Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 346

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 10 Μάιος 2020, 20:19

Πράγματι, εξαιρετικά δυσκίνητη η ΕΕ. Ενώ η αμέσως επόμενη εναλλακτική που θα ήταν διμερείς συμφωνίες κάθε κράτους με τα υπόλοιπα 26 (καμιά 700ριά συμφωνίες στο σύνολο, αν με βοηθά η αριθμητική μου) θα ήταν μια εξαιρετικά ευκίνητη διαδικασία :roll:


Ulrike έγραψε:Ούτε είμαι πολύ αισιόδοξη ότι θα βρεθεί μια κοινή Ευρωπαϊκή λύση. ¨Όταν ήδη πριν από την παρουσίαση από την Επιτροπή (την ερχόμενη εβδομάδα) χώρες όπως η Ελλάδα παρουσιάζουν τις δικές τις απαιτήσεις. Ή μήπως ξέρουν περισσότερα, και αυτό θα είναι λίγο πολύ και η πρόταση της ΕΕ;

Δεν καταλαβαίνω το point εδώ. Η ΕΕ δεν έχει δική της ανεξάρτητη γνώμη, είναι ο συγκερασμός των απόψεων των 27. Η αναμενόμενη απόφαση της Κομισιόν θα είναι αποτέλεσμα συμφωνίας των μελών της. Τα μέλη εκφράζουν το καθένα τη γνώμη του (ακόμα και δημοσίως) και ακολουθεί η απόφαση που (πολλές φορές) είναι αποτέλεσμα συμβιβασμών.
Τελευταία επεξεργασία από OveLix σε 10 Μάιος 2020, 20:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2138
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 305

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό flesland » 10 Μάιος 2020, 20:31

Νομίζω και εγώ μέχρι τον Ιούλιο αυτά θα ξαναλλάξουν.

Αυτή την στιγμή στην Γερμανία είναι απαραίτητη η 14μερη καραντίνα, αν έχεις περάσει πάνω από 48 ώρες στο εξωτερικό. Εξαιρούνται ορισμένα επαγγέλματα, που όμως απαγορεύεται να πάνε μόνοι τους στο νοσοκομείο. Επίσης και όσοι μένουν στα σύνορα με Βέλγιο, Ολλανδία κλπ. Πιάσε το αυγό και κούρευτο. Πχ αν πάω στην Γαλλία μεθαύριο με αυτοκίνητο, μπορώ να κάτσω χωρίς καραντίνα αλλά όταν γυρίσω Γερμανία θα πρέπει να κάτσω 14 μέρες σπίτι. Ενώ αυτός που πηγαινο-έρχεται καθημερινά για την δουλειά του όχι :oops: Για να γίνει ακόμα πιο περίπλοκο ότι κάθε κρατίδιο εφαρμόζει τα δικά του έως τώρα.

18 Μαίου αρχίζουν οι πτήσεις προς Ελλάδα. Δεν ξέρω από που χρειάζομαι χαρτί και πόσο χρόνο θέλει. Πρέπει να είναι 72 μαξ από την έκδοση των αποτελεσμάτων ή του τεστ; Καταλαβαίνω το πρώτο, αλλά πώς ξέρω ότι ένα τεστ δεν θα βγει την ίδια μέρα και θα είναι πολύ νωρίς; Υπάρχει ένα γενικό μπάχαλο, και μια μεγάλη καθυστέρηση.

Για τα μέτρα δεν ξέρω τι προστασία παραπάνω προσθέτει ένα μεσαίο κάθισμα άδειο (50εκ;), αλλά καταλαβαίνω ότι αυτό δεν θα γίνει. Αν πρέπει να κάνουμε τεστ, να φοράμε και μάσκα, τι άλλο πια, ας υπογράφουμε και ένα χαρτί ότι δεν θα μηνύσουμε την εταιρεία. Στο τέλος ας βάλουν μη εύφλεκτα διαχωριστικά σε κάθε θέση να μην πάνε τα σάλια από τα φτερνίσματα και να μην ακουμπάς τον διπλανό. Τι κόστος έχει και αυτό και το βάρος τους, συγκριτικά με το να είναι τα αεροσκάφη κολλημένα στο έδαφος;
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 346

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 10 Μάιος 2020, 20:52

Συμφωνώ κι εγώ ότι μέχρι τον Ιούλιο (δλδ σε 50 μέρες από σήμερα) πολλά θα έχουν ξεκαθαρίσει και πολλά θα έχουν αλλάξει.

Μέχρι σήμερα προτεραιότητα είχε να σωθούν ζωές. Τώρα που η κατάσταση πάει να βελτιωθεί (και ας ελπίσουμε να διατηρηθεί αυτή η τάση), είναι καιρός να συζητήσουμε για τα ταξίδια, τις δουλειές και τις διακοπές μας (και την τεράστια βιομηχανία που στηρίζεται σ' αυτές).

Υπομονή. Μέσα στον μήνα θα ξέρουμε τα πρώτα βήματα, τις οδηγίες και τις προφυλάξεις. Οι όποιες αποφάσεις λαμβάνονται σε συνεννόηση με τις υγειονομικές αρχές. Εύκολο δεν θα είναι, ευχάριστο δεν θα είναι, ούτε φθηνό θα είναι. Ας ελπίσουμε μόνο να μην παρατραβήξει.
1 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 190

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 10 Μάιος 2020, 21:11

OveLix έγραψε:Δεν καταλαβαίνω το point εδώ. Η ΕΕ δεν έχει δική της ανεξάρτητη γνώμη, είναι ο συγκερασμός των απόψεων των 27. Η αναμενόμενη απόφαση της Κομισιόν θα είναι αποτέλεσμα συμφωνίας των μελών της. Τα μέλη εκφράζουν το καθένα τη γνώμη του (ακόμα και δημοσίως) και ακολουθεί η απόφαση που (πολλές φορές) είναι αποτέλεσμα συμβιβασμών.


Κανονικά, η Κομισιόν παρουσιάζει μια πρόταση / συστάσεις / κατευθυντήριες γραμμές ή παρόμοιο, μετά γίνεται συζήτηση στο συμβούλιο υπουργών. και οι τελευταίοι είναι που αποφασίζουν ή / και να βρουν κάποιον συμβιβασμό.

Εννοείται ότι και η Κομισιόν θα έχει κάποια επικοινωνία με τα κράτη μέλη πριν παρουσιάζει μια πρόταση. Αλλά προς το παρόν δεν είναι ακόμα δημόσια (νομίζω ότι θα τη ανακοινώσει την Τετάρτη), ενώ η Ελλάδα παρουσίασε ήδη τη δική της πρόταση για υγειονομικό πρωτόκολλο.

Εάν τα κράτη μέλη δεν συμφωνούν μεταξύ τους/ δεν δέχονται τη πρόταση της Κομισιόν, η Κομισιόν δεν μπορεί να κάνει πολύ. Και όπως γράφει και ο flesland, προς το παρόν δεν βλέπω συντονισμό. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα. Και εάν εδώ και 2 μήνες βρίσκεσαι αποκλεισμένη (λόγω δουλειάς) στο εξωτερικό, κάποια στιγμή θέλεις να επιστρέψεις...

Και όσον αφορά την Ελλάδα: Το ότι από τις 18 Μαίου γίνονται ξανά περισσότερες πτήσεις εξωτερικού, σημαίνει ότι θα σταματήσει η καραντίνα / αντί αυτής ισχύει το τεστ; Δεν βρήκα πουθενά τέτοια πληροφορία. Και τώρα γίνονται κάποιες πτήσεις από / προς Αθήνα, ενώ η Α3 έχει ακυρώσει σχεδόν όλα (εκτός Βρυξελλών) μέχρι και τέλος Μαΐου.
0 x


Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 85

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 10 Μάιος 2020, 22:49

Φαντάζομαι ότι η Lufthansa στηρίζεται στο ότι το ΝΟΤΑΜ που επιβάλλει την καραντίνα ισχύει μέχρι και 17 Μαΐου:
COVID-19 PASSENGER RESTRISTIONS.
BY ORDER OF THE GOVERNMENT OF THE HELLENIC REPUBLIC, RESTRICTIONS
UPON ENTRY INTO THE HELLENIC REPUBLIC TO ANY INDIVIDUAL-REGARDLESS
OF NATIONALITY-WILL APPLY AS FOLLOWS:
-PASSENGERS ARE REQUIRED TO REMAIN IN ISOLATION UNDER QUARANTINE FOR
14 DAYS UPON ARRIVAL, WITH NOTIFICATION OF CONTACT INFORMATION TO
THE APPROPRIATE AUTHORITIES AT THE AIRPORT OF ARRIVAL.[...] UNTIL 17 MAY 20:59 2020.


Βέβαια μπορεί να ανανεωθεί οποτεδήποτε. Και φαντάζομαι αν γίνει με το "Plan B"/διημερείς συμφωνίες, αντί κοινής απόφασης της Κομισιόν, η ανάγκη του τεστ 72 ωρών πάλι με ΝΟΤΑΜ θα ανακοινωθεί φαντάζομαι.
1 x

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 11 Μάιος 2020, 04:45

flesland έγραψε:Στο τέλος ας βάλουν μη εύφλεκτα διαχωριστικά σε κάθε θέση να μην πάνε τα σάλια από τα φτερνίσματα και να μην ακουμπάς τον διπλανό. Τι κόστος έχει και αυτό και το βάρος τους, συγκριτικά με το να είναι τα αεροσκάφη κολλημένα στο έδαφος;


Οτιδήποτε αποτελεί μέρος του αεροσκάφους πρέπει να πιστοποιείται και να αποδεικνύεται ασφαλές σε περίπτωση ατυχήματος/αποσυμπίεσης κλπ το μη εύφλεκτο είναι ένα μόνο από τα χαρακτηριστικά. Η πιστοποίηση κοστίζει ακριβά και χρειάζεται κάποιο χρόνο/δοκιμές για να γίνει δεκτή από τις αεροπορικές αρχές.

Τα ipads που χρησιμοποιούν οι χειριστές είναι συγκεκριμένα μοντέλα που έχουν περάσει δοκιμές όσον αφορά ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές αλλά και δοκιμή αποσυμπίεσης, πιστοποίηση της βάσης πάνω στην οποία τοποθετούνται κλπ.

Ακόμη και τα διαχωριστικά που βάζουν οι ταξιτζήδες μπορεί να δημιουργήσουν θέμα κάλυψης, από τις ασφαλιστικές εταιρίες σε περίπτωση τραυματισμού του επιβάτη.

Βέβαια στην επιβίβαση - αποβίβαση οι επιβάτες είναι περισσότερο εκτεθειμένοι στη διαδρομή κτήριο - γέφυρα επιβίβασης - κάθισμα αεροσκάφους. (Μεγάλη χρονική διάρκεια με πολλούς επιβάτες σε κοντινή απόσταση).
4 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5563
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 577
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό GP707 » 11 Μάιος 2020, 11:50

Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό σε σχέση με οποιουδήποτε είδους διαχωριστικά είναι το πρόβλημα σε περίπτωση evacuation.
1 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2158
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 84
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό dtrach » 11 Μάιος 2020, 12:38

Διαχωριστικά δεν μπορούν να βάλουν ούτε στα ταξί παιδιά δεν υπάρχει αυτό ως επιλογή
2 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 471
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 138

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 11 Μάιος 2020, 14:59

Κύριοι μην στεναχωριέστε. Τα πάντα θα ισοπεδωθούν σαν να μην έγινε τίποτα. Κανένα κενό κάθισμα, καμία μείωση επιβατών, ούτε διαχωριστικά, ούτε σέρβις, πιθανόν μόνο μάσκες. Όλα στο βωμό της τουριστικής περιόδου. Σύμφωνα με εισήγηση του Υπουργό Τουρισμού "Η χωρητικότητα των πτήσεων από, προς και εντός της Ελλάδας θα είναι πλήρης, χωρίς να υπάρχουν κενές θέσεις, προκειμένου, όπως είπε, να είναι οικονομικά βιώσιμες οι αερομεταφορές". Τώρα γιατί στα πλοία, λεωφορεία, τραίνα, καφέ, εστιατόρια, καταστήματα κλπ θα πρέπει να κρατάμε αποστάσεις, αυτό δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή ο αεροπορικός επιβάτης που πριν από 72 ώρες δεν ήταν φορέας, είναι σίγουρο ότι δεν κόλλησε στο ενδιάμεσο μέχρι την επιβίβασή του? Περαστικά μας!!!!!
1 x

Άβαταρ μέλους
convair
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 22 Αύγ 2006, 12:49
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Τοποθεσία: Athens
x 20
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό convair » 11 Μάιος 2020, 23:23

H Βoeing να αφήσει τα 737ΜΑΧ και να ξανανοίξει τη γραμμή παραγωγής του DC-9.....άμεσα και καλές πωλήσεις.... :lol: :evil:

https://i.postimg.cc/pdtTZYN8/021202-O-9999-G-007.jpg

https://i.postimg.cc/jdwSYktP/120620-F-IW762-0015.jpg
0 x
_____________________
design with beauty in mind


d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 46

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 13 Μάιος 2020, 15:32

OveLix έγραψε:Ακριβώς τα ίδια προβλέπει η ΠΝΠ για τουριστικές επιχειρήσεις που έχουν πάρει προκαταβολές ή έχουν προπληρωθεί (Μέρος ΙΖ της ΠΝΠ). ΔΕΝ επιστρέφουν χρήματα, δίνουν voucher 18 μηνών και επιπλέον παίρνουν και κρατικό χρήμα (και σωστά). Προφανώς κι αυτοί δεν μας σέβονται, όπως δεν μας σέβεται και η Αιγαίου, ε; :roll:

Για όποιον ενδιαφέρεται, εδώ είναι η ΠΝΠ
https://www.lawspot.gr/sites/default/fi ... p-14.4.pdf

Βάλτε στην αναζήτηση "πιστωτικό σημείωμα" και δείτε τι ισχύει. Η ΠΝΠ ρυθμίζει μέχρι και τι γίνεται αν η υπηρεσία που θα επιλέξει ο πελάτης έχει χαμηλότερη τιμή από το voucher και τι γίνεται με τη διαφορά.


Θεωρητικά θα μπορούσε κάποιος να ζητήσει δικαστικά επιστροφή χρημάτων από το κράτος -και όχι από την εκάστοτε εταιρεία- εφόσον υπάρχει νομική υποχρέωση ακυρώσεων κλπ. Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και στις υπόλοιπες χώρες, όπου υπήρξε πραγματική απαγόρευση πτήσεων ή υποχρεωτική ακύρωση ξενοδοχειακών κρατήσεων και όχι ακύρωση λόγω χαμηλής ζήτησης.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα κινηθούν κάποιοι προς αυτήν την κατεύθυνση.
Το σκεπτικό θα μπορούσε να είναι το ίδιο με την στήριξη των αεροπορικών και των επαγγελματιών του τουρισμού που επλήγησαν από την πανδημία, δηλαδή "στήριξη" ή "κάλυψη" φυσικών προσώπων, οι οποίοι θα ήθελαν να λάβουν επιστροφή χρημάτων αλλά δεν μπορούν.

Η σημερινή πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής:
https://www.kathimerini.gr/1077973/arti ... n-epivatwn
0 x

Άβαταρ μέλους
dimitris@swiss
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 20:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lfsb
Τοποθεσία: Basel-Switzerland
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό dimitris@swiss » 13 Μάιος 2020, 16:01

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξέδωσε τις πολυπόθητες ταξιδιώτικές οδηγίες

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_20_854

Το ζουμί είναι στην παράγραφο σχετικά με τα vouchers ή refund..... Μένει λοιπόν να δούμε ποιος θα είναι ο εγγυητής στην περίπτωση της Α3....

Επίσης, αξίζει να δούμε και εάν η Α3 -και όποια εταιρεία δεν προσφέρει refund- που βασίζεται σε κρατικές οδηγίες θα αλλάξουν ρώτα πλεύσης.... και από την άνωθεν ανακοίνωση αλλά και από τα discrepancies που έχουν πλέον ανοίξει στην EC.
Συνημμένα
EC responce to customer complain.jpg
0 x
Jets Are For Kids.....
Lockheed Super Constellation Flyers

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3884
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 284
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό jerry » 14 Μάιος 2020, 10:42

Να σταθούμε λίγο στο ότι η Κομισιόν πράττει ως αναμενόταν (και είχα γράψει παλιότερα): Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει/αναθεωρήσει τον 261, επομένως το δικαίωμα του επιβάτη στο να πάρει χρήματα πίσω παραμένει ως έχει. Η κατεύθυνση της Κομισιόν είναι ως προς τα voucher και πως πρέπει να διατίθενται.

"The voluntary vouchers should be protected against insolvency of the issuer, with a minimum validity period of 12 months, and be refundable after at most one year, if not redeemed. They should also provide passengers sufficient flexibility, should allow the passengers to travel on the same route under the same service conditions or the travellers to book a package travel contract with the same type of services or of equivalent quality. They should also be transferable to another traveller."

Η επίτροπος Vestager είπε επίσης πως ήδη έχουν σταλεί επιστολές στα κράτη-μέλη που έχουν παραβιάσει τη νομοθεσία. Τώρα βέβαια όπως έχει ξαναειπωθεί εδώ, είναι αρκετά κρίσιμο να δούμε πότε θα φτάσει η πρώτη απόφαση στο δικαστήριο.

Οι αεροπορικές φυσικά αντέδρασαν βρίσκοντας τις οδηγίες απογοητευτικές και συγχέουν την κατάσταση ακόμα περισσότερο.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 72

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 14 Μάιος 2020, 12:31


If you have lost your job, if this is your entire holiday budget for travelling that sits in these tickets you cannot use any more, then you need a refund. And that is why we say this is your right, full stop,” said commissioner Margrethe Vestager



Ειπώθηκε το αυτονόητο που έχει συζητηθεί και εδώ, η κρίση δεν πλήττει μόνο τις εταιρίες αλλά και τους ανθρώπους αυτό το διάστημα. Να δούμε ποσό θα κοστίσει στην χώρα η ΠΝΠ και ποιες θα είναι οι αποφάσεις των ευρωπαϊκών δικαστηρίων.
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 471
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 138

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 14 Μάιος 2020, 14:26

Η ΕΕ λέει maximum Voucher για 12 μήνες και όχι 18 που λέει η ΠΝΠ. Λέει επίσης ότι θα πρέπει να υπάρχει εγγύηση της κάθε χώρας για την κάλυψη των χρημάτων σε περίπτωση πτώχευσης μιας εταιρείας χωρίς να διευκρινίζει ποιος εγγυάται για τις ιδιωτικές. Για τον λόγο αυτό παρακαλώ διεκδικείστε τώρα τα χρήματά σας για να μην τα πληρώσει ο Ελληνικός λαός. Έρχεται τσουνάμι.
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης