Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

747_400 Landing

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 03 Μάιος 2006, 09:13

0 x


Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

46 second's !!!

Δημοσίευσηαπό gioannis » 10 Μάιος 2006, 19:54

Λιγο πριν κλεισει το αεροδρομιο του Memphis λογω καιρου (πτησεις τις FEDEX ) http://www.airlinepilotcentral.com/vide ... 508233.htm και στην ιδια σελιδα πανω δεξια και αλλα ενδιαφεροντα βιντεακια ...........................................
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 21

Δημοσίευσηαπό Cross » 16 Μάιος 2006, 02:19

Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το παρακάτω άρθρο:
http://www.flightglobal.com/Articles/20 ... iness.html
Ακολούθησε ακόμη ένα άρθρο με τις απόψεις των αναγνωστών του περιοδικού:
http://www.flightglobal.com/Articles/20 ... nions.html
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Αεροσκάφος με Bluetooth

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 19 Μάιος 2006, 21:23

Αεροσκάφος με Bluetooth
Παρασκευή, 19 Μαΐου 2006
Η τεχνολογία σήμερα κάνει άλματα και κάθε μέρα μας εντυπωσιάζει όλο και περισσότερο με τα επιτεύγματα των επιστημόνων. Έτσι, το γεγονός ότι αεροσκάφος με Bluetooth ολοκλήρωσε πρόσφατα με απόλυτη επιτυχία την πρώτη δοκιμαστική του πτήση στην Πορτογαλία δεν αποτελεί έκπληξη, αλλά πραγματικότητα.

Στο συγκεκριμένο μη επανδρωμένο αεροσκάφος AIVA, μήκους τριών μέτρων, οι κινητήρες, το πηδάλιο και τα όργανα ελέγχου δεν συνδέονται μεταξύ τους με καλώδια, όπως σε όλα τα άλλα, αλλά με ασύρματο δίκτυο, βασιζόμενο στην τεχνολογία Bluetooth για τη μετάδοση σημάτων ανάμεσα στα κρίσιμα συστήματα πτήσης.

Σύμφωνα με το NewScientist.com, στα πρώτα αεροσκάφη το πηδάλιο συνδεόταν με τις πτέρυγες μέσω συρμάτων. Αργότερα, τα μηχανικά αυτά εξαρτήματα αντικαταστάθηκαν από ηλεκτρονικά κυκλώματα με καλώδια μεταφοράς δεδομένων, ένα σύστημα που ονομάζεται "fly-by-wire", το οποίο εξασφαλίζει μικρότερο βάρος και συνεπώς λιγότερη κατανάλωση ενέργειας, χωρίς ωστόσο να τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια της πτήσης.

Μάλιστα, όπως ανέφερε η κυρία Κριστίνα Σάντος, επικεφαλής της ομάδας που δημιούργησε το AIVA στο Πανεπιστήμιο Minho, το σύστημα fly-by-wireless διαθέτει ειδικό μηχανισμό για την αντιμετώπιση ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών και εγγυάται έναν ελάχιστο ρυθμό μετάδοσης δεδομένων για αδιάλειπτη επικοινωνία των επιμέρους συστημάτων.

Το AIVA παρουσιάστηκε την περασμένη Τρίτη, 16 Μαΐου 2006, στο Διεθνές Συνέδριο Ρομποτικής και Αυτόνομων Συστημάτων στη Φλόριντα.

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
0 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 367

Δημοσίευσηαπό OveLix » 22 Μάιος 2006, 14:58

Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο στο BBC για τις ονομασίες των αεροδρομίων και τις "παρενέργειές" τους.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_depth/4763125.stm
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

LGAT ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΔΕΛΦΟ SITE ......................

Δημοσίευσηαπό gioannis » 24 Μάιος 2006, 20:43

http://www.airliners.net/discussions/ge ... n/2788415/ KAI ΜΙΑ ΚΑΛΗ (ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΑΠΡΙΛΙΟΣ03) FL350 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ http://www.airliners.net/open.file/0339862/M/
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/

Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

Θέμα ασφάλειας των πτήσεων πάνω από το Αιγαίο εγείρει το BBC

Δημοσίευσηαπό gioannis » 25 Μάιος 2006, 13:29

Θέμα ασφάλειας των πτήσεων πάνω από το Αιγαίο, ενόψει και της καλοκαιρινής περιόδου, εγείρει σε ρεπορτάζ του το BBC .... http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 195546.htm (KALO KALOKAIRI SPECIAL PROMOTION FROM BBC :x )
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 26 Μάιος 2006, 19:17

0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
SuperTrunksZ
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 25 Ιαν 2006, 00:40
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SuperTrunksZ » 26 Μάιος 2006, 19:24

Nα φανταστώ αυτό το βίντεο το έχετε δεί;

http://www.405themovie.com/download405.asp
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Ανήσυχος ο ΠΑΣΥΞΕ από την τουριστική ανάπτυξη...

Δημοσίευσηαπό makedonas » 27 Μάιος 2006, 15:58

Ανήσυχος ο ΠΑΣΥΞΕ από την τουριστική ανάπτυξη των κατεχόμενων


Ανήσυχα από την τουριστική ανάπτυξη των κατεχόμενων εμφανίζονται τα μέλη του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων - ΠΑΣΥΞΕ, καθώς, όπως υποστηρίζουν η ανέγερση ολοένα και περισσότερων ξενοδοχείων στα κατεχόμενα σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των τουριστικών υποδομών και υπηρεσιών αποτελούν απειλή για τον τουρισμό των ελεύθερων περιοχών.

Αξιοσημείωτο είναι δε το γεγονός ότι οι κλίνες στα κατεχόμενα, σύμφωνα με την έκθεση πεπραγμένων του ΠΑΣΥΞΕ, που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα ενόψει της γενικής συνέλευσης του Συνδέσμου που πραγματοποιείται την ερχόμενη Τρίτη, υπολογίζεται να φθάσουν τις 30.000 στην επόμενη τριετία, δημιουργώντας συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού έναντι των ελεύθερων περιοχών.

Ο ΠΑΣΥΞΕ σημειώνει ότι με την εφαρμογή του κανονισμού της Ε.Ε. για τη διαχωριστική γραμμή στο νησί, όπως αναφέρει ο `Πολίτης`, "δημιουργήθηκε μια νέα τάξη πραγμάτων αφού μεταξύ άλλων επιτρέπεται πλέον η διακίνηση χωρίς περιορισμούς τουριστών προς τις κατεχόμενες περιοχές, ακόμη για να περάσουν τις διακοπές τους διαμένοντας σε ξενοδοχεία των κατεχομένων, σημαντικός αριθμός των οποίων παράνομα λειτουργούν καθώς ανήκουν σε Ελληνοκύπριους ξενοδόχους". Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, η γενική εκτίμηση όχι μόνο στην τουριστική βιομηχανία των ελεύθερων περιοχών με τις αισθητά μειωμένες πληρότητες, αλλά και σε άλλους τομείς, όπως η οικοδομική βιομηχανία και η αγορά δεύτερων κατοικιών από Ευρωπαίους πολίτες, είναι ότι παρατηρείται η εκδήλωση ολοένα και μεγαλύτερου ενδιαφέροντος από το εξωτερικό, για τις κατεχόμενες περιοχές.



source: traveldailynews.gr



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΑΡΓΗΣΑΝ αλλα το πηρανε πηρανε πρεφα... Τις διαφημισεις στο aitliners.net και στο flugzeugbilder.de (για να αναφερω ΜΟΝΟ 2 παραδειγματα) δεν τις ειδανε τοσους μηνες??? (η μηπως περιμενανε να τους το πουμε εμεις, μιας και ειμαστε σχεδον καθε μερα σε αυτες τις σελιδες? :twisted: )
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Η/Υ στο πιλοτήριο

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 29 Μάιος 2006, 17:23

Αυτοματοποιεί τις λειτουργίες η Airbus
Η/Υ στο πιλοτήριο

ΣΕ ΕΝΑ μάλλον ασυνήθιστο βήμα προχωρεί η Airbus για τη μεγαλύτερη αυτοματοποίηση των λειτουργιών που ρυθμίζονται εντός πιλοτηρίου: εγκαθιστά εντός του αεροσκάφους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, οι οποίοι θα καθορίζουν τους ελιγμούς των αεροσκαφών, με στόχο την αποφυγή των εναέριων συγκρούσεων και χωρίς την παρέμβαση του πιλότου.

Η Airbus είναι γνωστή πρωτοπόρος στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και λογισμικού με στόχο τη μεγαλύτερη αυτοματοποίηση και αυτήν τη φορά έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε ακόμη μια καινοτόμο εφαρμογή, αντικαθιστώντας τις αποφάσεις των πιλότων με εντολές που εκτελούνται μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Για πρώτη φορά το πλήρωμα αεροσκαφών Airbus θα εκπαιδευθεί ώστε να βασίζεται στις περισσότερες περιπτώσεις στους αυτόματους πιλότους, σε περιπτώσεις που θα πρέπει να ξεφύγει τον κίνδυνο σύγκρουσης με άλλο αεροσκάφος.

Προς το παρόν, όλοι οι πιλότοι έχουν την εντολή να αποσυνδέουν τον αυτόματο πιλότο όταν δέχονται προειδοποίηση για τέτοιου είδους έκτακτο περιστατικό, αναλαμβάνοντας χειροκίνητο χειρισμό του αεροπλάνου, ώστε να αποφύγουν σύγκρουση με άλλο αεροσκάφος.

Παρά τις έντονες αντιδράσεις που εκφράζονται από την πλευρά των πιλότων, οι προτεινόμενες αλλαγές θέτουν τα θεμέλια για ευρύτερη χρήση των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας με στόχο την προστασία των επιβατηγών, επιχειρηματικών και άλλου είδους αεροσκαφών από διαφόρους κινδύνους, όπως τις περιπτώσεις που συναντούν φυσικά ή τεχνητά εμπόδια

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 34

UK authorities may investigate BAA 'monopoly'

Δημοσίευσηαπό KGP » 31 Μάιος 2006, 09:56

UK authorities may investigate BAA 'monopoly'
Wednesday May 31, 2006
http://www.a2a.aero/news/story.html?storyID=364


The UK Office of Fair Trading said last week it is considering examining the nation's airport market to determine whether BAA's dominant position "works well for consumers."

BAA, which controls seven UK airports, including London Heathrow, Gatwick and Stansted, is fighting a hostile takeover bid by Spain's Ferrovial Group, which gained clearance for its £8.75 billion ($16.41 billion) bid from the European Commission earlier last week.

In a statement, BAA called the OFT announcement "a complete surprise" but added that it would "cooperate with any inquiry." It said that the UK airports market "is heavily regulated" by CAA and the Competition Commission and claimed that "previous assessments have concluded that the structure of the market does not operate against the public interest."

Some airlines welcomed the OFT action. "We have been asking for this review for a long time and look forward to providing overwhelming evidence that BAA is not acting in anything like the interests of the traveling public," easyJet Planning Director Andrew Barker said. "No company should control over 90% of London airport capacity and a similar amount in Scotland."

Ryanair CEO Michael O'Leary called BAA a "monopoly [that] has been overcharging passengers and feathering its own nest." He added that Ryanair would "strongly welcome" an investigation and potential "breakup" of BAA airports that would force the London airports to "compete against each other."

OFT said a decision on whether to hold an investigation and what scope that inquiry would take would come by the end of June.
0 x

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 21

Δημοσίευσηαπό Cross » 31 Μάιος 2006, 23:25

Η τεχνολογία του James Bond στην υπηρεσία των ενόπλων δυνάμεων!
http://www.flightglobal.com/Articles/20 ... rces'.html
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.


Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 02 Ιουν 2006, 10:17

ΙΑΤΑ: 26% υψηλότερο το κόστος των καυσίμων για τις αεροπορικές εταιρείες

ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 26% σημείωσε το κόστος των αεροσκαφών για τις αεροπορικές εταιρείες, από το 10% που ήταν πριν από έξι χρόνια, υποσκάπτοντας τις προσπάθειες της Air France-KLM Group και άλλων αεροπορικών εταιρειών, να αυξήσουν τα κέρδη από τη μείωση του κόστους και τις υψηλότερες τιμές εισιτηρίων, σύμφωνα με την International Air Transport Association (ΙΑΤΑ).

«Οι αεροπορικές εταιρείες κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για την αποδοτικότητα, αλλά η αύξηση της τιμής των καυσίμων, πηγαίνει πιο γρήγορα από εμάς», ανέφερε ο επικεφαλής της ΙΑΤΑ, Giovanni Bisignani, σε συνέντευξη που παραχώρησε χθες. Το κόστος των καυσίμων θα αυξηθεί 20%, στα 110 δισ. δολ. φέτος, είπε ο ίδιος.

Η IATA, που εκπροσωπεί 265 αεροπορικές εταιρείες, σχεδιάζει να αναθεωρήσει προς τα πάνω την πρόβλεψη για τις ζημίες του κλάδου, κατά την ετήσια συνέλευσή της στις 5 Ιουνίου στο Παρίσι. Τον Μάρτιο, εκτιμούσε ότι οι ζημίες θα είναι 2,2 δισ. δολ. φέτος, με βάση την τιμή του μπρεντ στα 57 δολ. το βαρέλι, ενώ προέβλεπε κέρδη για το 2007, καθώς το πετρέλαιο υποχώρησε στα 57 δολάρια. Κατά μέσον όρο μέσα στο έτος, η τιμή του μπρεντ βρίσκεται μέχρι στιγμής στα 66 δολ. το βαρέλι.

Οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες θα δουν τα συνδυασμένα κέρδη τους να μειώνονται στο 1,4 δισ. δολ. το 2006 από 1,8 δισ. δολ. το 2005 και τα κέρδη των αεροπορικών εταιρειών της Ασίας, θα είναι χαμηλότερα, στα 2 δισ. δολ., από 2,9 δισ. δολ., εξ αιτίας του κόστους των καυσίμων, σύμφωνα με την ΙΑΤΑ τον Μάρτιο. Οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ, θα δουν μείωση των ζημιών τους, στα 5,4 δισ. δολ., από 10,8 δισ. δολ., καθώς μείωσαν τις πτήσεις τους στο εσωτερικό, σύμφωνα με την ίδια.

Η Air France, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, από πλευράς εσόδων, ανακοίνωσε περίπου τριπλάσια κέρδη για το σύνολο της χρήσης, στα επίπεδα ρεκόρ των 913 εκατ. ευρώ (1,16 δισ. δολ.) μετά την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, σε συνδυασμό με τη μείωση του κόστους και των συμβολαίων που προστατεύουν το κόστος του πετρελαίου. Το τέταρτο τρίμηνο τα κέρδη της μειώθηκαν 30%, καθώς τα έξοδα για τα καύσιμα αυξήθηκαν 41%, στα 871 εκατ. ευρώ.

Η Singapore Airlines Ltd., η δεύτερη σε μέγεθος αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, από πλευράς χρηματιστηριακής αξίας, ανακοίνωσε μείωση των κερδών για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο, καθώς οι προσαυξήσεις στα εισιτήρια δεν κατάφεραν να καλύψουν το κόστος των καυσίμων.

Η American Arilines, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, από πλευράς επιβατικής κίνησης, είπε ότι το πρώτο τρίμηνο οι ζημίες της μειώθηκαν στα 92 εκατ. δολ., καθώς μετέφερε λιγότερους ταξιδιώτες, σε συνδυασμό με την αύξηση των τιμών των εισιτηρίων.

Η επιβατική κίνηση των αεροπορικών εταιρειών της Ευρώπης, αυξήθηκε 4,7% το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, ενώ των ασιατικών αεροπορικών εταιρειών σημείωσε άνοδο 6%. Η επιβατική κίνηση στη Βόρειο Αμερική αυξήθηκε 4,3%, σύμφωνα με την ΙΑΤΑ.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
x 66

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 04 Ιουν 2006, 12:19

"30 XPONIA AEPOMAXIES STO AIGAIO" 03.06.06

http://www.enet.gr/online/online_text/c ... 2,59587364
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες