Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας κτλ.
Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 85

Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό AGV » 23 Μάιος 2016, 16:44

Για περισσότερες πληροφορίες σας παραπέμπω στα παιδικά παιχνίδια "αμπεμπαμπλόμ", "τυφλόμυγα" κλπ.
Επίσης σε διάφορες επιστημονικές εργασίες σχετικές με την "εξουσία του τύπου" κλπ.
0 x


CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 95

Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 23 Μάιος 2016, 17:51

Φίλε AGV θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου καθώς και με όσους άλλος έχουν την ίδια άποψη. Φίλε MerNion, δεν πρέπει να γίνει μήνυση μόνο στο συγκεκριμένο κανάλι αλλά σε όλα τα κανάλια και γενικά τα ΜΜΕ (πρόσφατα καταδικάστηκε δημοσιογράφος για διασπορά ψευδών ειδήσεων) καθώς επίσης και σε όλους αυτούς τους αυτόκλητους μαϊντανούς - διερευνητές και ειδικούς επί των αεροπορικών ατυχημάτων, που περιμένουν έξω από τα κανάλια πότε θα χυθεί αεροπορικό αίμα για να χτυπήσουν την πόρτα και να μπουν να αραδιάσουν την όποια βλακεία και σενάριο τους κατέβει στο κεφάλι. ΝΤΡΟΠΗ και μόνο ντροπή τους έχω να πω. Κάθε φορά οι ίδιοι και οι ίδιοι, κάποιοι εκ των οποίων όχι μόνο δεν έχουν αεροπορική παιδεία, κάποιοι δεν έχουν πλησιάσει α/φος, κάποιοι δεν έχουν πλησιάσει καν ατύχημα και αυτοαποκαλούνται διερευνητές (καραμουσαφήρηδες, καραμπογιατισμένοι μουστακαλήδες, κλητήρες κλπ). Ξανά θα πω ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ. Καθίστε κύριοι στα αυγά σας και αφήστε τους αρμόδιους να μελετήσουν τα γεγονότα και να ενημερώσουν στην συνέχεια και την κοινωνία. Αντί να ξεσηκωθούν παγκοσμίως όλοι οι Ιπτάμενοι και οι εργαζόμενοι στον αεροπορικό χώρο αλλά και το σύνολο της κοινωνίας να απαιτήσουν από την αεροπορική βιομηχανία την εξεύρεση λύσης για τον άμεσο εντοπισμό του σημείου του κάθε ατυχήματος, καθόμαστε και σεναριολογούμε. Που είναι άραγε τα ELT? Υπάρχουν, δουλεύουν, στέλνουν σήμα, λαμβάνει κάποιος το σήμα, γιατί ταλαιπωρούν τις οικογένειες των θυμάτων, βρέστε επιτέλους όσο ποιο σύντομα γίνεται το σημείο να κάνει ο καθένας την τελετή του και να ησυχάσει. Ας σοβαρευτούμε επιτέλους.
0 x

Άβαταρ μέλους
Intercontinental
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 13 Απρ 2015, 12:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TAY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKA
x 18

Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό Intercontinental » 23 Μάιος 2016, 19:04

Καλύτερα να αλλάξει ο τίτλος σε "Συντριβή αεροσκάφους της EGYPTAIR";
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό C421 » 23 Μάιος 2016, 19:58

Συγγνώμη, αλλά εγώ θεωρώ πολύ πιο έγκυρο και έμπειρο να συμβάλει με τις εξαιρετικές επί ατυχημάτων διερευνητικές του γνώσεις έναν τέως υπάλληλο του Γραφείου Γενικής Αεροπορίας της Δ2, παρά έναν άγνωστό μου άπειρο και -γιατί όχι- ύποπτο διερευνητή του NTSB*, γιαυτό κι έκατσα να δω ΣΚΑΙ προ ημερών και ενημερώθηκα πλήρως για το όλο θέμα.

* Βλέπετε, τα ελληνικά κανάλια ξοδεύουν εκατομμύρια ευρώ για δορυφορικές τηλεσυνεντεύξεις για θέματα όπως τα γενέθλια της Ελισάβετ αλλά δεν δίνουν ούτε ένα ευρώ για μια συνέντυξη με έναν νυν ή τέως διερευνητή του NTSB.
Είμαστε ευτυχείς που έχουμε χρόνια να δούμε ελικοπτερικό ατύχημα γιατί θα παίρνουμε πάλι υπογλώσσια βλέποντας εφέδρους ανθυπολοχαγούς της Αεροπορίας Στρατού 8ετούς θητείας (απόστρατοι του 1980 και εκτός επαγγέλματος), με καμμιά 200αριά ώρες στο Bell 47, να γυροφέρνουν τα κανάλια ως διερευνητές...
0 x


Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 85

Re: Αγνοείται αεροσκάφος της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό AGV » 23 Μάιος 2016, 21:28

Εμείς έχουμε τον "Expensive" που είναι "Διεθνής Εμπειρογνώμονας" και γυρίζει από κανάλι σε κανάλι.
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό C421 » 24 Μάιος 2016, 04:51

Ναι ρε, μας έχει λείψει κι αυτός κι οι αναπαραστάσεις του. Αν δεν πετάξεις Λάρνακα-Αθήνα με Β737 αναπαριστάνοντας(?) την πτήση της Ηλιος, πώς διάολο θα κάνεις διερεύνηση?
0 x

Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM
x 39

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό george 150 » 24 Μάιος 2016, 08:54

Η αναπαράσταση πτήσης αποτελεί συνήθη πρακτική στις διερευνήσεις αεροπορικών ατυχημάτων διεθνώς, σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ.
Παραδείγματος χάριν, σε ατύχημα που στην απομαγνητοφώνηση του CVR υπάρχουν καταγεγραμμένοι κρίσιμοι "αδιευκρίνιστοι ήχοι" (πιλοτηρίου κ.α.), ή το ατύχημα ( δεν θυμάμαι ακριβή ονομασία και Call sign), στο οποίο η αναπαράσταση απέδειξε ότι στο εμπλεκόμενο prop αεροσκάφος, η πτέρωση της έλικας μετά από κράτημα κινητήρα δεν γινόταν σωστά και σύμφωνα με τα λεγόμενα του κατασκευαστή, με αποτέλεσμα να χάνεται ο έλεγχος του αεροσκάφους...
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.


C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό C421 » 24 Μάιος 2016, 11:22

Eις τι συνέβαλεν εν προκειμένω η αναπαράστασις της εν λόγω πτήσεως, γνωστών όντων προ πολλού καιρού και επαρκώς των αιτίων άτινα ωδήγησαν εις το δυστύχημα?
1 x

northwest dc10
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 11 Μαρ 2005, 12:08
x 15

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό northwest dc10 » 24 Μάιος 2016, 12:12

1.Εκτός θεματος βεβαια δυό λόγια .Η αναπαράσταση εγινε για να δουν αν στο 140 όταν ο διακόπτης ειναι στο manuaλ και η main outflow valves ανοιχτές τότε μαζί με το take off configuration χτυπάει και το cooling equipment γιατί αυτό τον μπέρδεψε(και ρωταγε τη Λάρνακα) .Αν δεν χτυπαγε αυτό μπορεί όταν του λέγανε ότι επεσαν οι μασκες να πατούσε κανενα hold και τωρα να μην γράφαμε.
2.Στο θέμα μας τώρα.Μόνα σιγουρα ειναι τα acars. Στο Α320 η πυρανιχνευση και η πυρόσβεση ειναι τελειως διαφορετική στους κινητήρες και στην APU (Λόγω καυσίμων φυσικά)Σε όλα τα αλλα σημεία υπάρχουν υπερευαίσθητοι ανιχνευτές ιονισμού (καπνού) αλλά και θερμοδιαφορικοί adressable που όχι μόνο εντοπίζουν εγκαιρα τον καπνό και την ακριβή προέλευσή του αλλα στο eicam actions σε καθοδηγεί. Ολα αυτά ομως σου δινουν ενα χρόνο αντίδρασης.Αν κοιτάξουμε πολυ παλια εχουμε την valuejet με φιάλες οξυγόνου που δεν ειναι ευφλεκτες μεν αλλα αν ανεβεί πολύ η θερμοκτρασία σκάνε και ενισχύουν την φωτιά. και μια περιπτωση στο cincinnati to 1983 οπου o copilot ανοιξε το παράθυρο μετά την αναγκαστική προσγειωση και μπήκε μεσα οξυγόνο και φουντωσε η φωτιά.Στο 370 όμως τι σημαίνει slide window sensor και γιατί εγιναν όλα μαζί σε τρια λεπτά???
0 x

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 40

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό ECO » 24 Μάιος 2016, 12:44

Οι γνώσεις και η κατάρτιση διερευνητών επιπέδου “expensive” όπως αναφέρει παραπάνω ο κ. AGV ήταν επαρκείς για incidents/accidents του προηγούμενου αιώνα, ενώ των διερευνητών επιπέδου καραμουσαφήρηδων, καραμπογιατισμένων μουστακαλήδων και ελικοπτεράδων υπαξιωματικών της Α/Σ όπως αναφέρουν επίσης παραπάνω οι κ.κ CHRISTOS55 + C421 αντίστοιχα, είναι ντροπή για την δεοντολογία του αεροπορικού χώρου, παριστάμενοι ως δήθεν ειδικοί, προσκεκλημένοι των καρακαραγκιοζο-αδαών TVδημοσιογράφων των “ κενών αέρος” και των “επίγειων αεροδιαδρόμων”
1 x


Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM
x 39

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό george 150 » 24 Μάιος 2016, 12:46

northwest dc10 έγραψε:.Στο 370 όμως τι σημαίνει slide window sensor και γιατί εγιναν όλα μαζί σε τρια λεπτά???


Για μένα προς το παρόν σημαίνει ότι μετά το... μεγάλο μπαμ, συστήματα άρχισαν να βγαίνουν εκτός και το Acars έκανε όσες εκπομπές πρόλαβε μέχρι να σταματήσει και αυτό να λειτουργεί... :(
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.

Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 85

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό AGV » 24 Μάιος 2016, 12:58

george 150 έγραψε:Για μένα προς το παρόν σημαίνει ότι μετά το... μεγάλο μπαμ, συστήματα άρχισαν να βγαίνουν εκτός και το Acars έκανε όσες εκπομπές πρόλαβε μέχρι να σταματήσει και αυτό να λειτουργεί... :(


Συμφωνώ απόλυτα ! Και το μεγάλο ερώτημα παραμένει. Τι έκανε απόψε μπαμ;
Μια βόμβα; ή κάτι άλλο; (Αν ήταν κάτι άλλο, τότε μάλλον θα πρέπει η συγκεκριμένη εταιρεία να το είχε παρακάνει με παραβιάσεις κανονισμών! Άρα μάλλον βόμβα!)
0 x

Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM
x 39

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό george 150 » 24 Μάιος 2016, 14:55

Για το τι ακριβώς θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον τα preliminary reports των επίσημων διερευνητών, φαντάζομαι αφού βρεθούν CVR και FDR ( θεωρώ το CVR πριν απ' όλα στο συγκεκριμένο θα ξεκαθαρίσει αρκετά τι συνέβη).
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.


northwest dc10
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 11 Μαρ 2005, 12:08
x 15

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό northwest dc10 » 24 Μάιος 2016, 15:05

ναι αλλα τι μπαμ??? Εκκρηκτικής υλης???.Στο α320 η τουαλεττες ειναι πίσω απο τον κυβερνητη .Για να τα κανει "λιμπα " στο υπόγειο ,να πιασει το παραθυρο του συγκυβερνητη με θωρακισμένη πόρτα να παει στο galley κ.λ.π. πρεπει να ηταν (δεν ειμαι και ειδικός στα μπαμ) πάνω απο 50 κιλά .Σto CDG σημερα να "περάσεις" 50 κιλά δυσκολο .Και γιατι δεν το βαζανε sto outbound σκελος που θα ηταν και πιο γεμάτο. Ενω structural μπαμ??????
0 x

Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 85

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό AGV » 24 Μάιος 2016, 15:31

Συμφωνώ απόλυτα ότι μόνο τα μαύρα κουτιά καταργούν τα σενάρια και μας επιστρέφουν πίσω στον πραγματικό κόσμο.
Εδώ όμως είναι φόρουμ (ένα είδος καφενείου) και ο καθένας μπορεί να λέει το "σενάριό" του (δεν μου επιτρέπεται να γράψω την ακριβή έκφραση).
Σε αυτή τη βάση λοιπόν ένα Structural μπαμ (λέγεμε aloha Airlines) δεν διαμελίζονται οι επιβάτες αλλά απλώς εκτοξεύονται έξω από το αεροσκάφος. Άρα περιμένουμε κάτι σε εκρηκτική ύλη. Βέβαια, ένα τέτοιο μπαμ σε ένα ύψος γύρω στα 35 χιλιάδες πόδια, που καταφέρνει να τρυπήσει τοιχώματα, συνήθως οδηγεί στο να σκάσει το αεροσκάφος σαν μπαλόνι. Αν έχει συμβεί κάτι τέτοιο, τότε περιμένουμε να υπάρχει μια μεγάλη διασπορά στα συντρίμμια που αναμένεται να κάνει τον εντοπισμό των μαύρων κουτιών ακόμη πιο δύσκολο.
(Νομίζω ότι έχω ξεπεράσει και τον Φώσκολο σε σεναριογραφία, οπότε μάλλον είναι καλό να επιστρέψω στη στάνη μου!)
0 x



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης