Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό Akis » 27 Ιουν 2005, 22:52

Μετά από σχετικό ΠΜ από τον φίλο SARIDAKIS VASILIS γεννήθηκε το συγκεκριμένο «Επισημασμένο Θέμα».

Σε αυτό ας μπαίνουν όλα τα Ενδιαφέροντα άρθρα που διαβάζετε στο ιντερνετ, έχουν σχέση με την αεροπορία και δεν .. "αξίζουν" ένα ξεχωριστό topic. Παρακαλώ ΠΑΝΤΑ να είναι εμφανές η πηγή του άρθρου και αν είναι δυνατόν να υπάρχει ένα λινκ προς την συγκεκριμένη σελίδα. Παρακαλούμε να βάζετε πάντα μία σύντομη περιγραφή του άρθρου/ βίντεο που παραθέτετε.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


Άβαταρ μέλους
dragonflyer
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 23:45
Τοποθεσία: Back to our lovely country...
Επικοινωνία:

Μακρινές συμμαχίες

Δημοσίευσηαπό dragonflyer » 28 Ιουν 2005, 11:11

Στο Nότιο ημισφαίριο οι πιθανότητες νέων ενώσεων και συμμαχιών καλά κρατούν . SIA-QUANTAS σκέφτονται το merge σοβαρά .... Οι κάτοικοι της Canberra πάντως μετά από μικρή έρευνα που έκανα στο Ιντερνετ υποστηρίζουν ισχυρά κάτι τέτοιο. Η αγωνία για τους άλλους ανταγωνιστές (British Airways - Virgin Atlantic) είναι μεγάλη :shock: .
Δείτε το σχετικό θέμα :arrow: εδώ (Source:Travelmole)
0 x
Με εκτίμηση ... Dragonflyer...
PS... Trying : a. not to talk when having nothing to say, b. to keep number of landings equal or greater than number of take-offs

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Για εφαρμογή ανάλγητης τακτικής καταγγέλλει η ΠΟΕΤ τη LH

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 07 Ιούλ 2005, 11:09

Για εφαρμογή ανάλγητης τακτικής καταγγέλλει η ΠΟΕΤ τη Lufthansa
Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2005






Η Lufthansa μετά την απαγόρευση έκδοσης εισιτηρίων από τη Γερμανία που επενέβη η Διεύθυνση Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, προσπάθησε ξανά, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΠΟΕΤ), να καταστρατηγήσει την απόφαση 1483/04 με την οποία οι Αεροπορικές Εταιρίες πρέπει να αμείβουν με 7% τα πρακτορεία για την έκδοση αεροπορικών εισιτηρίων.

Η εταιρία με απειλή διακοπής έκδοσης εισιτηρίων, απαίτησε να δεχθούν οι πράκτορες 1% προμήθεια και παράλληλα γνωστοποίησε ότι θα χρεώνει service (χαράτσι) στον ταξιδιώτη - καταναλωτή 35 - 53 ευρώ ανά εισιτήριο.

Την ανάλγητη αυτή τακτική για συνεργασίες δεκαετιών της Γερμανικής Εταιρίας, προς τους πράκτορες και εμμέσως την αθέμιτη επιβάρυνση του καταναλωτή, τροχοπέδησε η απόφαση της 4/7/05, του Προέδρου Πρωτοδικών Αθηνών που απαγορεύει στην Lufthansa:

Να μειώσει στο εξευτελιστικό 1% την ισχύουσα προμήθεια 7%.
Να διακόψει την ηλεκτρονική έκδοση στα πρακτορεία και
Να αφαιρέσει την πλακέτα έκδοσης εισιτηρίων.
Την αίτηση για προσωρινά μέτρα έκαναν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΠΟΕΤ), η ΠΕΤΑΓΑ (Πανελλήνια Ένωση Ταξιδιωτικών Γραφείων Αερομεταφορών), η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας - Θράκης και δεκάδες Πρακτορεία που συνεργάζονται με τη Lufthansa πάνω από τριάντα χρόνια.
source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 11 Ιούλ 2005, 11:50

Τη δυνατότητα πραγματοποίησης check-in μέσω του δαχτυλικού αποτυπώματος προσφέρει η Lufthansa
Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2005






Ένα νέο και πρωτότυπο τρόπο για την πραγματοποίηση check-in προσφέρει η αεροπορική εταιρία Lufthansa στους επιβάτες της, που διακινούνται από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης. Ειδικότερα, έπειτα από την υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας με τη Siemens, η γερμανική αεροπορική εταιρία εφαρμόζει ένα πιλοτικό πρόγραμμα, που επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν check-in με το δακτυλικό τους αποτύπωμα. Η υπηρεσία ονομάζεται Trusted Traveler και η δοκιμή της θα κρατήσει δύο εβδομάδες.

Μάλιστα, εάν όλα λειτουργήσουν άψογα, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, η Lufthansa σκέφτεται να εφαρμόσει το σύστημα από το 2006, προαιρετικά για όσους ταξιδεύουν συχνά με αεροπλάνο. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της νέας αυτής υπηρεσίας, οι επιβάτες βάζουν το δάχτυλο τους σε ένα ειδικό μηχάνημα - σκάνερ, που σαρώνει το δακτυλικό αποτύπωμα, το οποίο στη συνέχεια εκτυπώνεται σε κωδικοποιημένη μορφή στην κάρτα επιβίβασης.

Έτσι, κατά τη διάρκεια της επιβίβασης ο κωδικός πάνω στην κάρτα απλώς θα ταυτοποιείται με το δακτυλικό αποτύπωμα του επιβάτη, που θα ανεβαίνει στο αεροπλάνο, με αποτέλεσμα η διαδικασία του check-in να γίνεται πολύ πιο γρήγορα και χωρίς ουρές.

source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
0 x


Άβαταρ μέλους
latris aeroporias
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 27 Ιαν 2005, 12:53
Τοποθεσία: italy
Επικοινωνία:

Την παρέμβαση του στρατού ζητά ο ΣΤΕΚ

Δημοσίευσηαπό latris aeroporias » 13 Ιούλ 2005, 22:53

Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Κύπρου
Την παρέμβαση του στρατού ζητά ο ΣΤΕΚ
Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2005






Την παρέμβαση του στρατού για την ομαλοποίηση της κατάστασης, που επικρατεί τις τελευταίες μέρες στα αεροδρόμια της Κύπρου, προτείνει στην Κυβέρνηση ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων της Κύπρου (ΣΤΕΚ).

Όπως μάλιστα, χαρακτηριστικά αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ΣΤΕΚ:

"Οι ωρομίσθιοι και πάλιν εκβιαστικά απειλούν να κηρύξουν απεργία στα αεροδρόμια της τουριστικής Κύπρου.

Καταντήσαμε κάθε ανεύθυνο οργανωμένο σύνολο, στο όνομα και υπό το πρόσχημα του ιερού δικαιώματος του απεργείν, να διακυβεύει ατιμωρητί και κατά το δοκούν τα ζωτικά συμφέροντα της χώρας.

Κάτω από τέτοιες συνθήκες ετσιθελισμού και ανευθυνότητας, ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Κύπρου (ΣΤΕΚ) προτρέπει την Κυβέρνηση να προστατεύσει την χώρα από τον `εσωτερικό εχθρό` και να καλέσει τους νεο-σύλλεκτους ν` αντικαταστήσουν τους ωρομίσθιους για όσο χρόνο αυτοί δεν συνειδητοποιούν την τεράστια ζημία που προκαλούν στον τόπο μας.

Μόνο έτσι θα τεθεί τέλος στην απαράδεκτη πρόκληση και πάλιν ακυβερνησίας".


source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 14 Ιούλ 2005, 00:13

Καθολου σωστη αποψη.
Σα τη χουντα που οι φανταροι εφτιαχναν απο δρομουσ μεχρι αεροδρομια.
Υπαρχει κι αλλος τροπος να επιλυονται τα προβληματα και σιγουρα οι ωρομισθιοι δεν απεργουν για πλακα.
Ας σοβαρευτουν εκει στη Κυπρο.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 14 Ιούλ 2005, 02:02

Σύν τοις άλλοις, οι νεοσύλλεκτοι θα κάνουν ground handling?
(χεχε, φαντάζεστε επιβίβαση σε τριάδες και marshalling με σημαίες? :lol: )
0 x
SX-796


Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 15 Ιούλ 2005, 18:42

Ένωση Εκπροσωπών Αεροπορικών Εταιριών Ελλάδος
`Αδικη η πρόταση επιβολής πρόσθετου τέλους επί των αεροπορικών ταξιδιών της Κυβέρνησης και της Ε.Ε.
Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2005






Aδικη θεωρούν την πρόταση επιβολής πρόσθετου τέλους επί των αεροπορικών ταξιδιών υπέρ των αναπτυσσόμενων χωρών της Αφρικής οι αεροπορικές εταιρίες τακτικών δρομολογίων που λειτουργούν στη Ελλάδα, όπως αναφέρει σε χτεσινή της ανακοίνωση η Ένωση Εκπροσωπών Αεροπορικών Εταιριών Ελλάδος. Πιο συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση αναφέρονται τα ακόλουθα:

"Ασφαλώς και πιστεύουμε ότι επιβάλλεται να ενισχύσει η παγκόσμια κοινότητα τους συνανθρώπους μας που δυστυχούν, αλλά με συνεισφορά από όσο το δυνατόν ευρύτερα κοινωνικά στρώματα και όχι ξεχωρίζοντας μια συγκεκριμένη κατηγορία. Η αεροπορική μεταφορά είναι ήδη επιβαρυμένη με διάφορους φόρους και πολύ περισσότερο αυτή τη χρονική περίοδο με την αύξηση των τιμών του πετρελαίου, την πορεία των οποίων κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει. Ιδιαιτέρως δε η εσωτερική διακίνηση στην Ελλάδα είναι στη χειρότερη κατάσταση λόγω του γνωστού υψηλού κόστους του αεροδρομίου των Σπάτων. Μια πρόσθετη επιβάρυνση θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση της επιβατικής και τουριστικής κίνησης, άμεσες επιπτώσεις στην ταξιδιωτική και αεροπορική βιομηχανία και έμμεσες στην ελληνική και ευρωπαϊκή οικονομία. Η Ένωση Εκπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών Ελλάδος κάνει έκκληση προς την Ελληνική κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση ν` αποφύγουν την επιβολή του φόρου αυτού".


source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
0 x

Άβαταρ μέλους
dragonflyer
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 23:45
Τοποθεσία: Back to our lovely country...
Επικοινωνία:

CRYOPLANE PROJECT: Πτήση με υδρογόνο

Δημοσίευσηαπό dragonflyer » 15 Ιούλ 2005, 23:10

Έως το 2010 θα έχει παρουσιαστεί το πρώτο επιβατικό αεροσκάφος που καίει υδρογόνο, αντί για τη ρυπογόνο κηροζίνη, αναφέρουν στα Νέα Έλληνες ερευνητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Κρυοπλάνο» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με συντονιστή την Airbus.
Περισσότερα στο σχετικό άρθρο του in.gr.

Ένα γρήγορο Web Research μου έδωσε ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ άλλα δύο πολύ ενδιαφέροντα αρχεία σε pdf που πραγματικά βοηθούν στην πλήρη κατανόηση του Θέματος.
:arrow: http://www.haw-hamburg.de/pers/Scholz/d ... oplane.pdf (SOS: Πραγματικά αξίζει να διαβαστεί :great: )
&
:arrow: http://www.h2hh.de/downloads/Westenberger.pdf

ΔΕΝ ξέρω αν τελικά βαδίζουμε σε αλλες εποχές ...
:arrow: Εμείς πάντως το έχουμε προ πολλού καλύψει το θέμα εδώ στο φόρουμ :D :wink: :D :wink: :D
0 x
Με εκτίμηση ... Dragonflyer...
PS... Trying : a. not to talk when having nothing to say, b. to keep number of landings equal or greater than number of take-offs

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Πρόγραμμα «Κρυοπλάνο»

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 18 Ιούλ 2005, 10:20

Πρόγραμμα «Κρυοπλάνο»

17 Ιουλίου 2005
Με υδρογόνο θα κινούνται τα αεροσκάφη της επόμενης δεκαετίας





Αθήνα : Έως το 2010 θα έχει παρουσιαστεί το πρώτο επιβατικό αεροσκάφος που θα καίει υδρογόνο, αντί για τη ρυπογόνο κηροζίνη, αναφέρουν στα Νέα Έλληνες ερευνητές που συμμετέχουν στο επρόγραμμα «Κρυοπλάνο» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με συντονιστή την Airbus.
«Η ευρωπαϊκή εταιρεία Airbus έχει εκφράσει την πρόθεσή της να προχωρήσει στην κατασκευή του πρώτου αεροσκάφους που θα κινείται με υδρογόνο, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών επιστημόνων που ασχολούνται με τον τομέα των αερομεταφορών, μέχρι το 2040, το 80% του στόλου των επιβατικών αεροσκαφών θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υδρογόνο» αναφέρει στα ΝΕΑ ο Χριστοφής Κορωναίος, ναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και ερευνητής στο Εργαστήριο Μετάδοσης Θερμότητας και Περιβαλλοντικής Μηχανικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

O κ.Κορωναίος, μαζί με τους χημικούς μηχανικούς Αρη Ντόμπρο και Γιώργο Ρούμπα, εξέτασαν την αντικατάσταση της κηροζίνης με το υδρογόνο από περιβαλλοντική άποψη.

Η έρευνα εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Cryoplane, στο οποίο μετέχουν πανεπιστήμια και εταιρείες από 11 χώρες.

Η καύση της κηροζίνης απελευθερώνει στην ατμόσφαιρα διοξείδιο του άνθρακα -το κυριότερο από τα αέρια που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου- αλά και άλλους ρύπους, όπως οξείδια του αζώτου και του θείου.

Το υδρογόνο θα μείωνε τους ρύπους αυτούς κατά 95 έως 99 τοις εκατό, καθώς από την καύση του εκλύονται μόνο υδρατμοί.

Το μόνο μειονέκτημα του υδρογόνου είναι ότι αποδίδει τέσσερις φορές λιγότερη ενέργεια από την κηροζίνη ανά μονάδα βάρους. Ως αποτέλεσμα, το «κρυοπλάνο» θα χρειάζεται ολύ μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμων, και η άτρακτός του θα πρέπει να είναι υπερυψωμένη ώστε να τις χωράει.


ΣΧΕΤΙΚΑ LINKS
Project Cryoplane (European Commision)
source
http://tech.pathfinder.gr/tech/3553.html
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Re: Πρόγραμμα «Κρυοπλάνο»

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 18 Ιούλ 2005, 14:32

lgav1966 έγραψε:Το μόνο μειονέκτημα του υδρογόνου είναι ότι αποδίδει τέσσερις φορές λιγότερη ενέργεια από την κηροζίνη ανά μονάδα βάρους.


Kai einai kai eksairetika eyflekto. (call me Hindenburg...)
0 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
dragonflyer
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 23:45
Τοποθεσία: Back to our lovely country...
Επικοινωνία:

Re: Πρόγραμμα «Κρυοπλάνο»

Δημοσίευσηαπό dragonflyer » 18 Ιούλ 2005, 15:22

seven4seven έγραψε:Kai einai kai eksairetika eyflekto. (call me Hindenburg...)

....opws fainetai kai stis selides 21-24 tou prwtou link pou paratethike parapanw.... :wink: ...opou fainontai kai sxetikes fwto me dokimes :roll: ...

(Eixa proeidopoihsei oti...axizei :!: :twisted: :!: )
0 x
Με εκτίμηση ... Dragonflyer...
PS... Trying : a. not to talk when having nothing to say, b. to keep number of landings equal or greater than number of take-offs

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 19 Ιούλ 2005, 10:58

Τη δυνατότητα εκμάθησης ξένων γλωσσών εν πτήση προσφέρει η Singapore Airlines
Τρίτη, 19 Ιουλίου 2005






Τη δυνατότητα εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας κατά τη διάρκεια της πτήσης προσφέρει στο επιβατικό κοινό η αεροπορική εταιρία Singapore Airlines, μέσω ενός πλήρους interactive προγράμματος εκμάθησης ξένων γλωσσών που διαθέτει, το Berlitz(r) Word Traveler, το οποίο παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα.

"Οι επιβάτες της Singapore Airlines που επισκέπτονται μια ξένη πόλη δεν χρειάζεται πλέον να επικοινωνούν με νοήματα και χειρονομίες, καθώς η καινούρια υπηρεσία εκμάθησης γλώσσας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εξασφαλίζει την πρακτική κατανόηση μιας ξένης γλώσσας μέσω λέξεων και εκφράσεων `κλειδιά`", είπε η κ. Betty Wong, Vice-President Inflight Services.

Για την εκμάθηση τής κάθε γλώσσας υπάρχουν 4 βασικές κατηγορίες μαθημάτων: αριθμοί, ημερομηνίες, λεξιλόγιο και διάλογος. Υπάρχουν, επίσης, τεστ αυτοαξιολόγησης, παιχνίδια και σύστημα εξάσκησης προφοράς έτσι ώστε η εκμάθηση να είναι εύκολη, ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική.

Οι επιβάτες της Singapore Airlines έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε 11 γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ελληνικά, Ρώσικα, Πορτογαλικά, Κινέζικα (Cantonese και Mandarin) και Ιαπωνικά. Επίσης από τα τέλη του 2005, οι επιβάτες θα έχουν στη διάθεση τους περισσότερες από 20 γλώσσες. Ως επιβράβευση της διάθεσης για μάθηση, κάθε επιβάτης που ολοκληρώνει όλη τη σειρά μαθημάτων μιας γλώσσας, λαμβάνει ένα πιστοποιητικό επιβράβευσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το πιστοποιητικό υπογράφουν από κοινού η Singapore Airlines και η Berlitz(r) International.

Να σημειωθεί ότι το Berlitz(r) Word Traveler δημιουργήθηκε από την πρωτοπόρο εταιρία γλωσσικών υπηρεσιών στον κόσμο, Berlitz(r) International, η οποία μετρά 125 χρόνια εμπειρίας στο χώρο της διδασκαλίας, της μετάφρασης και των εκδόσεων παγκοσμίως. Από την άλλη, η Singapore Airlines είναι η πρώτη αεροπορική εταιρία στον κόσμο, που εφαρμόζει αυτό το interactive πρόγραμμα εκμάθησης ξένων γλωσσών στη συλλογή των ψυχαγωγικών προγραμμάτων της εν πτήση. Η υπηρεσία προσφέρθηκε για πρώτη φορά στα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων A340-500 με προορισμό τη Νέα Υόρκη και το Λος `Αντζελες τον Ιούλιο του 2004, ενώ πλέον διατίθεται σε όλα τα αεροσκάφη με εξοπλισμό Wisemen3000.


source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
0 x


Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 20 Ιούλ 2005, 10:49

Γεμάτα πολλά από τα πλοία και τα αεροσκάφη με προορισμό τα Δωδεκάνησα για τον Αύγουστο
Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2005



Δύσκολη εκτιμάται πως θα είναι η μεταφορά των εκδρομέων τον επόμενο μήνα προς τα Δωδεκάνησα, αφού όπως αναφέρουν τοπικά δημοσιεύματα, ήδη πολλά από τα δρομολόγια πλοίων και αεροσκαφών του Αυγούστου με προορισμό τα νησιά του Νομού, είναι ήδη κλεισμένα, ενώ σε μερικά από αυτά έχουν κιόλας αρχίσει να καταγράφονται λίστες αναμονής.

Οι πληρότητες αεροσκαφών των αεροπορικών εταιριών, που εξυπηρετούν τα Δωδεκάνησα, αγγίζουν το 100%, όσον αφορά στα δρομολόγια του Αυγούστου, ενώ παρόμοιο σκηνικό παρατηρείται και στα πλοία της γραμμής, όπου έχουν απομείνει διαθέσιμες ελάχιστες θέσεις.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα φαίνεται όμως πως θα αντιμετωπίσουν, όσοι θελήσουν να περάσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές στο νησί της Καρπάθου, αφού, όπως επεσήμανε και ο Νομαρχιακός Σύμβουλος, κ. Γιώργος Νισύριος στην τελευταία συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου "οι θέσεις, με το αεροσκάφος 37 θέσεων της Ο.Α. έχουν κλείσει εδώ και πολλές μέρες για ολόκληρο τον Αύγουστο, γεγονός που δημιουργεί εκ των πραγμάτων πρόβλημα για όσους θέλουν να ταξιδέψουν". "Οι λίστες αναμονής" πρόσθεσε "παρά το γεγονός ότι εκτελούνται 3 πτήσεις ημερησίως, ειδικά για Παρασκευή και Σάββατο, φθάνουν ακόμα και τα 15 άτομα, ενώ πρόβλημα παρουσιάζεται για τα σαββατοκύριακα κυρίως και για την πτήση από Αθήνα για Κάρπαθο".


source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Τα δικαιώματα του ταξιδιώτη από το ΙΝΚΑ

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 20 Ιούλ 2005, 10:51

Τα δικαιώματα του ταξιδιώτη, ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου, που ζούμε και των συχνών μεταφορών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς λόγω διακοπών, επεσήμανε στο κοινό, με ανακοίνωση του το Ινστιτούτο Καταναλωτών - ΙΝΚΑ. Πιο συγκεκριμένα, το ΙΝΚΑ αναφέρει τα ακόλουθα:

Στο αεροπλάνο

Κατά την αγορά αεροπορικών υπηρεσιών, ζητάτε πάντοτε από την αεροπορική εταιρία ή το τουριστικό γραφείο, έγγραφη αναλυτική ενημέρωση για την κατηγορία των υπηρεσιών αυτών και τους όρους της συμβάσεως, που συνάπτετε την στιγμή που αγοράζετε το εισιτήριο σας. Ιδιαιτέρως εάν αγοράζετε εισιτήριο με ανοικτή ημερομηνία επιστροφής, απαιτήστε την στιγμή της αγοράς αναλυτική, έγγραφη ενημέρωση ως προς τις προθεσμίες και τους όρους, που έχει υποχρέωση η αεροπορική εταιρία να εκπληρώσει.
Εάν αγοράζετε οργανωμένο ταξίδι (πτήση και διαμονή ή άλλες υπηρεσίες) η ενημέρωση παρέχεται και μέσω διαφημιστικού φυλλαδίου, πάντα όμως πρέπει να είναι έγγραφη, πλήρης και ακριβής. Ο διοργανωτής του ταξιδιού ή ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να ασφαλίζει μέσω ασφαλιστικής εταιρίας τις υπηρεσίες του, προκειμένου να προστατεύεστε από απρόβλεπτα γεγονότα, όπως, π.χ. η αδυναμία εκτελέσεως της πτήσης. Ελέγξτε επομένως, εγκαίρως εάν έχει τηρηθεί αυτή η υποχρέωση από το τουριστικό γραφείο.
Αν αναχωρείτε με τακτική πτήση από οποιοδήποτε αεροδρόμιο εντός Ευρωπαϊκής Ενώσεως και, μολονότι παρουσιασθήκατε εγκαίρως στον έλεγχο εισιτηρίων, η αεροπορική εταιρία σας αρνείται την επιβίβαση λόγω υπεράριθμων κρατήσεων, ο αερομεταφορέας θα έχει την υποχρέωση να απευθύνει αρχικά `έκκληση σε εθελοντές`, για να παραιτηθούν της κράτησης τους, με το ανάλογο αντιστάθμισμα. Για τους υπόλοιπους επιβάτες, η εταιρία οφείλει α) χρηματική αποζημίωση, β) τη δυνατότητα επιλογής θέσης σε άλλη πτήση με ταυτόχρονη καταβολή της τιμής του εισιτηρίου και γ) την παροχή βοήθειας κατά τη διάρκεια της αναμονής. Σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης, η αεροπορική εταιρία οφείλει να παρέχει αντίστοιχες επιλογές, όπως στην περίπτωση της άρνησης επιβίβασης. Δεν είναι υποχρεωμένη σε κάποιο είδος αποζημίωσης εάν μπορεί να αποδείξει `έκτακτες περιστάσεις που δεν μπορούσαν να αποφευχθούν`, ή στην περίπτωση που είχε ενημερώσει τον επιβάτη πέντε ημέρες πριν από την πτήση του. Σε περίπτωση μεγάλης καθυστέρησης, οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της δυνατότητας αλλαγής πτήσης ή καταβολής της αξίας του εισιτηρίου με την παροχή βοήθειας κατά την περίοδο αναμονής.
Στις αποσκευές που παραδίδετε για μεταφορά, μην τοποθετείτε είδη μεγάλης αντικειμενικής ή υποκειμενικής αξίας. Μάθετε ότι σε περίπτωση απώλειας, η αεροπορική εταιρία αποζημιώνει με βάση το βάρος και όχι την πραγματική αξία του περιεχομένου των αποσκευών. Εάν πάντως, οι αποσκευές σας περιέχουν είδη αξίας, δηλώστε το εκ των προτέρων. Εάν κατά την άφιξη στον προορισμό σας, διαπιστώσετε απώλεια ή φθορά της αποσκευής σας, δηλώστε το αμέσως στην αεροπορική εταιρία και συμπληρώστε το ειδικό έντυπο για την αναζήτηση της αποσκευής, την αποκατάσταση ή αντικατάσταση της ή την αποζημίωση σας.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει καθιερώσει τα δικαιώματα των επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς και εργάζεται για την ενίσχυσή τους. Ιδού λοιπόν τα κυριότερα δικαιώματα που απολαμβάνει ο επιβάτης σήμερα:
Όταν ο επιβάτης το ζητά, ο ταξιδιωτικός πράκτορας πρέπει να του παρέχει άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που απεικονίζονται στο σύστημα του ηλεκτρονικού υπολογιστή, επιτρέποντας του να δει την οθόνη ή εκτυπώνοντας τα απεικονιζόμενα σε αυτή στοιχεία.
Εάν η κράτηση του εισιτηρίου γίνεται από τον ταξιδιωτικό πράκτορα ή απευθείας από την αεροπορική εταιρία, αυτοί υποχρεούνται να μεταβιβάσουν στον επιβάτη όλα τα διαθέσιμα στοιχεία στο σύστημα του ηλεκτρονικού υπολογιστή αναφορικά με:
την ταυτότητα του αερομεταφορέα, ο οποίος θα εκτελέσει πράγματι την υπηρεσία μεταφοράς σε αντίθεση με τον αερομεταφορέα ο οποίος μνημονεύεται στο εισιτήριο,
τις αλλαγές των αεροσκαφών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού,
τους παρεμβαλλόμενους κατά τη διαδρομή του ταξιδιού σταθμούς, και
τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ των αεροδρομίων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
Ένας επιβάτης, στον οποίο αρνούνται την επιβίβαση σε πτήση που έχει γίνει υπερβολικός αριθμός κρατήσεων δικαιούται:

Να επιλέξει μεταξύ επιστροφής χωρίς οικονομική κύρωση του κόστους εισιτηρίου για το μη πραγματοποιηθέν τμήμα του ταξιδιού, προώθηση προς τον τελικό του προορισμό με την πρώτη διαθέσιμη ευκαιρία και προώθηση σε μεταγενέστερη ημερομηνία της επιλογής του. Αν ο επιβάτης επιλέξει να προωθηθεί με την πρώτη διαθέσιμη ευκαιρία και αυτή η προώθηση γίνεται από άλλο αεροδρόμιο, ο αερομεταφορέας οφείλει να καταβάλει το κόστος ταξιδιού προς αυτό το άλλο αεροδρόμιο.
Ανεξάρτητα από την επιλογή του επιβάτη, βάσει της προηγουμένης παραγράφου, άμεση καταβολή από τον αερομεταφορέα μιας ελάχιστης οικονομικής αποζημίωσης που ανέρχεται σε:
150 ευρώ για πτήσεις μέχρι 3.500 χλμ.
300 ευρώ για πτήσεις άνω των 3.500 χλμ. ανάλογα με τον τελικό προορισμό όπως αναφέρεται στο εισιτήριο.

Αυτή η κατ` αποκοπήν αποζημίωση δύναται να μειωθεί κατά 50% όταν ο επιβάτης επιλέξει την προώθηση στον τελικό του προορισμό με πρώτη ευκαιρία αν ο χρόνος άφιξης δεν υπερβαίνει τον αρχικά προγραμματισμένο χρόνο άφιξης κατά δύο ώρες για πτήσεις μέχρι 3.500 χλμ., και κατά τέσσερις ώρες για πτήσεις άνω των 3.500 χλμ. (σε κάθε περίπτωση, η αποζημίωση αυτή δεν γίνεται να υπερβαίνει την τιμή του εισιτηρίου προς τον τελικό του προορισμό). Ακόμα, ο αερομεταφορέας υποχρεούται να καλύψει τις δαπάνες μιας τηλεφωνικής κλήσης και ενός μηνύματος μέσω τηλετύπου, όπως και να προσφέρει επαρκή γεύματα και αναψυκτικά ανάλογα με τον χρόνο αναμονής των επιβατών.
Διάθεση καταλύματος σε ξενοδοχείο με δαπάνη του αερομεταφορέα όταν είναι απαραίτητη η παραμονή πρόσθετης μιας ή περισσοτέρων νυκτών.

Αρχικά, όταν οι αεροπορικές εταιρίες αναμένουν άρνηση επιβίβασης σε επιβάτες, και πριν από οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, θα υποχρεούνται να ζητούν εθελοντές που θα ήταν πρόθυμοι να παραχωρήσουν τη θέση τους έναντι ορισμένων παροχών. Με άλλα λόγια, θα προσπαθούν να έρθουν σε συμφωνία με επιβάτες οι οποίοι ενδιαφέρονται να παραχωρήσουν τις θέσεις τους. Μόνον εάν δεν υπάρχει επαρκής αριθμός εθελοντών θα επιτρέπεται να αρνούνται την επιβίβαση σε επιβάτες παρά τη θέληση τους. Δεύτερον, εάν όλες οι αεροπορικές εταιρίες ή οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αρνηθούν την επιβίβαση στους επιβάτες, θα πρέπει να καταβάλλουν αποζημιώσεις αποτρεπτικού ύψους:

250 ευρώ για πτήσεις κάτω των 1.500 χλμ.,
400 ευρώ για ενδοκοινοτικές πτήσεις άνω των 1.500 χλμ. και για άλλες πτήσεις μεταξύ 1.500 και 3.500 χλμ.,
600 ευρώ για όλες τις άλλες πτήσεις.
Επιπλέον της χρηματικής αποζημίωσης, οι επιβάτες στους οποίους αρνείται η πρόσβαση θα εξακολουθήσουν να έχουν τα εξής δικαιώματα:
Την επιλογή μεταξύ επιστροφής της τιμής του εισιτηρίου τους και εναλλακτικής πτήσης, και
Γεύματα, αναψυκτικά και διαμονή σε ξενοδοχείο.
Όταν οι αεροπορικές εταιρίες ή οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ματαιώνουν πτήση με δική τους υπαιτιότητα, οι επιβάτες έχουν το δικαίωμα αποζημίωσης βάσει ποσού που καθορίζεται σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης, εκτός εάν:
ενημερωθούν δύο εβδομάδες πριν από τον προγραμματισμένο χρόνο αναχώρησης, ή
ενημερωθούν εγκαίρως και προωθηθούν με άλλη πτήση στον προορισμό τους σε χρονικό διάστημα που δεν απέχει πολύ από τον χρόνο αναχώρησης της αρχικής τους πτήσης.
Επιπλέον, σε περίπτωση ακύρωσης, οι επιβάτες έχουν επιπλέον τρία άλλα δικαιώματα:
Γεύματα και αναψυκτικά, και
διαμονή σε ξενοδοχείο, όταν η ακύρωση υποχρεώνει τον επιβάτη να διανυκτερεύσει, και
επιστροφή, όταν η ματαίωση καθυστερεί τον επιβάτη για τουλάχιστον πέντε ώρες.
Όταν οι αεροπορικές εταιρίες αναμένουν λογικά μεγάλη καθυστέρηση θα υποχρεούνται να παρέχουν στους επιβάτες:
γεύματα και αναψυκτικά, και
διαμονή σε ξενοδοχείο, όταν η καθυστέρηση υποχρεώνει τον επιβάτη να διανυκτερεύσει, και
χρηματική επιστροφή, όταν η καθυστέρηση που προκαλείται στους επιβάτες είναι τουλάχιστον πέντε ώρες.
Το πρώτο βήμα, που πρέπει να κάνει ο επιβάτης είναι να έλθει σε επαφή με την αεροπορική εταιρία ή το διοργανωτή των οργανωμένων διακοπών. Εάν ο επιβάτης πιστεύει ότι δεν τηρήθηκε ο νόμος, πρέπει ο/η ίδιος /-α να έλθει σε επαφή με το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών ή την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Όταν κάποιος επιβάτης υποστεί ζημία επειδή δεν τηρήθηκε η κοινοτική νομοθεσία, μπορεί να συντρέχουν οι λόγοι άσκησης ιδιωτικής αγωγής ενώπιον των εθνικών δικαστηρίων. Μπορούν επίσης να σας προσφέρουν συμβουλές ή υποστήριξη το ΙΝΚΑ, καθώς και οι οργανώσεις των επιβατών.

Στο πλοίο

Εάν το πλοίο καθυστερήσει υπερβολικά να αναχωρήσει, δικαιούστε:

Κάλυψη εξόδων διατροφής και διαμονής.
Να ακυρώσετε το εισιτήριο και να πάρετε πίσω τα χρήματά σας.
Εάν το ταξίδι ματαιωθεί με υπαιτιότητα του πλοίου, τότε το αντίτιμο του εισιτηρίου επιστρέφεται ολόκληρο από την εταιρία.
Εάν δεν ταξιδέψετε με δική σας υπαιτιότητα και εφόσον ειδοποιήσετε έγκαιρα την εταιρία (το γραφείο που εξέδωσε τα εισιτήρια), δικαιούστε το 50% της αξίας του εισιτηρίου.
Αν το αυτοκίνητό σας υποστεί ζημιά στο γκαράζ από κακό χειρισμό του πλοιάρχου, δικαιούστε αποζημίωση από την πλοιοκτήτρια εταιρία.
Αν έχετε τιμαλφή, μεγάλα χρηματικά ποσά και αντικείμενα αξίας, μπορείτε να τα παραδώσετε στο λογιστήριο του πλοίου για φύλαξη. Αν χαθούν ή κλαπούν, μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση ίση με την αξία των αντικειμένων που δώσατε.
Εάν έχετε κλείσει εισιτήριο με καμπίνα και όταν επιβιβαστείτε στο πλοίο βρείτε την θέση σας κατειλημμένη, πρέπει να υποβάλετε μήνυση στην πλησιέστερη λιμενική αρχή, γιατί η διπλοκράτηση που έγινε θεωρείται υπεράριθμο εισιτήριο κατά θέση και οι ποινές που επιβάλλονται σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να φτάσουν και τα 14.500 ευρώ.
Στο τρένο

Αν ο επιβάτης δεν άρχισε ή δεν συνέχισε το ταξίδι του λόγω υπαιτιότητας του ΟΣΕ (κατάργηση αμαξοστοιχίας, απεργία, βλάβη) έχει τις εξής δυνατότητες:

Να ταξιδέψει με άλλη αμαξοστοιχία με το ίδιο εισιτήριο. Αν είναι ανώτερης κατηγορίας δεν πληρώνει διαφορά, αν είναι κατώτερης παίρνει πίσω τη διαφορά της τιμής του εισιτηρίου.
Να αναβάλει το ταξίδι του για άλλη ημερομηνία. Το εισιτήριο ισχύει κανονικά.
Αν το ταξίδι διακοπεί στη μέση της διαδρομής, μπορεί ο επιβάτης να επιστρέψει στον σταθμό αφετηρίας με την πρώτη κατάλληλη αμαξοστοιχία, χωρίς να πληρώσει εισιτήριο. Επιπλέον μπορεί να ζητήσει πίσω και το αντίτιμο του εισιτηρίου που έχει καταβάλλει.
source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες