Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 368

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 29 Απρ 2020, 19:58

PILOT-737 έγραψε:Και να θέσω και το εξής ερώτημα, γιατί ο επιβάτης να πρέπει να δείξει κατανόηση και να μην πρέπει να δείξει κατανόηση κάθε επιχείριση με την οποία συνεργάζεται η αεροπορική για να σωθεί η εταιρία ; Πχ αεροδρόμιο και τέλη στάθμευσης, ιδιοκτήτες αεροσκαφών από τους οποίους γίνεται το leasing κλπ. Αν το κάνουν όλοι με τη σειρά τους δε θα ελαχιστοποιηθούν τα έξοδα των αεροπορικών δίνοντας χρόνο ώστε να επιβιώσουν;

Τι ερώτημα είναι τώρα αυτό; Πιστεύεις ότι τώρα που μιλάμε δεν γίνονται διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες leasing? Πιστεύεις ότι δεν θα επιστραφούν εκατοντάδες αεροσκάφη στους lessors? Πιστεύεις ότι μόνο από τους επιβάτες περιμένουν οι αερογραμμές τη με το ζόρι συνεισφορά τους;
PILOT-737 έγραψε:Εκτός και αν εννοείς ότι εφόσον υπήρξαν μέτρα σε σοβαρότερους τομείς, ο κόσμος πρέπει να παραιτηθεί από τα δικαιώματα του σε όλους τους υπόλοιπους και να μην το συζητάει καν.

Αν για να βγάλω βόλτα τον σκύλο μου πρέπει να στείλω μήνυμα στην κυβέρνηση, αν μέχρι νεωτέρας δεν μπορώ να βγω από τον νομό μου, αν για να πάω στο σούπερ μάρκετ πρέπει να περιμένω στην ουρά για να μπω μέσα, τότε ναι, μπορώ να σταματάω να λυσσάω για τα 200 ευρώ που μου χρωστάει ο Λίγδης ή ο Ευτύχης. Θα το αναφέρω, θα διαμαρτυρηθώ, θα πω «ρε τι πάθαμε», αλλά δεν θα το κάνω και ανατολικό ζήτημα όπως το έχουν κάνει κάποια μέλη εδώ και τόσες σελίδες.
Τελευταία επεξεργασία από OveLix σε 29 Απρ 2020, 20:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
1 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2820
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 134
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό MerNion » 30 Απρ 2020, 02:03

Οι κυβερνήσεις δώδεκα κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ζήτησαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αναστείλει τους κανόνες που υποχρεώνουν τις αεροπορικές εταιρείες να προβαίνουν σε πλήρη επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις και αντί αυτού να προσφέρουν κουπόνια για μελλοντικές πτήσεις.
...
Οι υπουργοί Μεταφορών του Βελγίου, της Βουλγαρίας, της Κύπρου, της Τσεχίας, της Γαλλίας, της Ελλάδας, της Ιρλανδίας, της Λετονίας, της Μάλτας, της Ολλανδίας, της Πολωνίας και της Πορτογαλίας ζήτησαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσωρινή τροποποίηση του κανονισμού
...
Η Επιτροπή αναμένεται να παρουσιάσει τις κατευθυντήριες γραμμές την επόμενη εβδομάδα.


:arrow: https://www.newsbeast.gr/world/arthro/6 ... on-ptiseon
0 x

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 30 Απρ 2020, 13:11

OveLix έγραψε:Τι ερώτημα είναι τώρα αυτό; Πιστεύεις ότι τώρα που μιλάμε δεν γίνονται διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες leasing? Πιστεύεις ότι δεν θα επιστραφούν εκατοντάδες αεροσκάφη στους lessors? Πιστεύεις ότι μόνο από τους επιβάτες περιμένουν οι αερογραμμές τη με το ζόρι συνεισφορά τους;


Δεν άκουσα κανέναν να διαμαρτύρεται για αεροδρόμια η για lessors και να απαιτεί να κάνουν διευκόλυνση σε αεροπορική εταιρία.

Αντιθέτως είδα άτομα να χαρακτηρίζουν τους επιβάτες που ζητάνε το αυτονόητο: να τηρηθεί η νομοθεσία.

Όπως έγραψα ήδη, η λήψη δανείου από τράπεζες η κράτη θα ήταν μια εναλλακτική που θα επέτρεπε στις αεροπορικές να επιβιώσουν και παράλληλα να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους όσον αφορά τα δικαιώματα των επιβατών.

Καταλάβαμε ότι κάποιοι έχετε μετοχές αεροπορικών εταιριών και προτιμάτε να θυσιάσετε 100-200€ από το να χάσετε το κεφάλαιο που επενδύσατε. Όμως μην μπερδεύεστε οι υπόλοιπο είναι πελάτες και όχι μέτοχοι των εταιριών.

OveLix έγραψε:Αν για να βγάλω βόλτα τον σκύλο μου πρέπει να στείλω μήνυμα στην κυβέρνηση, αν μέχρι νεωτέρας δεν μπορώ να βγω από τον νομό μου, αν για να πάω στο σούπερ μάρκετ πρέπει να περιμένω στην ουρά για να μπω μέσα, τότε ναι, μπορώ να σταματάω να λυσσάω για τα 200 ευρώ που μου χρωστάει ο Λίγδης ή ο Ευτύχης. Θα το αναφέρω, θα διαμαρτυρηθώ, θα πω «ρε τι πάθαμε», αλλά δεν θα το κάνω και ανατολικό ζήτημα όπως το έχουν κάνει κάποια μέλη εδώ και τόσες σελίδες.


Όλοι περνάμε δυσκολίες με την καραντίνα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τραγικοποιούμε τα πράματα.

Δεν στέλνεις μήνυμα σε καμία κυβέρνηση, το μήνυμα είναι ένα είδους «υπεύθυνης δήλωσης» με την οποία αναλαμβάνεις την ευθύνη ότι δεν θα μετακινηθείς άσκοπα και για λόγο που θέτει σε κίνδυνο την υγεία του συνόλου. Τα sms δεν καταγράφονται και αν στην τελική δεν τα εμπιστεύεσαι, εκτύπωσε ένα έγγραφο και υπέγραψε το.
Σε εποχή που δεν εργάζεσαι (περιμένεις και εσύ να πάρεις το 800αρι από ότι έγραψες), τι σε πειράζει να περιμένεις έξω από το σούπερ μάρκετ αν είναι για το καλό της υγείας σου και των συνανθρώπων σου. Δεν είναι θέμα έλλειψης προϊόντων αλλά απόστασης που πρέπει να τηρηθεί αν τα σούπερ μάρκετ ήταν πιο μεγάλα δεν θα υπήρχαν ουρές σε ώρες αιχμής.

Ένας φάνηκε λυσσασμένος και χαρακτήρισε την συμπεριφορά που δεν ταιριάζει στα δικά του πιστεύω.

Πάντως μετά από όσα έγραψες να φανταστώ ότι όταν έρθει το voucher, εσυ προσωπικά δεν θα το χρησιμοποιήσεις ούτε θα πάρεις χρήματα στο τέλος, ώστε να έχεις την ηθική ικανοποίηση ότι έσωσες τις αεροπορικές(και ας αναφέρεις το αφεντικό σαν «Λίγδη»).

Η αεροπορία κάνει κύκλους σαν την οικονομία, κάθε 10 χρόνια περίπου τρώει και ένα χαστούκι.
Εάν είσαι τόσο γνωστής του χώρου θα έπρεπε να το ξέρεις και απορώ γιατί δεν το βλέπεις πιο ψύχραιμα.

Σε κάθε κρίση «οποίοι είναι να κλείσουν» θα κλείσουν.

Από την άλλη υπάρχουν και ευκαιρίες : μετά την 11η Σεπτεμβρίου (την μεγαλύτερη αεροπορική κρίση ως τότε), η Ryan άρπαξε την ευκαιρία και έκανε την αγορά των 737 που της επέτρεψε να φτάσει εδώ που είναι σήμερα.

Σήμερα μιλάμε για χειρότερη κρίση από την εποχή του 9/11. Ποιος λέει ότι δεν θα υπάρξει χειρότερη κρίση σε 20-30 χρόνια ;

Η αεροπορία δεν θα σταματήσει να υπάρχει όπως έγραψε κάποιος διότι είναι ο καλύτερος συνδυασμός ταχύτητας άνεσης και κόστους. Ίσως σε κάποιες διαδρομές την ανταγωνίζεται το τρένο αλλά και αυτό έχει σοβαρούς περιορισμούς (σύνορα κρατών θάλασσες κλπ). Μετά από κάθε κρίση η καταστροφή προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και ανακάμπτει όπως κάνει και η οικονομία.

Για το ποσό καλά πηγαίνουν οι εταιρίες cargo αυτό το διάστημα δεν θυμάμαι να ειπώθηκε τίποτα ; Μόνο η καταστροφολογία πουλάει ; Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούν όλες οι εταιρίες να έχουν μεικτό στόλο από δω και πέρα ?
Τελευταία επεξεργασία από PILOT-737 σε 30 Απρ 2020, 13:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
4 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό flesland » 30 Απρ 2020, 17:03

PILOT-737 έγραψε:Καταλάβαμε ότι κάποιοι έχετε μετοχές αεροπορικών εταιριών και προτιμάτε να θυσιάσετε 100-200€ από το να χάσετε το κεφάλαιο που επενδύσατε. Όμως μην μπερδεύεστε οι υπόλοιπο είναι πελάτες και όχι μέτοχοι των εταιριών.


Το διαβάσαμε και αυτό σε αεροπορικό φόρουμ.

Επειδή έχω μετοχές της LH (οι οποίες είναι οι μόνες που έχω αγοράσει με συναισθηματικά κριτήρια και όχι με οικονομικά, πρέπει να είσαι γενικά τρελός για να βάζεις πολλά λεφτά σε αεροπορικές όχι τώρα, αλλά πάντοτε) μπορώ να σου εγγυηθώ ότι ούτε τα 200Ε μου αρέσει να τα χάνω, και πως έχω δώσει πολλές χιλιάδες ευρώ και σε αυτούς, και σε άλλες, για να μην καταλαβαίνω το πώς αισθάνονται οι πελάτες.

Ούτε περιμένω μια εταιρεία να ανεβάσει την τιμή της μετοχής της με τα λεφτά που χρωστάει και δεν επιστρέφει :roll: Τι άλλο θα διαβάσουμε...

ΥΓ: είπα και ήρθε το εμαιλ της AirBaltic με Voucher και Extra bonus 40 Eur. Να δω προορισμούς από Ρίγα του χρόνου :twisted:
2 x


Montezouma
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 03 Ιουν 2011, 00:39
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGBL
x 4

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Montezouma » 30 Απρ 2020, 17:37

Χάχα δεν ξαναστελνω γι αυτό το θέμα γιατί βλέπω να κλειδώνει οσονούπω. Απλά ήθελα να κάνω μια πρόταση στους διαχειριστές να κάνουμε ένα thread για τροπους/πολιτικές για να επανεκινησει η αεροπλοια και τα κίνητρα που θα δώσουν χώρες και περιφέρειες για την αύξηση των αερομεταφορων.
0 x

Pirate
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 18:31
x 38

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Pirate » 30 Απρ 2020, 19:29

@ PILOT-737

Δυστυχώς δε μιλάμε για ένα από τους γνωστούς οικονομικούς κύκλους... αυτόν οι περισσότερες εταιρίες θα τον αντιμετώπιζαν.
Δε μιλάμε καν για 9/11, αυτό που γίνεται στις αερομεταφορές είναι απλά πρωτόγνωρο....

Για να έχουμε μία εικόνα τι γίνεται, παραθέτω τα παρακάτω:

Lufthansa Group: Συζητάει για πακέτο διάσωσης $ 8.7 m ή ελεγχόμενη χρεοκοπία.
Air France-KLM: Προχωράει σε bailout of around $10.8 billion in state-backed loans and guarantees.
United, Southwest: Ετοιμάζονται για πακέτο διάσωσης που έχει ήδη περάσει από το κογκρέσο αξίας $10-12 billion.
American Airlines: The US Department of the Treasury has approved $5.8 billion in financial assistance.
Delta: Reached a deal with the Treasury Department for $5.4 billion.
TUI: Ήδη έλαβε €1.8 billion με τη μορφή δανείου από τη Γερμανική κυβέρνηση.
Easyjet: Δανείζεται £600 million from the UK government’s corporate financing facility.
Finnair: Η κυβέρνηση της Φιλανδίας συμφώνησε να παρέχει εγγυήσεις ύψους € 600 m.
Alitalia: Ήδη έχει λάβει € 600 m σε μία προσπάθεια να κρατικοποιηθεί ξανά.
Condor: Έκλεισε στα $600 million coronavirus-aid package από το Γερμανικό δημόσιο.
Norwegian: Rescue plan αξίας $291 million από τη κυβέρνηση και είναι μόνο η αρχή.
Singapore Airlines: Χρηματοδότηση $244 million in fee relief measures.
SAS: $151.2 million in credit guarantees από Δανία και Σουηδία.
Air Baltic: Η Λετονία ετοιμάζεται να δώσει $162 million.
Cathay Pacific: $129 million package of financial relief.
Nordica: Πακέτο για τη διάσωση της σχεδιάζεται από την κυβέρνηση της Εσθονίας.
Icelandair: Η κυβέρνηση θα αναλάβει τις όποιες ζημίες προκύψουν αρκεί να συνεχίσει να πετάει προς USA and UK.
Virgin Australia: Ζητάει πακέτο διάσωσης αξίας $864 million.
Qantas: Ζήτησε, σε περίπτωση που λάβει το πακέτο διάσωσης η Virgin, να λάβει και αυτή $2.6 billion (καθώς revenue της είναι 3 φορές μεγαλύτερο) για να μην υπάρξει στρέβλωση στον ανταγωνισμό.

Και σίγουρα υπάρχουν πολλά ακόμα πακέτα διάσωσης που δεν έχουν πέσει στην αντίληψη μου.

Από τα παραπάνω (και όχι μόνο) καταλαβαίνω ότι κάτι έχει πάει πάρα πολύ στραβά και δεν έχει καμία σχέση με οικονομικούς κύκλους κτλ.
2 x

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 30 Απρ 2020, 20:17

Για την Lufthansa η ελεγχόμενη χρεοκοπία εκτιμώ πως είναι περισσότερο απειλή. Αν περάσει μέρος της εταιρίας στο κράτος, δεν θα έχουν λόγο να απαγορεύσουν να γίνει το ίδιο για τις υπόλοιπες εταιρίες του γκρουπ στις οποίες έχουν άμεση επιρροή.


As reported by Reuters, Spohr has flagged concerns about governments getting too involved in airlines. He worries that should Berlin begin to exert too much influence over Lufthansa, then other governments of the airlines in the group could seek to hop in too. With subsidiaries in Austria, Switzerland and Belgium plus hubs in the German federal states of Hesse and Bavaria, Spohr is concerned that the future competitiveness of Lufthansa could be damaged.

Αν η εταιρία μπορεί να σωθεί με τη βοήθεια του κράτους και δεν γίνει για τους παραπάνω λόγους επιβεβαιώνεται άλλη μια φορά ότι οι αποφάσεις παίρνονται για να εξυπηρετήσουν σκοπιμότητες και όχι με γνώμονα το καλύτερο για τους εργαζόμενους και τους επιβάτες που πιθανόν να χάσουν τα χρήματα τους σε περίπτωση χρεοκοπίας......
Τελευταία επεξεργασία από PILOT-737 σε 30 Απρ 2020, 20:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x


Pirate
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 18:31
x 38

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Pirate » 30 Απρ 2020, 20:38

Η ελεγχόμενη χρεοκοπία είναι το χαρτί (απειλή) της LH για να μη περάσει ένα μέρος της εταιρίας στο κράτος (βέβαια μέσα από αυτή θα περάσει ένα μέρος της εταιρίας στους πιστωτές της).

Οι αποφάσεις παίρνονται πάντα με γνώμονα τις σκοπιμότητες των εμπλεκόμενων μερών.
Ο καθένας προσπαθεί να διασφαλίσει τα συμφέροντα του. Οι μέτοχοι τα δικά τους και το κράτος τα δικά του.
1 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 368

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 30 Απρ 2020, 21:08

Οι πιλότοι της Lufthansa συμφώνησαν να περικοπούν οι αποδοχές τους έως και 45% για δύο χρόνια προκειμένου να σωθεί η εταιρεία.
https://mobile.reuters.com/article/amp/ ... ssion=true

Όλοι χάνουν από την κρίση, όλοι βάζουν το χέρι στην τσέπη για να βοηθήσουν. Η συνεισφορά τους αυτή υπολογίζεται σε 350 εκατ. ευρώ.
1 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Pirate
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 18:31
x 38

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Pirate » 30 Απρ 2020, 21:22

Οι πιλότοι δυστυχώς είχαν να διαλέξουν μεταξύ του -100% και του -45% και φαίνεται ότι διάλεξαν σοφά.

Δυστυχώς μέχρι τουλάχιστον το 2022 η προσφορά των πιλότων σε σχέση με τη ζήτηση για αυτούς θα είναι πολύ μεγαλύτερή.

Οι επιλογές τους θα είναι να ρίξουν τοις αμοιβές τους για να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί ή να αλλάξουν καριέρα....
1 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3897
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 314
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό jerry » 30 Απρ 2020, 21:51

OveLix έγραψε:Οι πιλότοι της Lufthansa συμφώνησαν να περικοπούν οι αποδοχές τους έως και 45% για δύο χρόνια προκειμένου να σωθεί η εταιρεία.
https://mobile.reuters.com/article/amp/ ... ssion=true

Όλοι χάνουν από την κρίση, όλοι βάζουν το χέρι στην τσέπη για να βοηθήσουν. Η συνεισφορά τους αυτή υπολογίζεται σε 350 εκατ. ευρώ.


Τραγική ειρωνεία είναι πως πρόκειται για τους ίδιους πιλότους που μέχρι πρόσφατα απεργούσαν μανιασμένα προκειμένου να διατηρήσουν τα κεκτημένα και ζητούσαν αυξήσεις 3.6% (αναδρομικά)... O tempora o mores!

Meanwhile, η ΒΑ ετοιμάζεται να διώξει 12.000
1 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 30 Απρ 2020, 22:02

Το -100% δεν θα ίσχυε για όλους, διότι ένα μέρος θα απορροφηθεί στην επόμενη εταιρία που θα αντικαταστήσει την LH σε περίπτωση «ελεγχόμενης» χρεοκοπίας.

Όσον αφορά το ανταγωνιστικό, αν πρέπει να μείνει υποχρεωτικά κενό το ενδιάμεσο κάθισμα, το βέλτιστο θα ήταν να υπάρχουν μόνο οι θέσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να μειωθεί το «άχρηστο» βάρος που κουβαλάει το αεροπλάνο.
0 x

Pirate
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 18:31
x 38

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Pirate » 30 Απρ 2020, 22:25

Η εταιρία που θα αντικαταστούσε την LH σε περίπτωση ελεγχόμενης χρεοκοπίας θα ήταν η LH.
Η εταιρία δε θα άλλαζε, η μετοχική της σύνθεση θα άλλαζε, αρκεί να το δέχονταν οι πιστωτές της.

Όσον αφορά τους πιλότου της LH καλά έκαναν και ζητούσαν παραπάνω παροχές (όπως και της FR το 2019).
Υπήρχε ζήτηση και περιορισμένη προσφορά.

Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει τώρα...
1 x


Montezouma
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 03 Ιουν 2011, 00:39
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGBL
x 4

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Montezouma » 30 Απρ 2020, 23:49

Η ισλανδική αεροπορική εταιρεία Icelandair ανακοίνωσε σήμερα την περικοπή 2.000 θέσεων εργασίας λόγω των «σοβαρών επιπτώσεων» που είχε στους τομείς των αερομεταφορών και του τουρισμού η πανδημία του νέου κορωνοϊού.

«Για να αντιμετωπίσει την κατάσταση, ο όμιλος λαμβάνει σημαντικά μέτρα (…) συμπεριλαμβανομένης και της μείωσης των εργαζομένων του και αλλαγές στην οργανωτική δομή του», ανακοίνωσε η εταιρεία, εκτιμώντας ότι η κρίση θα συνεχίσει να πλήττει τα αεροπορικά ταξίδια «σε ένα απρόβλεπτο μέλλον».

Η Icelandair προετοιμάζεται έτσι για μια «παρατεταμένη περίοδο ελάχιστης λειτουργίας».

Οι απολύσεις αφορούν τα πληρώματα των αεροσκαφών, τις υπηρεσίες συντήρησης και τους υπαλλήλους εδάφους. Οι περισσότεροι από τους εργαζομένους που θα διατηρήσουν τη θέση τους θα εργάζονται με μειωμένο ωράριο ενώ όσοι συνεχίσουν να εργάζονται με πλήρη απασχόληση θα υποστούν μείωση μισθού.

«Τα μέτρα αυτά είναι πολύ οδυνηρά αλλά αναγκαία», ανέφερε ο πρόεδρος-γενικός διευθυντής της εταιρείας, Μπόγκι Νιλς Μπόγκασον, σε ανακοίνωσή του.

Το 2018 η Icelandair απασχολούσε περίπου 4.600 εργαζομένους και μετέφερε 4,4 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
0 x

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 01 Μάιος 2020, 12:09

Τέλος, όπως ανακοινώθηκε και ο μισθός του CEO της εταιρείας Μάικλ Ο΄Λίρι θα είναι κατά 50% μειωμένος έως και τον Μάρτιο του 2021.

Από το in.gr

Εάν το ψάξει κάποιος στο Google:

In the 12 months to the end of March 2019, O’Leary’s basic salary was €1.06 million; the bonus payment of €770,000 and share based compensation of €1.55 million.

Όντως χάνει πολλά .... ελπίζω να δεχθούνε οι επιβάτες το voucher που τους δίνει (χωρίς επιλογή επιστροφής χρημάτων προς το παρόν από ότι φαίνεται).
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες