Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
convair
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 22 Αύγ 2006, 12:49
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Τοποθεσία: Athens
x 25
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό convair » 24 Σεπ 2020, 14:58

0 x
_____________________
design with beauty in mind


YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 88

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 24 Σεπ 2020, 18:52

Δεν ξέρω τί φόρτο εργασίας έχουν οι υγειονομικοί στο έλεγχο εισερχομένων στο αεροδρόμιο, αλλά η συμπεριφορά τουλάχιστον δυο εξ' αυτών σήμερα ήταν άθλια. Το να φωνάζουν στον κόσμο "hey, you, come over here" , "your plf, I want your plf" και ""You, wake up" όταν οι δυστυχείς Ολλανδοί συνεπιβάτες μου δεν τους άκουγαν με την πρώτη φορά, σε καμία περίπτωση δεν το λες επαγγελματική συμπεριφορά, και χαλάει την όλη εικόνα οργάνωσης που δίνει η χώρα όσον αφορά τους ελέγχους.

Στην Ολλανδία μπήκαμε αέρα σαν να μην υπάρχει τίποτα αλλά στην Αθήνα έγινε κανονικός έλεγχος όλων. Και μπράβο μας.

Η εικόνα όμως του σοβαρού και οργανωμένου ελέγχου πάει περίπατο όταν έχεις τους ελεγκτές να φωνάζουν στον οποιονδήποτε με αυτόν τον τόνο, λες και έχουν μπροστά τους το κοπάδι απο το χωριό τους. Και όλα αυτά απλά και μόνο επειδή κάποιοι μπορεί να μην κατάλαβαν την προφορά τους, να μην τους είδαν πίσω απο την κολώνα ή να μην τους άκουσαν.
Αυτό ακυρώνει εν μέρει την σημαντική τους προσπάθεια στον υγειονομικό τομέα.
1 x

AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 40

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AirServ » 30 Σεπ 2020, 13:32

Οι εταιριες επιγειας εξυπηρετησης στην Ελλαδα οπως και οι αεροπορικες μετα το τελος της σεζον (ο Θεος να την κανει) εχουν αρχισει και χρησιμοποιουν τα εργαλεια Βρουτση ληγοντας συμβασεις, βγαζοντας σε αναστολη και βαζοντας τους πιο πολλους εργαζομενους τους πλεον στο Συν+Εργασια οπως και στις επιχειρησεις ειδικα που εχουν καταστηματα και γραφεια στο Ελ.Βενιζελος.. Μετα απο μια κουβεντα που εκανα με εναν εγκαρδιο φιλο μου ειδικα σε κατι γραφεια προωθουν ενα μοντελο Συν+Εργασια μαζι με τηλε-εργασια απο το σπιτι τις μερες απουσιας με αρκετα κουτσουρεμενο μισθο.. Αν υπαρχει καποιος εδω μεσα που να του εχει γινει τετοια προταση αν μπορει να επιβεβαιωσει και αν ειναι νομιμο...
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 473

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 30 Σεπ 2020, 15:11

Βεβαίως και είναι νόμιμο και το πρόγραμμα συνεργασία και το να εργάζεσαι από το σπίτι αν το αντικείμενο εργασίας σου το επιτρέπει.
Εαν υπάρχει η παραμικρή υπόνοια πως γίνεται κάτι παράνομα να κάνετε καταγγελία ώστε να τους κόψουν τα οπίσθια.
Αλλά το ότι αντί για μαζικές απολύσεις σε νεκρωμένους κλάδους έχουμε πρόγραμμα συνεργασία με κουτσουρεμένο έστω μισθό μόνο θετικό το βρίσκω εγώ.
Εσύ πιστεύεις κάτι άλλο?
5 x


AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 40

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AirServ » 01 Οκτ 2020, 19:23

Οι τακτικες που ακολουθησε η Ευρωπη (Γερμανια,Ην.Βασιλειο,Γαλλια) ηταν καλυτερες απο μισθολογικης αποψης..Βεβαια δεν εχουν τα δικα μας δημοσιονομικα θεματα αρα εχουν το περιθωριο. Αυτο που μου ανεφερθη ειναι το εξης και θα το θεσω σαν παραδειγμα : Εργαζεται ο αλλος 20 μερες τον μηνα Δευτερα - Παρασκευη.. Με το Συν+Εργασια εργαζεται 10 μερες τον μηνα και τις υπολοιπες μερες τις επιδοτει το κρατος.Αυτο που πηγε να γινει ηταν οι 10 μερες που επιδοτει το κρατος με προτροπη του εργοδοτη να τις κανουν τηλε εργασια απο το σπιτι! Σαν να εργαζονται κανονικα,εκβιασμος εμμεσος για το αμεσο μελλον.. Απο οτι μου μετεφερθη αρκετοι δεν δεχτηκαν.Και πιστευω οτι αυτο γινεται πλεον παντου αλλα δεν μιλαει κανεις ουτε κανει το κρατος αποτελεσματικους ελεγχους.
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 473

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 07 Οκτ 2020, 16:14

Δεν ξέρω αν υπάρχουν και άλλες χώρες που ονομάζονται Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Γαλλία στον πλανήτη Γη αλλά στις γνωστές μας δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι του κλάδου έχουν ΗΔΗ χάσει τη δουλειά τους και ακόμα περισσότεροι ακολουθούν.
1 x

IATA/TASOS
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1504
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 59
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 08 Οκτ 2020, 11:30

θα συμφωνήσω με Καραμήτρο. Εχουμε χάσει δουλειές, δουλευουμε πλεον σε ασχετες δουλειές για να ζήσουμε (δουλεια να υπάρχει και ας ειναι οτι να ναι). Δυστυχώς ο κλάδος μας είναι απο τους πρώτους που την πατάνε απο όλες τις κρίσεις και ευρύτερα ο τουρισμός.
Και απο την άλλη βλέπεις εταιρείες να ανοίγονται (βλ Σκαι εξπρες) και τα αποτελέσματα τα ξέρουμε (γιατί ο εργαζόμενος θα την πατήσει). Για το δικό μου αισιόδοξο σενάριο είναι το 2022 να στρωθούν τα πράγματα (για εμένα προσωπικά) .
Είναι κρίμα για άτομα με εμπειρία να έχουμε μείνει εκτός απο τον χώρο και όχι με δική μας απόφαση αλλά των καταστάσεων. Οταν επενδύεις χρόνο, χρήμα, όρεξη και προσωπική ζωή, αυτά παθαίνεις.
Ενα πιο απαισιόδοξο σενάριο είναι ο κλάδος να κλείσει την πόρτα εντελώς και για πάντα.
Για να δούμε λοιπόν τις εξελίξεις.
1 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.


AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 40

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AirServ » 08 Οκτ 2020, 12:10

Επειδη εχω περασει και απο εταιριες επιγειας εξυπηρετησης και πλεον σε τουριστικα γραφεια και στην Ροδο και στην Αθηνα απο παλια υπηρχε μια ταση ειδικα στην επιγεια εξυπηρετηση ολοι να τα κανουν ολα. Πολλοι εμπειροι συναδελφοι στα αεροπορικα με εμπειρια ετων(απο 10 και πανω) που εχω καποια επαφη απηύδησαν απο την συμπεριφορα εταιρειων εδω και εφυγαν στο εξωτερικο... Και το ιδιο κανουν ακομα και παιδια πλεον με 1-2 ετων εμπειρια.. Εχει περασει η λογικη του αναλωσιμου και της υπερπροσφορας για συγκεκριμενες θεσεις.. Μακαρι να πανε ολα καλα και συντομα (ακομα και το 2021) να περασει ολο αυτο και να επανερθουμε στα προ covid19 επιπεδα..
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες