Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
convair
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: 22 Αύγ 2006, 12:49
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Τοποθεσία: Athens
x 32
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό convair » 24 Σεπ 2020, 14:58

0 x
_____________________
design with beauty in mind


YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 89

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 24 Σεπ 2020, 18:52

Δεν ξέρω τί φόρτο εργασίας έχουν οι υγειονομικοί στο έλεγχο εισερχομένων στο αεροδρόμιο, αλλά η συμπεριφορά τουλάχιστον δυο εξ' αυτών σήμερα ήταν άθλια. Το να φωνάζουν στον κόσμο "hey, you, come over here" , "your plf, I want your plf" και ""You, wake up" όταν οι δυστυχείς Ολλανδοί συνεπιβάτες μου δεν τους άκουγαν με την πρώτη φορά, σε καμία περίπτωση δεν το λες επαγγελματική συμπεριφορά, και χαλάει την όλη εικόνα οργάνωσης που δίνει η χώρα όσον αφορά τους ελέγχους.

Στην Ολλανδία μπήκαμε αέρα σαν να μην υπάρχει τίποτα αλλά στην Αθήνα έγινε κανονικός έλεγχος όλων. Και μπράβο μας.

Η εικόνα όμως του σοβαρού και οργανωμένου ελέγχου πάει περίπατο όταν έχεις τους ελεγκτές να φωνάζουν στον οποιονδήποτε με αυτόν τον τόνο, λες και έχουν μπροστά τους το κοπάδι απο το χωριό τους. Και όλα αυτά απλά και μόνο επειδή κάποιοι μπορεί να μην κατάλαβαν την προφορά τους, να μην τους είδαν πίσω απο την κολώνα ή να μην τους άκουσαν.
Αυτό ακυρώνει εν μέρει την σημαντική τους προσπάθεια στον υγειονομικό τομέα.
1 x

AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 46

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AirServ » 30 Σεπ 2020, 13:32

Οι εταιριες επιγειας εξυπηρετησης στην Ελλαδα οπως και οι αεροπορικες μετα το τελος της σεζον (ο Θεος να την κανει) εχουν αρχισει και χρησιμοποιουν τα εργαλεια Βρουτση ληγοντας συμβασεις, βγαζοντας σε αναστολη και βαζοντας τους πιο πολλους εργαζομενους τους πλεον στο Συν+Εργασια οπως και στις επιχειρησεις ειδικα που εχουν καταστηματα και γραφεια στο Ελ.Βενιζελος.. Μετα απο μια κουβεντα που εκανα με εναν εγκαρδιο φιλο μου ειδικα σε κατι γραφεια προωθουν ενα μοντελο Συν+Εργασια μαζι με τηλε-εργασια απο το σπιτι τις μερες απουσιας με αρκετα κουτσουρεμενο μισθο.. Αν υπαρχει καποιος εδω μεσα που να του εχει γινει τετοια προταση αν μπορει να επιβεβαιωσει και αν ειναι νομιμο...
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 505

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 30 Σεπ 2020, 15:11

Βεβαίως και είναι νόμιμο και το πρόγραμμα συνεργασία και το να εργάζεσαι από το σπίτι αν το αντικείμενο εργασίας σου το επιτρέπει.
Εαν υπάρχει η παραμικρή υπόνοια πως γίνεται κάτι παράνομα να κάνετε καταγγελία ώστε να τους κόψουν τα οπίσθια.
Αλλά το ότι αντί για μαζικές απολύσεις σε νεκρωμένους κλάδους έχουμε πρόγραμμα συνεργασία με κουτσουρεμένο έστω μισθό μόνο θετικό το βρίσκω εγώ.
Εσύ πιστεύεις κάτι άλλο?
5 x


AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 46

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AirServ » 01 Οκτ 2020, 19:23

Οι τακτικες που ακολουθησε η Ευρωπη (Γερμανια,Ην.Βασιλειο,Γαλλια) ηταν καλυτερες απο μισθολογικης αποψης..Βεβαια δεν εχουν τα δικα μας δημοσιονομικα θεματα αρα εχουν το περιθωριο. Αυτο που μου ανεφερθη ειναι το εξης και θα το θεσω σαν παραδειγμα : Εργαζεται ο αλλος 20 μερες τον μηνα Δευτερα - Παρασκευη.. Με το Συν+Εργασια εργαζεται 10 μερες τον μηνα και τις υπολοιπες μερες τις επιδοτει το κρατος.Αυτο που πηγε να γινει ηταν οι 10 μερες που επιδοτει το κρατος με προτροπη του εργοδοτη να τις κανουν τηλε εργασια απο το σπιτι! Σαν να εργαζονται κανονικα,εκβιασμος εμμεσος για το αμεσο μελλον.. Απο οτι μου μετεφερθη αρκετοι δεν δεχτηκαν.Και πιστευω οτι αυτο γινεται πλεον παντου αλλα δεν μιλαει κανεις ουτε κανει το κρατος αποτελεσματικους ελεγχους.
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 505

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 07 Οκτ 2020, 16:14

Δεν ξέρω αν υπάρχουν και άλλες χώρες που ονομάζονται Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Γαλλία στον πλανήτη Γη αλλά στις γνωστές μας δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι του κλάδου έχουν ΗΔΗ χάσει τη δουλειά τους και ακόμα περισσότεροι ακολουθούν.
1 x

IATA/TASOS
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1508
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 60
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 08 Οκτ 2020, 11:30

θα συμφωνήσω με Καραμήτρο. Εχουμε χάσει δουλειές, δουλευουμε πλεον σε ασχετες δουλειές για να ζήσουμε (δουλεια να υπάρχει και ας ειναι οτι να ναι). Δυστυχώς ο κλάδος μας είναι απο τους πρώτους που την πατάνε απο όλες τις κρίσεις και ευρύτερα ο τουρισμός.
Και απο την άλλη βλέπεις εταιρείες να ανοίγονται (βλ Σκαι εξπρες) και τα αποτελέσματα τα ξέρουμε (γιατί ο εργαζόμενος θα την πατήσει). Για το δικό μου αισιόδοξο σενάριο είναι το 2022 να στρωθούν τα πράγματα (για εμένα προσωπικά) .
Είναι κρίμα για άτομα με εμπειρία να έχουμε μείνει εκτός απο τον χώρο και όχι με δική μας απόφαση αλλά των καταστάσεων. Οταν επενδύεις χρόνο, χρήμα, όρεξη και προσωπική ζωή, αυτά παθαίνεις.
Ενα πιο απαισιόδοξο σενάριο είναι ο κλάδος να κλείσει την πόρτα εντελώς και για πάντα.
Για να δούμε λοιπόν τις εξελίξεις.
1 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.


AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 46

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό AirServ » 08 Οκτ 2020, 12:10

Επειδη εχω περασει και απο εταιριες επιγειας εξυπηρετησης και πλεον σε τουριστικα γραφεια και στην Ροδο και στην Αθηνα απο παλια υπηρχε μια ταση ειδικα στην επιγεια εξυπηρετηση ολοι να τα κανουν ολα. Πολλοι εμπειροι συναδελφοι στα αεροπορικα με εμπειρια ετων(απο 10 και πανω) που εχω καποια επαφη απηύδησαν απο την συμπεριφορα εταιρειων εδω και εφυγαν στο εξωτερικο... Και το ιδιο κανουν ακομα και παιδια πλεον με 1-2 ετων εμπειρια.. Εχει περασει η λογικη του αναλωσιμου και της υπερπροσφορας για συγκεκριμενες θεσεις.. Μακαρι να πανε ολα καλα και συντομα (ακομα και το 2021) να περασει ολο αυτο και να επανερθουμε στα προ covid19 επιπεδα..
0 x

sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39
x 68

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 05 Νοέμ 2020, 19:20

Πολυ δυσοιωνη η νεα 5ετης προβλεψη του Eurocontrol.
Συνημμένα
A3B96B1D-EFB5-498B-A116-E4B63B1A4180.jpeg
2 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 431

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 30 Νοέμ 2020, 12:35

Ανανεώθηκε, όπως αναμενόταν, έως το πρωί της 7ης Ν̶ο̶ε̶μ̶β̶ρ̶ί̶ο̶υ̶ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ (thanks, MerNion) η NOTAM που περιορίζει τις αεροπορικές μετακινήσεις στο εσωτερικό της χώρας.

Σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας επιτρέπονται μόνο οι ουσιώδεις μετακινήσεις εσωτερικού (Essential Travel) που περιλαμβάνουν ταξίδι για θέματα υγείας, για επαγγελματικούς/επιχειρηματικούς σκοπούς, για αντικειμενικούς οικογενειακούς λόγους και για επιστροφή στη μόνιμη κατοικία.

Ως τις 14/12 παρατείνονται οι περιορισμοί στις αφίξεις κατοίκων Ρωσίας, Ισραήλ κ.λπ., η απαγόρευση αφίξεων πολιτών εκτός ΕΕ (με εξαιρέσεις), η υποχρέωση covid τεστ 72 ώρες πριν την άφιξη κ.λπ.
https://www.kathimerini.gr/society/5611 ... n-odigion/
Τελευταία επεξεργασία από OveLix σε 30 Νοέμ 2020, 13:18, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2832
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 145
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό MerNion » 30 Νοέμ 2020, 12:58

Ο δαιμων του τυπογραφειου χτυπησε ;) 7 Δεκεμβριου μαλλον εννοεις...
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 431

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό OveLix » 30 Νοέμ 2020, 13:18

Ποιος δαίμων; Το γνωστό PEBCAK είναι (Problem Exists Between Chair and Keyboard) :mrgreen:
1 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 41

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό chr04 » 30 Νοέμ 2020, 21:42

Σχετικά με την συζήτηση που γίνεται με τον απαραίτητο εμβολιασμό για να πετάξει κάποιος και με τα όσα έχουμε ακούσει μέχρι στιγμής σχετικά με την σειρά (πρώτα ιατρικό προσωπικό, ηλικιωμένοι κτλ) πώς θα διασφαλίζεται κάποιος που θέλει να πετάξει αλλά δεν εχει εμβολιαστεί ακόμα γιατί δεν έχει έρθει η 'σειρα' του;
0 x


Άβαταρ μέλους
convair
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: 22 Αύγ 2006, 12:49
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Τοποθεσία: Athens
x 32
Επικοινωνία:

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό convair » 01 Δεκ 2020, 00:07

Ισως έχω χάσει επεισόδια...είναι σε ισχύ (σε κάποιες χώρες) ότι πετάς μόνο με αρνητικό τεστ PCR (πρόσφατο) σωστά; Τι άλλο μπορεί να ισχύσει στο μέλλον; Και ποιος θα εκδίδει πιστοποιητικό σχετικά με ύπαρξη αντισωμάτων ενάντια σε SARS-CoV-2 και με τι διάρκεια ισχύος;

Αν είναι ας κάνουν rapid test σε όλους....αλλά αν εγώ πέρασα CoviD-19 και έχω θετικό rapid test αλλά αρνητικό PCR θα μπορώ να πετάξω; :oops:
0 x
_____________________

design with beauty in mind

Angel Aviation
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 30 Απρ 2009, 17:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 58

Re: Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δημοσίευσηαπό Angel Aviation » 01 Δεκ 2020, 09:38

ΤΙ άλλο μπορεί να ισχύσει στο μέλον; Περυσσι τέτοια εποχή δεν ξέραμε καν τι είναι ο ιός! Μην ξεχνάτε τις κλασσικές περιπτώσεις clickbait, οπου ο καθένας γράφει οτι θέλει, με βάση μια φράση που κάποιος είπε. Πχ βγήκε ενας της Quantas και είπε οτι στις long haul πτήσεις θα απαιτούν πιστοποιητικό εμβολιασμού, και εχει αναπαρχθεί από πολλούς οτι αυτός θα ειναι ο κανόνας για όλους.

Μέχρι λοιπόν να ληφθούν αποφάσεις, πορευόμαστε με το τι ισχύει στην παρούσα φάση, οπου αυτό που ισχύει είναι οτι κάποιες χώρες ζητούν αρνητικό pcr test. Ταξιδεύοντας από Ελλάδα, αυτό δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα καθώς το κόστος έχει πέσει σημαντικά, ειδικά αν εφαρμοστεί συντομα και η μεγιστη τιμή 40 ευρώ, ειναι οκ, μια μικρή επιπλέον ταλαιπωρία.
Το πρόβλημα ειναι προς το παρών η επιστροφή στην Ελλάδα οπου οταν είσαι στο εξωτερικό η ταλαιπωρία του να βρείς σε μια ξένη χώρα μέρος να κανεις το τεστ, να βεβαιωθείς οτι θα συμπληρώσουν και το αριθμό διαβατηρίου / ταυτοτητας καπου, καθώς το ονομα μονο δεν είνι αρκετό, το να βεβαιωθείς οτι θα το λάβεις πριν την πτήση σου, και φυσικά να εύχεσαι να ειναι αρνητικό, διαφορετικά το κόστος μπορεί να ειναι τεράστιο (διαμονή 10-14 μερες σε ξενη χωρα με συνέχιση τεστ μεχρι να γινει αρνητικό, ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.

Στην Φινλανδία για παράδειγμα που πετάω, υπάρχουν 3-4 ιδιωτικά εργαστήρια που κάνουν το τεστ, με το κόστος να ειναι κοντά στα 200-250 ευρώ για το τεστ, 30 - 40 ευρώ για το παραπεμπτικό και 50 ευρώ για το πιτοποιητικό και οχι μονο μια απάντηση yes no. Αρα το κοστος πάει κοντά στα 300-350 ευρώ.

Λίγο τραγικό το καλοκαίρι να διαβεβαιώνεις οτι οι random ελεγχοι στους τουρίστες ήταν αρκετοί, και τώρα να ζητάς αυτό. Προσωπικά θα προτιμούσα μια λύση του στυλ μονιμοι κάτοικοι και οικογενεια τους, να κάνουν το τεστ στην άφιξη, απο τη στιγμή που μπορούν να μείνουν σε καραντίνα, και να κάνουν οσα τεστ θέλουν με 40 ευρώ ωστε να ην χρειαστεί κραντίνα. Θα το προτιμούσα ακόμα και με πληρωμή στην άφιξη.

Τέλος είχα γράψει και το σεπτέμβριο οταν pcr τεστ ζητούσαν μονο από τους Σουηδούς, οτι ηταν τραγικό να γίνεται ανανέωση της Notam την ημέρα της λήξης της, όπως έγινε και τώρα. (τουλάχιστον σε εφημερίδες μονο χθες διάβασα για την ανανέωση, δεν γνωρίζω αν ειχε ανανεωθεί προηγουμένως. Αλλά για άλλη μια φορά, 29/11, κάποιος που πετάει 1/12, ηξερε οτι δεν χρειάζεται τεστ (και δεν θέλω να ακούσω κατι του στυλ, έπρεπε να το περιμένει, οχι επρεπε να εχουν ανανεωθεί 2-3 μερες πριν, οταν ανακοινώηκε αι η παράταση του lockdown)

Τέλως πάντων απορώ αν το αρνητικό pcr θα παραμείνει μεχρι το ξεκίνημα της νεας σεζόν, ή αν δεν θα χρειαζεται πάλι με το σταδιακό άνοιγμα του lockdown, ή αν θα γυρίσουμε πάλι σε κάποιο καθεστώς με διαφορετικούς κανόνες για διαφορετικά κράτη.

Μέχρι τότε, ας παίρνουμε ιδέες με τις προσφορές της κάθε εταιρίας, αλλά δε νομίζω να υπάρχει μεγάλο αποτέλεσμα σε κρατήσεις!
2 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες