαια ΟΑ (απο οτι μου εχουν πει)αν δεν αξιζες,χειριστηριο σαν 1ος δεν επιανες...
0 x


billymos
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 24 Αύγ 2012, 03:29

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό billymos » 26 Μαρ 2015, 17:31

Καραμήτρος Air έγραψε:
AGV εχει ξανασυμβεί άλλες δυο τουλάχιστον φορές. Μια πτήση της Egypt Air και μια πτήση της SriLankan.
Ενδεχομένως να έγινε το ίδιο και με τη πτήση της Μalaysian που χάθηκε στον ινδικό.


Νομιζω οτι κατι αντιστοιχο ειχε συμβει πριν πολλα χρονια με ενα shorts της ολυμπιακης στον Κερκετεα, στη Σαμο.. Δεν ειμαι 100% σιγουρος, οντας μικρος και ο,τι πληροφοριες μαζευα, απο την 'Πτηση' καθε μηνα...
0 x

Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα
x 91

Re: Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Δημοσίευσηαπό mrk » 26 Μαρ 2015, 18:14

@AirServ

Ο συγκυβερνήτης είχε πάρει commendation για τις ικανότητες του (http://aviation-business-gazette.com/A4 ... falz-.html) άρα δεν τίθεται θέμα "ικανότητας".

Αυτό που πρέπει να ψάξουν είναι τι μπορεί να οδήγησε έναν άνθρωπο να "πάρει μαζί του" άλλους 149. Είχε κάτι; Είχε δείξει κάτι; Ή ήταν όλα όπως πρέπει και δεν το φανταζόταν κανείς;
1 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης