Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 261

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό flesland » 19 Μαρ 2020, 01:42

Που σημαίνει ότι αν ειμαι Ιαπωνας που έχει κολλήσει στο Παρισι και δεν υπάρχουν πλεον πτησεις εκτός ΕΕ, θα πρεπει να μου πληρώσουν ξενοδοχείο και τροφή πχ για εναν μηνα; :?: :oops:
0 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 19 Μαρ 2020, 09:17

Εδώ η ενημέρωση της Κομισιόν που περιγράφει τα δικαιώματα των επιβατών υπό το καθεστώς της κρίσης.
https://ec.europa.eu/transport/sites/tr ... 201830.pdf
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 261

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό flesland » 19 Μαρ 2020, 11:05

H Air France έστειλε ειμαιλ στους πελάτες της λέγοντας ότι απο 23 Μαρτιου καθηλώνει τα αεροσκάφη της και ότι ισως εκτελέσει πτήσεις προς τις υπερπόντιες περιοχές (αυτό που στην Γαλλία ειναι γνωστό ως Continuité Territoriale) ή για επαναπατρισμό. Συστήνει δε την αμεση επιστροφή σε όσους ειναι μακριά από τη κατοικία τους.

Το οτι θα ζούσαμε το Charle de Gaulle, τη Φρανκφουρτη και το Σιπχολ κλειστά για μέρες, ούτε σε ταινία επιστημονικής φαντασίας δεν θα ήταν πιστευτό.
0 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 20

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό airfan » 19 Μαρ 2020, 12:16

Η Πράξη Νομοθετικού περιεχομένου της 14 Μαρτίου περιλαμβάνει και μέτρα για την προστασία των εργαζομένων στα αεροδρόμια και την υποχρέωση των διαχειριστών για ενέργειες ώστε να γίνονται έλεγχοι.. Να δούμε αν αυτά θα μείνουν στα χαρτιά.. Στο Δελτίο Τύπου της fraport, για μέτρα κατά του κορωνοιου, δεν διάβασα για αυτά που απαιτούνται πάντως !

Άρθρο εικοστό όγδοο.
Έκτακτα μέτρα για το προσωπικό των αερολιμένων της χώρας και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας

1.Εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος εμφάνισης και διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η έλλειψη του οποίου βεβαιώνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει τους έξι (6) μήνες από την έναρξη ισχύος της παρούσας, κατά παρέκκλιση οποιασδήποτε άλλης διάταξης και διαδικασίας, το προσωπικό όλων των αερολιμένων της χώρας και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, το οποίο έχει εμφανίσει συμπτώματα του κορωνοϊού COVID-19 ή υπάρχει υπόνοια επαφής του με κρούσμα ή ύποπτο περιστατικό του κορωνοϊού COVID-19, οφείλει πάραυτα να υποβληθεί στον απαιτούμενο εργαστηριακό έλεγχο για τη διαπίστωση της ενδεχόμενης προσβολής του από τον κορωνοϊό COVID-19, εντός το αργότερο σαράντα οκτώ (48) ωρών από τη διαπίστωση ή την αναφορά του συμβάντος. Στο εν λόγω διάστημα τηρούνται όλα τα μέτρα προστασίας και περιορισμού που έχει θεσπίσει ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.). Τα αποτελέσματα του ελέγχου διαβιβάζονται αρμοδίως στον Ε.Ο.Δ.Υ. για την υιοθέτηση των ενδεδειγμένων προληπτικών μέτρων ή μέτρων επιδημιολογικής παρατήρησης του προσωπικού και για την αποδέσμευση του προσωπικού από τα περιοριστικά μέτρα, σε περίπτωση αρνητικού αποτελέσματος.
2. Εντός πέντε (5) ημερών από την έναρξη ισχύος της παρούσας, οι φορείς διαχείρισης όλων των αερολιμένων της χώρας οφείλουν, κατόπιν οδηγιών από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας ή του Ε.Ο.Δ.Υ., είτε να προχωρήσουν σε σύναψη σύμβασης με ειδικά αδειοδοτημένα ιδιωτικά εργαστηριακά κέντρα, ώστε το προσωπικό της παρ. 1 του παρόντος να διευκολύνεται κατά την υποβολή του στον εν λόγω εργαστηριακό έλεγχο είτε να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να διαμορφωθεί ειδικός χώρος εντός των εγκαταστάσεων των αερολιμένων, όπου το προσωπικό δύναται να υποβληθεί στην απαιτούμενη δειγματοληψία για εργαστηριακό έλεγχο. Οι αερολιμένες δύνανται να προβούν σωρευτικά και στις δύο ενέργειες που προβλέπονται στο προηγούμενο εδάφιο.
0 x


chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 35

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό chr04 » 19 Μαρ 2020, 12:59

Κλείνουν τα αεροδρόμια την Κυριακή εκτος πτησεων μεταφοράς εμπορευμάτων;
Μεταδόθηκε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη.
0 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2779
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 101
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό MerNion » 19 Μαρ 2020, 13:28

"Υπο εξέταση" λένε οτι ειναι το μέτρο:
:arrow: https://www.newsit.gr/ellada/ypo-ekseta ... o/2996891/
1 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 19 Μαρ 2020, 13:37

Η̶ ̶α̶ν̶ε̶ύ̶θ̶υ̶ν̶η̶ ̶δ̶ι̶ά̶δ̶ο̶σ̶η̶ ̶δ̶ή̶θ̶ε̶ν̶ ̶ε̶ι̶δ̶ή̶σ̶ε̶ω̶ν̶ ̶κ̶α̶λ̶ό̶ ̶ε̶ί̶ν̶α̶ι̶ ̶ν̶α̶ ̶α̶π̶ο̶φ̶ε̶ύ̶γ̶ε̶τ̶α̶ι̶.̶ ̶ ̶Φ̶υ̶σ̶ι̶κ̶ά̶,̶ ̶κ̶ά̶θ̶ε̶ ̶υ̶π̶ε̶ύ̶θ̶υ̶ν̶η̶ ̶κ̶υ̶β̶έ̶ρ̶ν̶η̶σ̶η̶ ̶έ̶χ̶ε̶ι̶ ̶σ̶τ̶ο̶ ̶σ̶υ̶ρ̶τ̶ά̶ρ̶ι̶ ̶τ̶η̶ς̶ ̶σ̶χ̶έ̶δ̶ι̶α̶ ̶δ̶ρ̶ά̶σ̶η̶ς̶ ̶γ̶ι̶α̶ ̶κ̶ά̶θ̶ε̶ ̶ε̶ν̶δ̶ε̶χ̶ό̶μ̶ε̶ν̶ο̶.̶ ̶Φ̶υ̶σ̶ι̶κ̶ά̶,̶ ̶δ̶έ̶χ̶ε̶τ̶α̶ι̶ ̶ε̶ι̶σ̶η̶γ̶ή̶σ̶ε̶ι̶ς̶ ̶ε̶ι̶δ̶ι̶κ̶ώ̶ν̶ ̶γ̶ι̶α̶ ̶κ̶ά̶θ̶ε̶ ̶θ̶έ̶μ̶α̶,̶ ̶σ̶ι̶γ̶ά̶ ̶τ̶η̶ν̶ ̶ε̶ί̶δ̶η̶σ̶η̶.̶ ̶ ̶ ̶Α̶λ̶λ̶ά̶ ̶ν̶α̶ ̶μ̶ε̶τ̶α̶δ̶ί̶δ̶ε̶ι̶ ̶κ̶ά̶π̶ο̶ι̶ο̶ς̶ ̶π̶ω̶ς̶ ̶ε̶χ̶ε̶ι̶ ̶τ̶η̶ν̶ ̶π̶λ̶η̶ρ̶ο̶φ̶ο̶ρ̶ί̶α̶ ̶ό̶τ̶ι̶ ̶σ̶ί̶γ̶ο̶υ̶ρ̶α̶ ̶θ̶α̶ ̶κ̶λ̶ε̶ί̶σ̶ο̶υ̶ν̶ ̶τ̶α̶ ̶α̶ε̶ρ̶ο̶δ̶ρ̶ό̶μ̶ι̶α̶,̶ ̶μ̶π̶ο̶ρ̶ε̶ί̶ ̶ν̶α̶ ̶π̶ρ̶ο̶κ̶α̶λ̶έ̶σ̶ε̶ι̶ ̶ά̶σ̶κ̶ο̶π̶ο̶ ̶π̶α̶ν̶ι̶κ̶ό̶.̶ ̶Π̶ρ̶ο̶σ̶ο̶χ̶ή̶!̶ ̶Δ̶ε̶ν̶ ̶λ̶έ̶ω̶ ̶ό̶τ̶ι̶ ̶α̶π̶ο̶κ̶λ̶ε̶ί̶ε̶τ̶α̶ι̶ ̶(̶π̶ο̶λ̶λ̶ά̶ ̶γ̶ί̶ν̶ο̶ν̶τ̶α̶ι̶ ̶ω̶ς̶ ̶τ̶ό̶τ̶ε̶)̶.̶ ̶Λ̶έ̶ω̶ ̶ό̶τ̶ι̶ ̶κ̶α̶ν̶ε̶ί̶ς̶ ̶δ̶ε̶ν̶ ̶μ̶π̶ο̶ρ̶ε̶ί̶ ̶ν̶α̶ ̶ξ̶έ̶ρ̶ε̶ι̶.̶ ̶Ν̶α̶ ̶α̶κ̶ο̶ύ̶τ̶ε̶ ̶μ̶ε̶ ̶μ̶ε̶γ̶ά̶λ̶η̶ ̶δ̶υ̶σ̶π̶ι̶σ̶τ̶ί̶α̶ ̶τ̶έ̶τ̶ο̶ι̶ε̶ς̶ ̶φ̶ή̶μ̶ε̶ς̶.̶

EDIT
Φαίνεται ότι ισχύει, το μεταδίδουν πια περισσότερα από ένα ΜΜΕ.
https://www.kathimerini.gr/1069920/arti ... thn-ellada
https://www.tanea.gr/2020/03/19/greece/ ... n-kyriaki/
Τελευταία επεξεργασία από OveLix σε 19 Μαρ 2020, 14:48, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 69

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 19 Μαρ 2020, 14:43

Σημερινή πτήση Θεσσαλονίκη - Αθήνα.

- 2 ανοιχτά σημεία ελέγχου χειραποσκευών στην Θεσσαλονίκη
- (Με την ευκαιρία: Τα έργα στο νεο κτήριο συνεχίζονται κανονικά)
- Όλα τα καταστήματα κλειστά. Μόνο 2 ανοιχτά πριν τον έλεγχο και 2 μετά.
- 15 προγραμματισμένες πτήσεις απο τις 10 το πρωι μέχρι τις 7μιση το απόγευμα.
- Επάνω όροφος και αίθουσα καπνιστών εντελώς κλειστά
- Καλές οι ανακοινώσεις περι συνωστισμού, αλλά κάποιος είχε την ιδέα να κάνει επιβίβαση στην 540 και στην 109 απο σχεδόν διπλανές πύλες (4 και 6), οι οποίες αναχωρούσαν την ίδια στιγμή, με συνέπεια να μαζευτούν κάπου 200 άτομα στο σημείο, με όση απόσταση μπορεί να έχει ο ένας απο τον άλλον
- Τα λεωφορεία για την επιβίβαση ήταν 2 συνολικά, με συνέπεια την περαιτέρω καθυστέρηση και συγκέντρωση κόσμου στις πύλες, μιας και όσο περιμέναμε να επιβιβαστούμε εμείς ήρθαν άλλες 2 πτήσεις. Άρα αυτά τα 2 λεωφορεία έπρεπε να φορτώσουν 2 αεροπλάνα και να ξεφορτώσουν άλλα 2 την ίδια στιγμή, συν τα δρομολογια για τα πληρωματα.
- Πληρότητα πτήσης κάπου στο 60%
- Lounge Α3 στην Θεσσαλονίκη κλειστό μέχρι νεοτέρας
- Με την είσοδο στο αεροπλάνο ήρθε έντονη μυρωδιά που εμένα μου θύμισε νοσοκομείο. Πάντως σίγουρα όχι η συνηθισμένη.
- Συνοδοί με γάντια αλλά χωρίς μάσκες
- Καμία σχετική έκτακτη αναγγελία δεν έγινε, μόνο οι συνηθισμένες - εκτός απο το οτι λόγω των συνθηκών δεν θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν. Δεν υπήρχε αναψυκτικό και μελεκούνι παρα μόνο ένα εμφιαλωμένο νερό και ένα μαντηλάκι με "λοσιόν αιθυλικής αλκοόλης".
- Άφιξη στην Αθήνα σε ένα ανάλογα έρημο αεροδρόμιο. (2 αεροπλάνα μόνο στις γέφυρες επιβίβασης, το ένα Α3 και το άλλο....Ryanair.)
- (Στάθμευση ανάμεσα σε δυο ιαπωνικά αεροπλάνα).

Γενικά μια ήσυχη ατμόσφαιρα την οποία όταν κάποιος βρεθεί σε περιφερειακό ή γενικά μικρό αεροδρόμιο την απολαμβάνει, αλλά όταν την συναντά κανείς σε σημεία που μέχρι πρόσφατα γινόταν χαμούλης, όσο να'ναι είναι κάπως δύσκολο.
0 x

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 50

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό teris3 » 19 Μαρ 2020, 15:06

Ειναι οριστικο οτι σταματανε ΟΛΕΣ οι πτησεις απο και προς Ελλαδα.
Ακουγεται τελος και σε ολες του εσωτερικου.
Πανικος θα γινει
0 x

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR
x 73

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 19 Μαρ 2020, 16:28

Για δώσε link που να το αναφέρει πως πάρθηκε η απόφαση.
0 x


Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 113

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AGV » 19 Μαρ 2020, 16:45

Παραμένει στο επίπεδο της δημοσιογραφικής "πληροφορίας":
Κοροναϊός : Σταματούν όλες οι πτήσεις από και προς Ελλάδα από την Κυριακή
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 19 Μαρ 2020, 20:36

Οι τελευταίες δημοσιογραφικές (και επώνυμες) πληροφορίες λένε ότι η απαγόρευση πτήσεων στην Ελλάδα δεν αποφασίστηκε επειδή α) έτσι κι αλλιώς οι εταιρείες κόβουν κατά 80-90% τις πτήσεις τους και β) κάτι τέτοιο (αν χρειαστεί) θα αποφασιστεί πανευρωπαϊκά.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 261

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό flesland » 20 Μαρ 2020, 18:19

Διαβασα ενα ποστ της Chiara Herzog, πρωην αεροσυνοδού και το βρηκα πολύ ενδιαφέρον, σχετικά με το πως σκεπτόμαστε οι άνθρωποι:

This will be a very long post reflecting my opinions only. Got to keep busy during the lockdown over here in France :wink:
In the last day I have seen 1000++ posts on all the available Social Medias about how unbelievable it is that people are still gathering outside, children having big playdates and how irresponsible they are. Why would they do that? Don’t they realize that they are putting themselves in danger? Don’t they realize they could be a danger to others? Can’t they listen to the Nurses, the Doctors? If they get ill, after all they expect being treated, taken care of and having their life saved?

U-N-F-*-*-*-*-I-N-G-B-E-L-I-E-V-A-B-L-E.

Well, let me tell you. I am not astonished at all. And so isn’t anyone that ever worked as a Flight Attendant.

I stopped flying almost 10 years ago. But I remember it as it were yesterday.

Mothers crying and screaming at us because they refused to fasten their baby with the mandatory, safe and airline approved infant seatbelt. Insisting the baby would be more comfortable during take off in their bathik-rainbow-colored-dyed-baby-carrying-towel or if there was no such, that they would hold their child tightly and that would suffice. At first I was sure that a rational explication of the facts would solve the problem.
After all, a weight of 70 tonns and 275 km/h take off speed must sound impressive. Unfastened, an emergency breaking in a car would be harmful (actually deadly, but we don’t want to be too harsh to a mother of a newborn) for your child of as little as 30 km/h I exlained... NO, they would be fine and I should stop harassing them.
The only way in 3 of these cases was the captain leaving the runway and announcing he would not take off until EVERYONE is fastened correctly.
The thought of not reaching their vacation destination was enough for them to fasten the babies immediately. Possible severe injuries, were not.

Passengers in emergency exit rows often refusing to stow their bags and coats in the overhead lockers for take off. We explained that it is about the access to the exit and in case of an evacuation a jacket or a bag on the floor could not only delay him opening the emergency exit, but could cause severe obstructions for every passenger trying to leave the plane trough that specific door. „Well, too bad for them, but my (insert-any-bag-brand-name-that-tells-me-that-I-will-never-be-able-to-afford-it-on-a-senior-cabin-crew-salary) will stay right here with me“ was an answer. The way to go was to threaten to reseat them. The thought of loosing the 10 cm of extra legroom (that only the exit row has) usually made them decide their bag will be just fine in the overhead locker. The thought of causing possible loss of life, did not.

There would be countless other situations to recall but I think you understand. Specially if you ever been a crew member yourself.

For some reason, a lot of people, of all ages, can’t cope with danger or can’t come to understand a bigger scope of danger & risk . Some are afraid and panic, others seem to ignore &/or deny entirely the existence of any risk.

France is already in home confinement, Switzerland not yet. People are still gathering in both countries, ignoring all recommendations.

My heart goes out to all the Nurses and Doctors working so unbelievably hard and trying to explain why we put orselves at risk of loosing our life- having to assure publicly again and again that they only want the best possible outcome for us all.

I fear how they will feel in the aftermath when they realize that all their professional advice, knowledge and desperate calls for reasonning did not change our behavior- when they called on us to save our own life and the life of others wasn’t reason enough. But the loss of our comfort, was.
2 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2367
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 168

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 20 Μαρ 2020, 19:10

H Εasy εχει παει ολες τις πτησεις προς Ελλάδα απο Μάιο κ μετα...Ταυτοχρονα εβγαλε κ το χειμερινό προγραμμα, προς το παρον κανονικα..

Επίσης κ η HV εχει μεταθεσει τις πτήσεις απο 20 Απριλίου κ ύστερα, αν βεβαια δεν παει ακομα παραπερα, διοτι κανεις δεν ξερει ακομα ποσο θα χειροτερεψουν τα πραγματα
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 261

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό flesland » 20 Μαρ 2020, 20:15

Email και από τη LH Group, κρατάω τα πιο βασικα

Dear Mr. ,
The spread of the coronavirus these past few days and weeks is affecting the lives of people worldwide and we are all confronted with great challenges. The aviation industry is facing unprecedented difficulties, which is why we have had to continually reduce our flights over the past few weeks. I am aware that in the end we were not always able to offer you the level of service you have come to expect from us. I sincerely apologize for this.

Repatriation flights
Due to the many increased travel restrictions in Europe as well as beyond the European borders, we will only be able to offer a minimal number of flights in the next few weeks. At the moment, we are doing everything we can to bring thousands of people back home who are stranded abroad due to local travel limitations. These past few days we have already carried out numerous repatriation flights and are planning many additional ones in cooperation with respective governments. If you are currently still abroad and would like to come home, please contact your local embassies or foreign offices as quickly as possible.

...
Flexible rebooking options
In these uncertain times, we would like to help our customers by expanding our rebooking options and making them more flexible. You may keep your ticket for a cancelled or future flight without the need to immediately decide on an alternative date for a new flight. The value of your ticket will not expire and you will even get a discount of 50 Euro on your rebooking. You may also rebook to a different destination. This applies to tickets booked through March 31, 2020 and which have a confirmed travel date of no later than December 31, 2020.

If you wish to rebook your flight, you may wait until after your originally scheduled flight date to contact the Lufthansa Group customer service or your travel agent. It is not necessary to contact customer service or a travel agent prior to the original flight date. Please take note that different guidelines apply to Eurowings. You may find further information anytime on our airline websites.

Frequent fliers
We are aware that opportunities to earn status miles are currently limited. Over the course of this year, we will offer accommodating solutions for maintaining your status.
...
Please rest assured that we, the 130,000 employees of the Lufthansa Group, are doing everything in our power to support you in these difficult times.
...
Christina Foerster
Member of the Board of Management
Customer & Corporate Responsibility
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες